HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Hans Gebuis 26-06-2023

Geweldige service; goed geholpen, men houdt zich bij Hello TV aan de afspraak!!

Ricardo 26-06-2023

De televisie die volgens de website in alle filialen op voorraad zou zijn bleek een 2021-model te zijn dat dus niet op voorraad was. Deze kan alleen online worden gereserveerd en daarna in een winkel naar keuze worden opgehaald.

Anoniem 26-06-2023

Zeer goed geholpen. Erg vriendelijk. Goed naar de wensen geluisterd van de klant. Alle vragen die ik heb gesteld, kreeg ik ook een duidelijk antwoord op en niet van: uhm, dat moet ik even navragen. Mag ook wel aangezien zij het product verkopen. En aangezien ik als leek daar binnen kom, had ik niet het gevoel dat ze iets voor mij achter hielden.
Nogmaals dank!

Henk 26-06-2023

hele aardige verkoper die het niet vervelend vond om meerdere malen de verschillen tusdsen de tv's uit te leggen. Goed advies gekregen, we zijn er blij mee

P.Schreurs 26-06-2023

Ze nemen de tijd en geven goede adviezen.
Ik ben erg blij met deze aankoop.
Wordt correct thuis afgeleverd

Joelle 26-06-2023

Geholpen door xxx bij Hello Tv in Amsterdam.
Meest eerlijke Audio/video speciaalzaak is voor mij Hello Tv in Amsterdam. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. xxx begrijpt mijn plus- en minpunten van diverse Audio receivers. Hij voegt vaak meer punten eraan toe. xxx kent de artikelen die in de collectie staan. Hij neemt de tijd voor mijn wensen en geeft een oprecht advies, onafhankelijk van de prijs. De Yamaha die xxx heeft aanbevolen, is inderdaad de meest uitgebreide in de prijsklasse. Het installeren thuis ging heel makkelijk en het geluid is formidabel, zowel in het hoog, midden, laag en uiterst laag. Ik ben heel tevreden over de Yamaha en het kopen bij Hello Tv.
Ik beveel Hello Tv in Amsterdam aan.

Marco 26-06-2023

Wederom geweldig geholpen bij het kiezen van een TV... deze keer uitgekomen bij de 65QN800B. Prachtige beeld- en geluidsdemo gehad van xxx van Hello TV.

Al met al een top zaak met hele deskundige mensen, zeker met de prijzen kunnen ze concurreren met de rest.

Alex en Monique 26-06-2023

Top installateur , heeft er verstand van !
Mag altijd terug komen bij ons ,als we weer eens iets nieuws willen installeren 👍🏻

Sanjeev 25-06-2023

Top geholpen!! veel aandacht voor de klanten een top tv gevonden met behulp van Sanne.
Echt een aanrader tevens ook een soundbar aangeschaft!

Superservice bedankt!!!!

Erik 25-06-2023

Installatie zoals het hoort.
Er was een probleem met de tv beugel aan de muur deze is netjes opgelost.

Ronald H 25-06-2023

Goed snel en vakkundig door verkoper N geholpen met een Soundbar en vorig jaar een bbq

Jesper 25-06-2023

Ik ben top geholpen door Dax in de winkel in Utrecht. Veel informatie gekregen wat mijn keuze makkelijker heeft gemaakt. Goede prijs en goede service!

Robin 25-06-2023

We zijn vandaag bij HelloTv in Rotterdam geweest. Om daar uiteraard voor een nieuwe televisie te kijken. We werden echt heel vriendelijk geholpen door de medewerkers daar. Ze waren niet te opdringerig. We willen eerst rustig kijken wat er allemaal te koop is. En naar een paar vragen van ons naar de verkoopmedewerker. Die daar deskundig antwoord op gaf besloten om daar de deur uit te gaan met onze nieuwe Philips televisie. Het enige minpuntje is dat er geen water of koffie werd aangeboden. Maar ach dat is echt maar een heel klein minpuntje. Verder zijn we erg tevreden over de verkopers en de gang van zaken. En een heel groot plus punt. We kregen nog een flinke korting op onze nieuwe televisie.

Henk 25-06-2023

Bieden een scherpe prijs. goede uitleg en service. Snelle afhandeling. Aanrader.

Gijs 25-06-2023

Vandaag ben ik uitstekend geholpen door verkoper in de fysieke locatie in Zoeterwoude. We zijn hier terecht gekomen na een goede eerdere ervaring en wederom zijn we erg blij met de service. Alle onze vragen waren duidelijk en profesioneel beantwoord en we hebben precies de TV en soundsystem gevonden die we wilden. Ook konden ze hier een mooie korting voor regelen, kortom een aanrader om hier langs te gaan!

Rob 25-06-2023

Martijn was keurig op tijd en super professioneel.
Was zelf een beetje zenuwachtig of alles goed zo komen .
Maar er super werk afgeleverd.

Marco 25-06-2023

Raul heeft ons prima geholpen en denk met je mee. Goede advies. Behulpzaam. Gewoon top..winkel zie mooi uit

Mag 25-06-2023

Medewerkers bepalen blijkbaar zelf de korting die zij aan een klant WILLEN geven.

Nadat een aantal toestellen niet op voorraad waren in de winkel, uiteindelijk toch een toestel gevonden wat aansloot op mijn wensen.
De Medewerker in de winkel kon echt geen korting geven op het door mij uitgekozen toestel, omdat het al zeer scherp geprijst was. hierna online contact gezocht en een kleine korting gekregen op het toestel wat ik graag wilde hebben.

Na het aanschaffen van mijn tv, kreeg ik via de mail een aanbod op een eerder door mij gevraagd toestel. (een korting van €1000,- )
Op het toestel wat ik gekocht heb, kon niet meer dan €300,- korting worden gegeven terwijl dit een toestel is van vorig jaar.
Wanneer je dit voorlegt aan de klantenservice, vergelijk je volgens hun appels met peren. Superslechte service

Jeroen 25-06-2023

Goed geholpen, veel kennis aanwezig en heb all tijd gekregen om al mijn vragen te stellen. Daarnaast heb ik een tv voor een geweldige prijs gekregen.

Frank 25-06-2023

alles keurig opgesteld en goede eerlijke kennis aanwezig bij verkopers. Goed geluisterd naar de wensen en daar een passend advies op gegeven.

Stefan Kapteyn 25-06-2023

Ik heb de winkel zelf bezocht. Uitstekende ervaring. Het personeel van Hello TV te Utrecht neemt de tijd voor je en is erg vriendelijk. Ga zo door en tot snel!

Kees Alberts 25-06-2023

Uitstekende ontvangst
Deskundige en geduldige begeleiding en advisering.
Afwikkeling bijzonder prettig!

Selma 24-06-2023

In de eerste instantie is de winkel in den Bosch een hele fijne winkel , groot en mooi ingericht.Mijn grote dank gaat naar medewerker die alle tijd neemt voor de klant.
Mijn complimenten.

Mike 24-06-2023

Ik was nog nooit eerder in jullie vestiging geweest. Ik wist niet eens dat jullie in groningen zaten…

Maar ik ben goed geholpen door medewerker.
Heeft mij goede uitleg gegeven. En prima service.
Samen gekeken naar de mogelijkheden zodat ik mijn tv zsm in huis heb.

Al met al top service.
Zal deze winkel zeker aanraden.

Waldemar 24-06-2023

Erg goed geholpen door medewerker! Mooie winkel, goede airconditioning en veel vergelijksmateriaal!