HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5171 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Anita 18-11-2021

Van te voren enig huiswerk gedaan omtrent soort tv en maten, dus met gerichte vragen konden wij en de verkoper snel handelen. Heldere en duidelijke antwoorden. De verkoop werd dan ook snel afgehandeld. Voor de oude tv werd nog een inruilprijs gegeven, ook erg fijn.

Paul 18-11-2021

Mijn Sonos multi-room systeem was ruim voor de verwachte leverdatum beschikbaar.
opgehaald in de winkel in Rotterdam. de bediening dit keer door Menno was wederom correct. Ruim tijd voor de overige vragen. Nog een paar goede tips en een demo.
de winkel ziet er goed en ruim opgezet uit. De website werkt heel goed en de chat functie is alert en deskundig. Goed is dat de winkel de chat sessie kan inzien en kan inhaken op de reeds gegeven informatie en/of afspraken

Dirk 18-11-2021

Wo 17-11 in filiaal Utrecht geweest, aanschaf idee Oled 48 Inch, Verkoper Marc heeft me netjes de verschillende merken en toestellen laten zien en horen..
Uiteindelijk voor een concurrerende prijs de Nieuwste LG Oled aangeschaft. samen in de auto gelegd..
Nog even thuis installeren en dan genieten dan dit geweldige toestel..
Prima zaak, goeie service en in overleg veel mogelijk

Rik Hermans 18-11-2021

Vriendelijk, behulpzaam en helpen je goed om de juiste TV aan te schaffen.
Alleen de website mag wel wat duidelijker en wat er op voorraad is.

E 18-11-2021

We zijn door Marco geweldig geadviseerd en na enige twijfel welke soundbar we moesten nemen,zijn we heel blij met onze aankoop

Patrick 18-11-2021

Zeer tevreden
Goed geholpen in Naarden bij aanschaf nw tv
Vriendelijke atmosfeer

Aad 18-11-2021

Zaterdag 6 november heb ik een soundbar gekocht. De ontvangst en het advies waren zeer goed, zodanig dat wij gelijk de deal hebben rond gemaakt.

Ewald Schop 17-11-2021

Een waanzinnig goede service. Geven het juiste advies welke tv en de daarbij behorende opties. Onze oude tv ingeruild. Hiervoor een prima prijs ontvangen en makkelijk en snel meegenomen door een zeer correcte nette en behulpzame logistiek manager 😉. Voor levering en ophalen kort van te voren even een belletje. Kortom top bedrijf, service en medewerkers. Wat mij betreft een dikke 10.

Els 17-11-2021

Duidelijk, snelle communicatie via chat, goede service. Goed advies in verkoop en bij montage, vriendelijke installateur.

T . Loerakker 17-11-2021

Ik had al goede ervaringen met Platte Tv en het personeel, en nu ook weer heel fijn geholpen. De eerste aanbieding die ik kreeg was al heel netjes maar toen ik liet zien dat ik bij ( ik noem geen namen) een concurrent een betere prijs kreeg, werd er geen minuut getwijfeld en deden jullie de prijs netjes aanpassen.

Niet alleen de prijs is voor mij belangrijk maar het advies en het enthousiaste van het personeel is fantastisch.

We gaan eerdaags een tv aanschaffen en komen zeer zeker terug.

Vriendelijk dank

Wim 17-11-2021

Bijna niet meer van deze tijd. Een winkel waar de verkopers zoveel tijd nemen voor de klanten.
Met als gevolg dat je wel even moet wachten tot je aan de beurt bent.
Dat was mede door de gegeven korting wel de moeite waard.

Arthur 17-11-2021

Mooie winkel, erg veel keuze. Op internet uitgezocht en in de winkel opgehaald. Goede uitleg, koffie en behulpzaam bij het inladen. Heb al vaker daar een product gekocht en ben nog nooit teleurgesteld.

Aad Burghout 17-11-2021

We zijn zeker 2 uur bezig geweest ivm uitleg en testen van diverse geluidsinstallaties de verkoper was goed op de hoogte van de systemen, ivm aparte combinatie (sonos) moesten we wel 5 dagen wachten ivm levering, verpakking was dubbel ingepakt en verzegeld, jammer dat de verkoper vergat mee te sjouwen

Leonarda 17-11-2021

We hadden een 55’ tv gekocht, maar toen die thuis eenmaal aanstond, wilden we toch liever een 65’ tv. We zijn naar de winkel gegaan en konden zonder problemen de tv omruilen. We kozen voor omruilen thuis; dar duurde iets langer, maar het voordeel was dat we de 55’ konden gebruiken totdat de 65’ geleverd werd. De levering was professioneel, snel en vakkundig. Installateur Joey was stipt op tijd (zelfs iets eerder) en regelde alles: inpakken van de 55’ tv en installatie van de 65’ tv. TOP! Een echte aanrader!!

Andrea 17-11-2021

Wij twijfelden over het formaat van de tv en de informatie was prima . Wij zijn erg vriendelijk geholpen

pjm mulder 17-11-2021

Ben heel prettig geholpen en heb uitstekend advies gekregen. Winkel straalt rust uit en heeft een breed assortiment. Zal zeker aan anderen adviseren om dit filiaal en overigen filialen te bezoeken. Ben zeer tevreden.

Jelmer de Haan 17-11-2021

Het plaatsen van een order via de mail was erg makkelijk. Ik ben goed geholpen om een inruildeal voor de oude tv te krijgen. Daarna is de tv twee dagen later al omgewisseld. Het zijn erg vriendelijke en klantgerichte medewerkers. De volgende keer ben ik van plan om hier weer te bestellen.

Elliott 17-11-2021

Aardige jongens, kennis van zaken, snel geholpen, top! Heel soms is het even zoeken naar een beschikbare medewerker, maar gelukkig kun je in de tussentijd naar genoeg moois kijken.

Tommy 17-11-2021

Professionele uitstraling, breed assortiment en zeer behulpzaam personeel die je advies op maat geven.
Zeer goede eerste indruk.

Willem 17-11-2021

De platte TV winkel is een mooie ruime winkel geworden in Groningen.We werden plezierig geholpen en de bestelling werd vlot en handig in onze auto gelegd.Goede service dus.

De Jonge 17-11-2021

Ruime winkel met veel keuze .
Vriendelijk personeel en goed geholpen geen flauwekul.

MK ....Een tevreden klant 17-11-2021

Zocht een vervanger voor mijn oude Philips tv en vond de LG prachtig.

Omdat ik mijn oude tv al bij platte tv.nl had gekocht in Doetinchem en zeer tevreden was over de service en prijs, ben ik daar weer gaan kijken.
Vooraf al via internet een offerte aangevraagd via platte TV en die bleek nog goedkoper te zijn dan op de website stond.
Een uur later mijn TV in Doetinchem opgehaald.

Gea 17-11-2021

Prettige sfeer in de winkel en ik werd bij binnenkomst op een vriendelijke manier gevraagd of ze mij konden helpen. Er is goed met mij meegedacht, door zowel de verkoper als installateur, om de beste optie samen te stellen voor het ophangen van mijn tv en soundbar. De manier waarop ik geholpen ben, heeft mij het gevoel gegeven dat ze er voor mij waren en naar mijn wensen luisterden om een zo goed mogelijke oplossing te bedenken.

Oscar 17-11-2021

Hoera, we hebben een nieuwe TV.
Waarom een hoera erbij …, dit zal ik even uitleggen.
We hebben één persoon in de familie met gehoorproblemen. In een ver verleden was de oplossing hiervoor gewoon opschroeven van het volume van de TV of radio, maar tegenwoordig zijn de buren ook vaak een stuk mondiger en ook voor de andere familieleden is dit geen prettige oplossing meer. We zijn dus op zoek gegaan naar een TV die rechtstreeks verbinding kan maken met hoorapparaten en die hiernaast ook het ‘normale’ geluid blijven weergeven.

Oké, dit is te regelen met een aparte connector die aangesloten op de TV via een bluetooth verbinding de hoorapparaten aanstuurt. Maar met de huidige technieken zou dit toch niet meer nodig hoeven te zijn….denk je. Zo’n extra connector is toch weer een extra apparaat erbij en ze zijn ook nog eens niet goedkoop.

Na een eerste en eigenlijk vruchteloze zoektocht op internet zijn we gaan informeren bij Platte TV in Eindhoven waar we al goede verhalen over hadden gehoord.

Het probleem waar wij mee zaten is hier heel goed begrepen en ook opgepakt. We zijn geholpen door Boris. Hij heeft al onze wensen bij elkaar genomen, zoals grootte van de TV, beeldkwaliteit e.d. en natuurlijk ook wat we ongeveer willen besteden. Met deze wensen is hij op zoek gegaan naar de voor ons juiste TV.

We hebben samen met Boris een aantal TV’s kunnen uitproberen maar helaas is er uiteindelijk toch geen TV uitgekomen met de mogelijkheid waarnaar wij op zoek zijn, namelijk verbinding maken met hoorapparaten en gelijktijdig ook het geluid blijven weergeven uit de eigen luidsprekers. Het was steeds het één of het ander.

Uiteindelijk is Boris wel gekomen met de oplossing om voor een Sony TV te kiezen waarbij het geluid ook van voren recht uit het scherm komt. We willen echt geen gebruik maken van een soundbar en deze TV bleek voor ons ook de beste oplossing te zijn. We moeten nu nog wel gebruik maken van de extra connector voor de hoorapparaten, maar omdat er nu ook ondersteuning is door een betere geluidsweergave vanuit deze TV is het ook voor degene met een gehoorprobleem weer veel plezieriger geworden om TV te kijken.

We vonden het heel plezierig om samen met Boris op zoek te gaan naar een nieuwe TV en we zijn hiervoor ook een paar keer teruggekomen naar het filiaal wanneer het wat rustiger was. Het is met hoorapparaten niet gemakkelijk om iets uit te proberen met veel andere omgevingsgeluiden, dus niet alleen van wege zijn kennis maar ook vanwege zijn inlevingsvermogen om het probleem te snappen zijn we toch tot een mooi resultaat gekomen. Denk ook dat het een leerzaam moment voor Boris en voor zijn collega’s is geweest, maar nu nog de leveranciers aansporen om deze kleine extra mogelijkheid toch mee te nemen naar de toekomst. Niet alleen voor ons, maar vele anderen

De TV staat er en we zijn meer dan dik tevreden over het (luister-) resultaat.

Bedankt Platte TV.

Mauro 17-11-2021

Wij zijn zeer tevreden over de installateurs Danny K en Dave! Ze hebben ons fantastisch geholpen met het ophangen van de 75inch televisie. Zeer veel kennis over hun vak en zeer vriendelijk!

Na nog wat tijd over te hebben gehad zelfs de soundbar en kabelgoot gemonteerd voor ons.

Voor ons volgende keer zeker weer “platte tv” bedankt jongens!