HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Geert 13-05-2023

Heb goede ervaringen met deze winkel. En je wordt er goed en heel vriendelijk geholpen en aardig personeel

Hilma 13-05-2023

Wij zijn bijzonder goed geholpen door R.J.! Zeer tevreden met zijn vakbekwaamheid waardoor wij een fantastische keuze hebben kunnen maken! Nu op naar de bezorging en installatie. Zeer tevreden klanten Jurgen en Hilma uit Zaandam

Henzel 13-05-2023

top deals, uitstekende service, mooie producten en goede voorlichting. Mooie webshop en mooie winkel in Breda.

Joep 13-05-2023

Na een bezoek aan de website van Hello TV kreeg ik de mogelijkheid om via de chat advies te vragen. Ik ben via deze chat op een prettige manier geadviseerd en al mijn vragen werden beantwoord.

Uiteindelijk heb ik via de chat een mooi aanbod gekregen. Ik wilde de TV graag zelf ophalen in de winkel en dat kon 30 minuten later al. De TV stond klaar en ook in de winkel zelf prettig geholpen. Tot nu toe dus erg tevreden!

Michiel 13-05-2023

Wordt klantgericht, vriendelijk zonder opdringerig te zijn geholpen. Service uitstekend, ook after sales. Daarnaast makkelijk parkeren en mooie winkel met scherpe concurrerende prijzen.

H&B 13-05-2023

Vriendelijke medewerkers, super behulpzaam met de nodige kennis. Is al de 2e keer dat wij onze tv hier kopen 😃👍🏻

B.Argelo 13-05-2023

De shop goed in orde , rustig kunnen rondkijken.
Verkoper R.L is zeer begaande met de wensen van de klant, heeft ook duidelijk advies gegeven over diversen tv's, zeer vriendelijke verkoper.
De installateur is zeer vriendelijke en professioneel in zin werk, Is heel behulpzaam en geeft goed advies, top.
Heel blij met aankoop en installatie.

B Wouters 13-05-2023

Top Service in Breda! Uitstekend geholpen met waar we naar op zoek waren. Voor iedereen een dikke aanrader.

Ad van Weert 13-05-2023

Eerst op site gekeken ,toen in de winkel wezen kijken.heel vakkundig en snel geholpen vriendelijk personeel en ook nog mee in de auto gezet .
Heel positief

Hennie Abels 13-05-2023

Goede uitleg over de producten. Zeer klantvriendelijk. Alles omtrent levering ging naar wens.

Sharon 12-05-2023

Ik raad zeker iedereen aan om naar hello tv te gaan. Want wat een top winkel is het! En de service is echt geweldig! Eerst super geholpen in de winkel zelf (Rotterdam) tv thuis laten bezorgen, ook dit ging super. Nou wij dachten de tv zelf op te hangen. Maar dit ging fout we kregen de schroef niet meer los. En hello tv service heeft het super opgelost, en ook nog is heel snel! uiteindelijk kregen we een nieuwe tv die weer opnieuw werd bezorgd en de andere opgehaald! Pepijn heeft de tv opgehangen en ook hij is super vriendelijk. Dus nogmaals ik ben blij met hello tv!

Evert 12-05-2023

In een ruime winkel met behulp van een empathische, deskundige medewerker gekomen tot de keuze van een tv die aan de door mij genoemde voorwaarden voldeed. De ontvangst, begeleiding en afwikkeling van de koop ging vakkundig en vergezeld van een heerlijke bak koffie met versnapering. Een voldaan gevoel na vertrek uit de winkel. De levering was op tijd, goed verzorgd en het in te leveren oude, zeer zware, toestel werd keurig meegenomen. Helaas werd de levering verzorgd door een vaste medewerker die van alle "ins en outs" op de hoogte was, waardoor we met wat vraagtekens achterbleven na installatie en vertrek van de persoon.
Anders was de beoordeling zeker een 10 geweest.

Imme 12-05-2023

Er wordt goed uitgelegd. Vriendelijk personeel. Er word je niks opgelegd. Lokatie is fijn. Makkelijk parkeren

Paul Steenbergen 12-05-2023

Onlangs bij Hello TV nieuwe super tv van Samsung gekocht. Hierbij goede prijs gekregen voor onze inruil tv.
Goed geholpen door medewerker bij de Vestiging in Doetinchem. Nam de tijd voor ons en kon alles goed uitleggen. Paar dagen later hebben wij de nieuwe aanwinst door Davy laten ophangen en instellen. Ook hier zeer tevreden over. Je kunt niet beter wensen. In een woord TOP. Dit bedrijf is een aanrader dus.

Ruud 12-05-2023

Bestelproces netjes. Goede inruilwaarde op oude TV. Nette deal. Afspraken perfect nagekomen. Monteur is niet weggegaan voor de TV hing wat niet makkelijk was met de beugel die ik had. Bleef rustig en professioneel. Echt top ervaring.

Appski 12-05-2023

Perfecte hulp bij de aanschaf online. Duidelijke uitleg in de showroom.
Prijs ook nog eens goed

Eric Boelhouwer 12-05-2023

Fijn geholpen door medewerker, objectief, bekwaam en behulpzaam. Mooi ingerichte winkel waar Laurens alle mogelijkheden en verschillen van de verschillende tv's haarfijn uitlegde. Door een goede uitleg door medewerker en mooie inruilprijs voor mijn oude tv heb ik een prachtige deal kunnen sluiten wat heel goed voelt. Ook super fijn dat de nieuwe tv gewoon op voorraad was en dat deze gelijk meegenomen kon worden. Al met al zou ik Hellotv aanraden bij anderen en ben ik zeer tevreden. Eric Boelhouwer uit Zelhem

Theo W 12-05-2023

Ik was op zoek naar en Denon receiver, dat is gelukt via de website van hellotv.
Een prijs aangevraagd en gekregen, super geholpen👍.
Ik had de offerte akkoord bevonden en gezegd: verzend hem maar.
Toch werd er nog gevraagd of ik nog tekst en uitleg nodig had .
En hoor ik weet wat ik hebben wil 😇.
Ik vroeg nog wel even of het de volgende dag bezorgd werd.
Jazeker was het antwoord .
Hellotv is zeker een aanrader, en kom er zeker terug.

Gr, Theo Weites

Jongman 12-05-2023

Goed en vriendelijk geholpen door de medewerkers in Groningen. Kon m'n soundbar omwisselen voor een ander model zonder enig probleem. Aanrader!

Cerise 12-05-2023

Hele fijne service. Super persoonlijk en alles is netjes geïnstalleerd door installateur...
Heel erg blij mee!

Daniëlle Kwaks 12-05-2023

Super winkel. Goede adviezen vriendelijk personeel en nemen de tijd voor je en de prijzen zijn ook nog eens goed. Wij zijn geslaagd voor een tv goede garantie erop en ze komen hem hangen en al. Top!

Ton Blom 12-05-2023

Tv plots de geest gegeven, via hello tv advies over welke televisie het meest geschikt was en ook nog een aardige korting gekregen. Aangezien de tv via bezorging 2-5 dagen zou duren werd de dichtst bijzijnde zaak gezocht en kon ik hem al snel daar afhalen. Eenmaal in de zaak in Naarden werd er eerst nog rustig naar de tv gekeken of het mij wel echt beviel. Daarnaast nog goed advies over onderhoud e.d.
Top geregeld volgende keer weer

R.Correlje 12-05-2023

Allereerst op woensdag via de chat door..... geholpen in mijn keuze voor een tv plus een soundbar.
Vervolgens op vrijdag naar de winkel in Utrecht geweest om de aankoop af te ronden.
Ik twijfelde over de keuze van de soundbar en met behulp van.... (.. )de juiste passende gekozen.
Ik kreeg daarnaast ook advies over garantie en onderhoud.
De medewerker was vriendelijk, en behulpzaam met zijn advies.

Kortom ik zie mijn aankoop met tevredenheid tegemoet.

Mattias 12-05-2023

Goede aandacht en expertise. Fijne verkoper. Goede service. Fijn hoe je ontvangen wordt met koffie thee of wat anders. Zeer concurrerend in prijs.

Paans 12-05-2023

Maandag besteld dinsdag in huis,je word goed op de hoogte gehouden,ga zo door hellotv