HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5383 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Brent 16-08-2021

Erg vriendelijk, goed en professioneel geholpen online als offline. Deal al deels online kunnen maken en in de winkel compleet afgerond met het service pakket

Bart 16-08-2021

Goede prijs- kwaliteitsverhouding, vriendelijk geholpen en ze gaven je ruim de tijd om je overwegingen te maken.

John Randy Anthony 15-08-2021

Enorm goede service en oprechte klantvriendelijkheid. De verkoper is erg meedenkend en respecteerde de keuze(s) van de klant.

Daarnaast is de winkel overzichtelijk en mooi opgezet van binnen. Aan toestellen en alle mogelijke modellen en voorbeelden genoeg!

Voor mijn volgende televisie of audio installatie kom ik 100% zeker terug!

Randy 15-08-2021

Super goed geholpen door een medewerker ! Merkte dat de medewerker veel verstand heeft van de verschillende merken en soorten(OLED, QLED, etc etc) TV’s, en heeft me dat ook haarfijn uitgelegd! Mooie nieuwe TV aangeschaft voor een zeer mooie prijs. Bedankt en zeker tot de volgende keer!

Koert 15-08-2021

Zeer goed geholpen met uitleg van de verschillen van diverse merken en modellen en 1 gekocht. 👍

Henk 15-08-2021

Ik ben op een zeer vriendelijke en goede manier geinformeerd over het product dat ik wou kopen ,
En we hebben een uitstekend deal gesloten naar aller tevredenheid
Ik zal zeker mijn mening geven als mensen mi daarom vragenBedankt
Een zeer tevreden Klant

Martin 15-08-2021

Hele mooie winkel met kundig en zeer vriendelijk personeel. Word persoonlijk en met veel advies geholpen bij je aanschaf.

Mevr Schrik. 15-08-2021

Ik heb deze winkel als prettig ervaren .Geen opdringende verkoper,en goed advies .Een vriendelijke prijs en service aanbieden met verlenging van 3tot5jaar .Dank u

Jerry54 15-08-2021

Platte tv Breda is een fijne winkel er is naar mijn mening geen betere winkel dan PlatteTv waar je goed wordt geholpen en over de korting op je aanschaf is altijd goed te regelen. Ik had in begin wat communicatiestoornissen met mijn reseveringen maar uiteindelijk zeer goed geholpen en opgelost ben met een zeer tevreden gevoel naar huis gegaan. Voor mij geen andere winkel meer dan Platte TV.

Henri 15-08-2021

Als je al binnen loop is het netjes en verzorgd je word het vriendelijk geholpen en een duidelijke uitleg van wat je wensen zijn gewoon top.

B Akkkermans 15-08-2021

Vandaag heb ik twee Samsung The Frame tv’s gekocht op de vestiging in Rotterdam. Naast dat het een ontzettend mooie winkel is, ben ik uitstekend geholpen door het Team in Rotterdam. Met name Rafaël en Jelle hebben mij voorzien van inhoudelijk sterk advies. Het is altijd fijn om met verkopers te werken die ook de negatieve kanten van een TV benoemen, zodat je niet het idee hebt dat ze je iets willen “ verkopen”. Complimenten heren! Succes met de Business en ik kom zeker terug als ik iets nodig heb.

Jeroen 15-08-2021

Goed geholpen, en de beslissing snel gemaakt na advies van Jelle die duidelijk verstand ervan heeft.
Heel benieuwd naar de tv. Deze wordt later verzonden.

cor 15-08-2021

Ik heb bij deze winkel diverse artikelen waar onder een tv, soundbar met sub en draadloze speakers aan geschaft en zijn bezorgd en aangesloten en de verkopers en monteurs zijn geweldige vak mensen.Deze winkel kan ik gezien mijn ervaring aan iedereen aanbevelen.

cor 15-08-2021

Omdat ik bij deze winkel echt als een klant te woord wordt gestaan,er wordt duidelijk en met vakkennis gesproken over de artikelen die je wilt aanschaffen en nemen de tijd voor de vragen die je stelt.

setto 15-08-2021

Winkel in Groningen viel op door de zeer vriendelijke en vlotte bediening. Tevens door uitgebreid het bestelde artikel Yamaha RX-V4A in de demoruimte te tonen, zodat ik zeker was dat dit apparaat de juiste keuze was. Uitleg en verdere informatie zoals servicepakket etc werd uitgebeid uitgelegd. Ik weet zeker dat ik bij deze winkel vaker zal komen

Lia 15-08-2021

Afgelopen donderdag kochten wij eenTV met Soundbar bij PlatteTV.nl.
Een en al lof voor verkoopmedewerker S, die ons met veel verstand van zaken de Samsung Neo Qled 4K 55QN95A wist aan te prijzen. Mede door de extra korting die wij ontvingen naadt de Sansung Cashback viel deze TV in ons budget, sw Sansung Soundbar maakt het geheel helemaal af. Tel hierbij op de supersnelle levering. Binnen een paar uur wist installatiemonteur T de TV en soundbar naar alle tevredenheid te plaatsen.
Super tevreden met deze geweldige service.

B.J 15-08-2021

`de vriendelijke en de vak bekwaamheid waar mee wij behandeld zijn is in een woord geweldig geweest, zowel in de winkel en thuis bij de aflevering ,dat was voor ons een PLEZIER, bedankt jullie allemaal.

Bert de Kok 15-08-2021

De winkel heeft zeer scherpe prijzen en men heeft verstand van zaken. De mogelijkheid tot extra garantie en een leenapparaat is ook mooi.

RICARDO EVAZ 14-08-2021

Goed, snel en betrouwbaar geholpen door Ralf voor een goede prijs en kom volgende keer zeker terug 👍

Niels 14-08-2021

Platte tv is een super bedrijf! Een oled 65inch gekocht bij hun maar naar nader inzien wou ik toch een 75 inch tv even gebeld met hun en ik kon deze nieuwe tv voor een heel goed bedrag terug geven en hierna gelijk een 75 inch gekocht! Super service!! Ga zo door.

WV 14-08-2021

Zeer prettig geholpen door Danny in winkel Utrecht.
Enthousiast, kennis van zaken en meedenken in wat ik uiteindelijk heb gekozen.

Ches 14-08-2021

Geholpen door een vriendelijke jongen in de winkel. Duidelijk alles uitgelegd en al onze vragen netjes beantwoord. Daarna netjes geholpen met het inladen van de tv. Moet de tv nog uitproberen, maar op basis van mijn winkelbezoek een 10 uit 10. Bedankt!

Martin 14-08-2021

Voor een nieuwe receiver in Doetinchem geweest!
De verkoper heeft mij uitstekend geholpen!
Ik kwam voor de Denon AVR-x4500 maar die was er niet meer , daarom mij laten overtuigen om eventueel voor de marantz SR6015 te gaan!
En deze ook gekozen, en moet zeggen hij klinkt uitstekend!
Er zullen nog wel veel meer mogelijkheden zijn met de receiver maar dat is nog ff uitvogelen!

Plattetv Doetinchem is een tevreden klant rijker 👍

Dirk Jan Leurink 14-08-2021

Ik had online een LG televisie besteld. Vrij kort namijn bestelling ontving ik een bericht dat het een verouderd type was en dat ik voor dezelfde prijs een nieuwere versie mocht afnemen, ondanks dat die €30,- duurder was. Heel goede service!

T.K 14-08-2021

Ik heb een LG oled48c16la gekocht voor 1299 had ik niet moeten doen bij bcc kost hij maar 999 en er zit geen nederlandse boekje bij .Ik denk dat ik hem terug breng .