HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5107 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Elvin 17-05-2023

I want to express appreciation and impression to D. from Utrecht.This guy such a valuable staff member in your company.He helped great us with explanation,advices and his positive energy.Just because of D. from Utrecht we remembered your store forever and tell about to all our friends.

migapaso 16-05-2023

Na het bezoeken van de websites van de bekende witgoed ketens naar een bepaald tv model, kwam ook HelloTv naar voren als zoekresultaat.
Wat mij opviel was de je uitgenodigd wordt om korting aan te vragen via hun chat dienst of per e-mail.
Voordat ik besloot om korting aan te vragen ben ik in de bekende review-sites opzoek gegaan naar ervaringen van anderen naar dit bedrijf, ook bij kieskeurig.nl.
Ik geef toe dat ik behoorlijk sceptisch was geworden na het doornemen van de ervaringen van anderen. Na lang wikken en wegen de aanvraag verstuurd en ben ik ingegaan op hun aanbod.
Chat-medewerker xxxx heeft netjes de bestelling geheel naar mijn wens afgehandeld.
De tv laten bezorgen in de winkel, bij het ophalen en afrekenen ben ik uitstekend en vriendelijk geholpen door medewerkster yyyy.

Jos Nacken 16-05-2023

Goede en snelle service. Ook de aflevering en installatie waren top!
Alleen de mails na aanschaf met aanvullende produkten waren minder.

Rh 16-05-2023

Mooie nette shop en top personeel prima geholpen goed advies het magazijn personeel ook vriendelijk en hulpvaardig

Fam van Kruistum 16-05-2023

Top bedrijf winkel Duiven.
Na eerst via mail een eerlijke prijs te horen hebben gekregen , voor onze oude Televisie zijn we toch naar de fysieke winkel in Duiven geweest.

Wat een super advies en service hebben wij daar gekregen voor de aanschaf van een nieuweTelevisie, door adviseur ......., in deze mooie ruime winkel met uitgebreid assortiment.

Deze nieuwe Televisie , tegen een eerlijke prijs, aangeschaft en de volgende al.bezorgd door de servicedienst.
Ook dit was helemaal super goed geregeld: je wordt via berichten helemaal op de hoogte gehouden over wanneer, hoelaat het bezorgd wordt. Top servicedienst.
Wij bevelen dan ook dit bedrijf/winkle Duiven bij iedereen aan.

Theo van Gameren 16-05-2023

Als 1e een tijdelijke 2e hands tv gekocht nadat onze tv 2weken geleden stuk ging om geen overhaaste nieuwe aankoop te doen. Na eerst zelf wat info vergaard te hebben dus na 2weken naar Den Bosch waar we uiterst vriendelijk en beleefd zijn geadviseerd door .... Na het aanhoren van alle verschillende technische specificaties een keuze kunnen maken maar toch op advies van .... een net iets nieuwer, sneller model met betere beeldkwaliteit uitgezocht. Een prima deal voor de prijs met extra verzekering en goede kabels en ook nog een mooi inruilbedrag voor onze tijdelijke tv. Bedankt ...., zeer tevreden klant!

Alex 16-05-2023

Erg tevreden over deze webshop/ winkel Amsterdam.
Heldere uitleg en verkoper probeerde goed mee te denken/ adviseren met onze huidige kennis.
Formaat tv paste helaas niet in onze auto en hij bood direct kosteloze verzending aan.
Omruil deal ging moeiteloos.
Contact met medewerkers verliep soepel en vlot.
Ik beveel deze webshop/ winkel graag aan, aan nieuwe tv geïntreseerden.

Edwin 16-05-2023

(*) heeft gisteren onze tv met bijbehorende Sonos Sound Bar volgens de regels der kunst opgehangen en geïnstalleerd. Alle snoeren en kastjes werden netjes weggewerkt, zodat daar niets meer van te zien is. Kortom: een perfect uitgevoerde job! Absolute topper, deze man!!!

De koning 16-05-2023

Was hartstikke fijne jongen die ons hielp..
Goede uitleg erg vriendelijk
We zijn erg tevreden

Daan 15-05-2023

Ik ben heel fijn geholpen en goed geadviseerd bij HelloTV Groningen. De verkoper was erg vriendelijk en wist mij goed uit te leggen wat de verschillende opties waren en de voor- en nadelen daarvan.

Henry 15-05-2023

Ik ken Hello tv al een tijd en de prijzen zijn erg scherp. Ik heb mijn huidige tv goed kunnen inruilen en op mijn verzoek om op een bepaalde tijdstip te leveren werd dit nadrukkelijk aangegeven op de bon. Prima service en een zeer correcte verkoper met verstand van zaken. Andre bedankt.

Patrick 15-05-2023

Wij hebben onze Samsung Neo QLED bij Hello tv in Naarden gekocht.
We zijn daar geholpen door xxxx die heeft ons geweldig geholpen met goed advies en had antwoord op al onze vragen.
Uiteindelijk hebben we een geweldige deal kunnen maken en zijn wij met een enorme glimlach de winkel uitgelopen.
Wij kunnen iedereen aan raden die een nieuwe tv zoekt bij HelloTv in Naarden langs te gaan.
Voor de volgende keer weten wij waar we zijn moeten!!

Bertil 15-05-2023

Duidelijke en overzichtelijke site met een eenvoudig bestel proces. Levering wordt duidelijk aangegeven en doet wat het beloofd.

Natasja 15-05-2023

Super leuke medewerkers. Niet opdringerig en hebben veel kennis.
En heerlijke koffie!

Marco 15-05-2023

Vandaag door xxx van Hellotv onze tv laten ophangen/ instaleren, iemand die hart voor de klant heeft!
Goede uitleg, denkt mee is netjes en correct.
De service bij Hellotv is zeer goed te noemen, denken mee en zijn deskundig!
Hello tv écht een aanrader!!

M.J. van Mierlo 15-05-2023

In de winkel had men alle tijd zowel voor demonstratie tv's als uitleg. Er werd naar je geluisterd en je kreeg adequaat antwoord op alle vragen.
Persoonlijke benadering was prima. Kan men tegenwoordig niet altijd zeggen!!! Men had veel geduld met een 83 jarige!

Erik 15-05-2023

xxx heeft mij prima geholpen had echt geen verstand van Samsung kreten als oled, neo enzenz
Kom al jaren bij hellotv en altijd top geholpen
Dit alles afgemaakt onder het genot van een drankje en een hoop gein
Ga zo door mannen!!!

Max 15-05-2023

De nieuwe LG OLED G3 gekocht via HelloTV, een scherpe korting gekregen die simpel via de website aan te vragen is, en samen met de cashback actie veruit de goedkoopste!

Martin groenhuysen 15-05-2023

Ik heb zo een 2.5 jaar geleden een tv gekocht bij dit bedrijf deze liet vanochtend het leven net buiten de garantie 4maanden
Ik heb hierop contact opgenomen met het bedrijf en die hebben me keurig geholpen aan een nieuwe tv met een mooie flinke korting
Top bedrijf!!!!

Boris 15-05-2023

R. L. Heeft ons perfect advies gegeven. Hij weet precies waar die het over heeft. Legt alles rustig uit en heeft mij een G3 verkocht ipv de G2. Met alles erbij heeft die me 1000 eur meer laten uitgeven dan ik wou en ik voel me er goed bij omdat die ook een dikke korting heeft geregeld.

Jorik 15-05-2023

Na een deal te hebben gesloten online werd ik in Groningen in de zaak ook nog eens top geholpen en geadviseerd, Ook toen het een tetris spel werd met de auto is er goed meegedacht door xxx (volgens mij heet hij zo) door als het echt niet zou lukken het eventueel ook op zou kunnen worden gestuurd.
Uit eindelijk door samen de koppen bij elkaar te steken is het gelukt.

Ik kom zeker terug naar Groningen 100%

Marjolein 15-05-2023

Prachtige winkel waar alle tv’s mooi te bekijken zijn. Wij hebben onze oude soundbar ingeruild voor een nieuwe en we zijn goed en heel vriendelijk geholpen door xxx. Na een slechte ervaring bij een andere keten zijn we positief verrast door de klantgerichte manier van werken bij HelloTV. Bedankt!

15 mei 2023 15-05-2023

Bij Hallo.tv Amsterdam werden wij (opnieuw) hartelijk ontvangen door verschillende medewerkers. Medewerkster S. heeft ons zeer vakkundig én vriendelijk geholpen.

Tevens is de koffie ook erg lekker.

Koen 15-05-2023

Goed geholpen op de shop en levering was zeer goed. Behulpzame monteur die klantgericht en vriendelijk te werk gaat.

Victor 15-05-2023

Ik ben naar hello tv gegaan om naar de Marantz Cinema 60 te kijken. Er waren geen andere bezoekers in de winkel. Ik kon rustig kijken en werd niet gelijk benaderd. Wel werd ik vriendelijk begroet door de medewerkers.

De winkel zelf is erg mooi ingedeeld en rustig. Nadat ik het eerder genoemde item bekeken had en de prijs had gezien besloten om toch gelijk over te gaan op de aanschaf.

Ik heb toen een van de twee medewerkers benaderd. Na een kleine introductie heeft Mehmet me verder geholpen. Helaas hadden ze de versterker in de kleur zwart niet op voorraad. Deze konden ze wel de dag erna gratis thuis laten bezorgen. Ik heb daarbovenop nog een mooie korting mogen ontvangen en zoals beloofd is de versterker binnen 24 uur na afrekening bezorgd. Super blij mee!

Ik kan deze winkel oprecht aan iedereen aanraden.