HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5186 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Vincent 21-05-2023

Zeer goed geholpen door één van de medewerkers van hellotv . We kwamen in de zaak in Eindhoven en ik had voor mezelf al een bepaalde tv in gedachten..maar door de deskundige uitleg van Boris de betreffende verkoper veranderden mijn vrouw en ik toch van gedachten en kochten uiteindelijk een tv die toch beter bij ons pasten en Boris kon ons ook nog eens overtuigen om er een hele goeie soundbar bij te nemen. We waren uiteindelijk best wel wat geld meer kwijt dan we in eerste instantie wilde besteden maar we gingen zeker met een heel tevreden gevoel de winkel uit!👍🏻👍🏻

Farid groenendijk 21-05-2023

Zeer behulpzame medewerker. Duidelijke uitleg over de tv en service voorwaarden. Heel netjes. Top!

Cees 21-05-2023

Keurig en uitvoerig voorgelicht over de mogelijkheden van de diverse tv's
Uiteindelijk de meest passende gekozen die as dinsdag al bezorgd wordt!

Ruud 21-05-2023

wij hadden online al best wat voorwerk gedaan zodat we eigenlijk grotendeels wisten wat we wilden en voor welke prijs. Toen wij in Duiven naar binnen gingen werden we hartelijk ontvangen en werden we niet gelijk belaagd door een opdringerige verkoper, toen wij hadden rond gekeken in de winkel werden we door een verkoper (verkoper) vriendelijk gevraagd of hij ons van dienst kon zijn.
Wij gaven aan dat we opzoek waren naar een goede TV i.p.v. direct naar de duurste te lopen liet hij ons een mooie goede 4K TV zien. Wij gaven aan dat we eigenlijk toch wel voor een 8K wilde en ook gelijk een goede soundbar wilde,hij liet ons toen het type TV en Soundbar zien waar we thuis ook ons oog op had laten vallen dus prima advies. En toen kwam het financiële plaatje ook dar wist hij ons positief mee te verrassen kortom "wij kunnen HELLO TV zeker aanbevelen. top

Fam gloudemans/van der Doelen 21-05-2023

Super geholpen door verkoper xxx !bij deze winkel kun je goed en betrouwbaar onderhandelen!Raad iedereen aan om daar te kopen!

Kor en Yvonne 21-05-2023

goed geholpen en onze vragen werden beantwoord. Ook werd ons duidelijk gezegd hoe wij het apparaat moesten installeren.

theresia 21-05-2023

Keurig geholpen. Goed geadviseerd. Ben zeer blij met mijn Samsung The Frame.
Dus tv nodig, dan is deze winkel een bezoek waard. Prijs wordt aangepast indien eventueel elders goedkoper!

cor 21-05-2023

goed geholpen bij aankoop. nu nog afwachten of leveringen goed gaan en uiteraard hoe het beeld thuis eruit ziet

Familie Hendriks uit Hoofddorp 20-05-2023

Een perfecte service van het begin (de informatie en uitleg in de showroom) tot het eind (de levering/installatie van de televisie en soundbar). We hadden 9 jaar geleden ook al een tv bij HelloTV (toen PlatteTV) gekocht en zijn wederom bij HelloTV teruggekomen, het blijft gewoon de beste qua prijs en service. De uitleg in de showroom van Zoeterwoude was verhelderend en informatief, waardoor wij een tv konden kiezen die bij onze wensen aansloot. De levering en installatie verliep probleemloos en de monteur was bijzonder vriendelijk en nam de tijd om ons alles goed uit te leggen. Gewoon een vakman, die begrijpt wat service betekend. Kortom een feest om bij HelloTV te winkelen. Tot over een jaar of tien, we komen dan weer zeker terug!

Peter v d Wiel 20-05-2023

Het is een grandiose winkel,heel fijn geholpen,en een hele goede uitleg.je heb ontzettend veel keus en hele fijne mensen om te helpen.

Jorn 20-05-2023

Goede hulp gekregen door eerlijk advies en vriendelijkheid. Erg behulpzaam!

Andor 20-05-2023

Gewoon nononse geholpen in de winkel, in Duiven goed meegedacht en een leuke prijs kunnen afspreken

Hello 20-05-2023

Wij zijn in de winkel geweest voor de aanschaf van onze nieuwe tv. We zijn erg fijn geholpen door Raul.
Medewerkers zijn erg klantvriendelijk, denken met je mee en geven goed uitleg op de vragen die je stelt.

De winkel ziet er ook erg geordend uit, je ziet bij binnenkomst al direct dat de verdeling overzichtelijk is.
Ook wij zijn geslaagd voor onze televisie bij Hello TV en zijn er erg tevreden mee.

Rudolf Frans Schoutsen 20-05-2023

HelloTV is een speciaalzaak voor iedereen die een goed advies wil over de aanschaf van een nieuwe tv.
Behalve een uitgelezen collectie is ook de kennis en kunde van de medewerkers van hoog niveau. Er is alle ruimte om zelf rond te kijken en als je de adviseur nodig hebt dan neemt deze ook graag alle tijd voor je.

Ton 20-05-2023

Ik ben in Groningen fijn geholpen door Chris. Ik vond het prettig dat ik ook tevens mijn oude soundbar kon inruilen.
De site van Hello tv is goed en duidelijk van opzet.

Hans Jansen 20-05-2023

Ik ben in de winkel geweest, maar eerst op internet om het een en ander te vergelijken. De site ziet er top uit en gemakkelijk te bedienen. Ben vervolgens naar advies gegaan en werd hier ook top geholpen. Winkel was super ook de verkoop adviseur Stephano. Stephano liet mij de verschillen zien tussen QLED en OLED en vertelde mij uitgebreid en geduldig de verschillen tussen beide toestellen en overtuigde mij uiteindelijk om te kiezen voor de OLED. Stephano Bedankt.

Cor 20-05-2023

Goed en deskundig geholpen door Marco en hierdoor een fijne philips ambilight tv gekocht!

Reza 20-05-2023

Toestel wat ik wilde hebben was even niet op voorraad. Danny heeft me geholpen aan een alternatief deze ook veel beter was. Top geholpen

T Stuut 20-05-2023

Hallo net een tv gekocht.winkelpersoneel loopt niet direct naar je toe wat ik erg prettig vind, we kregen goed uitleg van de tv die wij evt wilden kopen.onder het genot van een kopje koffie. wij hebben na de uitleg besloten om die tv te kopen omdat deze verkoper bij ons het vertrouwen heeft gegeven dat wij een goede keus maakten

B. Zuiderveld 20-05-2023

Bij het zoeken naar een nieuwe tv, zijn we terecht gekomen bij het filiaal in Groningen. Hier zijn we geholpen door Marco. Naast de fantastische klantvriendelijkheid was er veel kennis in huis. Er werden kritische vragen gesteld en geluisterd naar wat wij zochten. Uiteindelijk zijn wij naar huis gegaan met een fantastische tv met een fantastische deal.
Zodra de TV aan vernieuwing toe is, komen wij zeker terug.

gerard 20-05-2023

zeer vriendelijke behandeling en korrekte afhandeling van mijn order en goede uitleg over de nieuwe tv

Ahmet Cengiz 20-05-2023

Zeer vriendelijke personeel en geweldig gedetailleerde uitleg over de tv en de garantie.
TOP

Jan S. 20-05-2023

Door één van onze relaties zijn wij ook met onze dochter naar de winkel in Den Bosch. Na verteld te hebben wat wij voor wilde, zijn we door Liam heel fijn en vakkundig geholpen. Binnenkort wordt het uitgekozen toestel afgeleverd en geïnstalleerd. Erg blij mee!

Theo 20-05-2023

We zijn goed geholpen door Marco. De uitleg was erg duidelijk en helder. Ook de service is erg goed. Kortom een hele fijne winkel .

Johan 20-05-2023

Goede informatie gehad via filiaal Zoeterwoude, goede inruilprijs en nette aflevering door vriendelijke Rodrigo. Erg blij met deze keuze, tv maakt de verwachtingen waar.