HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Rudolf Frans Schoutsen 20-05-2023

HelloTV is een speciaalzaak voor iedereen die een goed advies wil over de aanschaf van een nieuwe tv.
Behalve een uitgelezen collectie is ook de kennis en kunde van de medewerkers van hoog niveau. Er is alle ruimte om zelf rond te kijken en als je de adviseur nodig hebt dan neemt deze ook graag alle tijd voor je.

Ton 20-05-2023

Ik ben in Groningen fijn geholpen door Chris. Ik vond het prettig dat ik ook tevens mijn oude soundbar kon inruilen.
De site van Hello tv is goed en duidelijk van opzet.

Hans Jansen 20-05-2023

Ik ben in de winkel geweest, maar eerst op internet om het een en ander te vergelijken. De site ziet er top uit en gemakkelijk te bedienen. Ben vervolgens naar advies gegaan en werd hier ook top geholpen. Winkel was super ook de verkoop adviseur Stephano. Stephano liet mij de verschillen zien tussen QLED en OLED en vertelde mij uitgebreid en geduldig de verschillen tussen beide toestellen en overtuigde mij uiteindelijk om te kiezen voor de OLED. Stephano Bedankt.

Cor 20-05-2023

Goed en deskundig geholpen door Marco en hierdoor een fijne philips ambilight tv gekocht!

Reza 20-05-2023

Toestel wat ik wilde hebben was even niet op voorraad. Danny heeft me geholpen aan een alternatief deze ook veel beter was. Top geholpen

T Stuut 20-05-2023

Hallo net een tv gekocht.winkelpersoneel loopt niet direct naar je toe wat ik erg prettig vind, we kregen goed uitleg van de tv die wij evt wilden kopen.onder het genot van een kopje koffie. wij hebben na de uitleg besloten om die tv te kopen omdat deze verkoper bij ons het vertrouwen heeft gegeven dat wij een goede keus maakten

B. Zuiderveld 20-05-2023

Bij het zoeken naar een nieuwe tv, zijn we terecht gekomen bij het filiaal in Groningen. Hier zijn we geholpen door Marco. Naast de fantastische klantvriendelijkheid was er veel kennis in huis. Er werden kritische vragen gesteld en geluisterd naar wat wij zochten. Uiteindelijk zijn wij naar huis gegaan met een fantastische tv met een fantastische deal.
Zodra de TV aan vernieuwing toe is, komen wij zeker terug.

gerard 20-05-2023

zeer vriendelijke behandeling en korrekte afhandeling van mijn order en goede uitleg over de nieuwe tv

Ahmet Cengiz 20-05-2023

Zeer vriendelijke personeel en geweldig gedetailleerde uitleg over de tv en de garantie.
TOP

Jan S. 20-05-2023

Door één van onze relaties zijn wij ook met onze dochter naar de winkel in Den Bosch. Na verteld te hebben wat wij voor wilde, zijn we door Liam heel fijn en vakkundig geholpen. Binnenkort wordt het uitgekozen toestel afgeleverd en geïnstalleerd. Erg blij mee!

Theo 20-05-2023

We zijn goed geholpen door Marco. De uitleg was erg duidelijk en helder. Ook de service is erg goed. Kortom een hele fijne winkel .

Johan 20-05-2023

Goede informatie gehad via filiaal Zoeterwoude, goede inruilprijs en nette aflevering door vriendelijke Rodrigo. Erg blij met deze keuze, tv maakt de verwachtingen waar.

Top aankoop 20-05-2023

Na email contact met mooie aanbieding naar de winkel, alwaar we door een verkoper geholpen zijn met goede adviezen. Geluisterd naar een paar mogelijkheden en keus gemaakt. Zeer tevreden, kan eenieder aanbevelen hier naar toe te gaan.

Sprenkels 20-05-2023

Ik ben als klant keurig behandeld en zeer goed geïnformeerd. De installateur was op tijd en gaf goed advies.

Do 20-05-2023

Zeer goede service. Mooie deal kunnen maken voor de lg g3 77 inch met XX. Zeer vriendelijk en vakkundig.

Jan 20-05-2023

Ben op een deskundige en vriendelijke manier geholpen in de winkel in Duiven bij de inruil en aankoop van een Sonos arc.

JJB 20-05-2023

X heeft mij zeer vriendelijk, geduldig en met kennis van zaken geholpen. Mijn bezoek was door omstandigheden een half uur voor sluiting, maar werd niettemin uiterst prettig begroet en geholpen door X en haar collega’s. Zij luisterde goed naar wensen, wat tot een weloverwogen keuze heeft geleid. Administratieve en financiële afhandeling waren zeer vlot. Werkelijk een uitstekende ervaring.

Jaap van der plas 20-05-2023

Wij zijn keurig geholpen met onze tv en hebben onze tv netjes omgeruild. Door een fout van ons zelf.

Peter 20-05-2023

Ik raad iedereen aan een tv bij Hello TV te kopen. Prima geholpen bij het kopen en de verdere afhandeling, zoals planning van de levering en de levering, van de tv. Helemaal niks mis mee!!!

Peter 19-05-2023

Mooie winkel met kundig personeel! Medewerker heeft ons zeer vriendelijk en professioneel advies gegeven bij de aankoop van een mooie TV.

Remco 19-05-2023

Vandaag in Utrecht bij de Hello tv winkel geweest om een tv voor de slaapkamer te kopen.
Ik ben heel goed geholpen door medewerker met duidelijke uitleg en advies over verschillende tv's. Waardoor ik uiteindelijk een goede en weloverwogen keuze kon maken voor een Phillips tv.
De tv was ook op voorraad waardoor ik hem gelijk mee naar huis kon nemen.

TOP hello tv 19-05-2023

Ik geef een 10 omdat ik heel goed en vriendelijk ben geholpen door medewerker van Hello TV
was op zoek naar een soundbar die bij mijn Tv paste en daar zijn we samen goed in geslaagd ik ben zeer te vrede over mijn soundbar TOP TOP TOP bedankt medewerker en Hello TV

Pim 19-05-2023

Onze installateur Danny K was zeer vriendelijk en behulpzaam. Dacht goed mee met ons, gaf ook goed advies en heeft verstand van audio en TV. Wij zijn zeer tevreden met zowel de installatie als met het product. Voor ons was HelloTV onbekend maar wij zouden HelloTV zeker aanraden bij anderen.

Bert 19-05-2023

Op zoek naar een goede soundbar. Voor goede informatie de winkel binnengestapt. Op een vriendelijke wijze geholpen door een medewerker (Chris) die meedacht en met informatie kwam die ik nodig had.
Op vragen die ik stelde kwam niet de standaard gewenste antwoorden, maar werden oprecht beantwoord met eventueel een wedervraag van zijn kant. Met een goed gevoel en een soundbar de winkel uitgegaan.

John 19-05-2023

Goed en vriendelijke geholpen , goede uitleg gehad over verschillende merken en soorten televisies