HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5184 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Gerard 30-01-2023

Erg mooie winkel, en na vriendelijke en behulpzame uitleg van de verschillende mogelijkheden een schitterend mooie 8k Qled TV gekocht! Zeer tevreden!

Niek 30-01-2023

Super goed geholpen in Doetinchem. Goed advies gekregen en gewezen op een aanbieding die de week erop in zou gaan. Al met al een fijne en deskundige zaak!

Ronnie 30-01-2023

Prima bestelling kunnen plaatsen via de app.
Heb mijn oude tv kunnen inruilen en kreeg daar via de app een mooi bod voor. Uiteindelijk compleet met wat extra producten en 3 jaar extra garantie een meer dan prima deal kunnen maken.
Vervolgens netjes geleverd conform afspraak. Dikke 10!

Th. Verstappen 30-01-2023

Verkoper gaf goede uitleg welke tv het beste bij je past. Bovendien aankoop gedaan tegen een concurrerende prijs. Ben met een goed gevoel vertrokken uit Nijmegen

Lennaert Showe 30-01-2023

Prima service, alleen kwam de bezorger alleen waardoor ik zelf een handje mee moest helpen. Toch riskant.

Hut 30-01-2023

Super goed geholpen in de winkel met advies voor mijn situatie. Zeer vriendelijk personeel. Dat heeft me doen besluiten bij HelloTV te bestellen en niet bij de concurrent. Voor zowel de TV als later ook de muurbeugel.

Willem 30-01-2023

In het verleden ook al een keer een tv gekocht en zeer goed geholpen, vandaar dat ik hier terug gekomen ben , en wederom uitstekend geholpen en voorgelicht. Niks geen klachten , alleen maar lof .

Super Winkel 30-01-2023

Gisteren in filiaal Doetinchem geweest om mijn soundbar om te ruilen. Erg prettig geholpen daar
En zeer goed en aardig personeel. Ik blijf voor de goede service naar Hello TV gaan

Lennert 30-01-2023

Met de aanschaf van mijn nieuwe tv speciaal gewacht op de 21% btw weg ermee week van jullie concurrent. Wetende dat je dan zelf je research goed moet doen omdat daar de kennis wel eens wil ontbreken. Bij Hello tv erg goed geholpen en netjes de verschillen tussen mijn keuze en hun keuze toegelicht. Ben gegaan voor de keuze van de verkoper en wat ben ik daar blij mee. Volgende tv over (hoop ik) aantal jaren komt zeker weer bij Hello tv vandaan.

Berat 30-01-2023

Blij met mijn nieuwe tv. Service is top! Levering en montage verliep soepeltjes.

Silvian 30-01-2023

xxx heeft mij waanzinnig goed advies gegeven op de moeilijke keuze in bijzonde van elektronica.. Vakkundig en na goed advies een goede prijs betaald. Top!

Stan 30-01-2023

Zeer teleurstellende klantenservice.

Afgelopen week een 65'' televisie besteld welke helaas een ruis heeft. TV kan alleen tot 50 inch retour gestuurd worden via Postnl (niet verteld tijdens chat toen ik de aankoop deed terwijl ik dit wel degelijk heb nagevraagd), ik moet de tv dus zelf terugbrengen naar de winkel.

Nu heeft niet iedereen een vervoersmiddel waar een 65 inch tv in vervoerd kan worden. Er werd aangeboden dat de tv dan zou worden opgehaald voor 30,- (ik mag dus betalen voor retournering van een defect product).

Toen kwam ik met het alternatief om dan een 55 inch te nemen in de hoop dat deze geen mankementen heeft. Deze tv werd vorige week aangeboden voor 1329,-. Ik zou de tv dan wel willen ruilen maar dan wel voor het bedrag waarbij deze aangeboden stond, uiteraard niet mogelijk voor dezelfde prijs maar dan moest ik 1389,- betalen. De medewerker vond dat hij al ''heel'' coulant was.

Het is vervelend als een product niet werkt volgens behoren maar het is nog frustrerender om te zien dat een organisatie niet zoekt naar passende oplossingen. Daar gelaten dat ik ook telefonisch contact probeerde te zoeken en na 96 minuten wachten de hoop had opgegeven.

Ik raad deze winkel ondanks de scherpe prijs niet aan.

Paul 30-01-2023

Ook met het 2de tv toestel weer perfect geholpen. Door het personeel. Weer netjes op tijd afgeleverd. Wij zijn weer dik tevreden.

Mr Dwight 30-01-2023

Heb eerst via de website gevraagd naar een aanbieding op de Sonos Beam Gen2 en kreeg daar een zeer scherp aanbod (inclusief inruil oude audio systeem). Heb vervolgens de Sonos Beam Gen2 opgehaald in de winkel in Amsterdam. Goede ontvangst door xxx, vriendelijk en snel geholpen. Kreeg nog een vers kopje cappuccino! Al met al zeer tevreden van de service! Volgens mij is HelloTV op dit moment de goedkoopste van iedereen! De Sonos Beam Gen2 werkt uiteraard ook voortreffelijk! Had een paar weken terug ook mijn nieuwe TV hier gekocht. Bij een volgende aankoop zal ik zeker eerst bij HelloTV kijken!

ron hubert 30-01-2023

snelle vriendelijk afhandeling. ter zake kundig advies. eerlijke prijs.
lange wachttijd bij de balie. 4 man sterk bezig met 1 klant om via de computer iets uit te zoeken. is een verbeterpuntje

Simon 30-01-2023

Heb een mooie Ambilight tv en een soundbar gekocht bij Hellotv en moet zeggen ik ben meer dan tevreden. Levering moest even wachten omdat ik nog in een verbouwing zat en dit was geen probleem. Ook later besloten om de tv toch maar op te laten hangen. Dit is ook naar volle tevredenheid gebeurd. Ik raad iedereen aan bij Hellotv te kopen. Kwa prijs en ook kwa service zijn zij de beste..

René 30-01-2023

Je wordt snel geholpen en met je meegedacht. Ze maken een mooie deal met je en hebben expertise. Zeker de moeite waard om met hen in contact te komen en je tv te kopen.

Rob Meeuwissen 30-01-2023

Lange tijd georiënteerd naar een nieuwe TV en kon natuurlijk niet om HelloTV heen. In mijn geval een goed constructief advies mogen ontvangen via de chat/mail en hier kwam duidelijk naar voren dat de Samsung Frame 65 inch het beste bij mij paste. Ook heb ik aangegeven gebruik te willen maken van de installatie en ook dit kon snel worden ingepland. Dinsdag 24 januari was het zover, stipt op tijd stond daar de monteur Davy Hansen (DH) op de stoep. Met een rust en geplande zekerheid werd het toestel keurig gehangen werkelijk schitterende met welk een precisie. Ik kan dan ook niet anders dan voor het hele traject aankoop en zeker de installatie een 10 uit te delen……prachtig wat een service!

Jo 30-01-2023

We vinden het echt een uitstekende service. Mensen zijn vriendelijk , denken met je mee. Service na bestelling ook top. We wilde onze nieuwe tv zelf ophalen maar ze hadden het ook af willen leveren , kosteloos. De jonge man die ons hielp wist waar hij over sprak en was zeer vriendelijk. Ik zeg top Service

Peter 30-01-2023

Uitstekend geholpen in de winkel in Breda. Goed advies, duidelijke uitleg betreffende garanties, A-Z totaalpakket en bekabeling. TV werd netjes in de auto gelegd door verkoper. Top geholpen.

Ruud 30-01-2023

Goed geholpen in de winkel en uitleg gehad over schoonmaken, hdmi kabel en garantie.

Sjaak 30-01-2023

Ben aangenaam verrast bij mijn bezoek aan hallo tv in Breda,
het was namelijk de eerste keer dat ik daar kwam.
Bij het online kopen en vragen via chat ben ik goed geïnformeerd
en bij het afhalen in de winkel werd ik vriendelijk geholpen door
de medewerker.
Echt een aanrader.

Osama Mourabet 30-01-2023

Vriendelijke personeel en voornamelijk degene die ons heeft geholpen. Blij met de aankoop en zal er zeker veel van genieten. Personeel gaf ook duidelijk uitleg waardoor de keuze snel gemaakt was.

A. Wijma 30-01-2023

Heldere en goede uitleg gekregen over het verschil tussen de tv's die we op het oog hadden. Uiteindelijk duidelijk aankoopadvies gekregen, wat erg fijn is tussen de wildgroei aan tv's op de markt.

Aad van der Stel 30-01-2023

Mooie winkel met alle topmerken voorradig en scherpe prijzen. Moest wel lang wachten voor ik geholpen werd maar zeer vakkundige en vriendelijke verkoper die mij goed advies gaf.