HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Yasin Söğütlü 23-04-2022

Qua locatie eerste keer bezocht. Super vriendelijke en behulpzame service denken mee in oplossingen en komen met goed voorstellen. Betreft winkel in Amsterdam.

Peter 23-04-2022

Geholpen door een behulpzame
vriendelijke medewerker, onze tv ingeruild tegen een goede prijs.

Miranda Muilwijk 23-04-2022

Voor het eerst naar Platte TV geweest. Indruk als je binnen komt. Keurig, ruimtelijk, overzichtelijk. Je word vriendelijk begroet door de heren. Wij hadden al iets op het oog en had ook voor ons bezoek via de email contact gehad. Had een mooie aanbieding gekregen. Vandaar ons bezoekje aan de winkel. Prima geholpen door ****. Wist ons de juiste info te geven en heeft daardoor nog wat randartikelen kunnen slijten aan ons. Puur door duidelijke en eerlijke info te geven. Hoop als ze de tv komen ophangen dat deze vriendelijke service doorgaat.
( tip… misschien de nota meegeven in een envelop of mapje)
Dus cijfer nu een 9 na het ophangen misschien wel een 10. Superrrrrrrrrr heel blij!

Theon 23-04-2022

Snel en goed geholpen met de juiste TV voor onze woonkamer. Zeer tevreden met het resultaat en de goede help.

Mark en Inge van Grondelle 23-04-2022

Op 15 april hebben wij een TV gekocht bij PlatteTV. Thuis hadden wij al netjes ons huiswerk gedaan door de reviews te lezen van deze zaak. Veel lovende woorden waardoor wij het er zeer zeker voor over hadden om een stukje verder te rijden dan rondom onze eigen woonplaats. Wij zijn ontzettend goed geholpen, kregen heel veel ruimte en tijd om heerlijk zelf rond te lopen, de ene tv met de andere te vergelijken. Af en toe een kopje koffie en daarnaast we ontvingen alle informatie die we nodig hadden om een na 2 uur een keus te kunnen maken. Wij zijn geholpen door medewerker op een zeer professionele manier met veel kennis en duidelijke uitleg, daarnaast super klantvriendelijk!! PlatteTV wilt graag een10 scoren, van ons hadden ze een 12 gekregen als het zou kunnen. Zeker een aanrader om daar naar toe te gaan en met een glimlach en goed gevoel weer naar huis te gaan. Goed gedaan, ga zo door!!!

Rodje 23-04-2022

De service is goed en personeel is behulpzaam, klantgericht en vriendelijk er wordt mee gedacht.
De winkel is overzichtelijk

Harry 23-04-2022

Prima product gekocht, prima geïnstalleerd. Duidelijke uitleg, echt super tevreden

Jutte 22-04-2022

Wij waren reeds bekend met deze winkel door de aankoop van een Heos installatie.
Daarom teruggekomen voor de aanschaf van een nieuwe TV. Werden vriendelijk ontvangen door Y.
Y heeft ons daarna prima begeleid bij de aanschaf van een nieuwe TV .
Na onze keuze heeft hij ons gewezen op een beter en nieuwer alternatief met daarbij een aantrekkelijk aanbod. Na overleg hebben wij alsnog besloten te gaan voor het voorgestelde alternatief.
Nogmaals Y hartelijk dank voor jouw advies en zien uit naar de levering en montage van onze nieuwe TV

X van platte TV heeft bij ons een TV van 75 inch opgehangen en geïnstalleerd compleet met beugel conform de afspraak. Alles is naar wens verlopen incl. de instructie om de TV te bedienen. Wij zijn zeer tevreden over de behandeling door Platte TV.

Stefan 22-04-2022

Goed en eerlijk advies gekregen van de medewerker en duidelijke uitleg over de verschillende opties en de voor- en nadelen. De medewerker wist echt waar hij het over had en heeft ons vriendelijk geholpen.

Patrick 22-04-2022

Duidelijke website, snel contact met winkel en klanten service. Snelle levering.
Vriendelijke bezorger, was er op de afgesproken tijd. Heeft de tv uitgepakt en geïnstalleerd. En duidelijk uitgelegd.

Gökhan071 22-04-2022

gastvrije personeel, een hele mooie deal afgesloten en alles soepeltjes verlopen

Saskia 22-04-2022

Werden meteen geholpen. Deskundig advies. Een duurder product gekregen voor dezelfde prijs. Vriendelijke verkoper.

Feik 22-04-2022

Vandaag een nieuwe tv gekocht bij plat tv Utrecht, ik ben uitstekend geholpen door....
deze prima verkopen had op iedere vraag antwoord en gaf een prima uitleg over de verschillende mogelijkheden zonder aandringen, we hebben gekozen voor de Samsung qled tv en door de inruil actie voor een scherpe prijs ..... goed gedaan ....

Maria Wigman 22-04-2022

Deskundige uitleg bij het kopen van een LG OLED tv. Ophangen van de TV is mogelijk en van een soundbar aan ons uitgelegd en laten horen.
Met kennis van zaken geholpen in de winkel. De TV is vandaag geleverd en geïnstalleerd door Prettige monteur. Rustig en vriendelijk alles gemonteerd en aan ons uitgelegd. Zeer tevreden.

Anouk 22-04-2022

Vriendelijke klantenservice die al je vragen snel beantwoord. Vergeleken met andere aanbieders vind je het hier voor de beste prijs. Medewerker neemt goed de tijd voor je.

GijsB 22-04-2022

Super geholpen in de winkel Amsterdam, en een superdeal aangeboden gekregen voor mijn 43inch Samsung Frame TV! Ook de nazorg is helemaal in orde, snelle en correcte reactie op al mijn vragen!

Niek 22-04-2022

Erg mooie winkel met een flink assortiment en waar veel uit voorraad verkrijgbaar is. Na wat research op de website zijn we naar de winkel gegaan, omdat we toch wat advies nodig hadden. Hier zijn we enorm goed geholpen en geadviseerd door... en hebben we meteen een nieuwe TV aangeschaft.

Pieter 46 22-04-2022

Mijn voorkeur voor platte tv heeft verschillende redenen belangrijk is natuurlijk de prijs heb het product nergens goedkoper kunnen vinden,
Als binnen in de winkel staat dan valt de verlichting op die is ongeveer het zelfde als je thuis tv zit te kijken en niet zoals in andere winkels een zee van licht,
Waardoor je misschien niet het juiste tv koop.
De medewerkers zijn zeer vriendelijke behulpzaam en behulpzaam.

Go 22-04-2022

Mooie winkel, ruim opgezet. Ik ben heel fijn en gezellig geholpen door.... .

Manuela Pek 22-04-2022

Keurig netjes geholpen door medewerker... van filiaal Utrecht
We kregen goede uitleg, en er werd echt naar onze wensen geluisterd
Er werd alle tijd voor genomen.
De verkoper krijgt van ons een 10

Wijnand 22-04-2022

In de shop heb ik mij georiënteerd voor de keuzes die er zijn. Daarna ben ik naar de winkel in Zoeterwoude gegaan voor de eventuele vragen. Daar ben ik vriendelijk, constructief en eerlijk geholpen. Men is duidelijk en open.

Saskia Plandsoen 22-04-2022

Ik geef een 10! Snel en correct geholpen bij aanschaf, levering was ook op tijd en de installateur heer XXX, uiterst competent, geduldig en behulpzaam ! Raad iedereen platte tv aan

Bakker 22-04-2022

Goede service en advies, vriendelijke installateurs, hulpvaardig, flexibel. Ik heb inmiddels meerdere televisies bij platte tv aangeschaft, altijd tot volle tevredenheid.

Dick Vermeulen 22-04-2022

Vanmorgen advies gehad van medewerker van platte tv in Nijmegen. Uitstekend geadviseerd en de tv gekocht

André Taal 21-04-2022

Hele mooie en ruim opgezette showroom! Waar er genoeg ruimte is om te zien en luisteren wat het beste bij je past! Vriendelijk personeel is hier geen probleem! Alles word duidelijk uitgelegd en ze zijn niet bang om je een goede aanbieding te doen! Ik heb zelf de Samsung HW-Q950A bij ze gekocht! Ik zou PlatteTV zeker aanbevelen bij iedereen en koop het volgende op multimedia gebied zeker weer bij jullie!