HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Dirk 22-10-2020

zeer prettig geholpen in de winkel in Groningen met kennis van zaken !! en niet opdringerig

Rafael 22-10-2020

Alles super geregeld. Van bestelling tot aan levering en zelfs toen ik de factuur was verloren (verwijderd) direct nagestuurd gekregen.

Jacq 22-10-2020

Omdat mijn Onkyo AV-versterker het had begeven en niet meer te repareren was, ben ik naar PlatteTv in Breda gegaan om mij te laten informeren wat de beste keuze zou zijn voor een vervangende versterker. Ik werd daar geholpen door Jordy (JM Breda) en wel op een zeer deskundige en uiterst vriendelijke manier. Besloten om een winkelmodel van een Denon AV-versterker aan te schaffen en afgerekend. De volgende dag zou het apparaat worden geleverd en geïnstalleerd. Bij thuiskomst begon ik te twijfelen: eigenlijk had ik geen 7.1 versterker nodig... Gebeld met Breda, de kwestie uitgelegd en ik zou worden teruggebeld door Jordy. Dat gebeurde 's avonds ruim na sluitingstijd van de zaak en ik kon zonder probleem de order laten wijzigen in een 2.0 versterker! Helaas stond deze in backorder, zodat de Denon pas in november kan worden geleverd en geïnstalleerd... Niettemin ben ik uitermate tevreden over de gang van zaken bij PlatteTv, vooral over het adviseren en meedenken van medewerker Jordy daar.
Officiële reactie van HelloTV 22-10-2020

Beste Jacq,

Bedankt voor het schrijven van uw review, leuk dat u heeft gekozen voor PlatteTV. Het is belangrijk dat u iets aanschaft waar u lang plezier van heeft, dus uiteraard is het dan geen probleem om uw order te wijzigen. En dan nu aftellen tot november, zodat u kunt genieten van uw nieuwe aankoop van Denon.

Jelske - PlatteTV

Michael 22-10-2020

Prima shop en service. Medewerker die met mij meedacht waardoor ik een beter besluit heb kunnen nemen.

Dennis Lefering 22-10-2020

Ik ben in het filiaal in Amsterdam geweest . Ik ben hier uiterst over te spreken . Nette winkel , overzichtelijk , vriendelijk personeel , nemen de tijd voor je , duidelijke uitleg en advies voor het kopen van een tv!! De tv is thuis geinstalleerd , waren keurig op tijd (op de afgesproken datum ) . Installateur D en Installeur P waren ook keurig en correct , werkte netjes , namen de tijd voor de klant , gaven keurig uitleg over de tv . Nogmaals een ''aanrader'' voor het kopen van een tv !
Officiële reactie van HelloTV 22-10-2020

Beste Dennis,

Wat leuk dat u ervoor heeft gekozen om uw TV aan te schaffen bij en te laten installeren door ons. Heel veel kijkplezier gewenst en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Johan 22-10-2020

Geweldige service! Ik had een Sony TV besteld, wat een uitlopend model bleek te zijn. PlatteTV deed me de het voorstel om een nieuwer, maar ook duurder model, voor dezelfde prijs te leveren. De TV is inmiddels binnen en ben er zeer tevreden over. De informatie over de levertijd kan iets beter, maar wellicht was deze info ook niet bij PlatteTV beschikbaar.

M van der Veer 22-10-2020

Wij hebben bijna 3 jaar geleden elders een LG Oled tv gekocht. Na inbranden van deze Oled en een zeer teleurstellend bericht van LG, hebben wij gekozen om toch maar een nieuwe tv te kopen. Uiteindelijk bij Platte TV terecht gekomen. Wij hadden onze keuze al een klein beetje gemaakt voor een Samsung Qled tv. Het advies welke wij van Platte TV kregen heeft ons erg geholpen in de definitieve keuze. Grote bijdrage was de afhandeling Platte TVmet onze defecte LG Oled tv. Keuze is gevallen op de 65inch Q90T van Samsung. Een slag groter als dat we voor ogen hadden. De eerste indruk in fantastisch. Mooie kleuren en prima geluid.
Dankzij Platte TV hebben wij een goede keuze kunnen maken.

Donkers 22-10-2020

Had een lg oled tv bij platte tv gekocht met extra pakket garantie ,3 wk voor de garantie afliep gemeld en nu na 5 wk netjes omgeruild .in de winkel weesten kijken en met kleine bijbetaling het nieuwste model .Netjes alles aangesloten ,super service

Klaasjan 22-10-2020

Goed product en goede prijs,en een goede afhandeling De levering ging volgens order

Alfons 22-10-2020

We werden geholpen door David, hoorde aandachtig onze vraag en wens aan, bleef in zijn antwoord en dienst aanbod dan ook in deze bandbreedte , dit zorgde op een juiste focus op onze wens. David beantwoorde onze vragen overtuigend en gaf goede aanvullende informatie, dit gaf vertrouwen, Ook wist hij zonder drammend te zijn om cross sell aan te bieden.Kortom we gingen met een mooie Frame Samsung de deur uit. Dikke pluim David

c.c.wai 22-10-2020

Was goed geholpen met de keuze van de tv en de installeurs D.en P. Hebben het helemaal gemaakt en hun advies van een goede 4K HDR kabel bij genomen. Helemaal top!!! 10+

Cs eikelboom 21-10-2020

Dat hij ons goed heeft geholpen
En een mooie aanbieding heeft gedaan
En dat de bezorging ook perfect was

G. Nillessen 21-10-2020

Ik ben erg goed geholpen door medewerker X. Ik ben niet lang in de winkel geweest, maar ik kreeg snel alle informatie die ik nodig had en ik heb een mooie tv kunnen bestellen.

Wilbur 21-10-2020

Afgelopen week in deze winkel geweest. In eerste instantie stonden er 3 verkopers achter de balie gezellig te kletsen. Heb 10 min. Rond gelopen maar helaas er kwam niemand. Ben weg gegaan. Heb het een tweede kans vanwege een eerdere ervaring die goed was. Nu kwam ik binnen en ben ik aan de tafel gaan zitten. Er kwam een aardige en behulpzame verkoper die mij uitleg gaf over de vragen zoals ik die had. O. A. Inzake nummerrieke afstandsbediening. Goede uitleg en verder ging het snel. Hij hielp met de rt in de auto te zetten. Prima kerel met ook nog wat humor. Koop daar zeker meer.

Ruud Smit 21-10-2020

Wij hebben voor platteTV gekozen omdat ze oude tv's inruilen, en een goede service aanbieden om tegen een goede prijs de tv te komen ophangen en te installeren. Dat installeren wordt gedaan door hun eigen personeel en dat zijn vaklui. Ze werken zeer netjes en geven goede uitleg hoe de tv werkt. Een volgende keer graag weer.

David 21-10-2020

Goed verzorgde net ogende shop. Veel ruimte en veel te zien.
Prima geholpen door medewerker Yoeri. Hij legde alles duidelijk uit. Ik heb twee t.v. vergeleken. Yoeri nam ruim te tijd om mijn vragen te beantwoorden en liet de verschillen zien.
De volgende dag kwam ik terug om de beslissing te nemen. Ik werd geholpen door collega Michael. Hij kon mijn laatste vragen keurig beantwoorden. Ik had bij hem wel het gevoel dat er meer haast achter zat. Het praatje kwam wat ingestudeerd over. Wat meer rust en rapport met de klant zou net wat prettiger zijn.
Al met al een prima zaak om een nieuwe t.v. uit te zoeken.

Frans Hulsen 21-10-2020

Installateur A is klantvriendelijk. De uitleg was perfect. Alle vragen werdt perfect uitgelegd.
Zijn als klant zeer tevreden.

Gayco 21-10-2020

Afgelopen weekend in vestiging Arnhem een prachtige Philips Philips 55OLED805 4K Ambilight TV gekocht. We zijn erg te spreken over de sfeer in de winkel en specifiek over de service, deskundigheid en vriendelijkheid van onze verkoper, Julian. Ik wist welke TV het moest worden, daar had ik me goed op voorbereid. Ik wilde eigenlijk het model 2019, maar uiteindelijk heeft Julian ons overtuigd en een mooie deal gemaakt voor het nieuwste model van 2020. Ook over de grootte (55 of 65 inch) zijn we uitstekend geadviseerd. HDMI kabels had ik zelf al, maar ik weet nu precies wat ik nodig heb voor optimaal beeld en wanneer ik externe apparatuur ga aansluiten (bijv. de Playstation 5). Mocht ik in de toekomst weer iets nodig hebben, dan zal ik zeker weer binnen lopen. Ook de bezorgservice was prima in orde. Nu deze TV bij ons thuis staat en is geïnstalleerd genieten wij er enorm van. Alles klopt voor ons aan deze TV.

Rick 21-10-2020

Alle modellen staan in de winkel. Goed om te vergelijken en vriendelijk personeel met verstand van zaken.

Nick Oeloff 21-10-2020

Wederom uitstekend geholpen, in dit geval door Sanne. Door verkoop van familie in het verleden terug gekomen bij deze winkel. Heb nu een super deal gemaakt met een LG OLED TV en Sonos set.

Rob 21-10-2020

Prima geholpen in de vestiging Amsterdam door verkoper j verkoper nam uitgebreid de tijd om ons te helpen

Niels 21-10-2020

Huiswerk gedaan om een smart tv te kopen en uiteindelijk terecht gekomen bij plattetv.nl. Zij waren op dat moment het aantrekkelijkst qua prijs. Op de bonnefooi naar een filiaal in Breda gereden en ben daar perfect geholpen! De winkel is zo opgesteld, dat je in alle rust met een bak koffie op de bank, verschillende modellen kunt testen terwijl je uitleg krijgt en advies over wat je precies wilt. Ook van de laatste snufjes en technieken zijn ze goed op de hoogte. Een aanrader!

Ray Biemans 21-10-2020

optimistisch, veel kennis van het product, positief, doortastend, geduld, komt eerlijk over en dat geloof ik

Michel 21-10-2020

Verkoper weet waar hij over praat en geeft zonder aan te dringen antwoord op de vragen. Onafhankelijk en ook nog eens ontspannend. Op deze manier persoonlijk een tv kopen, is toch vele malen beter dan via een webshop.

Judith 21-10-2020

Tv gekocht in de winkel (in Nijmegen) bij medewerker Rob. Erg vriendelijk man. Ook heeft hij goed geluisterd naar onze wensen en advies gegeven over producten. De tv is thuis bezorgd via post nl en dat is erg goed gegaan. Kortom erg tevreden over mijn tv en de service bij platte tv!