HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5176 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Daan 13-11-2022

LG oled 48c2 gekocht plus Vogel 445 thin in wit. Scherpe prijs, snelle communicatie en snelle levering. Mooie deal kunnen maken.

Jos Peters 13-11-2022

Wij hebben onze OLED TV besteld via de mail. Uitstekend te woord gestaan en goed meegedacht door de klantenservice. Na de, vlotte, levering zijn wij uiterst tevreden over het product.

Flow 13-11-2022

Snelle goede service,
Duidelijke uitleg geen verkooppraatjes. Kijken naar wat het beste is voor de klant.

Mooie lage prijzen. 13-11-2022

Na mail contact een mooi prijs gekregen .
Toch even in Zoeterwoude gaan kijken naar een 75 inch Samsung tv en alles duidelijk en aangeschaft .Alles loopt goed bij HelloTV

Nick 13-11-2022

Allereerst online georiënteerd. Na goed zoeken bleek Hello tv de goedkoopste te zijn. Ook de modellen die jullie aanbieden gaan met de tijd mee.

Jullie geven eerlijk en helder advies. Voor mij een aanrader.

Annemieke Sijtsma 13-11-2022

Via een vriend op jullie site gewezen. Via chat contact gezocht en na een aantal duidelijke vragen van jullie kant een mooi aanbod ontvangen. Ruimte gekregen om te overleggen en daarna deal gesloten.
Gisteren tv ontvangen en communicatie over aflevertijdstip erg duidelijk.
Heel erg blij mee!

Bert Veldkamp 13-11-2022

Super vriendelijk en deskundig geholpen. Vooraf de TV en soundbar kunnen bekijken en beluisteren.

Walter 13-11-2022

Laatst een nieuwe tv gekocht via HelloTV. Het onderhandelen via de chat met Sabrina ging netjes, en we zijn uiteindelijk op een mooie prijs uitgekomen. 3 dagen later stond de bezorger al met de tv voor de deur. Na het uitpakken en neerzetten van de tv bleek dat deze met geen mogelijkheid op wilde starten, hij blijft elke 10 seconde een "klonk" geluid maken, maar start niet op. Dus ben meteen weer de chat in gedoken, en kreeg Heleen te spreken. Nadat ik het probleem uitgelegd had heeft zij meteen aangegeven dat de tv omgeruild kan worden voor een nieuw exemplaar. Binnen 10 minuten was alles geregeld en daar ben ik 'ondanks de teleurstelling van een kapotte tv' toch heel blij mee! Nu maar hopen dat de nieuwe tv wel wil starten! ;)

H. K. 13-11-2022

Het is een prachtige winkel met verkopers die eerlijk en een gedegen advies geven. Daarnaast komen zij met scherpe prijzen en kan je direct de soundbar beluisteren.

Sam 13-11-2022

Ik kwam bij HelloTV terecht door de prijzen die concurrerend laag zijn. Ook de TV waarvoor ik wou gaan zat bij HelloTV in de laagste prijsgroep. Alleen bij een doorverkoopsite een lagere prijs gezien maar na dit te hebben aangegeven bij de klantenservice werd mij verteld dat dit geen erkende verkoper is waardoor bepaalde functies niet zouden kunnen werken. Erg snelle reacties ontvangen via de mail en na1,5 dag ben ik overgegaan naar de koop inclusief de A-Z 100% pixelgarantie vanuit HelloTV. Het overgaan naar de bezorging ging snel de kon voor de volgende dag. Enige minpunt is dat er was gezegd dat de levering na 12:00 uur zou plaatsvinden i.v.m. werk maar dat ik de volgende dag een bericht kreeg van postNL dat de tv tussen 9:00 en 11:30 uur bezorgd zou worden.

Tom 13-11-2022

Super tevreden! Na tijden het internet afstruinen voor een nieuwe tv uiteindelijk bij HelloTV terecht gekomen en een super deal gekregen op de LG OLED65CS. Nergens anders komt de prijs ook maar in de buurt. De televisie is ook geweldig en is alles wat je kan wensen van een tv!

Samsung the frame 50 inch 13-11-2022

Op zoek naar een nieuwe tv kwam ik op de site van Hello TV en zag daar de inruil actie voor je oude tv.
Kreeg een mooi aanbod via een sms bericht en daar ben ik op in gegaan. Alles netjes via de mail verder geregeld. De volgende dag stond de post al voor de deur met mijn nieuwe aanwinst. Het installeren ging redelijk goed. Voor sommige functies is het gewoon uitproberen daar er geen echte diepgaande handleiding bijzit. Mooi scherp beeld en een goed geluid voor een tv. Hangt mooi strak tegen de muur en een dun draadje gaat naar de aansluitbox. Zeer tevreden tot nu toe.

H van Dal 13-11-2022

Allereerst via de site gekozen voor jullie vanwege de prijs(black friday), in de winkel vierhavenstraat Rotterdam, vriendelijk ontvangen en te woord gestaan, goede informatie over het product en aanvullende informatie , 2 dagen later keurig afgeleverd post nl, zending goed te volgen via mails , kortom tot nu toe dik tevreden

Erik Elferink 13-11-2022

Ik vind de manier waarop ik ben geholpen erg prettig. Tevens ben ik erg tevreden over de gegeven korting

Jos 13-11-2022

Prima website. Nette hulp en direct geholpen. Met Blackfriday deal nog goedkoper.

Ralf albers 13-11-2022

Mooie winkel met ruime opzet. Vriendelijk gelopen met duidelijke uitleg. Via vrienden van ons zijn we bij jullie terecht gekomen, en we zijn zeer te spreken over jullie winkel. Website is ook mooi opgezet, en duidelijk. En de producten die we gekocht hebben zijn op top. Goede geluidskwaliteit. We raden onze vrienden ook aan om bij jullie te komen.

Nate 13-11-2022

Professioneel geholpen in de winkel. Alle vragen werden goed beantwoord. Je wordt goed geholpen met het kiezen van de juiste TV voor jouw situatie.
Ook een zeer aantrekkelijk aanbod gekregen!

Tom 13-11-2022

Vandaag een Samsung 55 inch 4K TV gekocht. In de winkel in Utrecht gelijk goed geholpen en goed advies gekregen. Heel blij met de tv en de service! :)

Martijn 13-11-2022

Prima geholpen, goede uitleg. Voor een nieuwe tv moet je bij HelloTV zijn, goede prijs en goede service

Ronald 13-11-2022

Prima geholpen door de zeer kundige medewerker en een gunstige prijs betaald voor mijn nieuwe soundbar van Samsung. Top service.

John en Eveline 13-11-2022

Hele fijne en goed te bereiken winkel (gratis parkeren voor de deur). Verkoper van het filiaal in Zoeterwoude heeft ons zeer professioneel en vakkundig geholpen om de juiste TV te kopen. De service, goede rustige uitleg en het heerlijke kopje koffie hebben ervoor gezorgd dat we na een leuke ochtend naar huis gingen met een prachtige TV. Er werd echt de tijd voor ons genomen.

Eric en Susanne 13-11-2022

Samen met mijn man op pad om de tv te kopen die hij al uitgezocht had online.
De vriendelijke verkoper . wist ons te vertellen dat met iets wat meer geld we heel wat meer kwaliteit konden verwachten. Deze leuke verkoper had niet alleen een vlotte babbel, maar wist ook echt allerlei feitjes dat ons heeft overtuigd om voor een andere te gaan.
Net geïnstalleerd en we zijn super tevreden.
Hopelijk vele jaren plezier van, maar mochten we ooit weer een nieuwe willen, weten waar we wezen moeten.

Tom 13-11-2022

Ik heb contact gezocht via de chat en ben snel en goed geholpen. Had eerst een Samsung soundbar uitgezocht die niet meer leverbaar was. Ben daarna goed geholpen met de opvolger ervan Samsung Cinematic Q-series Soundbar HW-Q800B (2022).

Deze bevalt super en ben er erg blij mee.

Ton 13-11-2022

Mooie geordende winkel met alleen maar topmerken.
Vriendelijk en kundig personeel met duidelijke uitleg wat vertrouwen geeft om de juiste keuze te maken.
Heel goede prijs tov concurrentie.
Zeer aan te bevelen.

Jan 13-11-2022

Mooie overzichtelijke winkel. Goed geholpen door de adviseur. Helaas bleek de gekozentv op dat moment niet meer op voorraad in de winkel, de tv werd 2 dagen later gratis thuis bezorgd.