HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5191 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

John 19-05-2023

Goed en vriendelijke geholpen , goede uitleg gehad over verschillende merken en soorten televisies

Matthijs 19-05-2023

Wij zijn super top geholpen door .... Al onze vragen werden goed en duidelijk beantwoord. De winkel is ook erg aangenaam en over het algemeen hebben we een hele fijne ervaring gehad. Ze hebben vele TV's ter tentoonstelling dus er is ruim keuze, er wordt echt met je gekeken om de perfecte TV voor je te vinden. Ook hebben ze super scherpe prijzen

Sander 19-05-2023

Wij zijn I. Utrecht geholpen door N. Goede service, passend advies en snelle levering. Erg tevreden

Robin 19-05-2023

Duidelijk advies, vriendelijk personeel en fantastische professionele hulp bij montage en installatie van de TV. Geweldige voorwaarden, doen niet moeilijk wanneer problemen zijn met de TV. Al met al een aanrader voor iedereen die zorgeloos een TV wil kopen tegen een concurrerende prijs!

S.v.d 19-05-2023

Goede adviezen en goede uitleg over bijvoorbeeld oled en qled schermen.
Zeker aan te raden als je niet 100% zeker weet welke tv je wilt. Ik ben er van overtuigd dat je bij hello TV weggaat met de perfecte tv.

Matthijs 19-05-2023

Ruud 19-05-2023

Dringen zich niet op en bij vragen nemen ze uitgebreid de tijd en leggen alles keurig uit
Wij zijn prima geholpen en dik tevreden
Over onze aanschaf. Ben bij meerdere tv winkels geweest en deze maakte duidelijk het verschil in positieve zin

Monique van der Heijden 19-05-2023

Blij verrast liep ik de winkel weer uit. Zeer behulpzaam, luisteren naar wat je vraagt.duidelijke uitleg.

Simon 19-05-2023

Prima geholpen bij aanschaf van een nieuwe Oled TV. Mooie korting gehad ivm vakantiegeld 😉helemaal goed. Ook fijn dat het gewoon een winkel is waar je kunt binnenstappen en kunt kijken / vragen. Aan te bevelen! Groet .....

Gert-Jan Clement 19-05-2023

Goede scherpe prijs kunnen bedingen, door goede adviseurs.
Samen met Mikki goed gekeken welke Televisie het beste voor mij was en daarna scherp onderhandeld

Toine 19-05-2023

Heel erg vriendelijk personeel, en een goed advies ook de uitleg over de tv was goed 👍

DvanPutten 19-05-2023

Gisteren bij toeval deze winkel gespot op de woonboulevard in Utrecht. Bij binnenkomst wordt je vriendelijk welkom geheten door het personeel. XXX. kwam naar ons toe en heeft mij duidelijk uitleg gegeven wat het verschil tussen Oled en Qled was. Wij hebben uiteindelijk met een mooie korting een nieuwe televisie gekocht.

Henk Gorthuis 19-05-2023

Ik heb bij Hello tv via internet de Marantz SR8015 versterker gekocht. Ik heb de versterker bij de vestiging in Doetinchem opgehaald. Bij aankomst in de winkel werd ik geholpen door XXX hij gaf op mijn vragen aangaande de versterker antwoorden waar ik wat aan had. Tevens adviseerde hij mij op basis van deze versterker over de juiste hdmi kabels. Al met al het ophalen i.p.v. bezorgen van de versterker was zeker de moeite waard gezien het feit dat ik uit Zaandam moest komen.
Behalve de aanschaf van de versterker kreeg ik ook nog tekst en uitleg betreffende de nieuwe Samsung OLED QE65S95C tv. Dus heb ik besloten na een passende aanbieding tot koop over te gaan.
Mijn ervaring na bezoek aan deze winkel heeft mij doen besluiten om een 10 toe te kennen.
Veel succes verder H. Gorthuis

Bert 19-05-2023

We zijn heel goed geholpen in de breda door verkoper . Ik raad iedereen aan die opzoek is naar een nieuwe tv om deze bij hellotv te kopen! Installateur heeft goed werk geleverd, alle kabels netjes weggewerkt en heeft goed en voldoende uitleg gegeven.

Wietse 19-05-2023

Op een woensdag een kleine week geleden een tv met een sonos beam besteld. Ik kreeg toen een mail dat ie in verwerking was en een mail waarmee ik misschien een upgrade kon krijgen, gelijk geantwoord upgrade zonder extra betaling. Ik verwachte alles de volgende dag binnen te krijgen maar na 4 a 5 berichtjes te hebben verstuurd en een week later kreeg ik eindelijk mijn tv en sonos. Elke concurren die eveneens een upgrade had gedaan was het een dag later bezorgd.

Marianna Vera 19-05-2023

Ik was op zoek naar een nieuwe televisie en zag deze winkel, Hello tv, op internet, daar heb ik een paar televisies uitgezocht maar ik wilde toch in het echt de beeldkwaliteit zien en het geluid horen. Ik kon chatten met een medewerker en kon zo nog wat van de prijs afkrijgen. 's Middags heb ik de televisie opgehaald en ben zeer goed geholpen door XXX die alles duidelijk heeft uigelegd over de verschillen tussen de televisies die ik op het oog had. Ik kon in de winkel eerst rustig rondkijken zonder dat ze direct op je afkomen. Er staat een bank waar je op je gemak kan gaan zitten om de beeldkwaliteit van de televisies te vergelijken. Echt een fijne winkel.

Dick van Essen 18-05-2023

De voornaamste reden om te kiezen voor HelloTV was de mogelijkheid om mijn oude TV in te kunnen ruilen. En ik moet toegeven dat ik daar geen spijt van heb. In een mum van tijd kreeg ik een offerte waar je geen neen tegen kan zeggen. Ik was minder gecharmeerd van het feit dat ik na acceptatie nog diverse keren via de mail werd benaderd om gerelateerde producten af te nemen. De aflevering was keurig binnen het aangegeven tijdvak. Al met al ben ik zeer tevreden over gehele traject.

Marcel 18-05-2023

Onze nieuwe TV is geïnstalleerd. Hij heeft 'm keurig netjes opgehangen en uitgebreid de tijd genomen om alles (instellingen, koppeling randapparatuur e.d.) te installeren en te testen. Vriendelijke en betrokken bezorger c.q. installateur. Dus zeer tevreden! De TV is trouwens ook super.

RonBron 18-05-2023

Ik ben al een lange tijd bekend met de winkel en koop er graag. De medewerkers zijn vriendelijk en hebben kennis van zaken wat betreft de apparatuur die ze verkopen waardoor je een gedegen besluit kan maken in je aankoop.

Maarten 18-05-2023

Ik was eerst wat sceptisch om een tv buitenkansje te kopen, maar na het binnenkomen van tv zat alles verzegeld nagenoeg in onbeschadigde verpakking. De bestelde tv is tevens top! De levering was trouwens ook supersnel en goed te volgen.

TV koning 18-05-2023

Verkoper was zeer behulpzaam. Vriendelijk, goed advies. En de aangeschafte tv is fantastisch. Ambilight is geweldig. Geluid is goed. En beeld is super strak.

Prachtig pand ook bij Hello TV Amsterdam, daar kan Mediamarkt nog wat van leren. Mediamarkt is een pauper tent vergeleken met Hello TV.

Marvo 18-05-2023

Wederom super geadviseerd door N van de vestiging in Utrecht. Hij heeft goed meegedacht aan onze wensen en een mogelijke nieuwe opstelling voor de toekomst op het gebied van zowel audio als mede video. We komen hier zeker terug.

Bjorn 18-05-2023

Super goed geholpen , de jongen nam uitgebreid de tijd en legde alles duidelijk uit .
Wij zijn geholpen door : D. O, in filiaal Utrecht.
Echt een aanrader.

Rene 18-05-2023

Neo Qled Samsung (2021) online gekocht. Medewerkers prezen via mail een duurdere versie aan maar ik bleef bij mijn oorspronkelijke aankoop. Totdat ze kwamen met een recentere Samsung van 2022 die ik voor dezelfde prijs mocht kopen als de 2021 versie en toen was ik natuurlijk akkoord. Snel geleverd en nog wat mailtjes gehad met oplossingen.
Kortom een prettige bedrijf om zaken mee te doen!

Bert Vrijhof 18-05-2023

Fijne ruime winkel, elke merk een aparte afdeling.
Verkoper die weet waar die over praat.
Geen opdringen van merken of producten. Gewoon super geholpen.