HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5176 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

c.brokling 09-08-2021

naar de nieuwe winkel in rotterdam gegaan om de verschillende optie van samsung tv te bekijken frame qled en neo qled.
was vooral geïnteresseerd in de frame in verband met foto omgeving na een bijzonder goede uitleg zag ik dat dit ook kon met een neo qled hiervan was de beeldkwaliteit veel beter waardoor ik toch voor een neo qled heb gekozen

Wendie 09-08-2021

Online al uitgezocht welke televisie ik nodig had. Even rond gekeken en werd vrij snel geholpen. Helaas was de tv momenteel niet voorradig. Wel kon die de dag erna bezorgd worden. Geen 10 omdat er altijd wel wat te verbeteren valt :)

Thea 09-08-2021

Goede uitleg, met verstand van zaken. Geen opdringende verkopers. Zeer vriendelijk.

Sally 09-08-2021

Als je een televisie wil kopen doe dat dan vooral bij plattetv!
Wij hebben onze televisie in de winkel in Eindhoven gehaald en raden iedereen bij plattetv te kopen.
We zijn super goed geholpen door xxx en yyy.
Naast dat deze jongens super vriendelijk waren hebben ze ook echt verstand van welke tv er bij je past.
Ook kwa prijs klassen kijken ze met je mee.
De televisie die wij hebben gekocht was kwa prijs kwaliteit echt boven verwachting goed.
En mocht je tegen een probleem aan lopen dan helpt plattetv u meteen en met de juiste oplossing te komen.
Als je houd van service en een goede prijs kwaliteit verhouding ben je hier aan het juiste adres!

Toon S 09-08-2021

Verkoper heeft goed geluisterd naar onze wensen en de aanbevolen tv voldoet aan onze eisen. Vriendelijk, niet opdringerig.

Corne Danen 09-08-2021

Mooie winkel, vriendelijk personeel, niet opdringerig, en duidelijk.
Kortom prima met hoofdletters.

Dirk 09-08-2021

2 weken terug een Samsung 50QN93A gekocht en geholpen door Sanne in Amsterdam.
Ze weet met vol overtuiging keurig alles te vertellen hoe en wat over deze tv.
Nu 2 weken verder ben ik heel blij met deze Tv en vooral door de vriendelijkheid en kennis precies wat ik zocht.
Top en tot de volgende aankoop.

Linda 09-08-2021

Zowel afgelopen vrijdag als zaterdag goed geholpen in winkel Zoeterwoude. Zijn heel blij met onze nieuwe LG TV en hebben dus zaterdag ook een bijbehorende LG soundbar gekocht. Er was een en ander niet op voorraad wat betreft soundbars, maar uiteindelijk een hele mooie deal gemaakt voor een duurdere met flinke korting. Ook Paul van Doetinchem heeft telefonisch goed zijn best gedaan zodat wij afgelopen zaterdag onze oude TV konden komen brengen in Zoeterwoude en de nieuwe hebben kunnen ophalen. Mooie grote winkel met aardige en behulpzame medewerkers!

Marcel S 09-08-2021

Scherpe prijs en goed geholpen in de winkel. Ook via de mail goed en snel contact. Platte TV levert originele Benelux modellen voor een scherpe prijs.
Daarbij doen ze zaken met een goed en net transportbedrijf die de TV met voorzicht thuis heeft bezorgt op afgesproken tijd. Top..

c.niehot 09-08-2021

Zeer goede service goed geholpen .
En ook nog een goede prijs gehad voor mijn oude tv.
LG tv gekocht zeer mooi beed tevrede klant.
En hele mooie winkel in rotterdam.EN de koffie staat klaar.

Jan Leenders 09-08-2021

Heb gisteren mijn nieuwe tv in Eindhoven gekocht. Werd vriendelijk ontvangen, en snel geholpen, ze nemen alle tijd voor je, tot ik
antwoorden had op al mijn vragen.
Betalen op verschillende manieren is geen probleem.
En nu lekker genieten van mijn nieuwe PLATTE TV.
Tot de volgende keer team Eindhoven!

Wil 08-08-2021

Eerst koffie gekregen, zoals een goed Brabants gewoonte betaamd, om daarna plezierig en goed geholpen te worden. Keuze was al gemaakt via de website dus na de voorraad check en administratieve handelingen TV en bijbehorende ophangbeugel direct mee kunnen nemen.

Henrik 08-08-2021

Goed geholpen, prettige, ruime winkel. Veel keus en de mogelijkheid om verschillende modellen te vergelijken

H slachter 08-08-2021

Duidelijk uitleg en hulp bij het kiezen van speakers en nemen ook de tijd voor je zonder te haasten dus dikke prima

Martin Heek 08-08-2021

Erg netjes via chat geholpen en uiteindelijk in de winkel in Naarden alles keurig afgehandeld

Albert 08-08-2021

Bij binnen komst meteen aangesproken, daarna even gewacht op de juiste medewerker onder het genot van een kopje koffie.
Perfect geholpen door Sanne de medewerker van platte tv Amsterdam.
Goede uitleg van de sony tv en de verschillen tussen de modellen.
Ook over het Sonos systeem had ze op elke vraag een antwoord.
Uiteindelijk een goed gevoel over de aankoop.

John de Mink 08-08-2021

Super geholpen gedegen advies en uitleg over de tv ook meegedacht in prijs voor ons. Mega tevreden over de adviseur.Vertrouwd gevoel gegeven aan ons. Bedankt !!!!!!! gr John de mink

Bert 08-08-2021

Goed advies, ruime keus. We wisten de maat 43 inch en 3d niet nodig toch voor een LG gekozen kwaliteit is naar ons zin

anton 08-08-2021

Prima winkel: eerst rustig kunnen rondkijken en oriënteren en vervolgens uitgebreid en kundig geholpen door jongen met bril, en daardoor in staat tot goed onderbouwde keuze. Ook uitleg over installatie, netflix, kabelkeuze. Kortom prima service en prima zaak!

Jack 08-08-2021

Via de website van Plattetv.nl terecht gekomen in de winkel in Rotterdam delfshaven. Een prachtige ruim opgezette winkel waar ik gastvrij werd ontvangen met heerlijk Rotterdams bakkie.

Verkoper Jordy heeft mij zeer kundig geholpen door hele gerichte vragen te stellen en zo mijn behoefte goed in kaart gebracht. Vervolgens zijn we concreet naar de opties gaan kijken en kwam hij met een zeer scherp aanbod. Dinsdag word de TV thuis bezorgd.

W. Bouwer 08-08-2021

Prettig geholpen door Edwin was even schrikken van kleine tv in de kast naar groot beeld op de kast 🤣🤣

Fleur 08-08-2021

Ik ben bij plattetv terecht gekomen door mijn zoon, ik had eerlijk gezegd nog nooit van de zaak gehoord, ging er dan ook heen met een beetje gemengde gevoelens deze gevoelens waren snel verdwenen toen ik de zaak binnenkwam hele rustige uitstraling vriendelijk personeel die niet meteen op je af stormt en je eerst even rustig alles in je op laat nemen. Wat ook heel fijn is dat elk merk zijn eigen hoekje heeft, heel overzichtelijk!! Ben zeer goed geholpen door Kevin, die maar goed heeft geholpen met de keuze voor een televisie.. Ben met een heel tevreden gevoel naar huis gegaan. Zou deze zaak ook zeker aanbevelen bij anderen. Ze verkopen trouwens ook nog barbecues zomers. Zeer tevreden klant.

H. Terlage 08-08-2021

We waren op zoek naar een nieuwe tv en de verkoper die ons hielp heeft ons heel goed geholpen. Hij vertelde ook de voor en nadelen uit van verschillende tv's en verstelde ons ook hoe je het aan moest sluiten. Nadat we thuis waren en alles installeerden bleek dat we niet de hdmi kabel nodig haddem maar een andere kabel voor de soundbar. Wij terug naar de winkel en weer werden we keurig geholpen en bood hij wel 2x zijn excuses aan. Ik maakte een grapje over de prijs van de kabel minus de benzinekosten maar kreeg hem gratis mee. Dit vind ik goede service en zeer vriendelijk personeel. Dit was in vestiging Naarden

Kevin 08-08-2021

Vriendelijk, kundig personeel. Denkt met je mee, en goede keus kunnen maken.

Nico Knol 08-08-2021

Voor de aflevering van onze nieuwe TV, werden wij keurig ingepland via whatsapp. Een week eerder als gepland. Afgelopen zaterdag was het zover. De medewerker van PlatteTV Heeft de doos in de kamer gezet en de oude TV gecontroleerd en ervoor gezorgd dat oude accounts e.d. verwijderd zijn. Na wat aanvullende adviezen voor de nieuwe TV konden wij aan de slag.