HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5191 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Maythili 11-04-2022

Leuke website met veel keuze. Eerst een keuze gemaakt op de website, daarna nog even naar de winkel gegaan om de televisie fysiek te zien. Goed geholpen door de vriendelijke verkoper. En een mooie korting gehad!

Jack Koops 11-04-2022

Perfect geholpen, van goeie koffie tot een afgerond persoonlijk voorstel. Geen hijgerige verkooptechnieken maar door goed te luisteren naar de klantwensen zijn we gezamenlijk tot een goede deal gekomen. ***, zo hoort het👍

Van den Heuvel 11-04-2022

*** heeft alles geïnstalleerd en opgehangen
Hij is heel netjes en niets is te veel.
Heel goede ervaring met platte tv. Zaterdag tv gekocht en zondag opgehangen.
Een aanrader.

Jordin 11-04-2022

Zelf wat twijfels welke televisie het zou worden en in de winkel super netjes geholpen en ontvangen. de adviseur van dienst heeft kennis en weet al je twijfels weg te nemen om een goede keuze te maken, uiteindelijk een goede keuze gemaakt en mega blij met mijn aankoop!

Een nieuwe aanwinst bij een super zaak 11-04-2022

Mooie showroom in Utrecht. Gemakkelijk parkeren op de woonboulevard. De winkel is prachtig. Werkelijk waar. Straalt klasse uit met een legio aan tv,s. Zo kan je de beelden vergelijken en heeft elk merk zij eigen hoekje. Kosten nog moeite is hier bespaard. Verkoper *** heeft ons geholpen met de aanschaf van een nieuwe TV. Deze uiterst vriendelijke en vooral bekwame man weet waar hij over praat. Hij heeft echt kennis en dat weet hij over te brengen naar de klant. Dat maakt de keuze een stuk gemakkelijker. Ook nog een inruilkorting op onze 14 jaar oude TV die het overigens nog heel goed doet. Dit alles boezemt ons vertrouwen in, in PLatteTV . Wij hopen weer heel lang te kunnen kijken naar de nieuwe aanschaf, maar bij PlatteTV zit dat wel goed. Nogmaals onze dank aan ***.

FonsC 11-04-2022

Deskundig en vlotte bediening. Daniel was snel met het laten horen van twee soundbars.

Marjo 11-04-2022

Mooi uitgeruste winkel met goed professionele personeel die je op een zeer juiste wijze uitleg geeft. Personeel is erg aardig en vriendelijk.
De installateur DK heeft ons perfect geholpen door installatie en uitleg apparatuur. Daarnaast was het een vriendelijke man.

LB 11-04-2022

Wij zijn ontzettend goed geholpen in het filiaal in Groningen. Vakkundig, vriendelijke en behulpzaam personeel wie de tijd neemt en alles zeer goed uitlegt. Absoluut geen opdringerig verkoopgedrag, en een hele nette goede prijs.
Al met al, een dikke 10!

Dennis 11-04-2022

Goede deskundige medewerker die ons van een goed advies voorzien heeft in filiaal Naarden.

Nick 11-04-2022

Super goed geholpen, goede uitleg, eerlijk verhaal, kom hier zeker weer terug

Martijn 10-04-2022

Eerst advies gehad via de chat. Daarna nog telefonisch contact gehad ivm wat aanvullende vragen en bestelling feplaatst. Mooie deal gekregen en vandaag opgehaald in Rdam. Eerlijke adviezen, scherp aan de prijs en zeer klantvriendelijk.

Jolanda 10-04-2022

Ze geven goed advies ook als je nog twijfelt en smeren niet gelijk de duurste tv aan je.
Maar denken met je mee!

Trees 10-04-2022

In Groningen zijn wij geholpen door verkoper. Vooraf hadden we ons georiënteerd en hadden een lichte voorkeur voor een Samsung TV. Na de toelichting van onze wensen heeft verkoper ons een Phillips TV aanbevolen: overeenkomstig onze wensen en goedkoper: meer waar voor het geld. Een aantal andere merken TV's hebben we bekeken waarbij we aangaven een keer terug te willen komen. Hij heeft voor ons de aanbieding nog uitgewerkt, zonder opdringerig te zijn. Mede op basis van zijn houding en het vertrouwen hieruit, hebben we doorgepakt en zijn we op zijn aanbeveling ingegaan. Een heel andere benadering dan bijvoorbeeld bij een andere grote winkel waar we het gevoel kregen overgehaald te moeten worden om de keuze nog die dag te maken. PlatteTV in Groningen: een goed adres.

Ilja Demilt 10-04-2022

Prettig contact en goed onafhankelijk advies. Extra service dmv aanvullende garantie ook heel fijn

P.C. Roman 10-04-2022

Wij zijn naar Platte TV Utrecht gegaan, in eerste instantie om te kijken wat er momenteel op de markt is.
We hebben eerst even rustig rond kunnen kijken en daarna zijn we op plezierige en deskundige wijze geholpen door verkoper.
Door zijn prettige manier en goede uitleg hebben we meteen besloten een mooie LG te kopen.

Paultje 10-04-2022

Fijn geholpen, goede uitleg, mooie prijs na 2x om korting vragen (zeker doen!). Artikel direct op voorraad.

Natali 10-04-2022

Ik heb een mooie tv van hun gekocht. Alles gebeurde snel en efficiënt. Ik heb ook korting gekregen en ze hebben me zelfs geholpen om de tv in de auto te zetten. Netjes.

Platte TV Breda 10-04-2022

ik ben zeer tevreden en aanbevelen heb ik al gedaan. volgende week zie ik ze weer dan hoor ik wel dat ze naar jullie zijn gegaan

Ernie 10-04-2022

Geweldig geluid. Makkelijk te installeren. Goede voorlichting gegeven door de verkoper.

gerrolt van herk 10-04-2022

vriendelijk en behulpzaam personeel van de klantenservice heldere en duidelijke uitleg .
ze willen je een goed gevoel geven en dat hebben ze ook gedaan bij ons prima levering genoeten van een prachtige tv

B.V. 09-04-2022

Vestiging Zoeterwoude heel mooi ingericht. Werd goed en snel geholpen. Medewerker (Simon) nam de tijd voor alle vragen en heeft zelfs geholpen met laden.

Harrie Voorma 09-04-2022

Mooie ruime en rustige locatie in Groningen. Er is meer rust en ruimte dan bij de buurman Mediamarkt. De uitleg over de TV was met kennis en technisch. Voor mij mag de techniek wat minder maar wel wat het effect van bepaald techniek is t.a.v. het beeld. Op verzoek werd ook dat uitgelegd en welke toekomstige optie deze TV had. Ik heb ook gebruik gemaakt van de 5 jaar garantie.

Raymond86 09-04-2022

Duidelijke webshop met de mogelijkheid om een combinatie deal te maken. In mijn geval een TV, muurbeugel en een chromecast. Zeer goede prijs gekregen voor de combi. Direct op de website de bestelling vast gelegd en later opgehaald bij de vestiging in Groningen. Mooie, grote en nette winkel met vakkundig personeel.

Van den Heuvel 09-04-2022

Mooie winkel, heel goed geholpen door Collin, hij weet waar hij over praat.

Karin de Rooij 09-04-2022

Zeer goede ervaring met Plattetv.nl . Informatie inwinnen via de chat liep perfect. Ook toen ik de volgende dag wilde gaan bestellen. Ik werd direct doorverbonden met degene met wie ik eerder contact had gehad. Heel fijn, hoef je niet alles weer uit te leggen. Afspraak maken met installatie-service-dienst ging ook op rolletjes en de installateur was buitengewoon vriendelijk, zeer service-gericht en wist mij nog een aantal tips te geven. En de prijs voor dit alles was dik in orde. Kortom, helemaal tevreden!