HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5111 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Raymond 27-03-2023

Mooie overzichtelijke winkel en goed geholpen door de medewerkers van Duiven. We kregen een goed en eerlijk advies. We komen nog eens terug voor een nieuwe TV in de huiskamer.

Malik 27-03-2023

Super geholpen vandaag! De winkel heeft veel tv’s opgesteld staan, wat erg fijn was. De medewerker heeft ons van A tot Z geholpen met het maken van een keuze en uiteindelijk hebben we ook een mooie deal kunnen maken :)

Dennis Fluit 27-03-2023

Kwam HelloTV tegen op Google met mooie prijzen, meteen even check gedaan met laagste prijs. Kreeg een mooi aanbod en die heb ik aangenomen, LG55inch OLED (want dat zijn tenslotte de beste schermen). Heb al een OLED 65inch en nu een 55inch voor de slaapkamer. MAAR de tv werd door PostNL leuk gebracht NOT!!!!

Scherm van links naar rechts gebroken, dank je wel PostNL!! Top service!!

Ik kan dit bedrijf geen 10 geven, want na meteen melden van schade moest ik bijna een week wachten op een nieuwe. Terwijl alles voor 21 uur bestellen morgen in huis is mocht ik lekker wachten. Een fout waar ik als koper niets aan kan doen, dus medewerking helaas dat was minder.

Vandaar mijn 8 en geen 10, heb de 55inch om laten ruilen voor een 65 inch.

marc 27-03-2023

top, goede uitleg over product waar in interesse in hebt.
geeft aan waaraan je product moet doen en dan krijg je alle mogelijke optie's te zien

Tom 27-03-2023

Ik ben eerst online en later in de winkel in Utrecht zeer goed en vriendelijk geholpen

Hannie Rooze 27-03-2023

We werden goed geholpen met de koop van de tv ,en xxx de installateur heeft alles goed uit gelegd.

John 27-03-2023

Prima geholpen en is keurig uitgelegd wat de verschillen waren tussen de verschillende merken, 4K of 8K, beeldkwaliteit van de verschillende merken en types, erg goed meegedacht over welk soort TV het beste bij ons past en uiteindelijk hebben we een hele mooie aankoop gedaan. Top gedaan!

Ben 27-03-2023

Vakkundig personeel en ze zijn erg klantvriendelijk. xxx is een hele aardige jongen met een duidelijke uitleg.

Frans 27-03-2023

Voor de aankoop van TV en Soundbar heb ik contact gehad via de chat en e-mail met Hello TV. Via deze weg hebben de medewerkers mij goed geholpen een eerste keuze te maken.
Daarna heb ik een bezoek aan de winkel in Duiven gebracht waar ik zowel de TV als Soundbar kon zien en horen. Al met al een zeer prettige en deskundige ervaring met het personeel, dit geldt voor het online als offline contact.

Frans Dinnessen 27-03-2023

De ruimte is overzichtelijk ingericht. Je voelt je op je gemak. Persoon die me geholpen heeft, heeft verstand van zaken en wat belangrijk is niet opdringerig. Ik ging met een goed gevoel naar buiten. Jullie werden door iemand aangeraden en dit zal ik ook zeker doen bij andere.

Koelewijn 27-03-2023

Hele fijne en mooie winkel waar je de tv's echt even in hun eigen recht goed kan bekijken en vergelijken. We waren eerst in de mediamarkt geweest voor The Frame tv en we vonden hem hier een beetje teleurstellen, voornamelijk omdat je het contract met de andere tv's eromheen zo duidelijk ziet in combi met de harde verlichting. Daarom naar HelloTv gegaan om nog een keertje ergens anders te bekijken. Hier hing hij mooi in zijn eigen ruimte met verlichting dat meer leek op hoe je het thuis ook zou hebben. En we vonden hem toch wel echt mooi dus snel en vriendelijk geholpen door het personeel. Zou er zeker weer heen gaan als ik iets in die hoek nodig zou hebben!

leon 27-03-2023

snel geholpen via mail, goede prijs gekregen, duidelijke uitleg over garantie ed

Gerarda 27-03-2023

Zeer vriendelijk geholpen door medewerker achter de balie. Goede uitleg ook. Voor mij altijd Hello tv!

René Wardenier 27-03-2023

Prima geholpen. Fijne locatie. Goed advies
Jammer dat de door mij aangeschafte tv niet te zien was. Wel zou er in plaats van een 85 inch een 75 inch te zien zijn naar die was inmiddels ook al weggehaald.

Goed en Kundig advies 27-03-2023

Geholpen door Collin
Kundig personeel met verstand van zaken en maken tijd voor goed advies.

Bpbg 27-03-2023

Erg vriendelijk verkoper doordat ik van te voren aan de hand van online testen al wist wat ik wilde hebben was de deal snel gesloten en is het pakket zoals afgesproken op zondag bezorgd

Robin de Vries 26-03-2023

Zeer vakkundig personeel, goed advies en eerlijk. Prettig geholpen door Ralf. Dagje later door zijn collega. Die ook eerlijk was over bekabeling etc. Enige minpunt was dat het vrij druk in de winkel. De medewerkers waren daardoor wat druk, en het ontbrak wellicht wat aan aandacht.

van Riet 26-03-2023

Eind januari een nieuwe oled LG tv gekocht bij Hello tv in Zoeterwoude. In winkel een mooie deal kunnen sluiten en zeer goed geholpen door verkoper Ramon. Tv werd keurig bezorgd en werden op dag van bezorging gebeld dat de chauffeur in de buurt was. Zeer aardige jongeman maar was nog maar pas in dienst en ging 1 en ander mis. Hierop contact gehad met manager en meteen werd er een datum geprikt om iemand te sturen om het in orde te maken. Martijn was de monteur die gestuurd werd en is zeker 2,5 uur bezig geweest en verleende een zeer zeer goede service aan ons met instellen van tv tot aan uitgebreide uitleg. Eerst volgende keer bestellen wij weer een tv bij Hello tv en willen graag dat Martijn bij ons komt installeren.
Erg blij en tevreden en jullie verdienen werkelijk een dikke 10 !!!

HvD 26-03-2023

vandaag een tv en soundbar gekocht, heel goed en eerlijk geholpen verkoper denkt echt met je mee,

Jelle 26-03-2023

Mooie 55” Samsung Qled gekocht. Goeie inruil voor oude tv gekregen, via de chat onderhandeld. In de winkel nog extra 3 jaar “pixel” garantie gekocht. Verkoper liep netjes mee om de tv in de auto te leggen. Wat me dan van Samsung wel tegenvalt is dat er niet even 4x m8 boutjes bij zitten voor aan de muurbeugel. Vorige tv zat met M6. Maar daar kan Hello TV niks aan doen.

Denise van Oevern 26-03-2023

Bij binnenkomst werd ik gelijk te woord gestaan. Ik gaf aan waar ik opzoek naar was, en wat mijn eisen waren. Ik merkte dat de werknemer enorm veel kennis had, en wist waar hij over sprak. Naast de enthousiasme, heeft mij dit geholpen in het maken van de juiste keuze. En heb ik met plezier meteen mijn nieuwe televisie mee genomen!

Luis Ramos 26-03-2023

Friend recommended the store. Staff had knowledge about the products and could recommend based on personal necessity. A good discount was made and he was generally polite and friendly.

Loraine 26-03-2023

Er wordt met je meegedacht op een niet opdringerige, vriendelijke manier. Daarnaast kon er nog een mooie korting van af. Fijne winkel en aardige verkoper!

Ferdinand 26-03-2023

Na op internet vooronderzoek te hebben gedaan kwam ik al voorbereid de winkel in. Ik ging voor een surround systeem. Heb duidelijk info gekregen en de desbetreffende verkoper nam alle tijd voor me en kreeg aanvullend advies. Ook het feit dat alle onderdelen direct beschikbaar waren ging ik blij en vol bepakt naar huis. Zelfs de auto werd nog voor me ingeladen. Kortom, ik was er voor het eerst maar de kans is zeer groot dat ik weer terug kom!

Diederick 26-03-2023

Ik heb een tv gekocht, een van de topmodellen. Heb drie keer contact gehad over toepassen beugel en welke maat en hoe deze bevestig moet worden. De tv heeft geen standaard schroefgaten, geen idee hoe e.e.a. bevestigt moet. Antwoord bij herhaling: geen antwoord over maat beugel en wijze bevestigen bij dit type tv. Zwaar teleurgesteld!!! Het enige wat ze willen is meer verkopen, of het werkt en hoe maakt niet uit!