HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Erik 15-05-2023

xxx heeft mij prima geholpen had echt geen verstand van Samsung kreten als oled, neo enzenz
Kom al jaren bij hellotv en altijd top geholpen
Dit alles afgemaakt onder het genot van een drankje en een hoop gein
Ga zo door mannen!!!

Max 15-05-2023

De nieuwe LG OLED G3 gekocht via HelloTV, een scherpe korting gekregen die simpel via de website aan te vragen is, en samen met de cashback actie veruit de goedkoopste!

Martin groenhuysen 15-05-2023

Ik heb zo een 2.5 jaar geleden een tv gekocht bij dit bedrijf deze liet vanochtend het leven net buiten de garantie 4maanden
Ik heb hierop contact opgenomen met het bedrijf en die hebben me keurig geholpen aan een nieuwe tv met een mooie flinke korting
Top bedrijf!!!!

Boris 15-05-2023

R. L. Heeft ons perfect advies gegeven. Hij weet precies waar die het over heeft. Legt alles rustig uit en heeft mij een G3 verkocht ipv de G2. Met alles erbij heeft die me 1000 eur meer laten uitgeven dan ik wou en ik voel me er goed bij omdat die ook een dikke korting heeft geregeld.

Jorik 15-05-2023

Na een deal te hebben gesloten online werd ik in Groningen in de zaak ook nog eens top geholpen en geadviseerd, Ook toen het een tetris spel werd met de auto is er goed meegedacht door xxx (volgens mij heet hij zo) door als het echt niet zou lukken het eventueel ook op zou kunnen worden gestuurd.
Uit eindelijk door samen de koppen bij elkaar te steken is het gelukt.

Ik kom zeker terug naar Groningen 100%

Marjolein 15-05-2023

Prachtige winkel waar alle tv’s mooi te bekijken zijn. Wij hebben onze oude soundbar ingeruild voor een nieuwe en we zijn goed en heel vriendelijk geholpen door xxx. Na een slechte ervaring bij een andere keten zijn we positief verrast door de klantgerichte manier van werken bij HelloTV. Bedankt!

15 mei 2023 15-05-2023

Bij Hallo.tv Amsterdam werden wij (opnieuw) hartelijk ontvangen door verschillende medewerkers. Medewerkster S. heeft ons zeer vakkundig én vriendelijk geholpen.

Tevens is de koffie ook erg lekker.

Koen 15-05-2023

Goed geholpen op de shop en levering was zeer goed. Behulpzame monteur die klantgericht en vriendelijk te werk gaat.

Victor 15-05-2023

Ik ben naar hello tv gegaan om naar de Marantz Cinema 60 te kijken. Er waren geen andere bezoekers in de winkel. Ik kon rustig kijken en werd niet gelijk benaderd. Wel werd ik vriendelijk begroet door de medewerkers.

De winkel zelf is erg mooi ingedeeld en rustig. Nadat ik het eerder genoemde item bekeken had en de prijs had gezien besloten om toch gelijk over te gaan op de aanschaf.

Ik heb toen een van de twee medewerkers benaderd. Na een kleine introductie heeft Mehmet me verder geholpen. Helaas hadden ze de versterker in de kleur zwart niet op voorraad. Deze konden ze wel de dag erna gratis thuis laten bezorgen. Ik heb daarbovenop nog een mooie korting mogen ontvangen en zoals beloofd is de versterker binnen 24 uur na afrekening bezorgd. Super blij mee!

Ik kan deze winkel oprecht aan iedereen aanraden.

Ron 14-05-2023

Winkel in Utrecht bezocht erg goed en vlot geholpen door Danny bezorging snel geregeld 👍 kan niet wachten tot mijn nieuwe TV er is

Vanessa 14-05-2023

Vandaag in Duiven een toestel gekocht. Zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Er werd de tijd voor ons genomen en we konden het toestel gelijk meenemen als we wilde. Ook zijn we samen tot een goede prijsafspraak gekomen. Hier een zeer tevreden klant.

Bert Bosma 14-05-2023

Vriendelijk te woord gestaan. Een groot aantal tv-toestellen in de showroom, zodat je kon zien wat de prestaties van de tv-toestellen waren. In overleg met de verkoper gekozen voor een LG Oled G3 tv-toestel, nadat hij geïnformeerd had over het gebruik van een televisie binnen ons gezin en dit toestel aanraadde. Vervolgens werd er een zeer scherpe prijs voorgesteld. Ook aanvullende informatie verkregen over de installatie van het toestel. Planning van de gratis bezorging van het toestel supersnel geregeld. Echt een winkel waar de klant als koning wordt Behandeld.

8erberg 14-05-2023

Zeer deskundige hulp bij aanschaf en installatie. Niets is teveel, zal andere mensen HelloTV ook aanbevelen.

pieter smeets 14-05-2023

mooie winkel en uitstekend geholpen door Liam; deze jongeheer denkt met je mee; een OLED PHILIPS TV met een niet te versmaden korting gekocht; wordt morgen al gratis afgeleverd; chapeau

Karel&Nadia 14-05-2023

Heel fijn geholpen met deskundig advies. Nieuwste Samsung oled tv gekocht waarmee we uiterst tevreden zijn. Volgende electronics aankoop zeker eerst bij Hello tv aankloppen.

Paul 14-05-2023

Goed en helder advies gekregen via de chat voor een aanschaf van een tv.
Daarna ook goed geholpen met het maken van een goede deal met korting. De levering was top!

Luka 14-05-2023

mooie winkel in rotterdam, snel geholpen en vriendelijk personeel. ook makkelijk parkeren.

Linda 14-05-2023

Ik ben snel en vriendelijk geholpen in de winkel in Doetinchem. Ik kreeg eerlijk advies en geen standaard verkooppraatje.

Guus 14-05-2023

Hallo TV het was even wennen want voorheen was dit de site Platte TV.
Aangekomen in Den Bosch viel me de grootte van de zaak op en dat categorisch veel merken overzichtelijk waren opgesteld.
Mijn keuze had ik vooraf al bepaald, het zou een "Ambilight Oled TV" worden, het ging mij voornamelijk over het beeldformaat. De verkoper was vriendelijk en niet opdringerig en had m.i. kennis van zaken.
Na betaling wed een afspraak gemaakt m.b.t levering van de TV. Deze werd 1 dag later vlgs tijdschema bezorgd. Het aansluiten van TV is zonder problemen verlopen " Plug and Play"

Cornelis 14-05-2023

Na een chat met één van de medewerkers tot een deal gekomen van een mooi LG oled toestel welke op voorraad was in Utrecht, gelijk opgehaald vandaag tijd maken om op te hangen en dan kijken geblazen ik kan niet wachten 🤗

C.klein 14-05-2023

Ik heb voor dit bedrijf gekozen omdat ze de laagste prijs rekenden. Na mijn bestelling kreeg ik een mailtje dat ik voor € 30,00 meer een veel betere uitvoering zou krijgen. Dat is echt top service en maak je niet vaak mee. Bedankt en ik beveel jullie aan.

Mitchell 14-05-2023

Ben vandaag in filiaal Eindhoven geweest en kan alleen maar positief spreken over de werknemers.

In het kort samengevat.

Goed bedrijf, goede service, goede prijs!

AJ 13-05-2023

Ik ben vandaag het filiaal van Amsterdam geholpen door verkoopadviseur S. Zij heeft alle tijd genomen om de verschillende tv’s langs te gaan om zodoende uit te komen bij een prachtige tv die bij al onze wensen past! Ik zou dit filiaal zeker aanraden!

Peter 13-05-2023

Prachtige winkel goede uitleg en weet waar men over praat spontane verkoper zou hem zeker aanbevelen bij verdere benodigdheden ga ik weer terug petje af.

Erik en Shanthi 13-05-2023

We kwamen ter oriëntatie naar deze winkel en werden al vrij snel gevraagd of we hulp konden gebruiken. Naveen kwam ons helpen. Hij had aandacht voor onze wensen en hielp ons goed door steeds vragen te stellen. We wilden qua prijs kwaliteit een goede deal maken. In eerste instantie zonder soundbar. N liet ons het geluid met en zonder soundbar horen. Uiteindelijk hebben we toch voor soundbar gekozen. N liet ons ook horen hoe muziek (spotify) klonk.
We zijn goed geholpen, N had echt de tijd om ons te helpen. Vragen werd goed en duidelijk beantwoord. We kunnen alleen maar hopen dat de afhandeling (bezorgen, ophangen en installeren) net zo goed zal verlopen.