HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5087 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Cadeau voor onze moeder 03-02-2022

We hebben een TV gekocht in Utrecht. Mark was degene die ons hielp. Erg vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk genoten van een kopje cappuccino. Super!!
Wat zal onze moeder blij zijn met dit cadeau.

Swaans 03-02-2022

wij zijn super blij met onze aankoop van onze Sony tv(65) en onze Sonos ark
we werden ook geweldig geholpen in de winkel en prima geïnstalleerd.
ze denken ook met je mee, je krijgt n.l. een app zodat je snel bij vragen een antwoord krijgt.
bedankt !

FrankyG47 03-02-2022

Reeds diverse producten gekocht bij platte tv.
2x tv en 1x Denon versterker.
Alle drie de keren goed bevallen. Vlot en correct behandelt.

Peter 03-02-2022

Helaas is de monteur na ruim 2 uur installeren weg gegaan en werkt nog niet alles. Tevens waren beide speakerstandaards beschadigd. Ik hoop dat het snel in orde wordt gemaakt.

Linda 02-02-2022

Zeer vriendelijke medewerkers, staan je vakkundig en snel te woord en hebben heldere antwoorden.
Een (klein) minpuntje vind ik alleen wel dat er niet even gebeld kan worden, dit zou wat sneller verlopen en scheelt een hoop heen en weer mailen.

Rob 02-02-2022

Voor Platte TV gekozen in 1e instantie vanwege de aantrekkelijke prijs van de door mij gewenste TV, de Philips 55OLED806. Gedurende het aankoopproces voortreffelijk geholpen door een medewerker via Email. Na een vraag van mij hoefde ik nooit langer dan 10 minuten te wachten op antwoord. Ook niet na de zoveelste vraag. Echt een topshop om zaken mee te doen. Kreeg ook nog eens een mooi bedrag terug voor mijn oude TV.

Martijn 02-02-2022

Ruim aanbod tegen zeer concurrerende prijs. Chat met klantenservice extra korting ontvangen en snel geholpen in bestelproces, betaling en direct leverdatum gepland. Voelt ook altijd fijn dat ze fysieke winkels hebben voor geval er toch iets niet goed is.

Carla 02-02-2022

Zijn uitstekend geholpen, de verkoper heeft verstand van zaken duidelijke uitleg.

Mehmet 02-02-2022

Veel keuze in merken en modellen. Goede en duidelijke uitleg over verschillen. We zijn erg goed en op vriendelijke wijze geholpen.

FM 02-02-2022

Prima winkel. Goed prijs kwaliteit verhouding. Klantgericht. Mijn monteur DK was top. Heeft me zeer zinnige informatie gegeven ter optimalisering van kijkgenot. Aandachtspunt m.i. voor winkelverkopers Betreft info 4k en 1080: zou niet optimaal van mijn tv genieten. Daarnaast: heeft verlenging van verzekering informatief onderbouwd en daardoor heb ik TV langer verzekerd.

Arie 02-02-2022

Hierbij wil ik de medewerkers van plat tv Spaklerweg bedanken voor de goede tekst en uitleg.
Ik heb mijn Philips tv olet 936 d.d. 28-1-2022.
J. Bedank ik speciaal voor de goede uitleg tv montage.
Mvg Arie

Ron 02-02-2022

Zeer scherpe prijs en inruilmogelijkheid. Snelle beantwoording via de chat. Levering was sneller dan verwacht en bezorgd door een nette bezorger. Bezorger was ook zeer kundig qua productinformatie.

Jay 02-02-2022

prima geholpen, goed advies en geen opdringerig gedoe. Tv aangesloten op advies van verkoper, werkt prima!!

Arash 02-02-2022

Karan @ Rotterdam heeft mij erg goed geholpen en erg fijn in de communicatie geweest. In het begin (paar weken geleden) kwamen we er niet uit met een deal, maar even goede vrienden doordat we op een fijne manier het gesprek konden voeren en hebben.
Meteen een tip aan andere shoppers; als jij heel relaxed en vriendelijk het gesprek met een medewerker start, heeft de medewerker geen enkel reden om jou slecht te behandelen. Helaas zie ik vaak in winkels klanten die meteen met een nare of slechte toon een gesprek willen beginnen. Dit is niet bepaald motiverend voor de medewerker om het beste voor jou te willen doen!
Niet veel later ivm actieweken zat er wat meer ruimte in, en had ik een 2e kans product besteld. Heel toevallig zonder te weten dat ik het was, belde Karan mij op en gaf hij netjes aan wat de situatie is met het bestelde 2e kans product (audioset bleek toch niet meer voorradig te zijn). Aan de hand hiervan bood hij een alternatief audioset aan waar ik uiteindelijk voor gegaan ben, in combinatie met een nieuwe TV.
Daarom ben ik zeer tevreden met de afwikkeling en communicatie. Nu wachten op de levering op afroep.

Michel 02-02-2022

Goede, deskundige en vlotte bediening. Duidelijke en heldere uitleg en tevens goede nazorg in de vorm van garantie, schoonmaak etc. aangeboden. Uiterst tevreden!

Vincent 02-02-2022

Een winkel waar duidelijk wordt meegedacht met wensen en mogelijkheden van de klant. Veel producten zijn op voorraad voor goede prijzen. De winkel in Naarden waar ik geweest was is erg vriendelijk, met veel demo modellen beschikbaar.

Adriano 02-02-2022

Uitstekende service bij de online aankoop.
De installatie service was zowaar nog beter, fantastische installatie door D.Y. die echt zijn tijd heeft genomen om de tv keurig tegen de muur te monteren.
Hartelijk bedankt!
Officiële reactie van HelloTV 02-02-2022

Beste Adriano,

Bedankt voor de 10! Wat fijn om te lezen dat u online zo prettig geholpen bent en dat ook de installatie zo goed is verlopen. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Pieter van der Linde 02-02-2022

Goede helpdesk en keurige aflevering van de nieuwe tv. Allebei heel behulpzaam

Nelson 02-02-2022

Geweldig advies van de verkoper.
Vriendelijke mensen en nemen de tijd om de verschillende tv te laten zien

Johan Zwiers 02-02-2022

Goed geholpen alles keurig uitgelegd hoe de televisie te onderhouden en netje afgeleverd volgens afspraak .
Ook de extra garantie netjes uitgelegd wat er onder valt helemaal top

Javob 02-02-2022

Super goede service snel geleverd zelfe tijd dat we hebben afgesproken zou hem direct aanbevelen

Raymond 02-02-2022

Model TV waar we voor langs kwamen in de winkel bleek niet op voorraad. Dit ondanks dat de betreffende TV wel op voorraad zou zijn in dit filiaal volgens de website. Gelukkig kon de verkoper, Burak, een scherpe prijs maken voor eenzelfde soort TV, net iets recenter qua type. Qua advies ook prima geholpen, leuke winkel om eens te oriënteren wanneer je op zoek bent naar een TV of Soundbar (wij waren in filiaal Zoeterwoude).

Wim Klijn 01-02-2022

Deze week een nieuwe tv aangeschaft bij platte tv filiaal in Doetinchem. De verkoper xxxx stond ons vriendelijk te woord en voorzag ons van de juiste informatie, deze informatie kwam geheel overeen met de research die ik zelf al had gedaan op het internet. Het advies was geheel in het belang van de koper en ook al was de conclusie dat een 65 inch tv voor ons te groot was en dat we dus beter een goedkopere 55inch konden kopen. We hebben ook een zeer scherpe offerte ontvangen via de mail en het was voor xxxx vanzelfsprekend dat deze ook in de winkel gold. Resumé een prima, helder en duidelijk advies van xxxx.

Petlok 01-02-2022

Wij hadden een tv op internet gezien die wij graag wilden kopen. Wij heb een bod gedaan via de mail, hiermee is akkoord gegaan en zijn wij direct naar de winkel in Groningen gegaan.
Daar aangekomen bleek de tv niet meer voorradig te zijn, maar een behulpzame medewerker kon door wat te schuiven met bestellingen ons alsnog de tv meegeven.
Super service en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Ik kan platte tv zeker aanbevelen.

Eric 01-02-2022

Hele fijne ervaring.
Medewerker xxxx heeft de tv geïnstalleerd, superservice!
Heeft zelfs nog grote gaten in de kast geboord voor de kabels. Bedankt medewerker xxxx!

Alleen de cashback van Philips is een hoop gedoe omdat de actie een verloopdatum heeft en de tv later werd geleverd. Ik moet nu dus nog een streepjescode nasturen en opnieuw induiken.

Anders had ik een dikke 10 gegeven!