HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Seigner 23-09-2021

Platte TV luistert goed naar de behoefte van de klant, neemt de tijd om de klant persoonlijk zijn/haar keuze te maken uit de selectie top-produkten die het in huis heeft. Tenslotte gaat de service verder met mogelijke inruil en extra garantie. Aandacht voor de klant voorop, top!

H. Klomp 23-09-2021

spontaan en snel geholpen en duidelijke uitleg over de extra garantie aanbieding waar ik gebruik van heb gemaakt, en zij waren de goedkoopste aanbieders van mijn Samsung Neo Qled 4K 55QN85A televisie.

Tjeerd 23-09-2021

Makkelijk bereikbaar, ruim aanbod, goed geholpen, juist advies, mooie prijs

Hans 23-09-2021

Zeer uitgebreide keus en de verkoper Ronald begreep vrij vlot wat wij wilden, na wat uitleg was de
koop snel gemaakt en genieten wij van het heldere beeld van onze Samsung Neo QLED 4K 55QN93A (2021) TV.

W vd Steeg 23-09-2021

In d eerste plaats is de lokatie zeer makkelijk te vinden. Tevens is de winkel zeer overzichtelijk met heel veel soorten en maten tv's ingericht.
We zijn zeer vriendelijk en correct ontvangen en te woord gestaan door David? als ik het goed heb, welke met goede kennis van zaken en met een goed luisterend oor aan ons de juiste artikelen heeft verkocht.
Al met al zeer tevreden en aan te bevelen om naar deze winkel te gaan!
Officiële reactie van HelloTV 23-09-2021

Beste W vd Steeg,

Wat leuk dat u ons aanbeveelt na aanleiding van uw bezoek aan onze winkel, dat horen we graag. Heel veel plezier gewenst van uw aankoop en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Irene Van m. 23-09-2021

Ik ben heel leuk en goed geholpen door Rob en ik zal hem zeker aanbevelen
Met mn super mooie tv

Roy 23-09-2021

De verkoper wist uit zijn hoofd alle juiste informatie te geven en stond direct klaar om mee te helpen! Uit voorraad leverbaar, dus samen binnen een half uur besloten dat het een LG G1 zou worden en deze direct ingeladen.

Margreet borst 22-09-2021

Bij platte t.v.in Rotterdam 48 inch sony t.v.gekocht, die vandaag werd geinstalleert, ik werd prima geholpen en goed geadviseert door Jelie, over ingebouwde speakers, lichtinval, over de grootte van t.v.met kleine kamer onder het genot van koffie had hij alle tijd voor mij, keurig vandaag bezorgd door nette jongen, die uitleg gaf over de werking, eea vertelde over een eventuele soundbar erbij, prima zaak, beveel ik aan aan iedereen.
Blij met mijn t.v.van Platte t.v.!!!

Margreet Borst 22-09-2021

Vandaag werd de tv gebracht en netjes geinstalleert
De heer die tv installeerde deed het kundig super snel en netjes, hij gaf duidelijke uitleg over de werking, vertelde nog e.e.a. over een soundbar, zot nu te genieten van een prachtig scherp beeld
Zo blij met PLATTE T.V.
prima zaak, prima verkoper en top installateur,!!

Geert Kloppenburg 22-09-2021

Ik heb gekozen voor PlatteTV omdat zij goed overkwamen en ik het vertrouwen had dat dit zeker de goede keuze zou zijn.
De monteur die de TV en soundbar bij mij gemonteerd heeft was zeer correct en heeft heel goed werk afgegeven, dikke pluim en een griffel zeg maar.
Wat mij tegenviel was dat ik de middag (zondag 19-09-2021 ) werd gebeld omdat ik direct bij LG de korting moest regelen omdat deze anders verviel.
Ook bleek er een verkeerde ophangbeugel en een te lange soundbar geleverd te zijn, na veel telefoontjes van de monteur kon hij op en neer rijden naar Breda om deze om te ruilen. In eerste instantie kreeg ik het idee dat ze mij zo wilde laten zitten maar na aandringen van de monteur werd het toch de zelfde dag nog geregeld ( Als dit niet zo was had ik de koop ontbonden en mijn voorschot direct terug geëist ).
We genieten nu van de TV en soundbar, maar of ik Platte TV zou aan bevelen ???? daar moet ik over nadenken..............................

van den Berg 22-09-2021

De winkel is erg overzichtelijk. Als je binnenstapt krijg je een WOW-effect door de prachtige televisies. Je wordt erg goed geholpen en er worden goede adviezen gegeven. Ze gaan mee met kortingen van andere winkels. Een televisie van 4000 euro heb ik voor 3200 euro meegekregen. Na de cashbackactie van Samsung komt de televisie (NEO QLED 75 inch) op 2950 euro neer. De televisie heb ik pas eind december nodig. Ze gaan het ook nog eens netjes voor mij bewaren. Al met al een prettige ervaring met aardige werknemers die ons echt goed hebben geholpen.

Jacco 22-09-2021

Bij aankomst in de winkel in Rotterdam vriendelijk te woord gestaan door ****. Hij heeft ons keurig uitgelegd en laten zien wat het verschil is tussen de verschillende tv's. Uiteindelijk een mooie tv, met een leuke korting, naar onze zin gekocht.

Hubert 22-09-2021

Een mooie ruime winkel in Den Bosch. Ik ben zeer goed geholpen en kreeg een goed advies. Ik ging uiteindelijk met een andere tv de winkel uit dan ik had besteld en nee het was geen tv die honderden euro's duurder was. Gewoon de eerlijke vraag gekregen waarom ik deze tv had besteld en daarna een eerlijk advies gekregen. Bedankt!

Sabrina 22-09-2021

Vriendelijk en goed geholpen in de winkel en super vriendelijk en netjes geholpen thuis met ophangen en installeren.

Rene van Rossum 22-09-2021

Zeer goed online geholpen. Zeer snelle levering.
De monteur die hier in huis is geweest is een zeer vriendelijke man en heeft heel veel verstand van zaken.
Werkt erg netjes en legt alles goed uit.
Geeft goed advies en goed aftersales.
Installateur DK bedankt voor je zeer goede service.

Amin 22-09-2021

Heb goede advies gekregen en de personeel was zeer vriendelijk.
Ik ben altijd te spreken over het aanbod en de service van platte tv. Ik ben vandaag langs geweest om een nieuwe tv aan te schaffen. De verkoper die mij aansprak was goed geïnformeerd (gaf mij goede advies over het product), luisterde naar mijn wensen en probeerde mij goed model te adviseren (gezien de specifieke uitvoering die ik wilde op voorraad was, kon ik het toch nog bezorgd krijgen) top!!!

Bertus93 22-09-2021

Ben goed geholpen en voorgelicht over mijn
aankoop en dat heeft mij tot de aankoop gebracht.

blesje 22-09-2021

Ik heb hele goede service van hun gehad
En een heel mooi toestel gekocht
In Eindhoven..deze winkel beveel ik aan
Iedereen aan

Wim Makkus 22-09-2021

Had een probleem met Platte TV wat via de chat een probleem. Er wrd mij geadviseerd naar de dichtsbijzijnde vestiging te gaan, In Hazerswoude Rijndijk heb ik daar de winkel bezocht. De medewerkers van deze winkel hebben dat prima opgelost. Dus vandaar een dikke 10

Aad van der Linden 22-09-2021

Op zoek naar een nieuwe tv en wel een LG omdat deze Tv's er als beste uit de tests komen van de consumentenbond qua beeldscherpte, viel mijn keuze op PLatte TV in Rotterdam. Ik werd vriendelijk ontvangen door verkoopmedewerker Jelle en gaf kenbaar dat ik op zoek was naar een nieuwe LG tv.
We liepen naar de LG box en en passant vroeg de verkoper hoe de lichtinval in huis was ten opzichte van de plaats van de tv, dit in verband met het feit dat deze televisies vooral met donkere beelden een spiegelende glasplaat hebben en met een bepaalde lichtinval zou tv kijken b.v. overdag best als onprettig worden ervaren.
Er stonden uiteraard tv's aan en ook uit en mij viel inderdaad op hoe de uiterst scherpe beelden toch een spiegeling gaven hoewel ze niet eens in het volle licht hingen. Bij mij thuis hangt de tv, Samsung UE49KS8000 in een zeer lichte kamer met zeker in de zomer veel zonlicht.
Dit bracht mij aan het twijfelen en vroeg of er een alternatief was met de zelfde kwaliteiten. De verkoper liep met mij naar de Samsung box die wel in het volle licht en zonlicht stond. Mij viel direct de mindere spiegeling van het beeld op, mede ook door de andere techniek die Samsung hanteert, QLED, op dit moment zelfs Neo QLED ten opzichte van OLED.
De verkoper gaf een uitstekende uitleg over de verschillen in beeld opbouw en wat uiteindelijk het verschil in scherpte was. Ik voelde me best op mijn gemak en vroeg wat tijd om een en ander voor mezelf op een rijtje te zetten. De verkoper liet mij alleen zonder aan te dringen op een beslissing mijnerzijds. Na nog een paar maal de verschillen bekeken te hebben viel de keuze uiteindelijk op de Samsung Neo QLED.
Ik heb mijn beslissing op rationele grond genomen ook mede door de uitstekende uitleg en het geduld van de verkoper.
Kortom, ik ben zeer tevreden dit filiaal in Rotterdam.
Officiële reactie van HelloTV 22-09-2021

Beste Aad,

Bedankt voor de 10! Wat leuk dat u onze nieuwe winkel in Rotterdam heeft bezocht. Het is erg fijn om terug te lezen dat u zo prettig geholpen bent door Jelle en daardoor een weloverwogen keuze heeft kunnen maken voor uw nieuwe TV. Heel veel kijkplezier gewenst en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

M.B. 22-09-2021

Na veel vergelijken en speuren op internet waren we al positief over Platte TV dus zijn we ook daarna daadwerkelijk naar het filiaal van Platte TV in Rotterdam gegaan voor wat verdere informatie over een tv van Samsung. We kwamen met heel wat vragen en een aantal twijfels binnen maar verkoper Jordy heeft al onze vragen beantwoord en onze twijfels weg kunnen nemen door de service die Platte TV je kan bieden. We zijn denk ik ruim 2,5 uur binnen geweest en niks qua vragen en opmerkingen was te veel, ook viel het mij heel erg op dat Jordy verstand van zaken had en daar goed op zijn plaats was. Uiteindelijk zijn we als tevreden klanten MET tv (besteld welliswaar) de deur uit gegaan. Bedankt Jordy voor je geduld en de prettige service....

Schellaars 22-09-2021

Vanaf het binnen stappen in de winkel voelde het al goed. Niet gedwongen, luisterend naar je wensen en meedenken aan dit oogpunt. Goede kennis, top montage service en als er iets is wat niet voldoet word er een oplossing geboden die past bij de wensen. Ik zou geen andere zaak meer bezoeken en de volgende keer weer naar Patte TV in Rotterdam gaan. Bedankt.

Ton 22-09-2021

Uitstekend door Collin vandaag geholpen in de winkel in den bosch. Goede kennis van zaken. Ik hoop dat de levering ook zo loopt. Prima 1e indruk van platte tv. Aanrader!

Annelies 21-09-2021

Ik ben supergoed geholpen in de winkel in Eindhoven. Door de goede voorlichting ben ik toch naar een andere televisie overgestapt dan waarvoor ik kwam, met een fikse korting. Er werd heel goed met me meegedacht zodat we er samen heel goed zijn uitgekomen. De winkel sloot om 18.00 uur, maar de medewerker is tot kwart voor 7 gebleven om ons te helpen en hij bood ons zelfs nog drinken aan dus totaal ook geen gehaast gevoel. Kortom super tevreden. Een dikke 10

Edwin 21-09-2021

Na de bekende elektronica winkels bezocht te hebben en het niet eens kunnen worden over de prijs voor 2 nieuwe Samsung 65QN 93 A toch eens ergens anders gaan kijken.
Toen naar platte tv gereden in Breda waar ik wel tot overeenkomst kwam en vakkundig ter woord werd gestaan door medewerkers die weten waar ze over praten.
Dus al met al een mooie prijs voor 2 prachtige tv's dus zoek je een nieuwe tv ga eens kijken in Breda of in een andere filiaal van Platte Tv.