HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Ronald en Jaqueline Jansen 20-01-2023

Deze week is de monteur geweest om ons toestel Op te hangen en aan te sluiten. Door ziekte had men van de planning gebeld dat het niet kon op die dag echter iets later werden wij gebeld dat het geregeld was en er toch een monteur kwam.
Deze jongeman deed zijn werk snel , prettig en zeer professioneel. Top monteur.
Goede uitleg en vroeg zelfs of we nog vragen hadden en alles naar wens was.
Kortom uitstekende service bedankt daarvoor. Ik kan iedereen die extra service voor € 89. Aanbevelen, geen zorgen tv hangt recht en alles tip top in orde.

Harry 20-01-2023

In mooie showroom deskundig advies gekregen. LG oled tv direct uit voorraad geleverd. Uitermate tevreden! Minpuntje is het ontbreken van een behoorlijke handleiding.

Nafi Sanli 20-01-2023

..... helped for our TV mount installation. It was very nice service from..... is very friendly and helped on everything a lot. He is so talented and smile friendly kind perso. He deserves best!

Dirk Postma 20-01-2023

Zeer ruime en mooie ruimte waar een groot assortiment staat opgesteld en waar men een goede indruk kan krijgen wat er allemaal momenteel te koop is. Het personeel neemt ruimschoots de tijd voor ons en geeft een duidelijke uitleg en hulp over het te kopen artikel. Een aangeboden korting op ons artikel heeft mij doen besluiten het artikel te kopen. Wij hebben nu voor de vierde keer een goede ervaring gehad bij deze winkel en komt daar zeer zeker nog eens terug.

Nick Spaans 20-01-2023

Een fijne en overzichtelijke winkel.
Daarnaast erg prettig dat er geen opdringerige medewerkers zijn.
De medewerkers zijn heel relaxed en heel erg behulpzaam met goede adviezen!
Persoonlijk vind ik het met grote aankopen belangrijk dat service en advies hoog in het vaandel staan!
Dit heb ik echt ervaren bij Hello tv Naarden.
Voor mij een absolute aanrader!

Kees 20-01-2023

Ik kreeg een leuke korting op de home cinemaversterker die ik op het oog had. Daarmee was Hello TV de goedkoopste aanbieder. De goede reviews wekten vertrouwen. De winke lHello tv in Zoeterwoude is voor mij de dichtstbijzijnde. We werden daar uitstekend geholpen en voorgelicht door ....... De medewerkers waren vriendelijk zonder opdringerig te zijn.

Danny van Breemen 20-01-2023

Een vriend heeft Hello TV vanwege zijn goede ervaring aanbevolen. Ik ben blij dat ik zijn advies heb overgenomen. Ik ben heel vriendelijk en niet opdringerig door de verkoper/adviseur aangesproken. Ik heb op mijn gemak onder het genot van koffie mijn keuze met flinke korting kunnen maken .De TV is volgens afspraak vakkundig thuis aangesloten. Een prima koop en uitstekende service!!

Dion van Dillen 20-01-2023

Erg fijn geholpen in Doetinchem
bij de aankoop / zoektocht naar een nieuwe TV. Ambilight stond altijd al een keer op de wenslijst dit is nu dan ook werkelijkheid geworden.

Ook heb ik voor mijn Sonos installatie direct een subwoofer gekocht wat een toevoeging.

Heren nogmaals dank.

Martin 20-01-2023

Mooie deal gesloten, bij aankoop soundbar. Goed advies en duidelijke afspraken. Besteld eind van de dag en de volgende dag vroeg in de middag al geleverd.

Henk 20-01-2023

Middels een chat met medewerker hello tv een aantrekkelijk prijsaanbod gekregen. Vanuit het Westland naar de vestiging in Rotterdam gereden waar XXX ons met de nodige uitleg heel prettig geholpen heeft. We namen de tv met afgesloten extra garantie voor 3 jaar zelf in de auto mee. Met behulp van XXX is deze in de auto gelegd. Niets dan lof over ons bezoek daar.

Ronald en Jaqueline Jansen 20-01-2023

Wij zijn in de nieuwe winkel in Duiven geweest om ons te oriënteren, daar werden wij prima voorgelicht.
Thuis over nagedacht en vervolgens, deal via internet gesloten. Deze konden wij bevestigen in Duiven, daar kregen wij zeer goede uitleg over het toestel ook wat betreft de juiste HDMI kabel.
We hadden ook een 2e kleiner toestel aangeschaft en werden er op geattendeerd dat voor een klein bedrag meer een nog betere konden krijgen.
Ook de uitleg van de extra garantie was goed.
Kortom, goed geholpen, zeer goede uitleg , zeer relaxed ,lekkere koffie en geen enkele vorm van dwang om iets te kopen.
We raden het iedereen aan om eens naar Duiven te komen.

Gerard 20-01-2023

Prima geholpen in het filiaal Breda. Ook de afspraak voor het plaatsen van de TV is uitstekend en op tijd uitgevoerd door XXX. Echt een aanrader!!

Sharon 20-01-2023

Mooie winkel met ruime keuze!
Hele goede uitleg en info gekregen.
Heel erg meedenkend en behulpzaam bij het inladen van de tv in de auto!
Ik ben helemaal blij met me Samsung tv!
Zou iedereen aanraden hierheen te gaan!

Mooie tv, nette prijs 20-01-2023

Bij HelloTV Amsterdam een Samsung Neo Qled 55 inch QN93B gekocht.
Prima voorlichting nette prijs.
Echter bij het ophalen van de TV in Amsterdam zat hij in een doos met ander type nr.
Beetje raar zeker als deze dame zegt dat Samsung maar 1 doos maakt??????
Tv doet het prima maar je krijgt toch het idee dat je een demo model hebt gekregen
Heintje58 22-01-2023

Update:
Zelfde dag gebeld door Sanne alles nogmaals duidelijk uitgelegd
Geen sprake van een demo of wat dan ook tv is splinternieuw
Was gewoon sprake van een misverstand
Bij deze is het misverstand opgelost, snel gereageerd door Hello TV
Dank Sanne voor je duidelijke uitleg

Petra 20-01-2023

Goede uitleg van de apparatuur. Fijn om het in een soort huiskamer te beluisteren.

Andre 20-01-2023

Gewoon Top,
Met de app , snelle reactie en uitleg. Houden rekening met je. Super om met te onderhandelen. 1 min puntje, telefonisch moeilijk te bereiken.

Tim 20-01-2023

Perfecte service en netjes aan de muur gemonteerd.

Monteur was vroeg ter plaatsen en deed snel zijn werk.

Ronny Changoe 19-01-2023

X heeft tv geïnstalleerd bij ons, wat een geweldig monteur en service. Hij neemt de tijd, denkt mee, service gericht en super vriendelijk. We zijn dus hartstikke tevreden.

Rodney Zandkuijl 19-01-2023

Ik ben bekend bij HelloTv Naarden en Amsterdam erg fijne winkels.
Ben fijn geholpen in Amsterdam! Top meid met verstand van zaken.
Super service ook!

Wim 19-01-2023

X was ruim op tijd , Heeft alles duidelijk uitgelegd en de tv voor mij ook aangepast voor de Tmobile aftsandsbediening. Adviseerde mij ook over de nieuwe stereo installatie welke in in toekomst wil aanschaffen. Daarnaast wilde hij ook nog helpen om de lege Samsung doos naar boven te brengen . Dus X is de volgende keer zeker welkom. Hij is zeer beleefd

Thom 19-01-2023

Prima geholpen door Daan bij HelloTV in Eindhoven
De verkoper was vriendelijk en gaf duidelijke informatie , nam ruim de tijd voor mijn vragen. Ik had vooraf nog contact via de chat en heb nav de chat een bezoek gebracht aan Hello TV in Eindhoven en de verkoper heeft een mooie deal gemaakt TOP

Ser 19-01-2023

Ik ben vanaf mijn eerste contact via de website/chat enorm goed geholpen. De expertise druipt er vanaf bij alle medewerkers zowel in de winkel als online. Ik kan dit bedrijf echt aanraden, voor ieder advies en hulpvraag word je perfect geholpen. Een zeer tevreden klant die echt iedereen zou aanraden om je tv hier te kopen. Prijs en kwaliteit is perfect en de enorm empathische medewerkers maken het een perfecte buying trip! Ga zo door jongens!

Ellen 19-01-2023

Prettige ongedwongen sfeer, ruime winkel die overzichtelijk was. We werden op een zeer professionele wijze geholpen. De verkoper had kennis van zaken, was duidelijk in zijn uitleg, nam de tijd en luisterde naar onze wensen waarop hij kon inspelen.

Hellotv 19-01-2023

Vriendelijk geholpen, veel informatie gekregen. Ruime keuze van zowel tv ‘s als soundbar. Extra service is optioneel....

Michael 19-01-2023

Super service! Uitstekende kennis van zaken. Communicatie en inplannen van de afspraak verliep soepel