HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

B vanLopik 20-11-2021

Goede voorlichting en adequate informatie
Vriendelijk , attent en klantvriendelijk

Adriaan 20-11-2021

Prima geholpen in de shop in Utrecht, goede uitleg, vriendelijk waarbij ondanks grote drukte in de winkel ruim de tijd voor ins werd genomen

Hurb VAN HAM 20-11-2021

mooie zaak ze weten waar ze oven praten en klant vriendelijk en ik ben heel netjes geholpen plus met korting op de tv en hdmi kabel maar ik wordt daar altijd goed geholpen dus als je een tv of audio wil kopen doe het dan bij platte tv in breda

Henk 20-11-2021

Goede prijs vriendelijk en vakkundig geholpen goede service topwinkel voor deze winkel gekozen omdat ze mooie aanbiedingen hebben

MH 20-11-2021

NEE IS NEE!! Ik heb gisteren online een tv besteld dacht ik nadat ik een mail kreeg met gefeliciteerd met de aankoop. Daarna werden er mails gestuurd met vragen over extra garantie bij kopen mijn 1e antwoord was nee, er volgde daarna nog 3 mails met iedere keer een andere aanbieding voor de garantie en of ook andere kabels nodig had. Nadat ik 2 maal met nee had geantwoord vond ik het wel genoeg. Vandaag wacht ik op de mail voor levering deze komt niet ik bel met de winkel geen gehoor kruip in de shat blijkt dat de order niet is gemaakt om dat ik de laatste email niet beantwoord is. Hoe dan ik zij toch nee.

K.Kuijer 20-11-2021

19-11-2021 Utrecht. Tv gekocht en prettig geholpen door dhr naveen. goede uitleg en advies .En een scherpe prijs. Thanks.

Youssef 20-11-2021

Geweldig snel contact en mooie deal gekregen! Ook in de winkel top personeel! Klasse!

Lee 20-11-2021

We worden goed geholpen door *** . *** is heel geduldig, beleefd n beantwoord onze vragen . We hebben heel veel vragen n twijfels over de maat van TV .
Hij neemt alle tijden voor ons en we zijn heel blij met de service van de winkel . Prijs verhouding is ook goed . Uiteindelijk hebben we onze nieuwe TV gekocht .
Aanbevolen aan iedereen die een tv willen kopen .

Rene 20-11-2021

Goed geholpen door verkoper ***. Goed de tijd genomen voor een goede en eerlijke uitleg.

Weer een fijne ervaring 20-11-2021

Voor de kerst wilde ik mij kinderen verrassen met een Sonos Beam. Ik heb mijn Sonos apparatuur al langer in gebruik en wil mijn kinderen nu ook laten genieten, Ik heb gewacht op de Black Fridaydeals omdat dat de enige periode is dat er wat winst voor mij als consument te halen is. Ik heb gekozen voor PlatteTV omdat ik bij eerdere aankopen een goed gevoel had overgehouden aan de wijze waarop ik bejegend was en de vakkennis van de medewerkers. Nu weer door *** die me belde dat de bestelde artikelen in Naarden klaar stonden en dat enkele uren na de bestelling. Hulde.

J. Van Dommelen 20-11-2021

Ik wilde een soundbar kopen. Bij navraag werd ik verwezen naar Platte TV in Utrecht.
Ik werd daar geholpen door uiterst vriendelijke verkoper (Dax). Deze heeft mij goed uitleg gegeven en mijn het geluid op diverse manieren laten horen/beleven.
Hier en daar wat onderhandelen alvorens tot koop over te zijn gegaan. Klant is daar echt nog koning en alles werd uit de kast getrokken om mij als zeer tevreden klant met een mooi product naar huis te laten gaan.
Super team in Utrecht.

Lennart van der Schee 20-11-2021

Ben in vestiging Rotterdam geholpen. Ik wist exact wat ik wilde hebben voor ik binnen kwam. Medewerker Masie heeft alles onderbouwd, de juiste vragen gesteld en me geholpen mijn keuze vee bewuster te maken. Eerlijk, helder en daarbij een andere winkelervaring. Winkel is ingericht op rust en beleving. Lekker kopje koffie gekregen. Prijzen zijn mega scherp.. Een aanrader!

Bedankt voor de fijne ochtend!
Groet, Lennart van der Schee

Jan uit Capelle 20-11-2021

De shop ziet er professioneel uit, met veel keuze mogelijkheden en het personeel is behulpzaam. Ook goed bereikbaar met een ruime parkeergarage. Helaas is er geen telefoonnummer waarmee je hen kunt bereiken als je nog vragen hebt. Ook de WhatsApp link werkt niet. Vragen alleen via mail of chat. Dat komt volgens de medewerkers doordat de winkel net open is. (Juni 2021 ?) Ook wordt er iets te veel nadruk op een pixel verzekering gelegd.

Dave 20-11-2021

Super goed geholpen, veel kennis van alle modellen en mooie totaal prijs gemaakt.

Mike 20-11-2021

Gisteren contact gehad met verkoper. Zonder fratsen en zeer snel naar tevredenheid geholpen via de winkel chat. Uiteindelijk de zelfde dag nog onze nieuwe televisie gekocht bij platteTV .

Herman 20-11-2021

Zeer vriendelijk geholpen door allereerst de chat medewerker en daarna door *** in de winkel in Groningen. Alles uitgelegd en op eigen initiatief laagste prijsgarantie toegepast. Top medewerker!

Charlotte 20-11-2021

X heeft ons heel goed geholpen. Hij heeft goed de tijd genomen om ons het beste advies te geven en we zijn uiteindelijk bij een prachtige 55 inch tv uitgekomen! Ook maakt X heerlijke koffie :)

Bjorn 20-11-2021

Erg goed advies gekregen, veel keus aan verschillenden tv's die ze bij veel concurrenten niet hebben ! Plus een leuke korting gekregen.

JC.Hoogstraten 19-11-2021

Je wordt goed geholpen ze leggen alles duidelijk uit
En mocht je nog vragen hebben dan staan ze je goed en aardig te woord
Een en al lof voor platte.tv utrecht
Ik werd goed geholpen door X hij krijgt een 10 ook voor de tijd die hij neemt voor je

M Jager 19-11-2021

Supermooie winkel. Had ik niet verwacht. Mooie aanbiedingen en supergoed geholpen. Volledige informatie en behulpzaam personeel.

Kay 19-11-2021

Klantvriendelijke en professionele medewerkers. Mooie winkel met veel demo producten. Een Samsung TV gekocht en in de winkel werd de tv weergegeven op normaal beeld zoals Netflix. Dus niet alleen op zo'n demo filmpje. Scherp geprijst.

Henk 19-11-2021

Keurig winkel met mensen met verstand van zaken. Duidelijke en heldere uitleg zonder pushy te worden.
Ruime keuze en scherpe prijzen, kunnen aardig meekomen met de markt. Levering en installatie ging sneller dan je durft te dromen: 1500 uur gekocht, 1600 uur monteur op de stoep 1800 uur TV kijken. ( was een mazzeltje, kwam toevallig zo uit ;-)). Voordeel: ze ruilen je oude TV in, scheelt weer geloop om de deur.

JJH Poppelaars 19-11-2021

De winkel in Eindhoven zag er netjes en verzorgd uit. Er was voldoende personeel aanwezig en ik ben geholpen door een medewerker (Rick, van team Eindhoven) die wist waar hij het over had. Hij had goede kennis van zaken en gaf ook een eerlijk en vergelijkend advies. Daarnaast was de medewerker vriendelijk en correct. Hij heeft mij diverse TV's laten zien en de voor en tegens uitgelegd. Uiteindelijk heb ik een voor mij goede keuze kunnen maken.

F.fokker 19-11-2021

Goede uitleg,keurig behandeld en ook telefonisch goed geholpen👍👌en op de hoogte gehouden als de tv goedkoper is geworden!

Walter 19-11-2021

Fijne winkel met vriendelijke personeel en alles is ook nog eens scherp geprijsd, een echte aanrader om te bezoeken.
Ben heel tevreden met mijn nieuwe Sonos Dolby surround !!!!