HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Jack 31-12-2022

Wij kochten begin december 2022 een nieuwe Samsung tv bij Hellotv. Wij werden uitstekend geholpen door de verkoper. Toen binnen een week bleek dat de tv een geluidprobleem had , namen wij contact op met de winkel en service afdeling. Wij kregen zonder problemen een nieuwe tv. Super service noemen wij dat! Wij zijn heel tevreden over de medewerkers van de winkel in Eindhoven en de landelijke service afdeling van Hellotv.

Jan P 31-12-2022

prima service.
Maakt garantie voorwaarden werkelijk waar. De volgende keer weer naar Hello TV.

Han 31-12-2022

Ben in jullie winkel in Den Bosch door X super goed geholpen/geadviseerd. Er werd voldoende tijd genomen en naar wensen geluisterd en daar kundig op gereageerd. Perfect advies ontvangen. Nu naar een week kan ik zeggen dat ik erg blij ben met mijn Led TV van Samsung. beter kan niet! Evenals de ervaring in jullie winkel in Den Bosch en de adviezen. Dank daarvoor!

Geraldo 31-12-2022

Heb eerst via mail contact gezocht om informatie te krijgen voor het inruilen van mijn oude tv. Ik kreeg snel en duidelijk een goed aanbod.
Daarna naar winkel in Eindhoven gegaan en duidelijke uitleg gekregen en offerte gekregen.
Toen thuis nog overlegd. Terug naar winkel. Weer snel en goed geholpen. Een klein minpuntje, toen pas te horen gekregen naar garantie mogelijkheden.
Ben wel zeer tevreden over de vriendelijke en duidelijke uitleg, met tijd voor mij als klant ondanks de drukte.

Alexander 31-12-2022

Via internet op de site van HelloTV gekomen waar ik naast de toch al mooie prijs voor een TV ook nog een extra korting én een inruilprijs voor mijn oude tv kon opvragen. Binnen enkele minuten via e-mail een hele mooie deal gekregen. Hele fijne manier om tot een leuke deal te komen, echte plus. Tv direct zelf in de vestiging (mooi en ruim om rustig naar alle mooie toestellen te kijken) in Rotterdam opgehaald (bleek gewoon dichtbij te zijn). Hier keurig op een ongedwongen manier geholpen en goed advies gekregen over montage aan de muur van de tv, de nieuwste kabels en service pakketten. Mijn oude tv is ingenomen en hulp gekregen bij het inladen van de nieuwe tv in de auto. Mooie deal. Mooie nieuwe tv, oude tv direct opgeruimd, fijne klantbelevenis en alles (inclusief tv thuis opstellen) binnen een paar uurtjes geregeld. Zelfde avond lekker genieten van mijn nieuwe LG 65 inch tv. Helemaal top!

HJ Wammes 31-12-2022

Wat een service bij HelloTV! Hulp met uitzoeken van een defect, spullen mee om te testen thuis, reparatie, uitzoeken van een andete tv, en die ook weer ruilen voor een ander model. Het kan allemaal. En altijd een vriendelijke collega. Zowel aan de balie als aan de telefoon. Dank jullie wel.

Lucy 31-12-2022

Goeie info over de tv. Echter het willen verkopen van een veel te dure HDMI kabel knaagt wel een beetje.

Michel 31-12-2022

Ik was op zoek rond black friday naar een nieuwe set tv+ soundbar. De sticker, neem contact op voor wellicht nog meer korting is een super trekker. Daarna in contact geweest via chat en mail, wellicht toen het wat serieuzer werd had er ook gebeld kunnen worden. Ik was nl aan het mailen en chatten met 3 medewerkers want iedereen pakt op wat er ligt. Maar goed verder goed en duidelijk geholpen. Ik had gekozen voor montage en dat duurde ruim 3 weken. Nu deed mijn oude tv het gewoon dus was er niks aan de hand. De monteur was zeer vriendelijk, kwam met goede adviezen en nam zijn tijd. Top gemonteerd. Super fijn dat je ook daar nog een kabel of kabelgoot kon kopen want dat is lastig inschatten als je de tv nog niet hebt. De administratieve afhandeling gaat dan alsnog via kantoor met app en dat kan efficiënter want dat koste wel ruim 30min. Al met al hangt het er nu mooi bij voor een top prijs ben er zeer blij mee.

Max 31-12-2022

HelloTV heeft scherpe prijzen en als je het ergens anders goedkoper ziet dan gaan ze daar in mee. Dit is direct online via de chat te regelen, zelfs met kerst! Bezorging was prima.

Nienke 31-12-2022

Deskundig aankoop advies per tel. en email. Snelle levering en een professionele en zeer aardige installateur. Ik ben 100%tevreden met mijn aankoop.

Ruud E 31-12-2022

Vlot geholpen. Medewerker nam de tijd voor mijn vragen.
Was deskundig en kon mijn vragen beantwoorden.
Minpuntje: winkel oogde wat rommelig, niet alle ruimte gevuld.
Artikel was niet op voorraad maar wordt gratis afgeleverd.

Jouke Pier Holtrop 31-12-2022

Een zeer tevreden klant bij Hellotv. Via de chat heb ik antwoord gekregen op al mijn vragen en heb vervolgens de LG G2 65" voor een zeer nette prijs mogen kopen. Uitstekende service en petje af voor X (van de chat)

Peter 30-12-2022

Ik ben blij met de tv die ik heb gekocht. Maar ondanks dat ik de moeite heb genomen heb om fysiek naar de winkel te gaan voel ik me toch een beetje genaaid.
Ik heb naderhand online op de ‘vraag korting’ knop gedrukt en daar kreeg ik €40 meer korting dan in de winkel.
Ook het standaard verkooppraatje ‘pixel garantie’ voorkom je als je online koopt.

Martin K 30-12-2022

Wij zijn vriendelijk en deskundig geïnformeerd in de winkel. Men nam uitgebreid de tijd hiervoor.
Vandaag 30 dec is de tv afgeleverd opgehangen en geïnstalleerd.
Alles werkt zoals de soundbar en ook mijn homecinema systeem en mij Bluetooth oortjes. De monteur was zeer deskundig en vriendelijk en gaf een goede instructie hoe alles werkt. Zit nu tv kijken op een subliem scherm met de laatste technologie.

Scheper 30-12-2022

Super goed geholpen. Denken met je mee en kunnen ook nog eens wat met de prijs doen. Super geregeld.

D.M van Melle 30-12-2022

Wij hebben hier eerder gekocht en ook nu weer goed geholpen en erg goede en snelle service.

Een 10 met een griffel. Verkoper kundig en snel.

JP 30-12-2022

Na telefonisch contact de volgende dag de winkel bezocht. Vakkundig geholpen en een zeer goede uitleg
De service is een dikke tien.
MIJN volgende aankopen zullen zeker weer BIJ HELLO TV ZIJN.

Roeland Turksema 30-12-2022

Goede service snel en duidelijk
Nette winkel en ruim assortiment
Aan te bevelen

John 30-12-2022

Perfect en prettig geholpen door medewerker.
Prima advies gekregen voor nieuwe tv.
Uitstekende tv.

Jan 30-12-2022

Een prachtige Samsung Q LED 75 inch aangekocht bij Hello TV. De deal was snel gemaakt met een prima inruil van mijn oude Samsung Q LED ook toen aangeschaft bij Hello TV. installateur A heeft de nieuwe TV meer dan uitstekend geinstalleerd en aangesloten en ook nog een advies voor HDI kabel ook deze direct geleverd en aangesloten, Een dikke 10 voor Hello TV en de installateur A ! De volgende TV komt zeker ook weer van Hello TV.

Kees 30-12-2022

Top winkel en heel goed geholpen en zij geven eerlijk advies, vriendelijke verkopers.

Ton Verhagen 30-12-2022

Vriendelijk - vakkundig- bereikbaarheid per telefoon kan beter - hulpvaardig - redelijk in deals

Gerard 30-12-2022

Snelle en duidelijke communicatie en correcte levering van het bestelde artikel. Zeer tevreden over het nakomen van de gemaakte afspraak

Mike 30-12-2022

In de shop weten ze waar ze over praten!
Netjes en snel geholpen en antwoorden gekregen op de vragen!

De website is zeer makkelijk in gebruik.

De levering was snel! De heren waren vriendelijk en hebben zoals verwacht de tv netjes binnen gebracht!

T.m. 30-12-2022

Makkelijk contact te leggen, goed geholpen en levering de volgende dag (minder blij met de service van de bezorgdienst)