HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Wim 23-06-2023

Heb hier eerder een TV gekocht. Als je contact opneemt krijg je een mooi aanbod. Levering is snel en in mijn geval “over de eerste drempel” levering was in de woonkamer. Dus perfect.

Cihan Demir 23-06-2023

Vandaag kwam medewerker mijn tv bezorgen en installeren. Echt een top installateur! Heel veel verstand van zaken en liefde voor zijn werk. Werkt zeer nauwkeurig en netjes! Ben keurig geholpen en geadviseerd hoe ik het maximale uit mijn tv kon halen. Heb echt respect op zijn manier van werken. Dik verdiend die 10 sterren!

Cihan Demir 23-06-2023

Ben voor het eerst naar HelloTV in Amsterdam gegaan. Mooie winkel met veel soorten TV s. Erg vriendelijke medewerkers. Ik ben heel goed geholpen door medewerker. Luisterde goed naar mijn wensen en speelde daar goed op in. En gaf goed advies. Mocht je opzoek zijn naar een TV, ga dan zeker eens langs HelloTv op kijk op site.

Merve 23-06-2023

Zeer goed geholpen door de medewerkers van hellotv. Duidelijk uitleg en denken mee. Tv eerder die gekocht is makkelijk omgeruild, zelfs kosteloos ophaalservice thuis

vincent.veeger 23-06-2023

Vandaag Patrick van Hello TV op bezoek gehad voor levering, installatie en 2 LG OLED G3 TV's.
Geweldige service vriendelijk en kennis van zaken!
Kan niet beter

Randy 23-06-2023

Wij zijn vandaag keurig geholpen door verkoop medewerker Dax. Zonder iets op te dringen en met adequate antwoorden op onze vragen een goede deal kunnen sluiten en de extra service in de winkel is geweldig!

Mitch 23-06-2023

Hele goeie service gekregen in de winkel! Alles werd duidelijk verteld en goeie prijs gekregen!

Jacqueline 23-06-2023

Vanmiddag in den Bosch in het filiaal van hello tv geweest. Uitstraling pand, prima. Deskundigheid verkoper, prima. Gaf duidelijk uitleg over mogelijkheden en wat voor ons de beste keuzes zouden zijn. Niets dan lof.
met vriendelijke groet

Maurice Evers 23-06-2023

zeer netjes en bekwaamd geholpen door de medewerker,dus zeker de moeite waard voor volgende keer weer terug te gaan

Linda 23-06-2023

We zijn via internet bij de winkel op de Soetelieve in Den Bosch terecht gekomen. Zullen zeker vaker langs gaan. Mooie winkel, ruim assortiment, netjes opgesteld en vriendelijk personeel, goede service. Product was helaas niet op voorraad, maar wordt morgen (als het goed is) gratis thuis bezorgd. Zijn dus tevreden weer gegaan.

Eric Voorn 23-06-2023

Verkoper Naveen erg kundig en goede adviezen. Gezellig gesprek en uiteindelijk mooi tv gekocht.
Zeker goede aanrader.

Edwin van Beek 23-06-2023

Mijn TV werd bijna twee jaar na aankoop GRATIS omgeruild, zelfs voor een nieuw model. ZEER tevreden over deze service!!!
Installateur DK heeft perfect werk geleverd, een man met veel kennis. Erg waardevol!

Erwin 23-06-2023

In de winkel (Groningen) gelijk goed geholpen zocht een model wat er helaas niet meer was in goed overleg en uitleg hebben we besloten een model jaar nieuwer te gaan netjes hulp gehad met inladen van de televisie in de auto
Prima hulp goede winkel wij zijn tevreden

Osman Nayir 23-06-2023

Vandaag super goed geholpen door Hello tv in Utrecht door medewerker XXX. Hij heeft ons echte alle aandacht gegeven ondanks dat er een andere klant aan het wachten was. Ik vond dit super fijn omdat op dat moment alle aandacht gefocusd was op ons. Super service 👍🏻

Ben Boekwijt 23-06-2023

Ik ben hier al een vaste klant omdat de prijzen goed zijn, de inruil optie prettig is en de service en deskundigheid van het personeel is top !!

Vesting Zoeterwoude.

Putman 22-06-2023

Prima service, goed geholpen en zeer vriendelijk personeel. Zeker een aanrader, graag tot een volgende keer.

Rick 22-06-2023

Super tevreden over dit filiaal! De medewerkster die mij en een vriend geholpen heeft, was aardig en nam de tijd en moeite om ons keurig van dienst te zijn. We hebben met haar hulp 2 gloednieuwe Samsungs S93C's voor een enorme korting gekregen. Super tevreden met dit filiaal en de medewerkster! :)

Fred 22-06-2023

Het was even wachten tot ik geholpen werd. Maar daarna een zeer vriendelijke en behulpzame verkoper gehad. Gaf goed advies en gaf als persoon een goed gevoel. Ook prijstechnisch een scherpe deal.
Lokatie was hun winkel in Rotterdam.

D.o/Utrecht 22-06-2023

D.o in Utrecht helpt ons en adviseert om het beste tv met ons budget kan kopen. Van 10 starts krijg hij 1000 stars van mij.

Abdul Rahim 22-06-2023

Ik adviseer iedereen om deze winkel te bezoeken ze behandelen je heel goed en geven goed advies Ik heb een tv gekocht een week geleden en het is echt heel goed en alles werkt goed en ik herhaal Ik adviseer iedereen om die winkel te zien

Martijn Ipskamp 22-06-2023

Ik twijfelde tussen de Sonos sub mini en de sub gen 3. Thuis eerst de mini kunnen testen en later toch omgeruild voor de sub gen 3. Top service!

Ger 22-06-2023

TV en soundbar gekocht in de winkel in Amsterdam. Kundig en vriendelijk personeel die alles goed kon uitleggen.
We hebben ook nog een goede deal kunnen maken en dat scheelt weer wat in de prijs.

C. van Dijk 22-06-2023

Zeer vriendelijke behandeling, zeer deskundige uitleg, geen moeite te veel om te verduidelijken, met beelden. Verkoper neemt alle tijd, rustig en geeft helder advies.

G Klompmaker 22-06-2023

Super geholpen door Marco Gomes van hellotv@duiven.nl! Na wat kleine probleempjes heeft hij het heel goed met ons opgelost! Altijd kan er wat zijn met de aanschaf van een product.

Dora 22-06-2023

Geholpen in de winkel in Utrecht door Naveen. Fantastisch en deskundig geholpen. Neemt alle tijd en geeft rustig advies. Vooral duidelijk. Geen moeite te veel, laat diverse filmpjes en mogelijkheden zien. Je voelt je thuis en als klant gewaardeerd.