HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Jurgen 28-07-2022

Vriendelijk en professioneel geholpen, goede producten. Deze winkel is een aanrader.

Willem Van Der Velden 28-07-2022

De benadering van uw medewerker Dhr. Naveen was zeer prettig.
Rustige en duidelijke uitleg.
Heb de TV gekocht zonder druk vanuit de verkoper.
Kom zeker terug voor rand apparatuur.

Huijzer 27-07-2022

Was al een paar keer langs de vestiging Zoeterwoude Rijndijk gereden en toen via internet wat info opgezocht
Er is een mogelijkheid om een deal af te sluiten met inruil van oude TV.
Die zag er goed uit en besloten om bij Hello Tv een TV te kopen
Uiterst goed en professioneel geholpen waardoor mijn keuze met inruilkorting makkelijk gemaakt kon worden
2 dagen na aankoop werd een leverdatum via WhatsApp doorgegeven.
Die kwam goed uit en op die dag werd de nieuwe TV bezorgd
Door de bezorger werd ik uitgebreid geïnformeerd over de beste installeer stappen die ik kon nemen
Die hebben mij erg geholpen waardoor de hele installatie niet meer dan 45 minuten heeft geduurd
Officiële reactie van HelloTV 28-07-2022

Beste meneer/mevrouw Huijzer,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven over je ervaring met ons. Wat ontzettend leuk om je ervaring terug te lezen, zowel in de winkel als bij de bezorging van de nieuwe TV. Heel veel kijkplezier gewenst en we zien je graag nog eens terug.

Jelske - HelloTV

Henk-Jan 27-07-2022

Mooie zaak, goed verkooppraatje. Maar laat je vooral de verzekering, die geen verzekering is, aanpraten. Hou dat geld maar in de zak.

Ik heb een TV gekocht van bijna 4000 euro, waar mij een verzekering werd aangeboden, die 'complete garantie' biedt. Bij het ophangen ontstaat er kabelbreuk en kortsluiting waarna ik, ivm de beschadigde kabel, de TV niet meer durf aan te sluiten. Ik neem contact op met de winkel, en hun reactie is 'het is een externe schade, dus valt het niet onder de 100% pixelgarantie. Voor dit soort ongelukken zijn verzekeringen'. Ik meen toch dat ik die had afgesloten, zo was het mij wel verteld.
Officiële reactie van HelloTV 04-08-2022

Beste Henk-Jan,

Allereerst natuurlijk vervelend om te vernemen dat uw TV tijdens het beschadigd is geraakt. Wij hebben hierover inmiddels ook contact met u gehad. U heeft bij ons een A-Z Service Totaalpakket aangeschaft, dit is geen verzekering. De schade is schade van buitenaf en die valt daarmee niet binnen het garantie pakket helaas. Er is inmiddels Homeservice voor u aangevraagd, hopelijk is het probleem hiermee voor u opgelost.

Jelske - HelloTV

Eric Blaauboer 27-07-2022

HelloTV is een aanrader. Goeie prijsstelling, prima geholpen bij de aankoop via mail en absolute topservice van de monteur; wilde er echt een mooie installatie van maken (tv en soundbar), alles hing waterpas en werkte meteen. Bijzonder vriendelijk en geduldig in de uitleg. Goed gevoel over en blij met de mooie nieuwe setup!

Heleen 27-07-2022

Prachtige winkel in Groningen. Aardig, behulpzaam personeel. Ik kreeg een zeer goede uitleg waardoor ik precies wist wat ik kocht. Er is een zeer ruime keuze tv's voor mooie prijzen. Ik raad deze winkel absoluut aan als je een mooie, betaalbare tv zoekt.

Kees Bos 27-07-2022

Wij hebben al een TV gekocht bij Hello TV, dus nu gingen we ook voor een soundbar kijken. We werden ontzettend goed en vakkundig ,maar vooral vriendelijk geholpen door Mehmed.

Marco 27-07-2022

Winkel op Ekkersrijt in Eindhoven bezocht. Vriendelijk, deskundig en vooral eerlijk te woord gestaan. Leuke korting gekregen en dat maakt dat ik ook hier weer terug kom voor een nieuwe tv.

Indra 27-07-2022

Eerlijke, rustige voorlichting zonder dat ik het gevoel had dat mij iets werd opgedrongen.
Zeer tevreden.

Rob 27-07-2022

Den Bosch: mooie grote winkel en zeer vriendelijk behulpzaam en kundig personeel. Goeie prijs betaald.
TV direct meegenomen, werd keurig in de auto geplaatst.

W 27-07-2022

Heel plezierig geholpen vol begrip en uitleg over de garantie en de extra mogelijkheden

Nico 27-07-2022

We hadden al enige tijd geleden een tv gekocht en die is nu in onze nieuwe woning geïnstalleerd. We zijn stil van de kennis, energie en klantgerichtheid die de monteur uitstraalde. Niets was hem teveel. Ook de uitleg over de bediening kon niet beter en duidelijker. Chapeau!!

Abhilash Swarup Motamarri 27-07-2022

I had a great experience at the store. I made a purchase for q990b and the whole process and demo were super smooth and helpful .

Inge 27-07-2022

DK installeerde vandaag mijn tv. Hij toonde vakmanschap en eigenaarschap. Hij was erg flexibel door een niet ingeplande installatie toch te doen. Als er iets is vraag ik om DK.

Ronald van den Borden 27-07-2022

We zijn goed geholpen met het juiste advies onder het genot van een kopje koffie. Wat ik als heel sterk heb ervaren is dat ze niet opdringend zijn. Gewoon een hele fijne winkel met de juiste medewerkers.

Marco 26-07-2022

Prima service en advies, leuke korting. Medewerker xxxx is een leuke jonge kerel met veel verstand van zaken.

Cor 26-07-2022

Mooie winkel met goed advies .
Mijn budget aangegeven en daar werd goed naar geluisterd. Ook wat mijn wensen waren voor welk soort tv ik wilde kopen werden diverse opties getoond met goed en kundige informatie over de verschillende tv’s.
Top geregeld !

J.Noyen 26-07-2022

Prettig en deskundig advies. Men neemt ruimschoots de tijd voor de klant. Zeer goede uitleg en zeer vriendelijk.

Giovanni 26-07-2022

Goed geholpen en advies gekregen. Erg tevreden over de service en hulp van de medewerker.

Piet Altena 26-07-2022

Prettig zakendoen en er is ruimte om te onderhandelen over de prijs. Gekozen om te laten bezorgen en te installeren. Joey is ook met recht het visitekaartje van HelloTV. Onze complimenten. Kortom, koop met een gerust hart bij HelloTV. Alles is zoveel beter dan bij de concurrent en dat zeg ik uit ervaring.

Bihari 26-07-2022

Heel goed geholpen in de winkel In Utrecht door Marc.
Goed advies, daardoor een snelle verkoop.
Wij zijn super tevreden.

Rutger K 26-07-2022

Vriendelijk en professioneel personeel. Ik heb een mooi aanbod gekregen en kon mijn oude tv inruilen, echt top!

Danny C 26-07-2022

Vandaag heeft de uitermate vriendelijke en tevens naamgenoot installateur Danny mijn gloednieuwe tv bezorgd, gemonteerd en geïnstalleerd. Danny is een echte professional die precies weet wat hij doet. Hij gaat zodanig precies te werk dat alles keurig netjes recht hangt, boorstof nagenoeg niet verspreid werd en hij houdt zelfs rekening met kleine kinderen die boorgeluiden eng vinden. Buiten dat Danny zeer goed werk levert, is hij ook nog eens een keer super vriendelijk en vond ik het zelfs gezellig dat hij er was. Ik zou installateur Danny oprecht aan iedereen aanraden en zou bij een volgende tv niemand anders willen.

Naar mijn mening is Danny één van de schaarse parels die er nog rondlopen in zijn vakgebied en verdient wat mij betreft een standbeeld. Ik hoop hem in de toekomst nog veel vaker te zien. Ga zo door!

G.Polman 26-07-2022

We zijn in Nijmegen door een zeer vriendelijke en deskundige medewerker geholpen. De uitleg en onderbouwing waren goed en inzichtelijk.De toegezegde retournering van ons oude tv-toestel ging niet door, wel zou daar na een telefoontje van ons hierover, alsnog werk van gemaakt worden. Voor net niet 'digitale analfabeten' is de installatie van de Philips Oled 806 toch niet zo simpel als werd gezegd. Prachtig apparaat!

René Nodelijk 26-07-2022

De verkoper nam alle tijd om de eigenschappen van de verschillende tv's met ons door te nemen. Hij bood ons koffie aan en gaf ons alle ruimte om na te denken over onze keuze. M.a.w. een goede verkoper die totaal geen druk uitoefende.