HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Matthijs oudshoorn 16-11-2022

Wij zijn super goed geholpen in de winkel in zoeterwoude door simon echt top hij had zeker kennis over de producten die hij liet zien en ook over de bedrijven achter de producten. voor de volgende tv of soundbar kom ik zeker weer terug

Alwin 16-11-2022

Duidelijke site, altijd goede deals te verkrijgen.
Ben al jaren een tevreden klant.

Max en Mirjam 16-11-2022

Ongelofelijk snel in het beantwoorden van de mails.
Denkt mee en is zeer vriendelijk.

Peter van der Grijn 16-11-2022

Er wordt goed uitgelegd wat je van de tv kunt verwachten. Daarnaast worden alle service opties goed onderbouwd uitgelegd.
Prettige medewerker met verstand van zaken.

Karel 16-11-2022

Nette vriendelijke medewerker (Gino).
Werk nauwkeurig en netjes.
Ik zal Hello TV zeker aanraden bij anderen.

Hans 16-11-2022

We zijn heel prettig geholpen met eerlijke informatie en prima service. Hello TV heeft in Duiven een heel ruime winkel en een groot assortiment.

Humon 16-11-2022

Overzichtelijke site, werkende filters en goede mogelijkheid om te chatten. Snelle en directe beantwoording van vragen. Na het chatten ook nog fysiek in de winkel (vestiging Rotterdam) geweest. Ruim opgezette winkel met vriendelijke bediening en mogelijkheid om alles nogmaals door te nemen.

Hayri 16-11-2022

Aardig personeel, duidelijk informatie over tv. Zeer tevreden zeker aanrader!!

Johan 16-11-2022

Mooie nette winkel liet me ook meteem eem vergelijking zien met een andere televisie echt top service

Joris 16-11-2022

Wederom perfect geholpen door Marc bij HelloTV in Duiven. Op aanraden van Marc voor een Philips OLED gegaan. Prachtig beeld en geluid! Bedankt.

Samsung The Frame 55" 16-11-2022

Snelle vriendelijke en efficiënte service, geen bullshit verhalen...wat mij betreft dus de beste winkel om een TV te kopen want de keuze is ook enorm!

Ruud 16-11-2022

Nieuwe TV aangeschaft. Ben zelf naar de winkel in Naarden geweest. Ik had hier al eerder apparatuur aangeschaft. Altijd prima advies en prima service gekregen. De TV was op voorraad en ik kon hem dus meteen meenemen.

Ed Schuiten 16-11-2022

Mooi grote overzichtelijke winkel, waarin je ook goed en duidelijke info krijgt van het personeel

Eddy 16-11-2022

De omruiling van een kapotte tv is prima verlopen. Zeer behulpzame en vriendelijke leverancier.

dH 16-11-2022

prettige persoon en technisch prima op de hoogte waardoor deskundige en vlotte installatie

Larissa vd Jagt 16-11-2022

Vandaag langsgegaan bij Hellotv in Duiven om een LG OLED55C25LB aan te schaffen. Eenmaal in de winkel, werden we vrij snel aangesproken door Marc. Hij wist heel uitgebreid te vertellen over technische specs en wist alle lastige vragen van mijn vader probleemloos te beantwoorden! En dat zegt heel wat met mijn vader zijn engineer achtergrond ;).
Uiteindelijk wist Marc mij toch te overtuigen om voor de Samsung OLED55S95B te gaan. Deze tv was zeker qua prijskwaliteit verhouding beter dan de LG. Dat er ook nog €300,- cashback op zat was doorslaggevend.
Als je naar Hellotv Duiven gaat, vraag dan naar Marc want hij weet enorm veel over tvs te vertellen! Top! 👍🏻

Ruud janssen 16-11-2022

Mooie winkel . Goed geholpen door de medewerker . Helaas een puntje van kritiek . 2 dagen geleden werd ik nog gemaild of ik nog interesse had in de tv . Yep . 1dag later of ze ondervoorbehoud tv moesten reserveren. Yep . Vandaag 16-11 gaan kijken . Is de tv niet op voorraad . Wel gekocht . Maar word zeker 21-11 pas gelevert . Prijs afspraak top . Jullie hebben 9.5 en willen naar een 10 . Dan mag dit eigenlijk niet gebeuren , of anders gezegd, zeg het dan gewoon .

Hans van den Berg 16-11-2022

uitstekend geholpen blij dat ik voor deze winkel heb gekozen en ik raad iedereen aan om een bezoekje te doen.

Mil mil 16-11-2022

Een duidelijke webshop. Een korting aangevraagd via mail bij inruil van een ''oude TV'' geen enkel punt.
Goede deal voor een LG miniled TV gesloten met vriendelijk verkoper. Je krijgt nog wel wat eventuele extra's om aan te schaffen maar daar ben je verder vrij in of je dat wel of niet doet. Levertijd was een kleine 2 weken maar dat had meer met de planning te maken voor bezorgen en inname van oude TV, daar had ik geen moeite mee. Ophalen in de winkel kan natuurlijk wel snel. Bezorgen gaat ook vriendelijk en netjes. Tot zover alles OK. Voor eventuele service later kan ik nog geen oordeel over geven.

Wim Didam 16-11-2022

On line een deal gesloten en TV opgehaald in Duiven. Prettige mooie zaak en behulpzaam kundig personeel!

Gerard 16-11-2022

Een nieuwe tv besteld en laten bezorgen met ophangen en installeren door Hello tv, alles keurig verlopen, medewerker Edwin heeft alles keurig opgehangen en uitgelegd en was vriendelijk, dank je wel Edwin en succes gewenst.

dennis 16-11-2022

ik ben bijjullie in de winkel geweest in amsterdam.

er werken daar vlotte mensen die verstand van zaken hebben.

alles verliep soepel!

dank aan *****!

Jeroen 16-11-2022

Mooie winkel mooi aanbod en je word goed geholpen door aardig en behulpzaam personeel. Ik raad deze winkel als je op zoek bent naar een Televisie. Ik ben geholpen door *****.

Eric 16-11-2022

Gisteren een bijzondere deal mogen maken met **** van Hellotv. **** is het type medewerker wat haar klanten goed verstaat. Als trouwe klant van hellotv heb ik dan ook alle waardering mogen ontvangen en heeft **** voor mij een geweldige deal gemaakt!
Hartelijk dank voor je kundige advies en perfecte klantenservice!
@ hellotv management; Geef haar een contract voor het leven en waardeer deze werknemer, zo iemand als **** is goud waard en zeldzaam!

Gr,

Ted 16-11-2022

Deskundig en zeer behulpzaam
Kom steeds weer terug bij deze vestiging ondanks dat de naam veranderd is, is de service tot op heden goed