HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5179 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Andrew 31-05-2021

Philips TV besteld bij PlatteTV welke uiteindelijk niet voldeed aan mijn eisen. PlatteTV hielp me zeer vriendelijk verder met een gedegen advies en zo kreeg ik netjes een Sony ter omruil.
(*), (%) en (#) waren super geduldig en vriendelijk.
Nu kijk ik uiterst tevreden op mijn nieuwe Tv. PlatteTV... Bedankt!!!

alex vl 31-05-2021

Echt top. installateur denk echt goed mee en is heel toegankelijk en behulpzaam.

M. van Rooden 31-05-2021

Na eerst op internet georiënteerd te hebben bij Platte TV in Utrecht ons laten adviseren.
Op basis van het advies gekozen voor het nieuwste model. Televisie was op voorraad dus kon direct mee naar huis.
De eerste ervaringen zijn erg goed. Naast de beeldkwaliteit, de reden om voor Oled te kiezen, is ook het geluid veel beter dan onze vorige Samsung televisie van 5 jaar oud.
De magic remote is heel even wennen maar de "muis-functie" went snel met het selecteren van een serie of film op Netflix.

Dikkeboom 31-05-2021

Geweldige winkel volop keus.
Goede service en je wordt netjes geholpen.
Weten waar ze over praten.

Peter Boomgaard 31-05-2021

Prima geholpen bij de aankoop van de Sony tv in de winkel in Eindhoven, de site heeft ook geholpen om een juiste beslissing te nemen. Voor de installatiemonteur alleen maar lof; er werd goed meegedacht en uiteindelijk heeft dat geleid tot een prima installatie

Richard 31-05-2021

Ruime keuze en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel die je van goed advies kan voorzien

Hans 31-05-2021

ik heb voor platte tv gekozen ze hebben goede service het contact via mail is perfect en ik ha een probleem en xxx heeft fijn op gelost hij kwam gewoon met een nieuwe tv maar was gelukkig niet nodig en hij heeft ook nog een fijn advies gegeven dus een pluim voor xxx als er weer wat is hij mag altijd bij ons kommen wij zijn nu weer blij dank je wel xxx

Wian 31-05-2021

Wij hebben bij platte tv.no een enorm leuke ervaring gehad . De verkoper nam uitgebreid de tijd en wist alle details haarfijn uit te leggen in begrijpelijke taal. Ook de uiteindelijke deal voor een drietal televisies was top .

Bedankt N voor je hulp

Michiel R 31-05-2021

R van de PlatteTV vestiging in Zoeterwoude heeft me vandaag laten zien dat goede service meer is dan een glimlach. R heeft uitgebreid de tijd genomen om me alle nodige informatie te geven om de juiste TV te kunnen kiezen, tevens heeft R goed geïnformeerd over de unieke garantie die PlatteTV biedt. Al met al een heel prettige ervaring!

Nikkels 31-05-2021

De shop ziet er goed netjes en opgeruimd uit,vriendelijk personeel behulpzaam en goede uitleg van de verschillende tv.
Nadat wij de tv gekocht hebben en de medewerker onze gegevens heeft ingevoerd ,komt er pas na voren dat je een extra verzekering kunt/moet afsluiten voor eventuele dode pixels en dat het niet in de gewone garantie periode zit, en dat het best een dure verzekering is .
En nog een puntje ,wij kopen een tv van 1544, € en dat moet je ook nog een HDMI kabel (die beter is voor de oled tv) kopen voor 30€ die zit er niet eens bij.
Uit eindelijk zijn ze ons wel tegemoet gekomen en hebben wij de tv gekocht..
Vriendelijke groet Fam A.Nikkels

Tazelaar 31-05-2021

Info in winkel/installeren en persoon goed en prettig maar
Telefonische bereikbaarheid??
000,0000 !!

Ron 31-05-2021

Aangezien ik al wist wat ik wilde aanschaffen, verwachtte ik snel weer buiten te staan.
Door de medewerker werd ik keurig te woord gestaan en geholpen.

Wat mij echter enigszins stoorde, en daar kan de medewerker waarschijnlijk niet zoveel aan doen, is dat er erg veel moeite werd gestoken in het upsellen (nieuwer model aanpraten) en in het verkopen van aanvullende garanties.
Dit onder het mom van zekerheid bieden, maar uiteindelijk zit daar niets meer of minder aan vast dan een goed verdienmodel. De tijd die dit in beslag nam was wat mij betreft te lang en ook na meerdere keren aangegeven te hebben geen interesse te hebben werd er alsnog geprobeerd mij te overtuigen (waaronder door het geven aan een korting op de aanvullende garantie). In mijn ogen zou het dan prettiger zijn om de klant de mogelijkheid te bieden deze garantie na aankoop alsnog aan te schaffen zodat de klant ook de mogelijkheid heeft de voorwaarden hiervan goed tot zich te kunnen nemen in plaats van de the spot te moeten beslissen op basis van beperkte informatie door de verkoper.

Los van deze, kleine, ergernis ben ik naar volle tevredenheid geholpen, inclusief het in de auto laden van mijn aankoop.

Robbert 31-05-2021

Mooie tv afgehaald bij filiaal Zoeterwoude. Online eerst gechat met medewerker die snel en goed hielp bij vragen. In de winkel nog eerlijk advies en goede kennis bij de medewerkers.
Prettige ervaring!

winfried 31-05-2021

Ben prima en vakkundig geadviseerd in de winkel, de installatieafspraak was gepland, vanwege ziekte was die niet op tijd, maar dat is goed opgelost doordat een andere installateur extra doorgewerkt heeft. Goed opgelost.

Milad 31-05-2021

Fijne online ervaring en fijne winkel ervaring. Aardige en behulpzame medewerkers.
Heerlijke koffie ook op locatie!

Luc 31-05-2021

nette, overzichtelijke winkel, goed advies gekregen. Ook via de livechat netjes geholpen.

Franklin 31-05-2021

Geweldige winkel, goede service vriendelijk personeel , men heeft verstand van zaken

Meulendijks 30-05-2021

Prima service alweer.
Paar dagen geleden tv besteld en vandaag al door joris bezorgd, ook al werd gezegd dat het 2 weken kon duren ivm inruil van de oude tv.
Tot een volgende aankoop

Gusta en Jos 30-05-2021

We zijn prima, vriendelijk en vakkundig geholpen. Uiteindelijk werden we ook nog verrast met een prima prijs voor onze aankoop.

henk vd hurk 30-05-2021

vandaag een tv gekocht gechat met Sanne die alles heel fijn heeft uitgelegd en mij heel goed heeft geholpen,
Sanne nogmaals dank voor je tijd en geduld..gr henk vd hurk

Tom vd B 30-05-2021

Vandaag in de winkel in Breda geweest voor de aanschaf van een soundbar. Wij zijn erg goed geholpen in deze winkel, mede door Luc! Klantvriendelijkheid staat hier hoog in het vaandel, dat is zeker te merken in vergelijking met andere winkels.
Vanaf nu kunnen wij gaan genieten van onze thuisbioscoop! :)

Andre 30-05-2021

Veel keuze. Wel wat te veel gericht op de verkoop en minder op de kwaliteit van het advies. Toekenning van allerlei vage kortingen etc. Dit omdat ze niet de goedkoopste zijn. Moet je wel gericht naar vragen! Doen verder naar voren komen dat alles (installatie etc.) heel eenvoudig is maar dat valt toch wel tegen. Ook vind ik de garantieregeling wat dubieus. Is meer een extra verdienmiddel. Wel vriendelijk geholpen.

Willem 30-05-2021

ik kom altijd in deze shop goed geholpen en altijd een goede deal. zeker een aanrader voor iedereen die een tv zoekt die bij hem past.

Greet Laisina 30-05-2021

We zijn wezen kijken bij veschillende shops zoals Media markt en Cool bue.wat voor ons belangrijk is, is de service die wordt verleend aan de klant.
Bij Platte TV waren we goed door een symphatieke werknemer maar ook zijn kennis naar ons kon overbrengen.
Voige week hebben we een Sony KE-65XH9299 ingekocht, daarbij kregen we nog extra korting.
Vandaag zijn we weer langs geweest en hebben we een Soundbar van Yamaha gekocht.
Al met al we zouden we jullie aanbevelen bij onze familie en kennissen kring.

Met vriendelijke groet.

Greet Laisina

Ger uit Breda 30-05-2021

Je wordt hier super vriendelijk en door medewerkers geholpen met verstand van zaken. Mooie prijzen en een uitgebreid aanbod.
Wij zijn hier op aanraden van vrienden naartoe gegaan.