HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Kees Alberts 25-06-2023

Uitstekende ontvangst
Deskundige en geduldige begeleiding en advisering.
Afwikkeling bijzonder prettig!

Selma 24-06-2023

In de eerste instantie is de winkel in den Bosch een hele fijne winkel , groot en mooi ingericht.Mijn grote dank gaat naar medewerker die alle tijd neemt voor de klant.
Mijn complimenten.

Mike 24-06-2023

Ik was nog nooit eerder in jullie vestiging geweest. Ik wist niet eens dat jullie in groningen zaten…

Maar ik ben goed geholpen door medewerker.
Heeft mij goede uitleg gegeven. En prima service.
Samen gekeken naar de mogelijkheden zodat ik mijn tv zsm in huis heb.

Al met al top service.
Zal deze winkel zeker aanraden.

Waldemar 24-06-2023

Erg goed geholpen door medewerker! Mooie winkel, goede airconditioning en veel vergelijksmateriaal!

Jeroen Visser 24-06-2023

Super goed geholpen. We hebben hier te maken met een winkel die je goed helpt en verstand van zaken heeft.

Onno Lindeman 24-06-2023

Heb eerst op de webshop gekeken naar een paar tv’s
Kwamen niet echt uit dus op naar Naarden in de winkel maar kijken, werd goed geholpen door een vriendelijke verkoper, luisterde goed naar de wensen, kreeg een paar tv’s te zien die goed bij mij zou passen, heb gekozen voor Samsung Neo QLED 4K 55QN93C (2023)
Ik zou zeker Hello tv aanraden voor een nieuwe tv.

Humphrey Watchman 24-06-2023

Ik ben zeer goed geholpen door medewerker van team Amsterdam. Ze nam de tijd voor me zodat ik een goede aankoopkeus kon maken, al mijn vragen werden goed beantwoord. Ook haar collega’s waren zeer vriendelijk en klantgericht.

Joris 24-06-2023

Erg goede service. Vooral de monteur die de tv ophing is een topper. Vriendelijk, enthousiast en neemt de tijd om het zo mooi als mogelijk af te werken (ophangservice).

Fenno 24-06-2023

Goed geholpen. Meerdere modellen bekeken en duidelijke uitleg. Je krijgt veel extra producten aangeboden. Hoeft niet natuurlijk maar ik ben wel blij met de hdmi 2.1 kabels.

Fam. C.E. Beringen 24-06-2023

22-6-2023 nadat wij al 2 keer bij HELLOtv geweest waren in Utrecht en super goed geholpen en ingelicht waren door D***hebben wij de Lg oled s2 gekocht.
Hij zou de volgende dag gebracht worden door PostNL. Maar PostNL is tegenwoordig niet meer zo precies in de datum opgeven van z’n pakketten thuis brengen. Dus hebben wij de hele dag zitten wachten. Hebben toen HELLOtv opgebeld en zij zou zouden zeker zorgen dat hij toen de vrijdag zou komen en dat is ook gebeurd.
HELLOtv zouden wij aan iedereen aanraden, heel goed geholpen. Ze hebben zeker geen haast als ze je aan het helpen zijn en nemen alle tijd, dat voelt heel prettig.
Hij staat nu ingesteld en het is een schitterende tv met een super mooi beeld.
Bedankt D* voor de fijne afhandeling, groeten Cees en Ans Beringen

Wim van der sman 24-06-2023

Prettige winkel met deskundige mensen.instaleren door R*** ging van een leien dakje een sympathieke man .

Lars 24-06-2023

Erg goede ervaring met HelloTV. Dankzij goede service en advies van verkoper D**, ben ik erg blij met m’n aangeschafte Philips TV. In eerste instantie zat ik nog te twijfelen tussen twee modellen, echter door een goede deal vanuit D** ben ik snel over gehaald waardoor ik de beste keuze heb kunnen maken.

Ik raad daarom iedereen Hellotv aan voor het aanschaffen van een nieuwe Tv!

Kemal 24-06-2023

Ik ben geholpen door S**** een vriendelijke adviseur die je eerlijke advies geeft. Hij vraagt goed door en geeft daarbij passend advies! Je koopt geen tv maar investeert in een beleving. Complimenten aan S***** En korting komen we wel uit

Zaka 24-06-2023

Geholpen door M***. Behulpzaam, meedenkend en adviserend! Binnen een uur de aankoop afgerond! Nu wachten op kijkplezier

Rob 24-06-2023

Werd fijn geholpen in de winkel in Rotterdam. Ze namen alle tijd om uit te leggen wat de beste keus was. Ook de benodigde asesoires werden afgestemd op mijn doelstelling. Niet gelijk het duurste maar wat voldeed aan mijn vraag.

Marco wentink 23-06-2023

Zeer goed en netjes geholpen.
De bbq werd goed uitgelegd en ze weten wel waar ze over praten.
Ook meteen meerdere onderdelen bij gekocht, en hebben zei een mooie totaal prijs voor ons gemaakt.

Bedankt vestiging Doetinchem

Wim 23-06-2023

Heb hier eerder een TV gekocht. Als je contact opneemt krijg je een mooi aanbod. Levering is snel en in mijn geval “over de eerste drempel” levering was in de woonkamer. Dus perfect.

Cihan Demir 23-06-2023

Vandaag kwam medewerker mijn tv bezorgen en installeren. Echt een top installateur! Heel veel verstand van zaken en liefde voor zijn werk. Werkt zeer nauwkeurig en netjes! Ben keurig geholpen en geadviseerd hoe ik het maximale uit mijn tv kon halen. Heb echt respect op zijn manier van werken. Dik verdiend die 10 sterren!

Cihan Demir 23-06-2023

Ben voor het eerst naar HelloTV in Amsterdam gegaan. Mooie winkel met veel soorten TV s. Erg vriendelijke medewerkers. Ik ben heel goed geholpen door medewerker. Luisterde goed naar mijn wensen en speelde daar goed op in. En gaf goed advies. Mocht je opzoek zijn naar een TV, ga dan zeker eens langs HelloTv op kijk op site.

Merve 23-06-2023

Zeer goed geholpen door de medewerkers van hellotv. Duidelijk uitleg en denken mee. Tv eerder die gekocht is makkelijk omgeruild, zelfs kosteloos ophaalservice thuis

vincent.veeger 23-06-2023

Vandaag Patrick van Hello TV op bezoek gehad voor levering, installatie en 2 LG OLED G3 TV's.
Geweldige service vriendelijk en kennis van zaken!
Kan niet beter

Randy 23-06-2023

Wij zijn vandaag keurig geholpen door verkoop medewerker Dax. Zonder iets op te dringen en met adequate antwoorden op onze vragen een goede deal kunnen sluiten en de extra service in de winkel is geweldig!

Mitch 23-06-2023

Hele goeie service gekregen in de winkel! Alles werd duidelijk verteld en goeie prijs gekregen!

Jacqueline 23-06-2023

Vanmiddag in den Bosch in het filiaal van hello tv geweest. Uitstraling pand, prima. Deskundigheid verkoper, prima. Gaf duidelijk uitleg over mogelijkheden en wat voor ons de beste keuzes zouden zijn. Niets dan lof.
met vriendelijke groet

Maurice Evers 23-06-2023

zeer netjes en bekwaamd geholpen door de medewerker,dus zeker de moeite waard voor volgende keer weer terug te gaan