HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

jan 05-09-2020

we zijn goed inde winkel geholpen goede voorlichting en de sounbar mochten we horen zodat we een goede indruk van kregen hoe het zal worden in huis.
je kon ale infoematie over de soundbar krijgen zodat we goed voorgelcht zijn

Rens 05-09-2020

Top en goed erg vriendenlijk en leuk geholpen door devon zeer tevreden over de manier van zijn uitleg

Rene 05-09-2020

Ik had bij de naam platte tv een heel ander soort zaak voor me. Namelijk veel verkopen maar weinig verstand van zaken. Wat een verrassing was dat Toen we binnen kwamen. Een hele mooie zaak met deskundig personeel. Heel tevreden met mijn aankopen.

Tom 04-09-2020

Vandaag is onze prachtige tv afgeleverd en geinstalleerd door installateur D. van Platte TV. Alles ging perfect en we zijn heel erg tevreden over de vriendelijke en erg informatieve manier waarop alles ging!
Voor ons een 10!

Bertie 04-09-2020

ik was verrast hoe de winkel er bij lag. Een 10 met een griffel
Daar bij waren de verkopers heel attent (koffie) maar voor al
Er op gewezen dat ik materialen en verzekering ect ect er bij gekocht.
Anders had ik weer terug gemoeten. Ik vind het een 100 procent aan rader ik bij met me nieuwe TV

René 04-09-2020

TV besteld. De volgende dag een mailtje dat het geselecteerde product niet leverbaar meer is. Gelijk een aanbieding voor een ander type met een flinke korting aangeboden. Meer TV voor minder geld. Goed en naar alle tevredenheid opgelost. Ook de keuze voor de lever dag vind ik uitstekend. Na deze bestelling ook een soundbar besteld. Dit ging ook prima.

Wj de haan 04-09-2020

Vriendelijk personeel heel behulpzaam mooie winkel makkelijk parkeren recht voor de deur .

suus 04-09-2020

Goede en voordelig geprijsde artikelen, snelle levering ook! Heb daar een Samsung soundbar besteld, deze was snel uit voorraad leverbaar, later nog via whatsapp contact opgenomen over track & trace nummer, welke ik snel kreeg!

Ed Moolenaar 04-09-2020

Ik kende de voorganger van Platte TV en wist van de overname. Ik bezocht de uitgebreide website en koos voor een Samsung Frame model van 2019. Ik zocht contact via e-mail waarin ik mijn keuze bekend maakte en vroeg wat de inruilwaarde van mijn oude flatscreen was. Ik kreeg, per kerende mail, het advies om naar een vergelijkbaar 2020 exemplaar te én kreeg een hoge inruilprijs voor mijn oude tv. De volgende dag naar de winkel in Utrecht gegaan om de aankoop af te ronden. Een prachtige showroom met veel ruimte voor de diverse merken en accessoires. Ik werd vriendelijk ontvangen door verkoopmedewerker Umut. De keuze werd uitvoerig uitgelegd en mijn idee om er een soundbar bij aan te schaffen kwam neer op het advies om ook hier voor een. 2020 ipv een 2019 model te kiezen. Omdat er een aantrekkelijke cashback op dat model zat was de keuze snel gemaakt. Een noodzakelijke HDMI kabel en screencleaner maakte de aankoop compleet. De gegeven adviezen waren duidelijk en begrijpbaar. De dag erna werd alles, aan het einde van de dag door Post NL bezorgd, werd de tv netjes uitgepakt en getest. In een avondblad ik de hele installatie voltooid. Heeft u een goed en (h)eerlijk adres nodig voor een nieuwe tv, ik raad u 1 van de10 filialen van Platte TV van harte aan.👍

Asya 04-09-2020

Een week geleden mijn TV opgehaald van de winkel in Breda. Super service, vriendelijke personeel en top deal!

Marijn Vendrig 04-09-2020

Ik ben zeer tevreden over de hulp die ik gekregen heb. Toen ik binnen kwam ben ik direct te woord gestaan door een verkoper. De verkoper heeft mij goed geholpen door de soundbar te laten horen bij een film. Ik ben zeer onder de indruk.

Martijn Grutter 04-09-2020

De winkel denkt echt met je mee .
Had speakerbeugels nodig kon niets vinden.
Zij hebben van een ander merk .
Toch de passende gevonden.

Patrick 04-09-2020

Allereerst, geen opdringerige verkopers. Mooie winkel met duidelijk de diverse merken en type tv's.
Duidelijk en heldere uitleg over mogelijkheden en verschillen bij de aangeboden type tv's.

Prettige verkoper.

Ik heb 2 tv's en een beugel aangeschaft. Kom hier zeker terug.

Marcus 04-09-2020

Mooie duidelijke shop in Amsterdam, eerlijk advies, en de goedkoopste ook niet onbelangrijk, na het bestelen nog wat vragen daar kwamen ze gelijk op terug kortom, geen negatieve feedback van mij.

Joost 04-09-2020

Uitstekende ervaring, er zou tussen 1830 en 2000 bezorgd worden en dit was direct om 1830. De installateur kon heel snel de tv aansluiten en alles installeren.

Geweldige tv.

Gerrit 04-09-2020

Uitstekende uitleg/advies bij de keuze van de nieuwe tv in de winkel in Doetinchem.
De snelle en keurige installatie door de installateur mag zeker niet onvermeld blijven. Last but not least : Op de dag van installatie blijkt het toestel aanzienlijk goedkoper op de website van Platte TV dan 6 dagen daarvoor op de dag van aankoop. Na telefonisch overleg wel snel zonder problemen het prijsverschil aan mij terugbetaald. Kort en goed een topbedrijf waar service en aantrekkelijke prijzen voor de klant centraal staan!

Jeroen en Monique 04-09-2020

Wij zijn keurig geholpen door Skip in de shop in Groningen, duidelijke uitleg en de wensen van ons goed gebruikt om tot het juiste toestel te komen.
Wij hebben een Samsung QLED 4K 65Q95T aangeschaft en hopen hier heel veel plezier van te ondervinden

Susu 04-09-2020

Stoel opzich prima, alleen was er iets raars met de armleuning... nadat ik 2 dagen via hun whats app, mail contact heb proberen te zoeken. Alle filialen 15 keer gebeld te hebben. Geen reactie.

Steven 04-09-2020

Tv besteld voor de slaapkamer. Die het niet mee deed. Had een mooie LG gevonden bij plattetv. Was 1 uit de doos geweest en onbeschadigd met een leuke deal. Model was er helaas niet meer. Plattetv gaf aan dat ik een nieuwe kreeg voor de speciale prijs. Top service. Zondag besteld en was maandagmorgen al in huis. Raad het zeker aan om hier te bestellen

Kevin 04-09-2020

We hebben voor PlatteTV.nl gekozen na een slechte ervaring bij de MediaMarkt. In tegenstelling tot de MediaMarkt hebben ze hier wel alle tijd voor je en rustig de verschillen tussen de TV's uit te leggen. Prettig geholpen en uiteindelijk een goede keus kunnen maken.

Petra en Ed 03-09-2020

We werden professioneel geadviseerd door de medewerkers van de webshop waardoor de keuze voor de Samsung QLED 4K 65Q95T (2020) werd vergemakkelijkt. De levering was snel en medewerker SV kwam precies op het aangegeven tijdstip. Na een uurtje hing er een mooie TV aan de muur. Top!

Marco 03-09-2020

Goed geholpen, duidelijke voorwaarden, komen afspraken na en staan open voor maatwerk. Ik kan het aanbevelen.

D 03-09-2020

Klantvriendelijk en heldere adviezen. Je wordt op je gemak gesteld en goed bereikbaar.

Marco 03-09-2020

Monteur heeft alles netjes opgehangen en geinstalleerd en duidelijke uitleg gegeven.

Ed 03-09-2020

het is een mooi ruim opgezette winkel, vriendelijk geholpen door het personeel, geeft je het gevoel van persoonlijke aandacht.goede voorlichting van het product.