HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Nick 29-11-2021

De ontvangst van binnen komen was al klant vriendelijk En werd geholpen door de medewerker xxx, die mij goede uitleg gaf bij de aankoop van de TV en dat gaf de doorslag van de aankoop en hij staat nu te pronken in mijn huiskamer.

Patrick 29-11-2021

UItgebreid assortiment aan kwaliteits tv's die je op je gemak kan bekijken. Ik ben goed geholpen door een geduldige prettige verkoper die ook nog terzake kundig is en mijn vragen dus goed kon beantwoorden.

Herman 29-11-2021

Vriendelijk, deskundig en een ruime sortering in een prettige sfeer/winkel Kennis van zaken en er werd alle tijd genomen tijdens de uitleg.

Connt tesch 29-11-2021

Goed geholpen word en natuurlijk goedkoopste goede uitleg en klant vriendelijk

Werner Boom 29-11-2021

Super goede service en advies
Een nieuwe Samsung televisie gekocht bij PlatteTv.nl. Super blij met de service en het fijne advies dat ik kreeg van xxx. Netjes geholpen en goed naar mijn wensen geluisterd! Erg blij met mijn nieuwe televisie.

David Kolhoe 29-11-2021

Vriendelijke medewerkers die echt mee denken om een passend en gewenst apparaat aan te bieden én daarmee dus niet het duurste proberen te verkopen. Daarnaast kon ik met een goed gevoel naar huis over de uiteindelijk afgesproken prijs.

H. Treichel 29-11-2021

Keurig geholpen, ondanks dat het sluitingstijd aanliep. Zelfs een kopje koffie gehad, omdat we heel even op een verkoper moesten wachten. Verrast en aangenaam behandelt met de soundbar.
Waren heel erg tevreden en een mooie zaak.

Tom 29-11-2021

In het verleden heb ik al eerder een tv bij PlatteTV gekocht. Ik vind het altijd prettig om naar de winkel te gaan voor het persoonlijke contact en de vriendelijke medewerkers. Bij de eerste aankoop kwam ik bij PlatteTV terecht door de goede verhalen in mijn eigen omgeving, maar ook door de reviews op internet. De service is goed, ze zijn altijd bereid om tot zo een scherp mogelijke prijs te komen, en ook in de maanden, en zelfs jaren na aankoop is de service echt top als er iets mis is met de tv (zoals bij mij helaas een aantal keer het geval was).

Ik raad in mijn eigen omgeving ook altijd PlatteTV aan. Zo ook deze keer, toen mijn vader een nieuwe LG OLED55C16LA ging kopen. Ik twijfelde zelf of ik wel een nieuwe tv zou gaan kopen, maar tijdens het ophangen en installeren van tv was ik snel overgehaald. Dus een paar dagen later ben ik naar PlatteTV (Nijmegen) gegaan om zelf de LG OLED77C16LA te kopen. Ik werd al snel geholpen door 'de jongen met de bril' met de vraag of hij mij kon helpen met de juiste keuze. Ik had mijn keuze al gemaakt, dus we gingen kijken of we nog iets aan de prijs konden doen. Ik had mijn vader eerder die week al voor de zekerheid gevraagd om te vragen wat ze eventueel aan de prijs konden doen als ik toch de tv zou gaan kopen. Die afspraken werden ook nagekomen!

Op zondag gekocht, en twee dagen later werd deze al geleverd. De levering was ook prima. Afgelopen zaterdag opgehangen en wat een super tv! 'De jongen met de bril', bedankt voor je hulp en geduld! We zijn absoluut goed geholpen. Ik raad PlatteTV aan iedereen aan!

Ed 29-11-2021

Zeer prettige winkel met verkopers die verstand van zaken hebben. Kreeg nog een paar goede tips over het aansluiten. Zeer tevreden over de winkel en het daar gekochte product.

TOMMIE 29-11-2021

Afgelopen week de winkel in Nijmegen binnen gelopen. Gelijk aangesproken door ' de grote beer'. Goed geholpen en duidelijk en eerlijk verhaal over de tvs. Uiteindelijk een mooie tv gekocht voor een mooie prijs. Hangt uiteindelijk prachtig in de woonkamer. Dus 'grote beer' bedankt voor je hulp en ga zo door!

Martijn 29-11-2021

Het bezoek aan de fysieke shop in Amsterdam was een spontane actie welke wel heeft gezorgd voor een mooie aankoop van een nieuwe televisie.

Wij zijn ontzettend prettig en goed geholpen/geadviseerd door Nick. Helder advies, duidelijk de service voorwaarden uitgelegd en geduldig.

Dank voor de service.

Mvg,

Mark 29-11-2021

Eerst via de live chat op alle vragen antwoord krijgen van de “deskundige Redney” om vervolgens Plezierig in de winkel je nieuwe toestel in ontvangst te nemen en ondanks de drukte toch de 1,5 regel hanteren.

g.kalee 29-11-2021

heb al eerder wat gekocht vandaar ik bij deze aankoop ook weer naar naarden ga,de vriendelijkheid en de goede uitleg spreekt mij aan ,ook weer van morgen vriendelijke verkoper die mij toch op bepaalde dingen wees.top ga zo door en de klanten komen terug.

Frank 29-11-2021

Prima geholpen, luisterden goed naar onze wensen en gaven goede alternatieven aan. Hielpen met de tv in de auto te laden. We zijn zeer tevreden over onze aankoop.

Aaron 29-11-2021

Onlangs een mooie tv met wandbeugel aangeschaft bij plattetv.nl. Mijn vorige aanschaf was ook hier, en door de goede ervaring van toen was mijn winkelkeuze snel gemaakt.
De showroom is prettig verlicht en heeft een open en gezellige uitstraling. Bij binnenkomst snelde Dax mij te hulp bij de selectie van tv en beugel. Hij en zijn collega's geven de indruk dat ze verstand van zaken hebben en niet 'op jacht' zijn naar de duurste verkoop.
Toen, achteraf, bleek dat de beugel niet voor mijn doeleinden geschikt was werd deze zonder ongemakkelijkheden teruggenomen en werd ik vriendelijk ondersteund met het zoeken naar een alternatief.
De tv hangt inmiddels aan mijn muur en het is werkelijk een plaatje. Met de 'A-Z service totaalpakket' garantie, uniek bij plattetv, heb ik veel meer zekerheid dan met de normale fabrieksgarantie.
Dit alles met de combinatie van scherpe prijzen laat mij niet anders concluderen dat plattetv.nl een aanrader is voor alle platte tv kijkers van Nederland!

Peter 29-11-2021

Prima geholpen, vriendelijke medewerkers. Had eerst van te voren gebeld, of het artikel op voorraad was.

Jogchem 28-11-2021

Prima site, mooie winkel om alles in het echt op een heel prettige manier te kunnen bekijken, snelle reactie via de mail en prima prijzen. Tv voldoet ook ruimschoots aan alle (hoge) verwachtingen!

Besita 28-11-2021

Well let me start with the 1st impression for such a busy day as Black Friday I have been asked to receive consultation/help at least 4 times within the 1h which I spend in the Utrecht shop. I was really satisfied with the way my wishes for TV have been covered from Cornè. I think he has super professionalism and he knows up to details what he is selling as well as he does explain that to the customers. He's strong ability to find the middle between customers needs and company possibilities were amazing. He was capable to answer all my questions related to the TV within seconds. I think he is pretty big asset for Platte TV and you should be really proud to have that kind of talent in your company. The website needs to be a bit updated cause some products are old and no longer for sale. The delivery was also pretty good, the exact day I did tell to the company.

ArnoV 28-11-2021

Prima geholpen door PlatteTV! Goed advies gekregen over de verschillende type TV's en uiteindelijk voor een OLED gekozen. (terwijl ik eigenlijk voor een miniLED wilde gaan)
Er werd ruim de tijd genomen om de verschillende TV's te laten zien en de alle voor- en nadelen toe te lichten.

Ozzy 28-11-2021

Winkel was heel mooi en overzichtelijk ingericht. Ben heel profesioneel doo Lloyd geholpen en kent het product heel goed en heeft me vakkundig geadviseerd over de juiste tv

serge 28-11-2021

Hoi, ik ben perfect geïnformeerd door de verkoper in de winkel, hij nam de tijd voor me, ondanks de drukte.

M van Til 28-11-2021

Ik ben bij de vestiging in Doetinchem geweest.
Prima service...... vakkundig en vriendelijke medewerkers.... mooie uitgebreide showroom.

Rein Kelderman 28-11-2021

De winkel/de shop in een woord uitstekend...ruim en overzichtelijk. De uitstalling van de diverse merken. Via de site kieskeurig kwam ik bij enkele leveranciers uit. Platte TV was daar er een van. Waarom hier mijn LG gekocht omdat ik 15 jaar geleden eveneens een plasma TV bij PlatteTV heb gekocht. Service toen en nu prima. Eveneens zeer correct geholpen door Nick in de winkel in Amsterdam. PlatteTV is zeer aan te bevelen....

Koert 28-11-2021

Super geholpen door een vriendelijke en kundige verkoper. Scherpe offerte ontvangen. Bij ophalen van de TV en soundbar ook weer keurig geholpen. Hulp bij het inladen van de auto.

Mike 28-11-2021

Nette winkel met veel keus. Super geholpen door Danny, nam de tijd en gaf ons het juiste advies.