HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5178 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

john 22-05-2021

goed ingerichte winkel en een goed advies gekregen
reden gezien op internet en de winkel in utrecht is dichtbij

Myrthe 22-05-2021

Alleen maar lof over PlatteTV en de mega goede service! Ben geholpen door medewerkster T in de winkel Arnhem en haar kennis was echt superb. Ben erg goed geholpen en ze luisteren goed naar de wensen van de klant. Uiteindelijk een mooie keuze (LG G1) kunnen maken, superblij mee! De ophangservice was ook top, super aardige gozer die mij zelfs hielp met de kabelgoot (zit volgens mij niet in het pakket?). Al met al raad ik iedereen aan om hier te kopen! Vele malen beter dan andere grote retailers 🤐.

Ronald 22-05-2021

Naar platte tv geweest werden hartelijk ontvangen met een kopje koffie daarna informatie gevraagd over een bepaalde tv zeer goed geholpen door X met genoeg info de tv een Philips 8535 gekocht met muurbeugel gewoon top winkel

Petra 22-05-2021

Kundige verkoper in de winkel. Prima service bij het ophangen, installeren en uitleg van monteur/installateur.

Henk Mooi 21-05-2021

Klantvriedelijk, ongedwongen, goede en deskundige voorlichting.
Hebben er een goed gevoel van overgehuiden. Super.

M.I.van Gent 21-05-2021

Prima geholpen bij de aanschaf van de TV.
Verkoper heeft alle vragen gedegen beantwoord en wist de verschillen te benoemen.

Walter 21-05-2021

Werd snel en vakkundig geholpen. Hierdoor kon ik snel een keuze maken tussen een aantal modellen die ik op het oog had.

Paul 21-05-2021

Deskundige verkoper in Naarden. Ondanks dat het pinnen nog al wat problemen opleverde bleef hij zeer vriendelijk. Zorgde ook bij een andere vestiging voor een reservering, zodat ik het product nog dezelfde middag daar kon ophalen.

Stephan 21-05-2021

Danny K is een bijzonder vriendelijke vakman. Hij vertelt alles rustig. Alles perfect geinstalleerd. Echt een aanrader. In deze tijden van de grote winkelbedrijven die alleen maar dozen schuiven is dit echt een aanrader! Dank aan Danny K en Platte TV.

Jarno 21-05-2021

Namen ruim de tijd om te helpen en waren klantvriendelijk.
Het product was niet op voorraad waar dit eerder wel werd gezegd hier kwamen ze achter toen ik bij het magazijn het product kwam op halen, ze kwamen snel met een goede oplossing en dit is netjes afgehandeld.

Maikel 21-05-2021

We waren op zoek naar een tv met soundbar. Via via zijn we op plattetv gewezen. Daarom gingen we naar het filiaal in Utrecht (Kanaleneiland) met de gedachte informatie te vergaren.
Op het moment dat we binnen kwamen werden we vriendelijk begroet door meneer N en kregen we de vraag of we geholpen konden worden. We hebben hier meteen gebruik van gemaakt.
Op al onze vragen kregen we uitgebreid en deskundig antwoord. Er wordt echt de moeite en tijd voor je genomen, zowel qua uitleg als demonstraties.
Uiteindelijk zijn we met niet alleen informatie, maar zelfs de televisie met soundbar en toebehoren naar huis gegaan.

Kortom, meneer N heeft van begin tot eind tijd en moeite voor ons genomen en oprecht aandacht aan ons geschonken.
Een echte aanrader!

Martin 21-05-2021

Goede uitleg prima geholpen,bij andere winkels ben je een nummer.Hulp met inladen prima service!!

Van Gessel 21-05-2021

Zeer overzichtelijk allemaal. Personeel heeft kennis van zaken. Denken met je mee, zodat ik een goede koop deed.

John veldkamp 21-05-2021

Goede service, goede voorlichting. Goede installatie, vriendelijke installateur(s)
Bedrijf komt afspraken na . Keurig op tijd

M. Bär 21-05-2021

Heel prettige ervaring. xxx heeft me heel behulpzaam en adviserend geholpen

L.L.van Apeldoorn 21-05-2021

TV gekocht in Zoeterwoude. Perfect geholpen door het personeel .TV werd zelfs in de auto gezet. volgende keer weer naar deze winkel. dikke 10

James 21-05-2021

Aangezien een ander bedrijf de levering van mijn LG OLED65G1RLA niet op het afgesproken moment waar kon maken, heb ik via whatsapp contact gezocht met PlatteTV Amsterdam. Ik ben zeer vriendelijk geholpen door meneer x. Na overleg was x. gezien mijn situatie bereid de lagere prijs van het andere bedrijf te evenaren. Én ik kon de TV dezelfde dag nog komen ophalen. PlatteTV Amsterdam is gebaseerd op mijn ervaring dan ook absoluut een aanrader!

Luuk 21-05-2021

Goed te woord gestaan via de chat en zo een deal gesloten bij vestiging Zoeterwoude. Mijn oude TV kon ik inruilen. Prijs was niet top, maar beter dan dat gehannes via Marktplaats.

Ondanks de toezegging via de chat dat de bestelling 2 dagen later klaar zou liggen was 1 HDMI-kabel niet beschikbaar bij het afhalen van de bestelling. Er was ook geen alternatief beschikbaar. De kabel kon wel worden nagestuurd, maar dan kon ik de TV niet aansluiten bij thuiskomst. Uiteindelijk dus maar ergens anders een kabel gekocht.

Er wordt te hard gepusht naar het afnemen van het A-Z Servicepakket. Als ik er via de chat al nee tegen heb gezegd zou ik niet in de winkel nog 3x nee moeten zeggen.

F Nobakht 21-05-2021

Heel goed geholpen en geadviseerd. Ontspannen naar de diverse mogelijkheden gekeken en daar uiteindelijke een passende keuze kunnen maken. Echt top!

Marco 21-05-2021

Wij hebben onze LG Oled tv in Nijmegen gehaald waar we goed zijn geholpen. Advies en service is goed. Ook de monteur die de tv kwam plaatsen was kundig en meedenkend.

Andre Struik 21-05-2021

Uitermate goed geholpen en de installatie door XXX was super inclusief de uitleg over het gebruik van de tv

Michel Bloemen 20-05-2021

Wij waren op zoek naar een nieuwe TV die in ons interieur zou passen, het moest een 48 inch scherm zijn... Zo kwamen we, via internet, bij jullie winkel terecht. Dank zij de duidelijke site, konden wij al een keuze maken. Toch wilden wij de TV in ´het echt´ zien en kunnen overleggen met een winkel-bediende. Dus heb ik verlof genomen en zijn we vanuit Houthalen (Belgie), toch wel 60 km., naar uw winkel ´gereisd´. Amai, we werden dadelijk aangenaam ontvangen en verwend met een tasje koffie. Wat een enthousiast onthaal en hoe goed werden we te woord gestaan. TOP. Zeer geduldig legden ze de ´eigenschappen´ van alle TV.´s uit en beantwoordden ze al onze vragen. Zo konden wij een voor ons juiste keuze maken. Voor mij, als vrouw, vond ik het verrassend dat ze ook aan mij de volledige uitleg gaven :-). Immers een TV aankopen is niet alleen een ´mannen-zaak´. Dus bij deze dank u wel voor de ´vrouw-vriendelijkheid´. Dit alles heeft ons laten beslissen om tot aankoop over te gaan. Immers 1600 euro uitgeven doe je niet zomaar daar moet ene mens zich goed bij voelen. Wij hebben bijkomend een verzekering op de TV genomen. De moteurs hielpen spontaan de TV in de auto zetten en wij, wij reden met een goed gevoel naar huis. Nu installeren... en dan genieten van onze aankoop.

Kees 20-05-2021

Ben in de winkel in Zoeterwoude geweest.
Ik wist al welke tv ik wilde hebben door eigen onderzoek,en wat mij opviel is ,dat de verkoper mij helemaal niet op andere gedachten wilde brengen door te zeggen van"ja maar" zoals in andere winkels wel gebeurd.
Ik ben uitstekend geholpen en kreeg nog een leuke korting op de koop toe.

Alex. Hoogkamer 20-05-2021

Ben vanaf het eerste moment vriendelijk en beleefd geholpen. De verkoper was helder in zijn uitleg wat betreft mijn wensen ik ben in ieder geval tevreden over mijn aankoop

Ed 20-05-2021

Fijne en oplossingsgerichte persoonlijke benadering .
De monteur welke thuis eea heeft geïnstalleerd was uiterst behulpzaam.