HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

jan 29-01-2021

ik heb al eerder een tv aangeschaft bij plattetv daarom heb ik wederom weer een nieuwe tv aangekocht bij plattetv wederom een geweldige ervaring met een prima service alex heeft met grote deskundigheid alles geinstaleerd en uitleg gegeven ook bij de aankoop via internet prima geholpen door michiel met advies en een leuke korting ben heel blij met de hele afhandeling.ik blijf vaste klant

G.G.M. Valckx 29-01-2021

Op de eerste plaats de prijs/kwaliteitverhouding.
In de chat met Youri super duidelijke informatie gekregen betreffende de aanschaf van een QLED Samsung tv met losse Samsung sound beam.
Deze vriendelijke en duidelijke uitleg heeft mij over de streep getrokken deze bij hun te bestellen.
Daags na de bestelling keurig bezorgd, installatie was vrij gemakkelijk.
Mooi helder beeld en SUPER geluid van de sound beam.
Zeer tevreden en derhalve beveel ik platte tv uiteraard bij iedereen aan die voornemens is elektronica te kopen.
TOP Bedrijf!

D. den I. 29-01-2021

Voor de feestdagen heb ik hier een nieuwe TV aangeschaft. N. heeft me geweldig geholpen en geadviseerd, ook toen het oorspronkelijke model niet meer op voorraad bleek te zijn. Ik heb geen zorg gehad omtrent aanschaf van een toch wel duur object. Heel blij mee!

Thijs S , Hoofddorp 29-01-2021

Eerlijk gezegd ken ik de winkel niet. Ik heb de TV via internet besteld,
omdat de prijs concurrerend was en mijn keus voorradig was. De levering was zeer correct en volgens afspraak . Vooral over Installateur “D” ben ik super tevreden. Hij heeft de TV afgesteld en
geweldig mooi opgehangen, zelfs de draden helemaal weggewerkt.
Met een “ tien” doe ik hem tekort. Dat moet een “ elf “ zijn

Saro 29-01-2021

Online snel contact en duidelijke en geduldige uitleg. TV is uitstekend geïnstalleerd door D.

Marco 29-01-2021

Voor de derde keer weer een tv gekocht, nu alleen via internet dat we met de pandemie zien. Onwijs goede support via de live chat gehad met een goed advies. Binnen 2 weken thuis afgeleverd opgehangen en draaien...
Bedank plattetv !!!

Willem Trouwen 29-01-2021

Eigenlijk ben ik uiterst tevreden over hoe ik ben geholpen door de vriendelijke medewerkers van PlatteTV.
Max D. van de vestiging in Naarden, heeft mij door het hele bestelproces begeleid en al mijn vragen professioneel, vriendelijk en naar volle tevredenheid beantwoord.
Ik heb gekozen voor de LG OLED65CX6LA, omdat dit toestel mij het meeste aansprak en PlatteTV heeft de laagste prijs garantie, dus daar hoefde ik verder niet over na te denken waar ik dit toestel zou bestellen.
Ik heb het toestel nu een aantal weken in huis en ik moet zeggen dat ik alleen maar positieve opmerkingen over dit toestel kan maken.
Het beeld van het OLED scherm is super mooi en door de diverse instellingen helemaal naar smaak in te stellen.
Nogmaals wil ik de medewerkers van PlatteTV bedanken voor de snelle professionele service en vriendelijkheid.
Ik ben een zeer tevreden klant geworden van PlatteTV.nl

Willem Trouwen

vManen 29-01-2021

Ondanks sluiting van de winkel vanwege lockdown werd telefonisch uitstekend informatie verstrekt en offerte geplaatst.
Ook de plaatsingswerkzaamheden werden vlot en vakkundig uitgevoerd, geheel naar wens.

Lex 29-01-2021

Was op zoek naar nieuwe TV en ben uitstekend geholpen door xxx met mijn vragen. Hij gaf nog alternatief aan en dat uiteindelijk gekocht. Prima advies en uitstekend geholpen.

Hans 29-01-2021

Voor het eerst bij deze winkel besteld, de reden dat ik er bestelde was de optie ruil je TV in (verkoop), de chat verloopt makkelijk. Personeel achter de chat is vriendelijk en behulpzaam en denkt mee.

Ik heb besteld een 65 inch Oled CX6LA en die werd netjes op tijd bezorgt, de bezorger was vriendelijk en zag er verzorgt uit (dit zijn dingen die ik belangrijk vind). Hij zette de doos neer waar ik hem hebben wilde dus de bezorgservice was top.

Mw. A.W. Leijten-den Hollander 29-01-2021

Toevallig kwam ik bij jullie bedrijf terecht tijdens het googelen.
Ben super tevreden met de dienstverlening. Xxxxx is ook een prima installateur.

Tevreden klant 29-01-2021

Na problemen binnen de garantie met Qled TV zeer netjes geholpen door Platte TV!! Er werd door Daniel van de vestiging Nijmegen een aantal zeer aantrekkelijke voorstellen gedaan om de defecte TV te vervangen. Dit alles met kunde en vriendelijkheid geregeld door Daniel. Top!! UIteindelijk voor een maatje groter gegaan! De QE65Q95T. Wederom weer zeer tevreden over Platte TV!!

Danielle Oud 29-01-2021

Ik ben onwijs goed geholpen, er wordt met heel veel zorg met de klant omgegaan. TOP!

Djaswan Kowlesar 28-01-2021

Deskundig advies bij aankoop (en een mooie deal), tevens een professioneel installateur die alles keurig heeft gemonteerd/geïnstalleerd.

Leen 28-01-2021

Scherpste prijs, snelle service. TV professioneel opgehangen en geïnstalleerd door zeer vriendelijke en behulpzame installateur die zichtbaar plezier heeft in zijn werk!

Orry 28-01-2021

Super service
Snel , vlot en vriendelijk en een enorm groot aanbod keuze !
En zeer goeie hulp en advies bij vragen

JVR 28-01-2021

Graag wil ik platte tv beoordelen. Omdat ze geweldige service vriendelijk en de beste prijs hebben. Niet alleen ik zelf maar ook eigenlijk iedereen van de familie koopt bij platte tv. Top geweldig fijne service

G. Pardon 28-01-2021

Goede service en hulp bij een niet leverbaar artikel door adviseur T :). Goed en deskundig geholpen aan een ander product.

Arno 28-01-2021

Je wordt serieus genomen! Ze leggen alles goed uit. En hebben verstand van zaken.

Henk 28-01-2021

Perfecte service en ondersteuning, een aanrader.
Pascal is zeer klantvriendelijk en heeft alle kennis die nodig is. Perfecte installatie

ger 28-01-2021

de shop is gebruik vriendelijk en in de winkels word je goed en vakkundig geholpen
de levering en eventuele installaties worden zeker heel netjes gedaan en daarbij ook nog een heel goed advies en als dat nodig blijkt ook nog wat tips.
de meneer van platte tv R.S was met de uitgevoerde werkzaam heel netjes en zeer vriendelijk.
dus al met al van begin tot het eind een hele goede service

A. Maten 28-01-2021

Zeer goede ervaring met plattetv.nl. Goede deal kunnen maken door mijn vorige tv in te ruilen. Vandaag heeft D. van jullie bedrijf mijn nieuwe tv geïnstalleerd. Ik ben erg vriendelijk en kundig geholpen.Niets was te veel en hij heeft uitgebreid de tijd genomen om alles uit te leggen.Ook heeft hij alles netjes gemonteerd. Ik ben zeer tevreden.

Stephan 27-01-2021

Gister tv bestelt en betaalt, krijgen we een mail dat deze niet leverbaar is. Kunnen niks anders leveren dus wil ik mijn geld terug , moet nog wachten. En tot mijn verbazing kun je hem nog gewoon bestellen op de dit staat bij van beperkt leverbaar. Nee voor mij geen platte tv meer.

Marinus de Baar 27-01-2021

Gekocht: Samsung tv (The Frame 43 inch). Onder inlevering van oude tv een goede deal kunnen maken. Ik ben vooral tevreden over het ophangen en installeren van de tv door ***. Erg vriendelijke jongen, werkte zorgvuldig, netjes, en hij wist wat hij deed. Gaf ook nog een paar goeie tips. Dik tevreden!
Officiële reactie van HelloTV 28-01-2021

Beste Marinus,

Mooie keuze heeft u gemaakt met de Samsung The Frame TV, extra fijn dat u gebruik heeft kunnen maken van een inruildeal. Bij The Frame is het natuurlijk extra mooi als deze goed geïnstalleerd wordt, fijn om te horen dat dat is gelukt met hulp van onze installateur. Heel veel kijkplezier gewenst!

Jelske - PlatteTV

Joop 27-01-2021

Nadat ik mijn vragen had voorgelegd kreeg ik een duidelijk advies en een eerlijk voorstel.
Daarna werd de koop duidelijk in orde gemaakt en ontving nog nader advies.
Zeer tevreden was ik over de monteur *.
Hij gaf duidelijk uitleg over het gebruik.