HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5184 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Bas 18-02-2023

Fijne overzichtelijke webshop met goede zoek mogelijkheden. Hierdoor makkelijk een fijne tv kunnen uitkiezen welke iedereen in huis blij is.
De gevonden tv is nergens goedkoper te krijgen en was volgende dag al geleverd.
What’s not to like?

Jeroen Peters 18-02-2023

Uitvoerig bijgepraat over de voor- en nadelen van alle opties en merken. Hierdoor geen twijfel na aankoop.

Nick 18-02-2023

Via de website chat een prachtige tv (LGC2 65inch) aangeschaft voor een goede prijs en duidelijke uitleg over het verschil met andere modellen (C1 en C2) van LG. Ik had alle ruimte om vragen te stellen en deze werden allemaal (eerlijk) beantwoord. Op zaterdag de koop afgerond en op maandag kwamen ze mijn tv brengen.

A.Langhorst 18-02-2023

Alleen maar goede ervaringen onze tvs komen er vandaan voor betaalbare prijzen

Dennis 17-02-2023

Super goed geholpen bij vestiging Rotterdam! Eerlijke adviezen, waardoor ik een goede keuze kon maken. Samen tot een mooie deal kunnen komen. Zeer aan te raden.

Danny 17-02-2023

Fijne en ervaren medewerkers. Ik twijfelde tussen een aantal modellen en na goed geholpen te zijn vrij snel een keuze kunnen maken

Hans 17-02-2023

Altijd de scherpste prijs en een goede service en snelle verzending. Nu al een aantal hele goede ervaringen gehad!

Werner van Hoof 17-02-2023

We zijn prima geholpen. Goede uitleg van de verschillende specificaties.
Zeer klantvriendelijk en behulpzaam.
Voor mij geen bbc of mediamarkt meer voor een tv.
We zijn naar huis gegaan met een Samsung oled tv van 65 inch en een sonos soundbar.
We zijn er heel blij mee.

Henk Bessels 17-02-2023

Mijn indruk was zo dat is ruim opgezet maar heel mool en overzichtelijk en ik ben tot nu toe heel tevreden en ook goed geholpen op alle vragen antwoord gehad ze weten waar ze over praten. Gr Henk.

Fritsder 17-02-2023

Nette ordelijke winkel met personeel die verstand heeft van hun producten.
Alles is mogelijk binnen hun mogelijkheden en bieden ook alternatieven aan.
Prima geholpen met de aanschaf van onze stereo installatie.

Boy Brusselaars 17-02-2023

Lang zitten zoeken op internet naar een nieuwe Tv. Door alle keuzes wordt je er gek van. Dus ik naar een HelloTV winkel gegaan. Hier de juiste informatie gekregen op mijn vragen en wensen. Nadat ik een mooie aanbieding ontving op de uiteindelijke tv deze dan ook meteen gekocht. Dag erop werd de tv al afgeleverd. Allemaal super snel en netjes gegaan. Helemaal top van HelloTV.

Sanne 17-02-2023

Goede service en kundige medewerkers. Meedenken met welke televisie het beste bij wensen past.

Amer Tihic 17-02-2023

Echt heel goed ! Vooral het persoonlijke contact, je hebt steeds dezelfde vertegenwoordiger die alles weet.

Lageman 17-02-2023

Goed bereikbaar en parkeer gelegenheid is prima.
Een goed meedenken en prima geholpen de medewerker.

Jan uit Maaseik 17-02-2023

Ben zeer tevreden over deze winkel. Vooral ook met de chat met jullie medewerker Justin.
Deze heeft mij heel goed uitgelegd waarop dat ik moet letten bij de aanschaf van een 85 inch TV.
Daarom een dikke 10 voor deze winkel. Ook de levering van de TV was top. Snel en goed.

Z 17-02-2023

Mooie winkel in Amsterdam en top geholpen door ....! Gaf goed advies en hielp mee waar nodig. Uiteindelijk de deur uitgelopen met 2 tv’s en een wand beugel 🙌🏽

Ben 17-02-2023

Heb via de chat een deal gemaakt voor de aankoop van een muurbeugel. Na een uitstekend advies heb ik gekozen voor de TVM 3445. De muurbeugel is op 16 februari geplaatst. Uitstekend gedaan door de installateur en de tv hangt er mooi bij. Was even passen en meten want de tv is 107 cm en de muur 117 centimeter. Maar de tv hangt precies in de midden. Dus over het geheel ben ik uitermate tevreden met de deal en het monteren. Maar mijn ervaring was al uitstekend, want heb in het verleden al meerdere tv's en soundbars bij Hello tv gekocht. Alleen was het toen nog onder de naam van Platte TV. Dus zullen mijn eventuele volgende aankopen ook weer bij Hello TV zijn.

Ad Maes 17-02-2023

Ik Heb in kort tijd 2 samsung apparaten gekocht bij Hello tv in Breda. In beide gevallen hebben de medewerkers hun uiterste best gedaan om mij goed en vakkundig te woord te staan. Dank daarvoor

arie 17-02-2023

Goed geholpen bij de aanschaf van een nieuwe tv vriendelijke verkoper duidelijke uitleg welke tv en de grote van het beeldscherm wij zijn geslaagd voor een nieuwe tv

arie 17-02-2023

Deze monteur heeft met ons overlegt met het plaatsen van de tv aan de muur in verband met de hoogte in goede voorlichting van de tv in installatie

André 17-02-2023

Op mijn technische vraag over de problemen met mijn oude teevee werd ik deskundig en in begrijpelijke taal uitgelegd hoe/wat het probleem was.
In alle rust is mij uitgelegd wat de alternatieve niwue toestellen zoal te bieden hebben.

Piet 16-02-2023

Zeer prettig en goed geholpen door XXX in de winkel in Naarden. Geduldige en begrip -volle uitleg op al onze vragen.

Han 16-02-2023

Mooie zaak en goede service door de verkoper en ook goede uitleg en lekkere koffie

Bas 16-02-2023

Snel geleverd en een goede service als je vragen hebt. Raad het zeker aan!! Top!!

Albert 16-02-2023

we waren vorig jaar op zoek naar een bbq en zagen toen de tv's hebben daar even rond gelopen en wat tv's bekeken. Verder gegaan naar de bbq en die eentje gekocht. Was trouwens ook veel gunstiger dan elders. Vandaag terug geweest om naar een tv te kijken. Zijn zeer goed geholpen door Boris. We hadden onze wensen kenbaar gemaakt en zijn heel goed geholpen. Ben benieuwd wanneer ze de tv komen plaatsen. Grt Albert en Annie