HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Gerard 28-12-2022

Ik kon hier mijn oude tv inruilen en werd vriendelijk geholpen door Mikki en bij aflevering van de tv door xxx die een halfuur tevoren even belde dat hij onderweg was. Al met al een positieve ervaring.

Tim 28-12-2022

Ik raad deze shop zeker aan.Ben zeer tevreden over de service dienstverkoop ,verkopers in de winkel waar zeer behulpzaam, vriendelijk en er was meer dan voldoende personeel aanwezig zodat het wachten zeer beperkt was . De toonzaal was netjes en alles tegen zeer scherpe prijzen. Er is geen minpunt te vermelden.Gewoon keurig,netjes afgehandeld.Doe zo verder!

wj Dona 28-12-2022

Ondanks dat jullie onder deze naam nog niet zolang bestaan hoorde ik hem regelmatig vallen onder mensen die een tv wilde of hadden aangekocht.Eerst recensies over Hello tv gelezen toen naar de winkel in Den Bosch die er zeer uitnodigent uitziet.Thuis al via testen op internet gekozen voor een Panasonic Oled.Netjes besteld en afgeleverd aan huis.Na het aansluiten niet echt tevreden over het geluid,dus terug naar Hello TV voor een soundbar.Twijfelde tussen de Yamaha en Denon,waarop de verkoper ze liet horen op muziek naar eigen keus.De Yamaha is in bestelling.Al met Al ia Hello TV een aanrader

Willem 28-12-2022

Grootte keuze, leuke aanbiedingen en goed geholpen.
Vriendelijk en deskundige verkoper.

Frank Lub 28-12-2022

Ik heb via Internet een deal gemaakt.
De chat en mail functie werkt perfect, snel antwoord en duidelijkheid.
Shop Naarden heb ik gekozen omdat ik zelf in Bussum woon.
Ook daar de juiste service en vriendelijke mensen.

Kitty 27-12-2022

Super blij dat we weer naar deze winkel zijn gegaan ipv online shoppen. Zoveel duidelijke informatie en advies, heel vriendelijk personeel en totaal niet opdringerig. En dan ook nog een goede inruilprijs voor ons oude toestel.

Xavier 27-12-2022

Heel veel kennis met TV en audio super goed geholpen door de medewerkers en ook nog voor de beste prijzen in Nederland.
Voor mijn ervaring de beste TV en audio winkel van Nederland (Hello TV Duiven)

Max L 27-12-2022

Echt geweldig ! Mega blij met de service en personeel van Hellotv. Bij binnenkomst gelijk netjes ontvangen en er werd ruim de tijd voor ons genomen om alles uit te leggen en de juiste informatie te geven aan ons. Waar vind je dat nog pure klasse ! Ruime winkels en een goede voorraad zodat we hem gelijk mee konden nemen onze Samsung The Frame TV.

Margot 27-12-2022

Ik besloot om om contact op te nemen met hello tv omdat ik een mooi toestel zag op hun site, het fijne van hello tv is dat je je oude tv kunt inruilen, ik kreeg meteen een mooi aanbod waarmee ik akkoord ben gegaan.....het was tweede kerstdag maar toch was vestiging Breda open waar ik vervolgens heen ging en super uitleg kreeg over het toestel, diverse hdmi kabels, garantie en zelfs de mogelijkheid tot omruilen mocht het toestel niet bevallen.
Ook werd voor mij het oude toestel uit de auto gehaald en de nieuwe geladen door medewerker xxxx kortom .....niets dan lof over hello tv.....dit maakt mij een zeer tevreden klant

Margot

Jos 27-12-2022

Superblij met mijn nieuwe TV!
Aangeschaft na goed advies en een hele mooie prijs.
Snel geleverd door vriendelijk en behulpzaam personeel.

Erik 27-12-2022

Ik heb eerst via de app contact gehad met hellotv. Kreeg goed en duidelijk antwoord en een mooie aanbieding. Ben de volgende dag in de winkel bij ons in Zoeterwoude de tv's gaan bekijken. Ook hier werd ik goed en duidelijk geholpen met heel veel geduld. De tv werd snel en netjes geleverd.

Martin Groot 27-12-2022

Geholpen in de vesting Utrecht door medewerker xxxx. Niet opdringerig, heel professioneel en een goed advies. Klantgericht en zeer vriendelijk. Top geholpen. Hartelijke dank

J.G. 27-12-2022

Goed de verschillen tussen merken t.v's uitgelegd. Rustig en vriendelijk. Zelfde dag bezorgd en prima inruil prijs voor de oude t.v.

Ingrid 27-12-2022

Medewerker xxxx heeft ons super geholpen. Hij nam alle tijd, had een goede duidelijke uitleg en gaf een top advies.

Dennis v wiel 27-12-2022

Top service en scherpe prijzen!
En live de producten gezien en gehoord.
Vriendelijke gasten

Roelof 27-12-2022

Vandaag is onze nieuwe tv geleverd en door een werknemer (.......) geïnstalleerd. Dit heeft hij vakkundig gedaan. Hij heeft ons alles uitgelegd en dat was zeer duidelijk en het was een vriendelijke man.

Sebastian 27-12-2022

Ik vond het een fijne winkel met vriendelijke werknemers. Het duurde wel een beetje lang voordat we aan de beurt waren, maar daar waren de medewerkers heel vriendelijk over dus dat was opzich geen probleem. Wat wel vervelend was, en daarom dus een 8 en geen 10, was dat op de site stond dat een product op voorraad was terwijl het dat niet was. Nu moet ik een week op bezorging wachten wat ik wel erg lang vind.

Hans 27-12-2022

Vandaag bij HelloTV in Naarden een mooie Samsung QLED TV gekocht. Na vakkundig advies van ...... en onder het genot van een bakkie koffie hebben we een hele goede keus kunnen maken voor een prachtige prijs. Een zeer prettige omgeving om op je gemak te shoppen.
Volgend jaar nog een keer terug voor een mooie soundbar.

Henk 27-12-2022

Je word zeer vriendelijk geholpen en een nette voordelige winkel wat ik zou aanbevelen bij mijn kennissen. En ook nog een goede korting gekregen.

Kenneth 27-12-2022

We kwamen de winkel op internet tegen en zijn spontaan langs gegaan in Naarden op 2e kerstdag. Gelijk bij binnenkomst leuk ontvangen en snel geholpen. Gesprek was informatief en prettig en de verkoper wist waar hij het over had. Na enig denken hebben we de knoop doorgehakt en besloten voor de nieuwe tv te gaan. Maandag gekocht, woensdag wordt hij geleverd, we kunnen niet wachten

Wim 27-12-2022

Fysieke winkels, ruime keuze, goede service, snelle levering (of direct ophalen). Ook inruil mogelijk.

Tim 27-12-2022

Goed geholpen! En een leuke korting gekregen. Ook met het kiezen van een beugel goed geholpen.

J.P.de Jonge. 27-12-2022

Mijn beoordeling voor Hello Tv is buitengewoon goed bevallen, bij aankomst laat het personeel je rustig rond kijken wat niet overal gebeurd. Daarna kregen wij goede uitleg en goede adviezen door de heer ....... En daarbij ook nog snel thuis bezorgd. Voor mij een dikke 10.

Ron 27-12-2022

Wij zijn in Naarden geweest, mooie winkel, veel keus! Vriendelijk personeel. Gelijk geholpen en zeer tevreden over de wijze waarop we geholpen zijn. Aanrader!

Peter 27-12-2022

Heel vriendelijk geholpen, heel deskundig en erg hulpvaardig door ... bij HelloTV in Amsterdam. Alle ruimte om onze vragen te stellen.