HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Martijn Baltussen 07-05-2023

Super service in Duiven, denken met je mee en goed en eerlijk advies. Zelfs als je niet kunt wachten regelen ze dat je het in Doetinchem kun afhalen op zondag

Anouk 07-05-2023

Ik kwam op advies van meerdere collega's bij hello tv en ben top geholpen! Goed advies, goede service.

Vissers 07-05-2023

Mooie winkel met mensen die er verstand van hebben. Er werd wel gedaan alsof we speciaal gratis bezorging kregen, omdat de tv niet in de auto past, maar op de website staat standaard gratis bezorging dus dat was wat minder.

B.M. van Es 07-05-2023

ik was samen met mijn zoon in de vestiging van Hello TV Duiven om een tv te kopen.
Marc de adviseur liet ons de Samsung tv zien die wij voor ogen hadden, maar vertelde dat Samsung een nieuw model heeft Samsung OLED 55S93C (2023).
Naar een vakkundige en rustige uitleg door Marc voor deze tv gekozen.
Ik vind Marc een plezierige en snelle verkoper, maar dwingt je tot niets.
Wij komen zeker terug bij dit filiaal voor een eventuele aankoop.

Nils 07-05-2023

Tv gekocht bij HelloTV Amsterdam en was al positief maar wil vooral de installatie het ophangen aan de muur en de goede service van Martijn uit Bussum even specifiek benoemen. Wat een positieve energieke servicegerichte medewerker topper .. succes allemaal

Wara 07-05-2023

Heel vriendelijk personeel we werden heel goed geholpen. Alles was glas helder en duidelijk aangegeven.

Bert Bazelmans 06-05-2023

Prettig, klantvriendelijk, en deskundig. Er wordt goed naar de klant geluisterd.

K.Kuppens 06-05-2023

Hier snel aan een andere tv geholpen met korting, duidelijke uitleg over de garantie en de aanvulling hiervan, net personeel, kortom nette zaak!

Roland 06-05-2023

Heb een nieuwe tv gekocht, een mooie winkel in Nijmegen en ruime keuze.
Hele ruime keuze en zeer deskundige uitleg en nete prijs.

Dankjewel Daniel

Edwin S 06-05-2023

Heb bij het filiaal in Doetinchem een nieuwe LG televisie gekocht en werd hier fijn geholpen door Laurens B. De vragen die ik had werden snel en duidelijk beantwoord en werd daardoor goed geholpen om de juiste keus te kunnen maken.

A.W.Hindriks 06-05-2023

Ik heb al de nodige ervaring met hun, mijn eerste tv gekocht bij hun voorgangers in het jaar 2015 de naam was toen Platte tv nu Hello Dus krijgen ze van mij een tien.

Todd 06-05-2023

Totally surprised by the variety offered. Purchased a Weber barbecue and discovered so much more. Staff were extremely helpful. Even inquiring if the coffee they served was satisfactory. Overall very impressed and would highly recommend.

M. Reuling 06-05-2023

Rodrigo heeft alle tijd genomen om alles goed op te hangen en aan te sluiten. Zijn optimistisch instelling maakte van zijn bezoek een geweldige ervaring. Mijn LG G3 65 inch met soundbar hangt helemaal naar mijn wens.

Tjm reuvers 06-05-2023

Super klant vriendelijke personeel goed geholpen alles netjes uitgelegd en goede deal gemaakt met verkoper Liam vlek in den Bosch zeker aanrader om je tv te kopen

Niek 06-05-2023

Correcte en duidelijke verkopers en adviseurs, zowel online als in de winkel.

Karin 06-05-2023

De shop is erg mooi en ruim opgezet, veel keus en zeer goede voorlichting.
De keus voor de shop hebben online gevonden en via kennissen goede verhalen over gehoord.
De site was duidelijk en in de winkel alleen maar positief verrast.

Wouter Kamerling 06-05-2023

Gister een TV aangeschaft in Naarden bij S****, helaas bij thuiskomt blijkt de weerspiegeling van dit scherm te extreem voor de opstelling bij mij. Direct contact en de tv word kosteloos geruild voor een model met een matter scherm.

Al met al topservice. Ook de verkoop in de winkel ging super, S*** neemt de tijd, luistert en denkt mee, ookal weet die toch ook een goede verkoop techniek te houden die totaal niet dwingend is of gehaast. Zeer prettige ervaring en zeker voor herhaling vatbaar!

Wendy 06-05-2023

Geadviseerd door een zeer deskundige en eerlijke jongeman in Duiven. We konden de soundbar elders iets goedkoper krijgen, maar we gunden het Hello TV, mede doordat je het product 4 weken lang kunt uitproberen thuis.

Do 06-05-2023

Eerlijk en goed advies! Goede prijs en service! Zeker een aanrader als je een nieuwe TV wil kopen!

Nanc 06-05-2023

X, die mijn tv en soundbar heeft opgehangen en geïnstalleerd is een toppertje. Alles was naar wens. Hij vraagt wat je wensen zijn en voert dat uit. Daar hou ik van. Hij belde netjes een half uur van tevoren dat hij er aan kwam.

Erwin 06-05-2023

Zowel online als in de winkel krijg je een goed advies en een eerlijk aanbod. Heerlijk zo'n gespecialiseerde winkel.

Fam Greven 06-05-2023

We zijn heel vriendelijk en vakkundig geholpen door de winkelmedewerker. Netjes geholpen om een goede keuze te maken met de apparatuur.

Twan Peeters 05-05-2023

Hello TV op internet gevonden met een duidelijke website en mooie prijzen. Na een goede ervaring van een collega met Hello TV, ben ik ook naar de winkel in Duiven geweest. Daar kreeg een rustige en duidelijke uitleg op mijn vragen. Er werd alle tijd voor mij genomen. Naast de prima prijs kreeg ik ook nog een mooi inruilbedrag voor mijn huidige tv. Na een week rustig na te kunnen denken over het aanbod, ben ik vandaag terug gegaan. Weer werd er rustig uitgelegd wat er verder allemaal mogelijk was. Uiteindelijk mijn keuze gemaakt en overgegaan tot aankoop.
Ben tot nu toe erg tevreden over Hello TV Duiven.

M. Dieperink 05-05-2023

Super goed geholpen door X in Duiven, was goed op de hoogte en niet opdringerig. Heel correct en behulpzaam. Goede service.

AvB 05-05-2023

De TV werd op tijd bezorgd,ik kreeg van de te voren een belletje.
Pepijn heeft de TV aangesloten met deskundigheid en geduld.Heeft alles aan me uitgelegd.