HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5184 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Frank 07-02-2022

Mijn vrouw en ik waren toe aan een nieuw geluidssysteem voor bij de tv. 4jaar geleden hebben wij bij de PLATTE TV een soundsystem gekocht, naar alle tevredenheid. Nu waren wij op zoek naar een upgrade en dolende in de hoek van Denon werden wij aangesproken door een uiterst vriendelijke en jongeman die vroeg of hij ons van dienst kon zijn. Deze jongman kan naar mijn mening goed luisteren naar zijn klanten en neemt alle tijd om uitleg te geven en alternatieven voor te stellen.Toen ook nog eens duidelijk werd er een inruil mogelijkheid bestond en hij ons daarvoor een passend voorstel deed was de deal gauw gemaakt.Dank je wel Daniël tot de volgende keer! PLATTE TV, top bedrijf!

Sel 06-02-2022

Best “grote beer”,

Vriendelijk bedankt!!
Je hebt mij geholpen om een goede keuze te maken voor het aanschaf van een tv.
Ik ben er super blij mee 😉.

Vriendelijk, mee denkend, oplossing gericht en geeft goed advies.
Is wel zo fijn, als je er zelf niet veel verstand van hebt en moeilijk een keuze kunt maken, dat je dan zo geholpen wordt om een goede keus te maken.

Vriendelijk bedankt, Grote Beer.

Huseyin Bayrakdar 06-02-2022

Goede service van de medewerkers, uitstekend geholpen door dhr. Sohrab Nouri. Er is actief geholpen voor advies en de levering was keurig op tijd. Mijn volgende aankoop zal weer bij PlatteTV wezen in Rotterdam.

René 06-02-2022

Prima advies en kennis van zaken.
Niet opdringerig en scherpe prijzen, product direct mee kunnen nemen.
Ook de koffie smaakt heerlijk.

Mark vb 06-02-2022

De shop in eindhoven heeft me heel goed geholpen. Er stond een fout op internet en ze deden totaal niet moeilijk en ik kreeg het product gewoon voor de geadverteerde prijs. Top service.

Cees 06-02-2022

Wij waren op zoek naar een soundbar en hadden onze keuze al gemaakt. Jorn kwam ons helpen en gaf met goede argumenten ook een alternatief aan. Ook deze konden we rustig beluisteren. Prima gedaan! De winkel is ruim van opzet en heeft een prettige sfeer. Aanrader!

Richard Linders 06-02-2022

Zeer goed en netjes ontvangen en geholpen met kennis van zaken door uw medewerker Rafael. Hij liet mij de juiste keuze maken voor de televisie die bij ons past en aansluit op onze wensen. Verder was te merken dat hij over de juiste kennis beschikt om uitleg te geven over dit apparaat.

Gijs Verweij 06-02-2022

Prima deal gemaakt online, verder goed geholpen.
De winkel (showroom) bezocht ivm info, goed te woord gestaan.
Aflevering netjes en correct...echt een aanbeveling!

Joy 06-02-2022

Super vriendelijk geholpen. Verkoper heeft er heel veel verstand van. Goed/ geweldig advies gegeven. Hij bracht de tv zelf naar de auto en hielp het erin te doen.
Ik weet waar ik mijn eerst volgende tv haal.
Aanrader 10+

R.H.de Vries - Gytsjerk 06-02-2022

Zeer scherpe prijs gekregen voor de aanschaf van mijn Philips TV.Plezierige afhandeling via internet met verkoper.Alle afspraken nagekomen en zelfs bij de aflevering kon ik nog een verandering maken in een door mij gemaakte afspraak.Super internet winkel!Ik kom zeker weer.

Hoogenberg 06-02-2022

Vriendelijk geholpen en zeer goed advies. Veel vergelijkingsmogelijkheden en goede uitleg van de mogelijkheden. Wij waren in de winkel in Utrecht. Zeer attent personeel.

Maureen Van Leeuwen 06-02-2022

Wij zijn perfect geholpen door verkoper, we hebben een goede keuze kunnen maken. verkoper wist ons veel belangrijke informatie te geven, en kon op alle vragen antwoordt geven. Al met al zeer tevreden over de hulp die wij kregen bij Plattetv. Bedankt.

Wessel 06-02-2022

Gisteren geholpen online en in de winkel in Utrecht door verkoper. Goed advies gekregen en bij het afronden van de aankoop ook nog goed en vriendelijk geholpen en belangrijke informatie gekregen. Er werd ook nog geholpen en meegedacht met het vervoeren van de tv. Wat mij betreft perfecte service en ben tot nu toe erg blij met de aankoop!

Robert 06-02-2022

Heel goed geholpen. Maar had ook graag nog gehoord dat een HDMI 2.1 geen overbodige luxe was. Anders dan dat top!

Willy 06-02-2022

Platte tv Nijmegen geholpen door verkoper wederom klantvriendelijk ontvangen.goede uitleg over de aankoop. Door onze enthousiasme heeft onze dochter er ook een tv en soundbar gekocht. Nu zo benieuwd naar de gemaakte keuze tv en arc

Joma1 06-02-2022

Allereers de prijs was goed. Ik wilde een soundbar. Heb geappt met een meneer en wilde hem ophalen in Eindhoven. Die ik wilde was er niet maar ik kreeg de opvolger voor dezelfde afgesproken prijs. Hij heeft mij geweldig geholpen en ik kon hem dezelfde middag ophalen top

Erica vd Top 06-02-2022

Ontzettend vriendelijk, geduldig en vakkundig uitleg gekregen van Corné in Utrecht, heel fijn!
Winkel inmiddels aanbevolen aan een vriend.

Henk 06-02-2022

Zeer goede voorlichting. Vertelde goed de verschillen tussen de verschillende tv’s en liet mij deze verschillen ook goed zien. Nam veel tijd voor mij, zonder opdringerig te zijn. Uiteindelijk werd er ook nog een zeer scherpe prijs aangeboden

co 06-02-2022

netjes en goed geholpen eerst via de site en via de chat hulp de keuze gemaakt waar sabrina me alle uitleg heeft gegeven en we een mooie prijs konden afspreken
daanra na de winkel in utrecht gegaan waar danny me verder heeft geholpen en netjes de gekochte dingen heeft helpen inladen

Johan 06-02-2022

Mijn belangstelling werd gewekt vanwege aangeboden korting en inruilmogelijkheid. Gaandeweg werd ik verrast door de vriendelijke chat-medewerkers en uiteindelijk was de afwikkeling in de aantrekkelijke winkel in Eindhoven perfect.

Mark 06-02-2022

In de winkel in Utrecht geweest en daar vriendelijk en deskundig door Naveen geholpen. Duidelijk de verschillen in de modellen toegelicht,uiteraard rekening houdende met mijn wensen en voorkeuren. Sony XR65-a84j

Van leeuwen 05-02-2022

Makkelijk parkeren en goede ervaring van de vorige T V levering ofwel tweede koop

Martin Kamp 05-02-2022

De avond voor de koop heb ik gemaild voor een korting. De aangeboden korting was van dusdanig niveau en concurrerend dat ik besloot van de deal gebruik te maken bij de vestiging in Naarden. De verkoper Stefano wou zeker weten of ik de juiste TV had gekozen en stelde mij toch nog even enkele controle vragen. Daarna kreeg ik nog een uitgebreide uitleg en goed advies omtrent de bekabeling en de extra garantie en omruil mogelijkheden. Ik werd zelfs nog geholpen met het inladen in de auto. De Philips OLED is echt een plaatje. Ik kom voor de zomer terug voor een QLED voor in mijn overkapping, dat advies heb ik ook alvast gekregen. De Top Service van Platte TV begon voor mij de heldere website en vervolgens met de vlotte mail van Tim en de fijne service van Stefano. Een 10 waard.

Terburg 05-02-2022

Ondanks dat de tv pas 2 weken na aankoop bezorgd kon worden ben ik tevreden over de prijs/kwaliteit van de producten en duidelijke informatie op de website.

Dennis 05-02-2022

Vriendelijke mensen, snelle reacties, fijne installateur. Een mooie deal kunnen maken.