HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5176 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Dick 23-11-2021

Toevallig kwamen wij bij PlatteTV terecht. Wij werden daar op een zeer vriendelijke en professionele wijze geholpen. De verkoper had duidelijk verstand van zaken en dat is precies wat we zoeken bij de aanschaf van apparatuur. Hierdoor hebben we een product gekocht wat zeker aan alle verwachtingen voldoet en waar we echt content mee zijn. Alle afspraken worden keurig nagekomen.

Bmink 23-11-2021

Zeer goed geholpen en het personeel is aardig plus deskundig. Ik en mijn vrouw kregen ook nog een bakje koffie aangeboden.

xander 23-11-2021

Ik was druk overal op internet aan het zoeken voor nieuwe tv als vervanging van me oude plasma.
Nadat ik wat moois had uitgezocht kon ik black friday korting aanvragen en kreeg een mooie korting en kwam uit op ongeveer de laagste prijs die ik kon vinden.
Volgende dag op zoek gegaan naar PlatteTV in Utrecht .... dacht kanalen eiland .... kan dit wat zijn 🤨
blijkt het een prachtige winkel te zijn waar die er nog professioneel uitzag ook.
Bij binnenkomst vriendelijk verwelkomd en ik liet mijn aanbieding zien die ik had gekregen via de mail.
Uiteindelijk met een duurdere versie weggegaan maar die had ik ook voor scherpe prijs meegekregen.
Ook meteen een nieuwe tv voor me ouders meegenomen, moeder vond de tv erg groot (paste niet meer op het kastje).
Dus uiteindelijk meer uitgegeven dan de bedoeling was, maar ben netjes geholpen en goed ingelicht.
Hoop veel plezier aan mijn tv te beleven, eerste paar uur heb ik me ogen uitgekeken wat een strak beeld het is.

B.D. de Zeeuw 23-11-2021

Ben naar Platte tv in Utrecht gegaan omdat het voor ons om de hoek is en naar aanleiding van een heel mooi aanbod via jullie site die heel duidelijk en overzichtelijk is,
We zijn geholpen door verkoopmedewerker xxxx en het chatgesprek gedeeld met het aanbod van het chat gesprek met yyyy wat ook heel vriendelijk was en duidelijk.
Xxxx heeft ons uitleg gegeven over alle opties en advies HDMI 2.1 daarnaast extra verzekering van 3 jaar op schade of led pixel uitval met service aan huis van Samsung, deze hebben wij door de goede uitleg erbij genomen.
Door de drukte wegens Black Friday is de nieuwe tv op maandag de 22ste november gebracht.
En zelfs de bezorgers waren heel vriendelijk en ook daar een review over geschreven want niet alleen een nieuwe tv maar ook een mooie dag door de goede service.

Martyn en Kim

Aad 23-11-2021

Omdat de doorgifte van FM via de kabel stopte, moest ik op zoek naar een nieuwe installatie, die ook DAB+ kan ontvangen. Via internet kwam ik terecht bij Platte TV Zoeterwoude, omdat ik daar mijn bestaande installatie kon inruilen. In overleg met de verkoper gekozen voor een DAB+ radio met CD-speler, maar door problemen met chips en containers was er op snelle levering geen zicht meer. Uiteindelijk na advies gekozen voor een internetradio, die gelukkig op voorraad was en de inruil leverde een leuke korting op. De oude installatie krijgt een nieuw leven via een 2e hands winkel, gericht op de minderbedeelden in ons land. Een prachtig initiatief.

Bas F 23-11-2021

Goede displays goede hulp, eerlijke info, veel kennis van de producten en de technologie erachter. Inleving in de wens van de klant. Hulpvaardig bij inladen in auto. Geholpen in winkel aan de Vierhavenstraat in Rotterdam

Eddy 23-11-2021

Zeer vakkundig geholpen bij de installatie van 2 extra speakers door medewerker xxxx. Goed geluid en wat extra tips gekregen zodat de geluidsbeleving van zowel de tv als de radio helemaal geoptimaliseerd is. Echt helemaal top en hij verdient dan ook een dikke 10.

Edith 23-11-2021

Mijn zoon en ik zijn vanmiddag weer top geholpen door een zeer vriendelijke, behulpzame, bekwame en humoristische winkelmedewerker met de bijnaam Grote Beer! 28 jaar geleden kochten mijn (helaas inmiddels overleden) man en ik daar onze eerste home cinema. Waarvan de surround nog steeds in onze huiskamer hangt. En het de hoogste tijd werd om het maar eens af te maken met een televisie van deze generatie 😉.
Wij kunnen niet wachten wanneer het OLED geval aan de muur hangt. Kortom een zeer geslaagde middag dankzij Grote Beer.

J.Visser 23-11-2021

Bezoek aan PlatteTV Groningen afgelopen vrijdag 19 november.
Ik was op zoek naar een Denon AVR met verschillende opties, waaronder ATMOS.
Zoals iedereen wel een beetje weet, zijn door schaarste van elektronische chips veel produkten niet leverbaar en er zijn lange levertijden.
Bij PlatteTV Groningen mijn wensen geuit naar een Denon AVR met de gewenste opties.
Wat ik niet had verwacht was dat de in november dit jaar uitgekomen Denon AVR X1700H beschikbaar was.
Op voorraad, met de gewenste functies en zelfs nog mee kunnen liften met de BlackFriday korting.
Inmiddels geïnstalleerd en is helemaal naar “luister-wens”.
“No-nonsense” en open verkoopadviseur, to the point, leuk gesprek en een blijde klant.
Dank PlatteTV Groningen.

Ties S. 23-11-2021

Eerdere contacten over de aanschaf van mijn Oled en muurbeugel waren altijd prettig en servicegericht, waardoor ik sneller tot keuzes kon komen.
Vandaag is medewerker ... langsgekomen om de tv aan de muur te bevestigen. ... was erg kundig, netjes, legde al het nodige goed uit en gaf ook advies. Verder ook aardig en gezellig en uiteraard zeer blij met het resultaat!

Ad Westerhof 23-11-2021

Zeer goede en deskundige uitleg en een goede kop koffie ! We verwachten dat de rest van het traject net zo soepel verloopt !

willem 23-11-2021

ik heb een 8 gegeven,dit had meer kunnen zijn als in de orderbevestiging niet had gestaan dat de bezorging wel eens vertraging op zou kunnen lopen.er is tijdens het verkoop gesprek(wat overigens prima en duidelijk verliep) niets over ter sprake gekomen.we wachten af!als het echt later wordt zit ik zonder tv.dit vind ik een groot minpunt

Ingrid 23-11-2021

Er werd alle tijd genomen om goed en duidelijk uitleg te krijgen over het gevraagde artikel. Geen moeite te klein. Prettige sfeer, sympathieke medewerker.

Ton Feskens 23-11-2021

Vandaag op pad geweest om een nieuwe tv te kopen. Verschillende winkels bezocht. Niet veel wijzer geworden. Tot ik terecht kwam bij Platte TV in Eindhoven
Fantastisch geholpen door .... Het verschil tussen oled en (neo) qled legde hij duidelijk en in in jip en janneke taal aan mij (72 jaren jong) uit. Heel tevreden meen LG Oled naar huis gegaan
Dikke uit voor ... en Platte TV

R. Zuidhof 23-11-2021

Goede service en uitleg zowel in de winkel bij platte tv door ... als thuis bij ons door ..... . Nemen de tijd voor je en denken mee. Hebben we als zeer prettig ervaren. We zullen platte tv zeker aanraden bij anderen en er zeker nog iets bestellen.

v.d.Veer 23-11-2021

Uitgebreid geholpen door ... Hij gaf goede aankoop informatie op zowel sales als after-sales, en nam uitgebreid de tijd voor ons. Mede door de professionele houding, zijn kennis en de pakketprijs hebben wij besloten om tot aankoop over te gaan.

.... gaf niet het idee dat hij flink wilde verdienen, maar ging naar ons idee voor klant behoefte en tevredenheid. Hier kunnen veel verkopers nog een voorbeeld aan nemen.

WL 23-11-2021

Uitstekend advies en antwoorden op al mijn vragen.Goed bereikbaar en ruime keuze

Peter T 23-11-2021

De shop is erg overzichtelijke en ...heeft ons uitstekend geholpen. Hij was zeer kundig en duidelijk en heeft goed de tijd voor ons genomen. Hij gaf goed advies en heeft extra zijn best gedaan om een spoedige installatie te regelen. Top service!

Anja 23-11-2021

We werden super aardig ontvangen door een jongeman die ons ook direct koffie/thee aanbood. Hij ging daarbij ook diegene halen die iets voor ons kon betekenen voor de oled tv.
Deze jongeman wist daarbij ook alles te vertellen zonder opdingerig te zijn over de tv's. Uiteraard met tv naar buiten door de vriendelijke, behulpzame en deskundig personeel.

Jan 23-11-2021

Gebruiksvriendelijke site. Goed geholpen in de winkel in Utrecht door .......

Joeri van den Kieboom 23-11-2021

Perfecte service bij de aanschaf van mijn nieuwe televisie, de LG OLED65G1RLA.

Vriendelijke medewerker met verstand van de vele verschillende toestellen. Geen vervelende praatjes om een duurder of 'beter' toestel aan te schaffen. Ik kreeg bevestiging op mijn eigen research en we kwamen samen tot de conclusie dat ik een mooi toestel op het oog had.

Ramon 23-11-2021

Had een receiver besteld via internet maar deze in de winkel retour gebracht. Was niet helemaal wat ik wilde en in de winkel hoopte ik wijzer te worden wat wel te kopen. Goed geholpen en uiteindelijk met tv huiswaarts gekeerd en de lg soundbar volgt per post. Nette winkel, nette prijs en veel persoonlijker dan de grote bekende massa winkel waar ik echt als een nummer met weinig interesse geholpen word.

Henk 23-11-2021

Goede service en duidelijke uitleg over de werking van het toestel, kom in het voorjaar terug voor een toestel in mijn recreatie verblijf.

Thijs 23-11-2021

Ik ben top geholpen door het personeel van de chat, mijn keuze is uiteindelijk gevallen op de XR-65X94J, hierop heb ik nog een mooie korting gekregen waardoor Plattetv het goedkoopste was tov de gangbare vergelijkingssites.

CS 23-11-2021

Kundig te woord gestaan. De verkoper nam zijn tijd om een en ander te laten zien en de verschillen aan te duiden. Alternatieven gezocht voor wat ik zelf in gedachten had. Uiteindelijk een goede deal ook gekregen.