HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5191 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Maarten 31-08-2022

Mooie, ruime en opgeruimde winkel met veel aanbod aan TV merken + verschillende modellen van deze merken via eigen merkenstands. Hoewel er weinig personeel was (tekort zoals overal) werd ik vrij snel deskundig en vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen. Toch nog een mooie korting voor mijn oude Samsung SmartTV kunnen krijgen en daarvoor een prachtige Sony Bravia XR48 A90K kunnen bemachtigen, die inmiddels al heeft bewezen zijn geld meer dan waard te zijn. Voor de zekerheid ook het aanvullend verzekeringspakket van HelloTV afgesloten aangezien de meeste TV merken niet garant staan voor het repareren van foutieve pixels binnen een bepaalde marge. Gelukkig heb ik er nog geen ontdekt op mijn nieuwe TV, maar de extra peace of mind is toch lekker meegenomen. Redelijke prijs ook als je het op maandbedragen klein rekent.
Officiële reactie van HelloTV 31-08-2022

Hallo Maarten,

Bedankt voor de 10! Wat ontzettend fijn dat we je niet alleen een nieuwe TV, maar ook peace of mind hebben bezorgd. Heel veel kijkplezier gewenst van je nieuwe Sony Bravia TV en hopelijk zien we je nog eens terug.

Jelske - HelloTV

Roel 31-08-2022

Vakkundig en vriendelijk personeel, ruim aanbod. Zeer tevreden over de prijs-kwaliteit verhouding..

Maartenonnink 31-08-2022

Goede snelle service, alvorens ook andere shops benaderd maar toch voor hellotv gekozen omdat ze voor de beste prijs een nieuwer model smarttv hadden dan de concurrent en ze zitten in de buurt.
Ook meteen contact toen ik nog vragen had met de klanten service via app, mail en telefoon.

Dhr Zen 31-08-2022

Ik heb onlangs een SONY TV gekocht bij de winkel in UTRECHT. TV werd bezorgd 2 dagen later.Heel tevreden met de service en niet onbelangrijk de TV.
Ik kwam voor de 2021 model maar ging weg met 2022 model. Speciale deal gaf Aron mij maar ik wou nog meer :) ,uiteindelijk de verschil hebben we gedeeld.
Tot slot de winkel zag er goed uit, ook voor bbq liefhebbers kun je je ei kwijt hier. Medewerkers zijn vriendelijk en geven goede uitleg gegeven over de techniek van de tv's.
Ik kom hier zeker terug en zal zeker familie,vrienden en collegas aanbevelen.

Ad 31-08-2022

Door het prijsvoordeel welke gemakkelijk via Whatsapp besproken kon worden verwachtte ik een budgetzaak aan te treffen bij het ophalen van mijn gereserveerde televisie. In tegendeel; een grote, chique showroom met ontzettend vriendelijke personeel. Leon heeft dan ook de tijd genomen mij volledig in te lichten over de super service welke schijnbaar standaard is bij HelloTV

WF 31-08-2022

Er zijn al wat verschillende eigenaren en naamswijzigingen geweest, maar de service is de beste die ik in de industrie tegengekomen ben. Een prachtige winkel met personeel dat veel expertise heeft, en je kunt er lekker op zijn Nederlands onderhandelen. Ook hun zusterbedrijven op het terrein zijn dik de moeite waard.

Aanrader 31-08-2022

Leuke jonge medewerkers die weten waar ze over praten
Goede informatie geen poespas

Theoke 31-08-2022

Ik heb voor Hello TV gekozen omdat bij hen de mogelijkheid bestaat om korting te vragen. Wat bij mijn bestelling ook gelukt is. Toch 20 euro in vergelijking met andere bedrijven. Bovendien was ik ook al bekend met Platte TV, ook daar was ik tevreden. Duidelijke info over het product, snelle levering en goede voorwaarden, ook i.v.m. retour zenden. Simpelweg betrouwbaar.

Jeroen 31-08-2022

Ik ben fantastisch geholpen met het vinden van de juiste geluidsinstallatie. De meerdere setup-ups van installaties en de eerlijk houding van de verkoper hebben mij geholpen met het maken van de juiste keuze.

Robin 31-08-2022

Prima service & installatie, niets op aan te merken. Een 10. Een verbeterpunt dat ik kan bedenken is dat de verkopers online niet stoppen met upsellen. Ik heb mijn keuze gemaakt, prima deal, aardig contact maar dan nog 3 keer een upsell proberen vind ik ongemakkelijk.

Angie 31-08-2022

Super fijn en goed geholpen in de winkel aangezien we door de bomen het bos niet meer zagen. Ook de bezorger was heel behulpzaam, heeft nog een hoop uitgelegd en had gelukkig nog een goede hdmi kabel bij (die we dachten te hebben maar niet dus).
Wij zijn helemaal blij met onze nieuwe Samsung tv en Sonos geluid!

Geer 30-08-2022

POSITIEF:
HelloTV heeft een fijne website en een goede chat functie waarin een medewerker adviseert om tot een goede keuze te komen.

Uiteindelijk een Samsung Neo Qled 55 inch gekocht welke de volgende dag werd bezorgd.

NEGATIEF:
Tijdens verkoop actief extra aanvullende garantie en artikelen proberen te verkopen. Er wordt actief op de website gevraagd om naar de korting te vragen. Ik zie liever gewoon gelijk een goede prijs.

Al met al tevreden.

Annemieke 30-08-2022

Geweldige service en snelle levering voor de scherpste prijs. Je doet jezelf tekort als je niet checkt wat Hello TV voor jou kan betekenen in jouw zoektocht naar een nieuwe tv. Advies op maat, geen lege beloftes.

Barry 30-08-2022

Update op 30-08-2022:
Wat een fantastische werk heeft medewerker xxxx verricht, tv opgehangen vervolgens alles netjes geïnstalleerd en uitgeprobeerd of het werkt … GREAT JOB

Review van 28-08-2022:
De verkoper weet alle in en outs van de tv’s, duidelijke uitleg en tips van de verkoper van het Team Rotterdam HelloTV, mede door deze verkoper hebben wij besloten de tv aangeschaft, die binnenkort wordt aangesloten door de service dienst van HelloTv

Kees D 30-08-2022

Snel geholpen en wederom een goede uitleg gekregen zodat we snel ons keus hebben kunnen maken. De installatie verliep soepel door een vrolijke en aardige monteur. Goede uitleg gekregen over de werking en alles nog even op werking nagelopen. Gewoon top.

Hajdin 30-08-2022

Ik was opzoek naar een nieuwe tv, toen ben ik bij hello tv terrecht gekomen. Het viel me gelijk op dat het mogelijk is om je oude tv in te ruilen voor korting. Dit sprak mij natuurlijk aan! Heb een goede deal kunnen krijgen voor de c2 65 inch. Ben heel goed geholpen en de bezorging verliep ook erg soepel, ik ben echt tevreden.

Nawin 30-08-2022

Mooie plek, ben goed ontvangen en service was top! Veel keuzes en variatie in Tv's. Leuk dat je er ook korting op krijgt en de keuze om een garantie pakket te kiezen voor een goeie prijs.

Diwi 30-08-2022

Na een shortlist gemaakt te hebben van soundbars voor mijn tv, ben ik naar hellotv gegaan om ook echt te kunnen luisteren. ... van hellotv in Naarden liet me verschillende soundbars in standaard geluidsettings horen en we bespraken kwaliteit versus prijs. Uitgekomen op de Samsung HW-Q930B en deze doet het geweldig hier thuis. ... en ik hebben ook de prijs nog besproken en de service-opties. Uiteindelijk met een tevreden gevoel de aankoop gedaan. Goede prijs, mooi product, zeer goed geholpen. De site is al goed maar ook de winkel, met heel veel vergelijkingsmateriaal, is absoluut het bezoeken waard om tv's en soundbars in het echt te zien en te horen!

Theo 30-08-2022

Goede uitleg.
Super service en begrip.
Dus een goeden aanrader om daar een TV te kopen.

Tvliefhebber 30-08-2022

Het is dat je hellotv geen hoger cijfer kunt geven dan een 10, dus maak ik er zelf een 10+ van. Uitstekende, overzichtelijke website met zéér aantrekkelijke prijzen. Klantenservice/logistiek is zeer betrokken, denkt mee en kwam zelfs met een nog beter aanbod. Ik zal hellotv dan ook zeker aanraden aan iedereen die op zoek is naar een nieuwe tv. Thumbs up!

Douglas 30-08-2022

De tv die ik oorspronkelijk wilde was helaas niet beschikbaar (al stond dat wel op de website vermeld).
Mede op basis van de informatie die (*) in de winkel in Naarden gaf, toen een alternatief toestel uitgekozen en ben ook door hem gewezen op de cash back actie van Sony.
Uiteindelijk een mooi OLED toestel aangeschaft en thuis meteen alles ingericht. Zeer tevreden mee.

Ibrahim 30-08-2022

Bij binnenkomst in de winkel direct geholpen door een vriendelijke medewerker, koffie werd aangeboden en ik werd goed geïnformeerd over de producten. Hierna een tv aangeschaft en erg tevreden met de service!

Dussel 30-08-2022

Heel fijn geholpen, goede uitleg en tijd voor je. Wij bevelen Hello tv graag aan.

Chiel 30-08-2022

Vlotte en vriendelijke chat op de site, goed kunnen onderhandelen en daarna ook nog eens snel geleverd! top service!

G J De Kort 30-08-2022

Wederom goed geholpen. Er word tijd voor je genomen en krijgt antwoord op al je vragen.
Ik kom er zeker terug.