HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Vivian 02-10-2021

Prettige winkel om alles te bekijken. Goede uitleg van vriendelijk personeel. Minpuntje: net iets te ‘verkoperig’/marketingtrucjes.

Al met al wel heel blij met de aankoop.

Milou 02-10-2021

Goede klantenservice en altijd mooie prijzen. Zowel via de LiveChat als in de winkel heel erg goed geholpen met de aanschaf van een nieuwe TV.

M v b 02-10-2021

Heb voor Plattetv gekozen op aan raden van een collega.
Deze had er al eens een tv gekocht.
Ben eerst bij media markt wezen kijken maar die begon al gelijk over de tv te callibreren dit koste me dan ook nog eens 99 euro.
Toen maar naar plattetv eindhoven gereden daar wordt ik door Boris netjes geholpen we konden het eens worden over de prijs dus doe dan maar,toen nog een soundbite er bij uit gezocht maar deze was helaas niet op voorraad Boris zij dan sturen we hem naar je toe thuis.
Ik zij morgen is er niemand maar overmorgen wel ,en ja hoor netjes op de dag van afspraak wordt ie netjes afgeleverd.
Als iemand vraagt voor een tv dan raad ik ze Plattetv aan

Super tevreden !!! 02-10-2021

Sympathieke man , behulpzaam en vriendelijk. Ben Suuuuuuuuuuuuuper tevreden ! En een tevreden klant komt graag terug !

Harry 02-10-2021

Mooie prijs,goed geholpen.prima toestel.snelle reactie via de chat.
Goede info van personeel.

Claire de Jong 02-10-2021

Heel fijn geholpen door **** die echt verstand van zaken heeft en de tijd nam om ons te helpen met onze aankoop van een nieuwe tv en soundbar!

Pierre 02-10-2021

Keurig verzorgde en overzichtelijke showroom.
Deskundig personeel.
We zijn geholpen door **, hij heeft ons goed geadviseerd om voor ons de juiste tv te kiezen.

Juus Halsema 01-10-2021

Op advies van een collega gezocht bij Platte TV en wel met veel plezier. Heb een redelijk aversie tegen de superaanbieders, die ik niet met naam zal noemen. Bovendien wel ik een aankoop doen ter plekke en niet “in the blind” . De ontvangst in Naarden was bijzonder gastvrij en hartelijk. *** heeft ons vakbekwaam en geduldig langs ons voorselectie geloodst en de vele vragen beantwoord. Natuurlijk zijn we met meer naar huis gegaan dan we ons hadden voorgenomen, maar dat pleit voor *** als verkoper. Voor hem een tien 10.

P V berlo 01-10-2021

Geweldig geholpen met kopen van een nieuwe tv ik ben al op leeftijd alles is zo veranderd sinds de jaren zestig hartelijk dank

Paul 01-10-2021

De prijzen verhogen voordat je actieweken starten is echt heel erg slecht. Schaam je

JohnnyBoy 01-10-2021

Vriendelijk ontvangst, vandaag door medewerker (Winkel Zoeterwoude) Hij legde alles netjes uit tussen de verschillen van onze keuzes die we thuis hadden gemaakt. Ook de prijs werd naar onze volle tevredenheid aangepast. Bracht hem voor ons netjes naar onze auto. Top services.

Nely 01-10-2021

Dit was mijn eerste ervaring met de platte tv winkel maar wat een super aardige mensen, kreeg veel informatie en alles werd duidelijk verteld en uitgelegd, een hele fijne ervaring en zou ze zeker aanraden aan andere mensen. Echt top!

Van opstal 01-10-2021

Wij zijn uitstekend , vriendelijk en erg hulpvaardig geholpen vandaag door xxx
Wij hadden al doorgekregen van onze dochter en schoonzoon dat het een hele prettige winkel was! Door xxx overtrof het onze verwachtingen. Mooie TV gekocht

Jordy Brijker 01-10-2021

Echt een goede service, hij nam echt de tijd voor me en sprak der echt vol passie over en gaf de juiste informatie en was heel eerlijk en oprecht! Echt een hele leuke winkel met goed personeel!!

Tim K 01-10-2021

Ik ben goed geholpen, we hebben een mooie deal kunnen sluiten en gratis thuis bezorgd.

C van Meerten 01-10-2021

Goede uitleg tv,prettig geholpen door xxx in winkel platte tv Den Bosch .zeer vriendelijk en heeft kennis van zaken.

Klaas 01-10-2021

Goed advies en goede prijzen. Als er problemen zijn worden deze keurig en adequaat opgelost. Kortom: eerste keus bij het aanschaffen van een nieuwe tv en toebehoren.

Samung televisie 01-10-2021

WIJ hebben onze televisie gekocht in Naarden en niet zoals in de email staat in Zoeterwoude. We zijn geholpen door jelle die het heel vakkundig deed . Wij zijn heel tevreden hoe hij ons heeft geholpen en alle voor en nadelen van verschillende types heeft uitgelegd. Heel tevreden zijn wij .

Renate 01-10-2021

Top winkel, de tv waar ik voor kwam waren in reservering voor een ander, toen kreeg ik een prachtig alternatief aanbod en ben echt superblij hiermee, 65 inch LG ...wat een kijkplezier. Zeer klantvriendelijk.

Goede informatie over de producten 01-10-2021

Ik ben goed geholpen al is het telefonisch ik kijk uit naar de bestelde soundbar.

José 01-10-2021

Prima shop !!goede deal gehad was gemakkelijk om een deal te sluiten...en dezelfde dag de tv op kunnen halen

Ben 30-09-2021

Wordt er keer op keer goed geholpen!!
Gewoon een top winkel,met een top verkooper.

Annet 30-09-2021

Mijn dochter heeft voor mij een tv gekocht hier. Ik kwam via een vergelijkingssite bij deze winkel terecht en 5 uur later had ik een nieuwe tv die volledig aan mijn wensen voldoet én voor een scherpe prijs. Mijn dochter is zeer kundig en klantvriendelijk geholpen. De service is ook fantastisch. Ik kan iedereen deze winkel aanraden!

Niels den Brouwer 30-09-2021

Dank je voor de super service. Alles hangt er mooi bij. Was een 10 geweest als de gaatjes gelijk goed geboord waren :)

Hans van der Meer 30-09-2021

In 1 woord super niets op aan te merken. LG oled laten plaatsen en laten installeren Zij hebben een super te vrede klant achter gelaten. Werkt nauwkeurig en is pietje precies. De uitleg was ook helder en clear. Heeft nog een goede tip gegeven en die staat nu in bestelling.

Nog super bedankt voor de service.
Vandaar een dikke 10