HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Dave van Dijk 21-02-2023

Ben heel goed geholpen door ..... .
Was al eens eerder in de winkel geweest in Den Bosch en toen heeft hij ook veel kunnen uitleggen over de verschillende tv toestellen.
Afgelopen zaterdag ben ik terug geweest en ...... herkende me nog van het eerste bezoek aan de winkel en heeft me fantastisch geholpen met mijn TV en ophang beugel.

Echt super zaak en mensen met de juiste kennis en ervaring. Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een nieuwe tv of sound system.

Johan Otten 21-02-2023

Na op internet te hebben gekeken en via de chat mijn info opgedaan. Naar Naarden gereden om te kijken. Na 15 min wist ik het al. Gewoon doen
Prima winkel veel keuze en supervriendelijk.

Danielle Verbaan 21-02-2023

Perfect behandeld . Stipt wat is afgesproken . Bezorger was top en zeer behulpzaam met aanwijzingen en advies . Zal zeker Hello TV aanbevelen bij mijn klanten / vriendenkring .
Daniëlle Verbaan

J. Jaarsveld 21-02-2023

Hello TV Zoeterwoude is een ruime zaak met een aantal bekende merken TV's, zoals Sony , LG, Philips en Samsung. Er worden er veel spelend getoond. Verder een aantal soundbars waar ik voor kwam kijken en vooral luisteren. Je krijgt duidelijk uitleg over de verschillende soorten met enige voorkeur van de vriendelijke attente verkoper voor een bepaald populair en goed model van Samsung. Na luisteren is het inderdaad het model van Samsung geworden, die ik voor een prettige prijs meteen kon meenemen en nu in volle tevredenheid onder mijn 4 K - LG tv staat te spelen. Men helpt je ook prima met het laden in de auto.

Roland Gooden 21-02-2023

Bij het zoeken naar een TV kwamen we terecht op de website van Hello TV. Deze is overzichtelijk en geeft een ruime keuze. Ook de prijzen zijn aantrekkelijk.
Het chatten ging snel met kundige medewerkers en onze keuze was snel gemaakt. Ook de betaling verliep probleemloos. We hadden de TV de volgende dag al in huis! We zijn erg tevreden!

Andre.P 21-02-2023

Zeer goed geholpen in Duiven, door een prettige verkoper. Die duidelijk kennis van zaken had. Erg blij met deze scherp aangekochte Samsung.

Vishna 21-02-2023

Zeer vriendelijke mensen, bij het bestellen en adviseren. Zeer geduldig ook.

Hr. van den Berg 20-02-2023

Samsung tv met soundbar gekocht in Zoeterwoude vriendelijk personeel en goed advies netjes en goed geïnstalleerd teamwork met (*) en voor beide leerzaam geweest nogmaals bedankt (*)

Bertus 20-02-2023

Via de chat een betere deal gekregen dan in de winkel zelf. Is dus beter de chat te gebruiken dan in de winkel zelf te vragen naar de prijs

Niek 20-02-2023

Ik was wekenlang aan het zoeken naar een nieuwe tv en ben uiteindelijk uitgekomen bij de Samsung 85QN90B. Hiervoor kwam ik voor de scherpste prijs bij de website van Hello TV terecht, bekende naam want mijn vader had hier ook zijn tv aangeschaft.
Na wat vragen en duidelijke informatie via de online klantenservice eigenlijk een beetje in twijfel gebleven, omdat de 85QN90B 'maar' 4K resolutie heeft en onze kijkafstand toch ruim 4-5 meter is. De 8K resolutie zou hier in theorie beter voor zijn. Als alternatief had ik een 8K model in gedachten, de 85QN800A. Via de chat op de website overstag gegaan en een offerte laten maken door Hello TV voor de 85QN90B, waarbij ik vooraf aan de aanschaf graag de televisie nog even in een vestiging wou bekijken en vergelijken met de 85QN800A.

Vandaag in de dichtstbijzijnde filiaal in Eindhoven gaan kijken waarbij mijn twijfel tussen 4K en 8K eigenlijk meteen werd versterkt door het zien van de nieuwe 8K-variant van Samsung. In de winkel stond namelijk de 2022 versie, de 85QN800B. Helaas werd ik snel wakker omdat deze buiten budget viel. Daarnaast kwam ik erachter dat mijn eerste optie, de 85QN800A (2021 model) niet meer verkrijgbaar is.
Althans, dit hoorde ik van (*) die tijdens mijn bezoek naar mij toe kwam om te helpen bij het kiezen van een nieuwe televisie.
(*) gaf veel nuttige informatie en vroeg goed door naar mijn behoeften en wensen.
Na een uur heen-en-weer geloop tussen alle verschillende televisies zag (*) aan mij hoe zeer ik aan het twijfelen was.
Om mij te helpen bij mijn keuze kwam hij met een ontzettend scherp aanbod voor het 2022 8K model, de 85QN800B.
Helaas kon ik in de winkel niet meteen de knoop doorhakken omdat deze echt vrijwel te ver boven budget was. De aanbieding was echter zo scherp dat deze alleen die dag geldig was.
(*) dacht goed mee en heeft alles op papier gezet met een betaallink zodat ik na overleg met mijn partner eventueel dezelfde avond nog de bestelling kon afronden.

Helaas, mijn partner dacht er niet hetzelfde over waardoor ik (*) moest gaan teleurstellen. Ik keek van te voren nog even op de website en zag tot mijn verbazing dat er nog een showmodel te koop was, van hetzelfde model die wel in ons budget viel.
Omdat ik graag wel extra zekerheid hierbij wou zocht ik via chat contact om te vragen of ik hier een servicepakket bij kon afsluiten zoals (*) mij ook adviseerde.
Hierdoor zou er bij eventuele defecten gebruik gemaakt kunnen worden van reparatie indien nodig. Via de chat werd opgemerkt dat de bestelling van (*) nog op mijn naam openstond.
Ik werd na contact met een chat-collega netjes teruggebeld door (*) om mijn vragen over het showmodel en servicepakket te beantwoorden.

Omdat (*) waarschijnlijk aan mij merkte dat ik toch nog twijfels had bij het showmodel, vroeg hij of hij even tussendoor een belletje mocht plegen met zijn baas. Na een paar minuten kwam hij terug met super nieuws! Hij kon de - al uitzonderlijke - aanbieding voor het nieuwe model nog iets verder aanscherpen! Hier konden mijn partner en ik uiteraard geen nee op zeggen!

(*) heeft ons echt perfect geholpen, is geduldig en heeft echt bewezen moeite gedaan om ons blij te maken.
Hij denkt met de klant mee en begrijpt hoe lastig het kan zijn om de perfecte televisie te vinden.
Als hij geen medewerker van de maand wordt snap ik het ook niet meer! Ik wil (*) nogmaals ontzettend bedanken en zal daarnaast Hello TV aan iedereen aanraden!
Bedankt.

jan en heidi 20-02-2023

op een zeer vriendelijke manier geholpen in de winkel in duiven. We hebben goede uitleg gekregen over de verschillende mogelijkheden qua tv's en de verschillen gezien hierin. We waren er al snel van overtuigd dat het een betrouwbare winkel is en het personeel er voldoende verstand van had.

Dennis 20-02-2023

Wij zijn in de winkel heel vriendelijk geholpen door een kundige verkoper. Hij heeft ons de verschillen laten zien tussen de verschillende tv's en heeft afgestemd op onze vraag een goede suggestie gedaan.

Mike 20-02-2023

De shop ziet er goed uit. Site is overzichtelijk. Zowel op de site als in de winkel prima geholpen. Verstand van zaken.

Snelle service tegen scherpe prijs 20-02-2023

Ik werd snel en goed online geholpen. Scherpe prijs en snelle service. Op de site een deal maken en snel antwoord. Verdere details via e-mail.

Marc 20-02-2023

Via internet de tv uitgekozen, via de chat een goede deal overeengekomen. Zeer vriendelijk te woord gestaan. Kon de tv de zelfde dag al ophalen. Ook tijdens het afhalen was men zeer behulpzaam. Al met al weer een goede ervaring met Hellotv.

Martin 20-02-2023

Online duidelijke communicate. Goede prijs afgesproken. Thuis geinstalleerd. Rustig/ Duidelijk uitgelegd.

Tom 20-02-2023

Snelle service en goede prijs gekregen. Support chat was tot laat open en heeft voor de aanschaf een belangrijke rol gespeeld

Bob 20-02-2023

Ik ben langsgeweest in de winkel in Breda, vriendelijk personeel en er werd goed meegedacht met mijn wensen. Daarnaast werd me nog een korting aangeboden op de tv. Kortom, goede service!

Han 20-02-2023

Vandaag bij Hello tv in de winkel geweest over informatie over een tv.wat een vriendelijk personeel,en heel vakkundig in hun werk.alles werd goed uitgelegd .en ik kreeg goede uitleg..top winkel Hello tv..met top personeel

M. 20-02-2023

Vriendelijk en deskundig geholpen. Heel erg bedankt voor de fijne bediening

Van de Laak 20-02-2023

Uitstekende uitleg, hele vriendelijke benadering. In goed overleg de juiste keuze gemaakt bij zoveel keuze! Compliment voor meneer van Kemenade!

S Westrup 20-02-2023

Mooi TV met soundbar en beugel gekocht kreeg goed advies en was snel geleverd
ik gebruik gemaakt van installatie service die is prefect uitgevoerd mooi opgehangen
en goed uitleg gekregen van de monteur die tevens ook heel netjes heeft gewerkt
Prima zaak Hello Tv ik ben zeer tervreden

Hilbert 20-02-2023

In Breda, HelloTV bezocht. Adviseur Denyon. Prettige lokatie, super goed advies, veel gevraagde uitleg, prima collectie, concurrerende prijzen. Aanrader voor iedereen die TV/soundbar wensen heeft.

Rick 20-02-2023

Op zoek naar een nieuwe tv kwam ik op aanraden van mijn broer bij HelloTV in Amsterdam terecht. Een mooie overzichtelijke zaak en belangrijk, veel parkeerruimte! Snel en deskundig (niet alleen ten aanzien van de soort TV maar ook ten aanzien van ophanging van de TV)
werd ik geholpen. HelloTV adverteert met korting en deze werd ook zonder meer waar gemaakt. Inmiddels hangt de TV naar volle tevredenheid in onze woonkamer. Ik weet wel waar ik mensen die op zoek zijn naar een TV naar doorverwijs!

M.J. van Moergestel 20-02-2023

Fijne winkel, een verademing na alle "supervoordelige" megazaken waar ze wel graag verkopen maar geen enkele service verlenen. Je wordt persoonlijk geholpen, ze nemen de tijd voor je en je bent
volstrekt niet duurder uit. Zeer tevreden!