HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5187 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Peter 03-04-2022

Vestiging Doetinchem: Prima vriendelijk personeel, m.n. Laurens. Goede en eerlijke uitleg, kennis van zaken. Uitstekende service, kunnen veel bedrijven een voorbeeld aannemen. Kort gezegd volgende keer weer Plattetv!

Katrina Van Der Veer 02-04-2022

Goede fijne en vriendelijke service.Goed geholpen en niet de eerste keer. Snelle en fijne levering

Klaas 02-04-2022

Uitstekend geholpen door Henk-Jan. Vriendelijk en vakkundig. Eén van de weinige zaken nog in Groningen met een aparte ruimte voor hifi apparatuur.

Nico van Hoorn 02-04-2022

Goede aanbevelingen van vrienden gekregen over prijs en service. Winkel gemakkelijk bereikbaar en snel geholpen en goed advies gekregen men heeft alle tijd genomen om naar mijn wensen te luisteren

Edwin 02-04-2022

We kwamen in de winkel in Doetinchem een nieuwe muurbeugel voor de TV kopen. Alvast een zwaardere voor evt. later een andere (grotere) TV. De verkoper deed ons een leuke en goede aanbieding voor een grotere Samsung TV. Mijn vrouw was meteen verkocht ;-). We zijn netjes en goed geholpen. We kregen goed advies en zeker een net aanbod. De winkel is zeker een aanrader voor je nieuwe audio/video aankopen. Misschien binnenkort daar ook eens kijken voor een nieuwe receiver.

Wes 02-04-2022

Duncan nam de uitgebreid de tijd om alles uit te leggen en tevens had hij aandacht om ook de kids een te vertellen!

Familie Wilde 02-04-2022

Vriendelijk & geduldig geholpen bij de winkel in Utrecht. En een duidelijk antwoord op onze technische vragen over de tv.

Wico de Wit 02-04-2022

Perfect en zeer vriendelijk geholpen. Snel en deskundig! Zal een volgende keer zeker weer deze winkel bezoeken

Leroy 02-04-2022

Vandaag ben ik langs de winkel in Rotterdam geweest om een tv te kopen. ik ben geholpen door Shivan en Jordy. Twee super aardige Jongens met kennis van zaken. daarnaast (waar platteTV onder andere om bekend staat) ook nog een leuke korting gekregen. verder zag de winkel er netjes en goed georganiseerd uit en zelfs de Koffie was erg lekker. Heel erg bedankt voor jullie advies en vriendelijkheid. ik kom hier zeker terug :D

Mik 02-04-2022

Marc heeft mij voorzien van deskundige informatie, wat uiteindelijk leidde tot de aankoop.

Rob 02-04-2022

Keurig geholpen goede uitleg van garantie bepalingen en alles volgensde eerdere gemaakte afspraken
Verkoper marc erg vriendelijk en duidelijk

Pieter 02-04-2022

Ronald zag me zoekend binnenkomen in de winkel Doetinchem en wees me direct het tv-toestel dat ik zocht. Daarna konden we snel de deal afronden.

Tarik Sever 02-04-2022

Vandaag bij Platte TV in Naarden een Q led-4K85 inch aangeschaft.Super goed geholpen door de toppers (medewerkers)in de winkel.Ze hebben alle tijd genomen om ons vragen te aantworden en te helpen.
Super Bedankt Toby en Stephan

Johan 02-04-2022

Ben heel netjes geholpen en voor een hele nette prijs m’n artikel meegekregen. Kortom een goede ervaring met platte tv

Frans 02-04-2022

Weer prima geholpen door aardige jongeman. Mooie tv gescoord tegen goede condities

Rob Wartena 02-04-2022

Perfecte prijs voor een LG55OLEDC1 snellen afhandeling opgehaald en klaar is kees

Roel 02-04-2022

Na eerst uitstekend via de chat geholpen te zijn door Sabine meteen de tv in Naarden opgehaald. Daar ook uiterst vriendelijk ontvangen en geholpen. TV installeren is een makkie en hangt perfect aan de muur.

Meijer 02-04-2022

Goed geholpen door Dax (PlatteTV Utrecht) goed en duidelijk advies betreft aanschaf en onderhoud van de nieuwe tv.

Irma 02-04-2022

Wat een geweldige ervaring, na een tv te hebben aangeschaft bij Platte tv, inclusief de montage service. Zeer goede communicatie via mail. Snelle reacties op vragen. Zeer klantvriendelijk, betrouwbaar en deskundig.
Ook de installatie service, door installateur X is een geweldige ervaring geweest. Zeer klantvriendelijk en meewerkend. Installateur X denkt mee en zorgt voor zo weinig mogelijk ongemak, tijdens de installatie van de tv. en verzorgd op deskundige wijze ook de montage van de meegeleverde en bestelde tv beugel. Bravo Platte TV, ga zo door en mijn complimenten, hoe de installatie en montage van de tv is verlopen. Echt een aanrader.

Sjan de Wit 02-04-2022

Door omstandigheden was hij te laat, met wel gemeende excuses
heeft hij alles netjes aangesloten, de uitleg hoe het allemaal werkt hij heeft z'n best gedaan alleen weet ik niet alles meer

Howard 02-04-2022

Een vlugge en vriendelijke service.
Het gaat hier over erg gemotiveerde en profesionele mensen.

Jk 02-04-2022

**** heeft mij op een heel ontspannen, vriendelijke manier geholpen aan een mooie tv! Top!

Eduard 01-04-2022

Na veel online gekeken te hebben toch besloten om naar de winkel te gaan om het product te zien. Prima geholpen door Rob, al m’n vragen beantwoord en van daaruit een keuze gemaakt.

Ron 01-04-2022

Eerst via de site (app) prima geholpen door Mikki, gelijk een mooie aanbieding gedaan en bedenktijd gekregen.
Dag daarna mailde David of er nog evt aanvullende info nodig was.
Na enig mailcontact gebeld door Michael, deze jongeman wist van de hoed en de rand en zodoende een schitterende tv aangeschaft voor, waar ik van overtuigd ben, een scherpe prijs met mooie extra’s.

De man die de oude kwam ophalen
(mogelijkheid de oude inruilen is ideaal) en de nieuwe kwam brengen, ophangen en installeren belde zoals afgesproken een uurtje van tevoren, was zeer vriendelijk en heeft alles tot in de puntjes uitgelegd.
We zitten nu een poosje te kijken naar onze nieuwe joekel, wat een beeld👌
Al met al bedankt plattetv voor dit plaatje.

René 01-04-2022

Bij een vriend al een 75 inch LG-televisie gezien. Gelijk verkocht. Voor mezelf wel twee maatjes kleiner (55 inch) genomen omdat dat beter past in mijn iets kleinere woonkamer. Geheel tevreden over het proces. Via de chat werden mijn vragen goed beantwoord. Wat korting gekregen en de bestelling was rond. Vandaag heeft Installateur A. alles geïnstalleerd. Ook dat liep allemaal goed. Goede uitleg gehad, kabeltjes netjes weggewerkt. Toppie! Nu lekker genieten van het mooie beeld.