HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5183 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Heer en mevrouw C. 11-07-2021

Vandaag zeer deskundig en vooral heel vriendelijk geholpen door Daan in de winkel in Eindhoven.
Een heel prettig gesprek gehad, onder het genot van een lekker kopje koffie, en hij nam alle tijd om alles duidelijk uit te leggen.
Kortom: wat een top-service!
We zullen daarom Platte Tv, en in het bijzonder verkoper, van harte aanbevelen in onze omgeving.
Mvg heer en mevrouw ..

Familie van Rossum 11-07-2021

Wij zijn geholpen in de winkel in Nijmegen n.a.v. een defect aan onze bestaande OLED tv van 3 jaar oud, destijds ook bij Platte tv Nijmegen gekocht. We kregen de keuze reparatie (waarbij over een aantal jaren weer hetzelfde probleem zou ontstaan) of korting bij aanschaf van een nieuwe tv. We zijn in de winkel goed geholpen, eerlijk geadviseerd en hebben toch weer gekozen voor een nieuwe OLED tv. Wij zijn erg blij met de coulance vanuit Platte tv en hopen de komende jaren op veel kijkplezier.

M.Matthijsse 11-07-2021

In mei online televisie besteld, dit naar aanleiding van prima advies via communicatie via de live chat. Helaas was de tv kapot en kon niet geleverd worden. Na contact werd ons de nieuwste versie aangeboden met korting en ook nog eens gratis persoonlijk thuisbezorgd. Prima service. Ook avond en weekend contact mogelijk.

Schouten 11-07-2021

Op advies van familie zijn we op jullie website terecht gekomen en hebben we daarna jullie winkel in Eindhoven bezocht.
Goede prijs/kwaliteit van de tv en klantvriendelijkheid van het personeel (Boris F.) heeft ons doen besluiten tot aankoop van een LG OLED tv (G serie ).
Wij bedanken Boris voor zijn goede service en uitleg.

Jason 11-07-2021

Vandaag, op zondag, zeer goed geadviseerd bij de aanschaf van onze nieuwe tv. De winkel in Groningen is een nette winkel waar alle tv's op merk zijn gesorteerd. De verkoper kwam op mij niet over als een verkoper maar meer als adviseur die heel duidelijk advies geeft en vraagt wat de wensen zijn. Kortom,
Zeer tevreden.

Van vliet 11-07-2021

Gisteren nieuwe tv en soundbar aangeschaft bij plattetv.nl in Utrecht.zeer deskundig geholpen door Danny!ze nemen echt de tijd voor je en leggen alles perfect uit.bedankt!

Marian 11-07-2021

Van de week bij platte tv in Utrecht geweest
Ben daar zo super goed te woord gestaan
En bij verlaten van de winkel ging ik met een tv uit en met een goed gevoel

Jaco 11-07-2021

Super goed geholpen. Goede uitleg mensen met verstand van zaken. En altijd een goeie prijs. Top zaak.

Frank 11-07-2021

Ik ben prima geholpen. Goede ervaring met het bestellen van de TV via internet.
Zeer zeker een aanrader om bij Platte TV
te kopen. Ik had achteraf meer uitleg willen hebben t.a.v de functies van de TV.

À vd Post Risse 11-07-2021

Geweldige mooie winkel goed personeel. Heel fijn geholpen 6 jaar geleden ook een televisie gekocht toen in Breda deze nieuwe winkel in Rotterdam is prachtig.

René 11-07-2021

De winkel is prettig opgezet, waardoor er een goed beeld van de beschikbare TVs is. Het winkelpersoneel is deskundig.

Sharon 10-07-2021

Zowel online als in de winkel ben ik ontzettend goed geholpen. De winkel in Zoeterwoude is prachtig met een ruim aanbod van televisies. De service, vriendelijkheid en deskundigheid van Mehmed is uitstekend. Ik raad deze winkel zeker aan!

Tessa 10-07-2021

Met alle liefde beoordelen wij jullie met een 10. Fantastisch contact, ookal was alles online dat deed niks af aan een stukje persoonlijkheid of service. Er werd goed meegedacht en hele snelle reactie! Duncan heeft bij ons de televisie opgehangen. Wat een vriendelijke jongen en zo service gericht. De tv hangt prachtig. Is heel mooi en we zijn blij dat we het op deze manier via platte televisie hebben gedaan.

Martin 10-07-2021

Fantastisch geholpen door kundige en leuke medewerker. En natuurlijk eerst een kopje kjfgie

Jimmy 10-07-2021

Op 31 maart heb ik bij PlatteTV een Philips 55Oled 935 gekocht.
Op 23 april heb ik bij PlatteTV gemeld dat er horizontale strepen in het beeld zijn.
Door PlatteTV werd een servicemonteur van CERepair ingeschakeld. Bij de eerste reparatie is het beeldscherm gewisseld zonder resultaat. Bij de tweede reparatie is het moederbord vervangen door een gebruikt moederbord dat door de servicemonteur van CERepair werd bevestigd. Die reparatie was ook zonder succes. De servicemonteur wist niet wat de oorzaak was. Contact opgenomen met PlatteTV om de koop te ontbinden. PlatteTV weigert de koop te ontbinden. Volgens PlatteTV moet ik nogmaals de TV laten repareren of inruilen voor goede inruilprijs. Inmiddels heb ik meerdere e-mails gestuurd naar PlatteTV met het verzoek om de koop te ontbinden zonder resultaat. Helaas is PlatteTV niet aangesloten bij de Geschilcommissie en heeft geen webshop Keurmerk. Pas na inschakeling van mijn rechtsbijstand verzekering heeft PlatteTV aangeboden de tv om te ruilen voor een nieuwe tegen betaling van
€ 39 transportkosten. Om een verdere procedure te voorkomen heb ik betaald.
Na 3 maanden op 29 juni nieuwe tv gekregen.
Helaas heb ik te laat op internet naar klachten gezocht over PlatteTV.
Mijn ervaring met PlatteTV is catastrofaal. Conclusie nooit meer bij PlatteTV iets kopen omdat de service slecht is.

Dennis Jongejan 10-07-2021

We kregen zeer goed en deskundig advies in het filiaal in Zoeterwoude.
We konden rustig diverse modellen bekijken en vergelijken.
De verkoper was ook zo attent om de tv in onze auto te leggen.
Bedankt platte tv! 👍🏻

Stefan 10-07-2021

We zijn erg goed geholpen, erg vriendelijke verkoper die ons alles kon vertellen en kon laten luisteren naar de verschillende soundbars met of zonder sub.

Ook nog een los vraagje over tv's gesteld terwijl we die niet wilden kopen en hier ook een deskundig antwoord op gekregen.

M. Groosmuller 10-07-2021

Keurig geholpen door Duncan, goede uitleg en service. Zeer netjes gewerkt. Uiterst vriendelijk persoon, waarbij je je direct op je gemak voelt

Noëlle Oostdam 10-07-2021

Snelle nauwkeurige bediening door Thoren. Blij met ons kleine tv tje.
Buiten dat we problemen hebben met de geluidsverbinding naar een extern systeem, zijn we tevreden

Cees 10-07-2021

Uitstekend geholpen en op een deskundige manier alles uitgelegd.
Mooie nette winkel met een goede uitstraling.
Nodigt zeker voor een volgende keer uit
Zeer vriendelijke mensen

Ton Geesing 10-07-2021

Service is goed telefonische bereikbaarheid slecht moet alles via de chat doen,niet mijn ding.instalatie top geregeld door Duncan.eerste tv ging stuk zonder discussie nieuwe geïnstalleerd.

MaRsS72 10-07-2021

Al jaren klant en nu voor de zoveelste keer een mooie deal kunnen maken voor een nieuwe schitterende Samsung miniled tv. X en Y hebben de tv netjes opgehangen/geïnstalleerd. Aardige lui en vakkundig.

Hakkenes 10-07-2021

*** heeft onze 86 inch tv opgehangen. Dit was gezien het formaat een behoorlijke uitdaging. Hij heeft zich enorm ingezet en de tv hangt volledig naar onze zin. Ook heeft hij alles geïnstalleerd en nieuwe kabels aangesloten. Jammer dat hij geen beugels voor de sonos bij zich had, die had ik hem dan ook meteen laten ophangen.
Erg tevreden met de geboden service.

Gary 09-07-2021

Wat een service** was geweldig en nam alle tijd om alles uit te leggen bij de installatie van mijn LG oled. Ook nog de moeite genomen om mijn instellingen op mijn receiver optimaal te krijgen! Een dikke 10!

rp wardenaar 09-07-2021

denken mee en zijn erg vriendelijk .het zijn toppers volgende keer ga ik weer naar plattetv om een tv te kopen of een cd speler te kopen rp wardenaar