HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5368 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Wes 23-11-2023

Keurig geholpen. In de winkel kregen wij duidelijk en deskundig advies. Dit hielp ons om de juiste keuze te maken en met een goed gevoel naar huis te gaan.

Bram 23-11-2023

Een erg fijne winkel met een zeer groot aanbod aan verschillende TV's. Ze hebben ook zeer veel TV's direct op voorraad waardoor je deze gelijk kan meenemen. Klantvriendelijkheid en voorlichting over de producten ben ik ook zeer tevreden over.

Marja Verschoor 23-11-2023

Correct geholpen duidelijke uitleg wijze van werken bij Hello TV. Winkel Rotterdam

Danny 23-11-2023

Via de site een goede aanbieding gekregen het model dat ik op het oog had. Vervolgens in de winkel in Amsterdam wezen kijken. Keurig nette winkel erg overzichtelijk. Vriendelijk en kundig personeel. Van mij een 10.
Top bedankt!

Hello tv 23-11-2023

Rustige uitleg en to the point wat belangrijk is voor de scherpte en beeld!

m***********@g******** 23-11-2023

Advies in de winkel was erg nuttig. We hadden wat gedoe met de prijs, maar dat is later via de klantenservice netjes opgelost.

Wim Wansleven 23-11-2023

Ruime winkel met een overzichtelijke indeling. Je wordt hier goed en deskundig geholpen door een vakkundig opgeleide medewerker die alle tijd voor je neemt (hou altijd die glimlach rond de mond … erg belangrijk zodat mensen zien dat je blij bent hen te mogen helpen en adviseren. Wij zijn tevreden huiswaarts gekeerd met een binnen twee dagen te leveren nieuwe televisie in het vooruitzicht ! SPANNEND !!!

Reggy 23-11-2023

Goed volledig, vriendelijk en deskundig geholpen bij Hello TV Utrecht! Mooie scherpe (Black friday) deal gemaakt.

Miltenburg 23-11-2023

Perfect geholpen. Bij het overleggen liet hij netjes alleen. Duidelijke uitleg. Nette overzichtelijke winkel

H. najjari 23-11-2023

Ik wil graag mijn waardering uitspreken voor de uitstekende service die Eertwijn van HelloTv heeft geleverd. Zijn vriendelijkheid en gastvrijheid hebben onze ervaring echt verrijkt. Daarnaast was zijn uitleg zeer duidelijk en behulpzaam. Bedankt, Eertwijn, voor de geweldige klantenservice!

Berry 23-11-2023

Ik ben vandaag zer goed geholpen door hello tv ner aan gesloten van mijn ze een 10

H. Van Brussel 23-11-2023

Hele goede verkoper(s).
Eerlijk advies. Geen opdringrig praatje.
Duidelijk in advies, antwoorden en open hulp.

Allan 23-11-2023

Ik had een TV besteld op black Friday bij HelloTV, een LGC2 65 inch. de support afdeling heeft mij erop gewezen dat er een nieuwer model is, en die hebben ze mij voor een super deal kunnen aanbieden !
het was vlot en snel geregeld,
Vooral Thoren, denkt goed mee met de klant.
bedankt daarvoor, ik zal zeker weer een keer bestellen (overigens is dit al mijn 3e TV die ik hier heb aangeschaft).

Peter Lantinga 23-11-2023

De winkel in eerste instantie fysiek bezocht.
Vriendelijke verkoper was ter zake kundig.
Leuk voorstel gekregen.
Ivm Black Friday af en toe de website bezocht waar men aangaf een speciale prijs te hebben.
Dit bleek te kloppen, snel een deal kunnen sluiten en de tv de volgende dag al kunnen ophalen

Maarten 23-11-2023

Ik heb een zeer prettige ervaring met Hellotv Den Bosch. Liam heeft mij goed kunnen helpen om een keuze te maken. Ik weet redelijk wat af van tv’s en de verschillende beeldscherm technieken. Was dan ook fijn om te merken dat Liam wist waar hij het over had. Dit is nog wel eens andere winkelketens. Ik kreeg alle tijd en ruimte om de verschillen tussen tv’s te bekijken, ze waren niet opdringerig. Al met al een zeer fijne ervaring, zeker een aanrader.

Theo 23-11-2023

Vond het prettig dat ik de gelegenheid kreeg om eerst rond te neuzen voordat er gevraagd werd kan ik u helpen.
Duidelijke uitleg over hoe een en ander verder afgehandeld zou worden, daarnaast een prima deal kunnen maken. Kortom een tevreden consument.

S.Kartiko 23-11-2023

Goed geholpen, helder verhaal van de verkoper begrijpelijk en goed te volgen!
En de koffie smaakte goed!😏
Zeer tevreden!

S.Kartiko 23-11-2023

Goed geholpen, helder verhaal van de verkoper begrijpelijk en goed te volgen!
En de smaakte goed!😏
Zeer tevreden!

Jacques 23-11-2023

Al jaren zat ik te wachten op het juiste moment voor een uitbreiding op mijn Sonos met een sub (gen 3) toen ineens een mooie aanbieding bij hallo tv voorbij kwam. Ik had nog wat vragen en kreeg uiteindelijk via de mail fantastisch uitleg en als bonus een fantastisch aanbod in het kader van Black Friday die ik niet kon laten lopen. Omdat Utrecht op mijn route lag heb ik daar de sub opgehaald, en ook daar werd ik weer verrast door uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel, het bestaat dus toch nog ;-) En de sub zelf? echt een enorme toevoeging in geluid op mijn bestaande set, zowel bij mijn eigen muziek en radio als bij de beleving van films op oa Netflix, een echte aanrader!

OzOlmez 23-11-2023

extreme good deal with TV I bought. Direct chat was really helpful. When I visited shop, shop assistant explained me everything in a calm manner and in detail. He even helped me to carry tv box to my car. I am really happy about the service of Hello TV.

Melvin Kurvers 23-11-2023

Zeer goed geholpen. Vriendelijk personeel, denken erg goed met je mee en smeren ook niet de duurste tv aan, maar gewoon degene die het beste past bij jou wensen!

Hans Boogaarts 23-11-2023

Mooie winkel en we werden goed geholpen om de juiste tv uit te kiezen.
We kozen voor een 85 inch Phillips tv.
We werden keurig gebeld dat ze er aan kwamen om de tv op te hangen en installeren.
Ik heb met bewondering naar de twee mensen van hello tv gekeken. Ophangbeugel op de muur geboord . Tv opgehangen. Uitleg top !!!! Zo hoort het. Een dikke 10 !
Alles keurig verzorgt. Ophangen / uitleg

Jan 23-11-2023

Prettig "zaken" doen met deze winkel en vooral mails 3 stuks werden binnen +_1 a 2 uur keurig en met
aanbevelingen beantwoord je kunt ook evt oude tv voor een leuk prysje inruilen.
Makkelyk voor de deur in en uitladen.
Zeer tevreden dus en evt zou ik daar weer een nieuwe tv kopen.

Mitchell 22-11-2023

Mijn vader en broer hebben eerder beide een TV aangeschaft bij HelloTV in Eindhoven en waren altijd positief. Zelf was ik opzoek naar een nieuwe TV en ben ik goed ingelicht en geholpen met mijn keuze.

De keuze is voor de LG c3 77 inch gevallen en ze hebben goed meegedacht met de totaal prijs incl beugel en de top garantie van 5 jaar. Aanrader!

Hill Lubberts 22-11-2023

We vonden de communicatie, antwoorden op de mails en verzorging tijdens de aankoop geweldig! We zijn enorm tevreden klanten dus. Onze complimenten.