HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5389 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

L.Sloots 20-10-2020

Uiteindelijk perfect geholpen in de winkel in Zoeterwoude.

Helaas werd ik in eerste instantie te woord gestaan en daarna overgedragen aan een andere collega. Dit gebeurde gisteren maar ook vandaag weer.
Wellicht heeft dit te maken met de te korte opleiding van het personeel.

Uiteindelijk is alles goed gekomen.

AJB 19-10-2020

Vandaag een nieuwe Philips Oled tv aangekocht bij PlatteTV in Utrecht.

Vooraf had ik nog wat twijfels tussen verschillende modellen. Na deskundig advies van (*) tot een goede keuze kunnen komen. Er wordt hier de tijd voor je genomen en met je mee gedacht. Oude tv ook nog eens kunnen inruilen en een welkom handje bij het inladen van de auto.

Top voor elkaar allemaal, nu snel weer verder genieten van de nieuwe tv.

Marcel 19-10-2020

Prima gasten, gewoon wat je verwacht krijg je. Prima prijs en fatsoenlijke werknemers.

Mylène Broere 19-10-2020

We zijn super goed en snel geholpen door verkoper.
We hebben een mooie korting gekregen toen we ook een wandsteun en een verzekering bij onze 65" tv aan hebben geschaft. Hij heeft ons geholpen met het zoeken naar een tv naar wens en binnen het budget. We zijn goed geslaagd en mocht deze tv het over jaren niet meer doen of niet meer naar wens zijn, komen wij zeker terug om hier een nieuwe tv uit te zoeken!

Josp7 19-10-2020

Ja wat moet ik zeggen, ik heb nog nooit zo'n goede service meegemaakt, 2 x omgeruild, dan ga je ver met service.
Niets was teveel, ongelooflijk.
Dit is geen priet praat, maar de waarheid, zelden meegemaakt.
Voor mij heeft platte tv de televizier ring.

Hans 19-10-2020

Ik heb een soundbar gekocht bij “Platte TV”. Het was de voordeligste keuze, reviews leken goed en kwam betrouwbaar over. Daarbij probeer ik vaker bij een ander bedrijf te kopen dan de bekende grote reuzen. Eerste ervaring met Platte TV is dus erg goed. Ik heb nog geen ervaringen met garantie en/of service maar hopelijk is dat ook niet nodig.

Waarom een 9 en geen 10? Die hoop ik in de toekomst te kunnen geven zodra ik een bredere ervaring heb mbt Platte TV.

Murat 19-10-2020

Bestelling via internet geplaatst. Hij heeft mij zeer goed geïnformeerd. Afspraak ingepland met monteur. De monteur was er op tijd bij. En weer een vriendelijke medewerker heeft de tv opgehangen en ook weer klasse werk uitgevoerd. Ik weet waar ik voortaan moet zijn en zal dit zeker doorgeven aan mensen. A nogmaals bedankt voor je uitgevoerde werkzaamheden

A. Leuvering 19-10-2020

Onze tv werd vandaag bezorgd en opgehangen/geïnstalleerd. Ruim van te voren meldde de bezorger/installateur zich telefonisch aan, hetgeen zeer prettig is. Hij was niet alleen zeer voorkomend, maar ook uiterst begaan met techniek, duidelijk twee rechter handen. Hij werkte voorzichtig/nauwkeurig, maar zeker vlot en gestructureerd door. Hij was compleet zelfvoorzienend met zijn professionele A-merken gereedschapsuitrusting en dito onderdelen zoals pluggen en bouten. Hij had geen back-up van mij nodig. Aan het einde nam hij nog de moeite om ons wegwijs met onze nieuwe tv te maken en nam vervolgens afscheid zonder rotzooi achter te laten. Chapeau!

Review 7-10
We zijn op een uitstekende wijze in het filiaal Utrecht (goed bereikbaar en gratis nagenoeg voor de deur parkeren) door X geholpen. Hij neemt de tijd, luistert zeer goed naar je wensen en legt opties met de voor- en nadelen duidelijk voor je neer. Hij dringt niets op, blijft rustig en loopt nog eens hetzelfde rondje met je door de winkel als het nodig is. Volgens ons geldt hetzelfde voor zijn daar aanwezige collegae. Het filiaal is verder zeer overzichtelijk en ruim opgezet/ ingericht, zonder te harde storende muziek die je afleidt en de communicatie hindert. Wij zijn met een zeer tevreden gevoel huiswaarts gegaan en komen er zeker weer terug.

tom 19-10-2020

Nadat er levering problemen leken te ontstaan voor mijn sonos ARC ,hebben ze mijn order rechtstreeks logistiek laten opsturen top geregeld

W.Teeninga 19-10-2020

Prima uitleg , vriendelijke medewerker. Topservice en zeker aan te bevelen.

Dhr. J de Wilde 19-10-2020

Vriendelijke verkoper en een prima aanbiedingen op een mooie philips oled tv met Ambilight in de winkel van platte tv Nijmegen met super snelle levering vandaag besteld morgen middag al geleverd echt prima service echt een aanrader !

KS0204 19-10-2020

Afgelopen weekeind met mijn schoonouders naar PlatteTV geweest voor een nieuwe TV, als je binnenkomt gelijk een goed gevoel, vriendelijk personeel!

We zijn erg goed geholpen door xxx.
Xxx weet waar hij over praat als je GOED advies wilt over een TV.

Wij zijn erg fijn en voornamelijk goed geholpen.
Dikke 10!

Alex 19-10-2020

Omdat de link niet werkte om te betalen ben ik naar de winkel in Groningen gegaan. Ik was van plan om een Samsung 65 Q 80 T te kopen.
Maar door de fantastische uitleg en super scherpe aanbieding van xxx Ben ik nu de trotse eigenaar van een 65 Q 95 T.
Xxx van Team Groningen super bedankt

Karin 19-10-2020

Erg goede hulp ontvangen. Veel uitleg gekregen ook over verschillende merken.
Nadat artikel dat we wilde niet meer op voorraad bleek te zijn, wordt het nu gratis thuisbezorgd.

Danny 19-10-2020

Mooie ruime winkel. De tv’s zijn overzichtelijk opgesteld. Personeel is klantvriendelijk en hebben hun kennis over de verschillende tv toestellen op orde. Ze nemen de tijd voor de klant. Daarnaast weten zij over hun eigen aanbiedingen en/of cashback aanbiedingen van fabrikanten zelf.

Wat betreft de aftersales heb ik nog geen ervaring bij plattetv.nl

Sanijel 19-10-2020

Super service, zowel klanten service als winkel in Utrecht. ! Order online gemaakt in winkel betaald verkopers denken met je mee ben benieuwd naar de 85 inch

J.Arts 19-10-2020

Samen ging ik met mijn moeder even naar de stad. We kwamen langs De Platte TV in Nijmegen. We besloten samen om 'even' een kijkje te nemen. Wij hebben samen tenslotte toch geen verstand van TV's, dachten wij.

Er kwam meteen iemand naar ons toe. Ik gaf aan dat ik gewoon even kwam kijken want ik had er niet zoveel verstand van dus ik kwam wel een keertje terug... Michiel gaf meteen aan dat dit geen probleem was en dat hij gerust even mee wilde kijken. Hij wees ons op een paar modellen en wees ons op de deal van de dag. Meteen liet hij voorbeelden zien en ik moest mijn woonkamer beschrijven om samen tot het juiste model te komen.

We zijn zo ontzettend goed geholpen door Michiel. Hij heeft ons alles uitgelegd en we hebben zo'n tien keer de winkel doorkruist om antwoord te krijgen op al onze vragen. Hij heeft ons alles laten zien en laten horen.

Hij leefde zich in in de klant. Hij nam de tijd en heeft zelfs nog even met mijn vriend thuis gebeld om hem ook het een en ander uit te leggen.

Ook wanneer ik een keuze maakte die op het oog voordeliger leek, wees Michiel mij erop dat ik nu een 'minder' product kocht terwijl ik voor dezelfde prijs een beter product had. En dat noem ik nog eens een goede verkoper. Ze kijken en denken mee met de portemonnee van de klant, in de positieve zin!!!

Ik had hiervoor nog nooit van de Platte TV gehoord, maar wanneer ik nog eens iets nodig heb zou ik direct teruggaan naar deze winkel.

Sami Gulec 19-10-2020

Ik heb een tweedekans oled tv gekocht, er is tegen mij gezegt dat het een geretourneerd product is, helaas is het een demo model geweest die nu al 'burn in' verschijnselen vertoond. Zelfde dag nog een mailtje geschreven naar platte tv die mij vervolgens netjes te woord kunnen staan. Alleen komen wij nu niet rond voor een vervangend product omdat mijn model niet meer leverbaar is.

JCC 19-10-2020

Ik werd door familie aangeraden om naar PlatteTV te gaan voor een televisie. Dit voor de leuke prijzen, maar ook zeker de deskundigheid.

In de winkel hebben ze een groot aanbod aan televisies hangen. Na rustig zelf te kunnen kijken, kwam er iemand op het juiste moment pas vragen of ik hulp nodig had en niet het opdringerige. Wat ik heel erg fijn vind.

Na wat punten opgenoemd te hebben, kwam die gelijk met televisies en info waar ik echt wat aan had en hierdoor heel snel een keuze kunnen maken en een televisie gekocht!

Marcel 18-10-2020

De prijs van het gewenste product was erg scherp, snelle levering en duidelijke communicatie.

Willie 18-10-2020

Goed en duidelijk advies gekregen in de winkel zonder opdringerig te zijn . Prachtige tv aangeschaft.

René Heillegger 18-10-2020

Er is eigenlijk geen andere winkel waar je zo goed en deskundig geholpen kan worden.

R. v.d. Udenhout 18-10-2020

Een mooie korting gekregen; goede, geduldige service en snelle levering.
Fijn geholpen in vestiging Eindhoven door Jari.

Henk van de Scheur 18-10-2020

Uitstekend geholpen door medewerker Michiel in Nijmegen. Heeft goed geluisterd en ons het juiste advies gegeven, geen poespas. Tot op heden zeer tevreden met de tv, hij staat prachtig in onze woonkamer. Michiel, bedankt voor de hulp!

hoekb 18-10-2020

Goede en vlotte levering. Meedenkend! het model wat was uitgezocht was wel nog leverbaar maar op advies van het team een nieuwer type genomen!
Erg blij mee en prachtig beeld!