HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

RS 05-03-2021

Echt super tevreden en vooral R. heeft het fantastisch geïnstalleerd aan de muur.

Ard 05-03-2021

Door Covid toch met een tijdslot,1 uur op afspraak kunnen winkelen in de vestiging Breda. Kwamen voor een QLED TV. Hartelijk ontvangen in een ongedwongen sfeer. Op de gestelde vragen over de verschillende opties/mogelijkheden/voor- nadelen van diverse typen werd uitvoerig uitleg gegeven. Diverse modellen waren in huiskamer opstellingen in werking. Hebben direct tot aankoop besloten.

Platte TV 05-03-2021

wij zijn zeer tevreden over de winkel We hebben zelf uitgevogeld waar we een tv wilde kopen .De correspondentie verliep zeer goed .Op de dag van bezorging liep alles naar wens We hadden een zeer aardige jonge man die ons zeer behulpzaam is geweest .Met alles zijn we heel goed geholpen netjes en beleefd .Nu is het genieten van onze nieuwe zeer fijne tv Echt geweldig Hartelijk dank xxxx

Charley de Vries 05-03-2021

Keurig op tijd geholpen door een energieke vrolijke jongeman die weet wat hij doet en keurig zijn werkzaamheden uitvoert. Ook bood hij nog een luisterend oor ivm met een slechte ervaring vorige week met platte tv. Eerlijke en nette verkoper.

Sanne Simpson 05-03-2021

Vanmorgen zijn wij naar plattetv Eindhoven geweest. We zijn hier geholpen door xxxx en we zijn echt super super tevreden. Warm welkom met een kopje koffie, hier en daar een grapje en daarna praten over onze interesse over waarom een nieuwe tv, waar we de tv voornamelijk voor gebruiken, wat we zoeken welk formaat etc. Etc. Over ieder antwoord werd goed nagedacht om zo te kijken welke tv het beste bij ons paste. Geen push gedrag over de duurste tv, maar eerlijk advies dat goed onderbouwt was. xxx praten ook nog eens perfect Engels wat de eerste taal is van mijn man en kon met hem goed praten over gamen op de tv en wat de voor en nadelen waren van bepaalde tv's. Na wat verschillende opties hebben we de perfecte tv gevonden en werden we daarna nog geholpen met tv kabels, een muursteun, bezorging en een verzekering. Een dikke 10 dus voor advies, klantvriendelijkheid en gewoon een heel leuk vlot gesprek met de nodige grapjes.

Xander 05-03-2021

Superblij met de nieuwe televisie. De bezorgers hadden overduidelijk verstand van zaken. Zij beantwoorden mijn vragen en zij stelden zelf ook vragen uit oprechte interesse. Ik ga er zeker nog eens langs.

JvBh 05-03-2021

Communicatie en advies was helder. Eerst meer dan 30 minuten in de wacht gestaan op het telefoonnummer, maar per chat per direct en goed geholpen.

Yvonne Elzinga 05-03-2021

Via life chat besteld. Ging prima. Duidelijke uitleg.
Dacht alleen op de site te hebben gelezen dat jullie de oude tv weer mee zouden nemen maar dat was niet zo. Verder aflevering en installatie prima, duidelijk. Aardige jongeman

Tom 05-03-2021

Ik ben een lastige klant en heb veel mails en chats met ze gehad en uiteindelijk een bestelling geplaatst. De afgesproken levertijd was perfect. Ik had en offerte van hun gekregen waar toch wel ruim een maand tussen zat, maar die offerte bleef zoals gedaan! Wat ook een pluspunt is dat ze je "oude tv" inruilen voor een redelijk bedrag zodat je die niet op Marktplaats enz. hoeft te gaan plaatsen.

Gunther 05-03-2021

Tweede TV die ik hier heb gekocht. Ik heb geprofiteerd van de omruilactie voor de aanschaf van mijn nieuwe. Zeer tevreden over de nieuwe aankoop en de heel goede service/levering

Ed 04-03-2021

Ik heb bij Platte TV een Denon Avc3700 en een Philips 49 Oled 935 aangeschat .
In de winkel wordt je vriendelijk en goed geholpen en de prijs is ook zeer netjes concurrent .
De service is helemaal uistekend aan de monteur heeft mij uitstekend bij mij thuis geholpen met mijn aansluit problemen mijn hartelijke dank hier voor.

Jan Vissers 04-03-2021

Online een nieuwe tv besteld. Dat ging super, geweldig geholpen met voortreffelijke adviezen. De levering was heel snel(2dagen). Ook de installatie door Joris was geweldig. Heel geduldig met veel adviezen. Bedankt hiervoor.

Stephan 04-03-2021

Vriendelijk personeel toen ze me nieuwe tv thuis brachten. Alles goed gegaan en goede info
PlatteTV ga zo door!!!

Jan 04-03-2021

Gewoon heel goed geholpen. Er wordt naar de klant geluisterd en dat is belangrijk om misverstanden te voorkomen

bart 04-03-2021

ik heb vaker een tv gekocht bij plattetv.nl altijd mooie acties snel geleverd zonder problemen in de toekomst zal ik zeker weer een tv hier kopen ik stel de winkel altijd aan andere mensen voor vrienden,kennissen of collega's

Marco 04-03-2021

Na veel problemen met een ander merk tv, door het complete team van Platte-tv Utrecht zeer goed geholpen.

Joep 04-03-2021

Gisteren een telefonische afspraak gemaakt. We konden vandaag al komen.
Prima geholpen door Naveen. Hij dacht goed met ons mee. We zijn tot nu toe tevreden. Hopelijk gaat de levering ook goed.

Jason0111 04-03-2021

Goed advies door Thoren van PlatteTV. Attendeerde mij heel attent dat ik al voor de nieuwe line-up van LG tv’s een deal kon maken.

Uiteindelijk een leuke deal gemaakt met goed advies, keurige communicatie en een fantastische tv natuurlijk.

Thoren is iemand die een stapje extra zet en verder kijkt dan je vraag alleen en echt je intenties achterhaalt. Ik krijg nu redelijk snel een nieuwe LG tv voor een goede prijs.

As officiële dealer met kundige medewerkers, goede service en scherpe prijzen, raad ik iedereen PlatteTV aan en in t specifiek de persoon waar ik contact mee had.
Officiële reactie van HelloTV 04-03-2021

Beste Jason,

Bedankt voor het schrijven van uw review en het compliment. Wat leuk om te horen dat u heeft gekozen voor één van de TV's uit de nieuwe line-up van LG, een goede keuze, inclusief een mooie deal. Heel veel kijkplezier gewenst.

Jelske - PlatteTV

Cor 04-03-2021

Fijn geholpen. Ondanks de korte tijd in de winkel (ivm Corona) toch een duidelijke uitleg.

Mark 04-03-2021

Prima shop, correcte afhandeling en keurig afgeleverd en geinstalleerd door Installateur JG en K.

Frans van der Hoeven 04-03-2021

Na Lichte stress over een niet op voorraad zijnde artikel hielp het personeel mij door meteen er 1 Te bestellen.. Verjaardag was gered

F de Jong 04-03-2021

Wij waren op zoek naar een Samsung Frame TV op internet kwamen we terecht bij Platte TV gezien de gunstige prijs . Omdat de vestiging in Naarden bij ons in de buurt is wilde we de TV wel even bekijken voor we deze bestelde .Dus een afspraak gemaakt ,wat op korte termijn kon. Hier werden we verwelkomt met koffie en konden we de TV zien, de verkoper heeft ons uitgebreid advies gegeven en eerlijk verteld wat voor ons de beste keuze is.Vol vertrouwen hebben we de TV gekocht en zijn in afwachting van de levering waarbij de TV wordt opgehangen en geinstaleerd.

Josien Schippers 04-03-2021

We hadden van iemand over deze winkel gehoord en dat was zo positief dat we daar onze nieuwe tv gekocht hebben. Een LG Oled 48CX6LB. Prachtig toestel en heel fijn geholpen zowel op de chat als in de winkel. De verkoper gaf bij het afhalen nog handige uitpak- en installatietips die we eenmaal thuis goed konden gebruiken. En niet in de laatste plaats, de prijs is ook heel gunstig. Kortom een aanrader!

Tim 04-03-2021

Super begeleiding door verschillende toestellen heen. Goed advies voor wat het beste past bij mijn wensen! Advies van beeld tot en met geluid helemaal Top!

Klaas 04-03-2021

In september ben ik binnen gelopen omdat ik mijzelf aan het orienteren was op een nieuwe TV. Mijn oude had kuren en ik kwam de winkel in Arnhem binnen met een bepaald budget. Julian heeft ons volledig voorgelicht met alle voor en nadelen van de TV's die ik op het oog had, daarnaast nam hij alle tijd om ook wat alternatieven te bespreken. Hij was daarin open en eerlijk en heeft goed geluisterd naar onze wensen. Goed onderbouwd kwam hij met een alternatief die iets duurder was dan ons budget, hij kwam met goede argumenten en deed zijn best ook om tot een mooie deal te komen wat uiteindelijk gelukt is.

Nu we de TV een paar maanden in gebruik hebben, kan ik alleen maar zeggen dat het advies van Julian goed is geweest en we genieten ontzettend van onze nieuwe TV. Al met al, goed geholpen en tot op heden nog steeds tevreden.