HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5379 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Gerrit 29-11-2020

Ik heb de shop in Doetinchem bezocht , deze was wat moeilijk te vinden.
De shop zelf zag er perfect uit, veel keuze en uitstekend geholpen door Paul.
Helaas waren al de goederen niet op voorraad maar deze worden z,s,m, nagezonden. De voorraad goederen kon ik direct afhalen in het magazijn en meenemen. Goed gevoel hierbij.

Hugo 29-11-2020

Erg goed geholpen, waren geduldig en ondanks dat we niet voor de meest grote en uitgebreide televisie van het duurdere segment gingen, waren ze toch (zoals het hoort) professioneel en hebben ons goed van advies voorzien.

Rick 29-11-2020

Zeer netjes en goed geïnformeerd over de diverse mogelijkheden en er was geen druk om echt te willen verkopen. Zijn een paar dagen later teruggegaan en met dezelfde verkoper waren we er zo uit. Zelfs over een foutje op hun website deed men niet moeilijk... een woord is een woord en het verschil hebben we terug gehad.

Mevr. Tromp 29-11-2020

Super vriendelijk en gezellig geholpen door een jonge man die er al 13 jaar werkt.
We kwamen voor een tv in een andere prijsklasse dan we nu gekocht ( natuurlijk duurder) hebben, door het goede advies en het enthousiasme van de verkoper. Hij gaf ons de tijd om er over na te denken met een kop koffie.

J. Sinke 29-11-2020

Zijn zeer goed geholpen. Zeer deskundig personeel. Goede prijs. Komen zeker terug in Breda.

RK 29-11-2020

22 november voor het eerst een kijkje genomen in de winkel. 28 november teruggegaan. Was getriggerd door het aanbod. Toen ik binnenkwam werd ik gelijk goed aangesproken door een dame die mij vroeg of ik kwam kijken of dat ik een adviseur wilde spreken. Ik vertelde dat ik terug kwam voor informatie. Toen de eerstvolgende beschikbare adviseur terug kwam werd ik gelijk prima geholpen. Kreeg duidelijke uitleg toen ik vertelde wat mijn wensen waren. Uiteindelijk met 2 mooie tv’s vertrokken. Daarnaast goed geadviseerd over onderhoud, mogelijkheden extra garantie en verkoop bijproducten ten behoeve van behoud kwaliteit tv’s. Al met al enorm tevreden,

Arno Lubbers 29-11-2020

Top service, erg behulpzaam. Gewoon een winkel waar je binnenloopt en met een tv naar buiten loopt. Dank jullie Platterv Nijmegen

Krista verhoeven 29-11-2020

Altijd 1 goede prijs,vriendelijk personeel en de service is super dit allemaal in 1 bedrijf helemaal top wij kopen altijd bij plattetv.ook de BBQ super.

vdHul 29-11-2020

Super geholpen, goede prijs en snelle reactietijd. De verkoper was vriendelijk en hulpvaardig. Platte tv zou ik iedereen aanraden.

H.J.Nootenboom 29-11-2020

Het hier werkzame super team is gemotiveerd, enthousiast en technisch goed op de hoogte!
Als klant wordt je op een ontspannen en respectvolle leuke manier behandelt in mijn geval door de Adviseur: Dhr .... .
Ook de afhandeling ( betaling, levering) werd perfect gedaan ,waarbij de goederen tot in de auto werden gebracht!
Perfect Team waarbij je het gevoel hebt klant te zijn en dat ook waar maakt!

Rene 29-11-2020

Vlak voor de start van de Black Friday acties in Breda geweest voor een nieuwe tv. Geweldig goed geholpen door goed persoonlijk advies. Wat een vriendelijk personeel!
Afgelopen zaterdag toch besloten om 55" Samsung om te ruilen voor kleiner exemplaar. Ondanks de grote drukte wordt iedereen keurig te woord gestaan zonder gehaast te worden. Wederom supergoed geholpen en scherpe prijs ontvangen!
Platte TV Breda, fantastische zaak!

A v/d Niet 29-11-2020

We hebben bij "platte TV" te Zoeterwoude gisteren een Sonos Soundbar gekocht, we zijn prima geholpen een goede uitleg / demo gehad van een gemotiveerde verkoper, genaamd ..... al met al prima geholpen in deze ruim opgezette prettige winkel. Mgr.......

Jan Terlouw 29-11-2020

Keurige en overzichtelijke winkel. Uitstekend geholpen door een zeer vriendelijke en bekwame verkoper. Ik kwam binnen voor 2 TV's en ging met 3 TV's naar buiten.
Geweldige uitleg over de diverse merken. Chapeau.

Edwin 29-11-2020

Weer netjes geholpen in Zoeterwoude.
Deze keer alleen tv opgehaald die voor een zeer scherpe prijs op black friday via internet had gereserveerd.
Op zaterdagavond opgehaald en het was lekker rustig in de zaak wat in deze tijd toch wel een voordeel is.
Het was overdag wel heel druk geweest.

Sandra 29-11-2020

Uitstekend en vriendelijk geholpen. Voor een nieuwe tv had ik online mijn keuze al gemaakt. Voor een soundbar wilde ik naar de winkel om het te kunnen beluisteren. Er werd uitgebreid de tijd genomen om advies te geven en de verschillende soundbars te laten horen. Toch een andere keuze gemaakt dan ik vooraf had gedacht.

B. Van Goethem 29-11-2020

Winkel Eindhoven is ruim met veel tentoongestelde modellen. Omdat de winkel het dichtst bij Belgie licht was dit onze voorkeur. Wij hebben .... als verkoper gehad die ons alles piekfijn uitlegde en zeer vlot en vriendelijk in omgang was. We hebben daardoor niet getwijfeld en onmiddelijk een tv gekocht. De website is duidelijk en kregen snel reactie na contactopname. Ik raad platte tv ten zeerste aan !

F. De Vlieger 29-11-2020

Mooie winkel, vriendelijk en kundig personeel (..... kortom top ervaring en zeer mooie tv gekocht

van de Burgt 29-11-2020

Wij zijn perfect geholpen door een verkoper ..... Hij nam de tijd om een goede uitleg te geven over Oled, Qled en de diverse maten van de TV's. Uiteindelijk door de duidelijke uitleg van deze passionist hebben wij besloten om de TV te kopen. .... nogmaals bedankt en succes met dit mooie bedrijf. En hou deze manier van werken en informeren vol, je bent een aanwinst voor ieder bedrijf.

Roseboom 29-11-2020

Goed geholpen met aankoop van Sonos speakers.
Ook duidelijk antwoord op vragen en altijd mogelijkheid om vragen te stellen na je aankoop.

Hubrecht 29-11-2020

Mijn vorige TV 10 jaar geleden bij PlatteTV gekocht in Breda, en we waren toe een een vervanging. Ook deze keer weer bij PlatteTV uitstekend kunnen slagen met goed advies zonder opdringerig gedrag. Goede voorlichting en we zijn weer gegaan voor een Sony nu OLED. Mooie prijs en door .. in Breda uitstekend geholpen. Alweer uitermate tevreden met deze aankoop en platteTV service. Een afspraak welke in een chat de avond ervoor had gemaakt werd keurig nagekomen, zonder enige discussie.
Dank je wel !

Ser 29-11-2020

Erg behulpzaam en meedenkend. Goede service werd erg vlot en snel geholpen ondanks dat ik 15 min voor sluitingstijd aankwam.

C. Harteveld 29-11-2020

Wij kunnen Platte TV eerlijk aanbevelen.
Zoeterwoude een nette winkel met heel overzichtelijk aanbod.
Wij zijn prettig geholpen. Vriendelijk personeel dat de tijd neemt om vragen te beantwoorden en uitleg te geven.
Ook belangrijk. aantrekkelijke prijzen.

Marc 29-11-2020

Goed geholpen en een mooie deal gekregen.
Niet vergeten klanten te informeren over hoe om te gaan met de cashback deal als de TV na 7 december wordt geleverd.

Marjan 29-11-2020

Goede service door het aanbieden van een deal. Uiteindelijk niet voor de deal gekozen, omdat ik een soundbar van hetzelfde merk als mijn TV heb gekocht. Goede service, aardig en klantvriendelijke medewerkers!

Klaas 29-11-2020

Online zeer goed en deskundig advies gekregen. Snel gelevers en alles voldoet aan de beloftes.