HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5111 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Kevin Hooijmans 17-11-2022

Via de website een deal kunnen maken voor een mooie televisie. Later de fysieke winkel bezocht om eens te kijken wat ik had aangeschaft. Daar gewezen op een mooie aanbieding voor een speaker set. Allemaal prachtig en uiteindelijk gekocht. Kon nog niet alles meenemen, aangezien de TV voet nog niet op voorraad was. 2 tot 5 dagen volgens de website.

Daar komt direct het pijnpunt. Na bijna 2 weken nog steeds geen voet ontvangen. Zelfs geen bericht dat het vertraagd is. Erg jammer en dus geannuleerd. Als iets vertraagd is verwacht je op zijn minst een bericht.

Verkoop top. Helaas de klantenservice voor mij minder goed ervaren.

Tarkan 17-11-2022

Top product gekocht.
De verkoper's kennis van tv’s is heel goed en ik ben heel blij met mijn aankoop.

Pim 17-11-2022

Super vriendelijk en goede service! Als jij zorgt voor een goede bak koffie, dan zorgt Pepijn voor de rest :D

Horrie 17-11-2022

Goed advies gekregen en een zeer goede deal. De dag erna werden de producten al geleverd

Cor 17-11-2022

Goed geholpen en dankzij X een top tv thuis staan.
Een Oled van Samsung, super strak beeld en goed geluid, niks mis mee!!

piet 17-11-2022

Duidelijke site, snelle service via de mail. Goed advies. Volgende dag al bezorg

Nieko 17-11-2022

xxx en xxx waren fantastisch.

xxx bij de uitlevering en hdmi kabel advies. En xxx bij het advies en uiteindelijk de aanschaf van de soundbar.

Ik kom binnen en er wordt hartelijk geluisterd naar mijn technisch vraagstuk. Op het juiste moment onderbroken voor een spot on advies!
Een demonstratie en uitleg op mijn vragen.

En dan de ruimte geven om even na te mogen denken. Wat zeer gewaardeerd wordt bij een grote aankoop.

Geweldige winkel ook. Maar top personeel.

GadgetFreak001 17-11-2022

Goede service, goede deals, niks op aan te merken. Volgende aankoop weer hier.

Arjan 17-11-2022

Bestelling ging heel makkelijk online. Daarna nog veel advies gehad over verschillende facetten.
Levering ging ook perfect

John 17-11-2022

Top service! Als ik iemand een bedrijf moet aanbevelen zijn hun het wel! Mijn volgende apparaten gaan hier zeker besteld worden!

Tjip 17-11-2022

Een leuk contact met medewerker, werd mij niets opgedrongen, werd goed geluisterd naar mijn wensen, daar een, in dit geval, passende tv bij gezocht.
Kwam nog een hele leuke deal overheen, nadat de volgende dag al de nieuwe tv werd afgeleverd, was het voor mij een zeer prettige ervaring met Hellotv.
Voor herhaling vatbaar al hoop ik dat deze tv heel wat langer meegaat dan de vorige……..

Top Samsung TV bij HelloTV 17-11-2022

Online heb ik interesse getoond voor een bepaalde Samsung TV. Ik had nog wat vragen hierover en was op zoek naar goede deal die bij mijn budget past. Ik werd via de chat uitstekend geholpen en al mijn vragen werden beantwoord. Tevens werd ik geattendeerd op extra verlengde garantie en bijbehorende producten die ik nodig heb bij mijn TV. Ik vooral tevreden over de beantwoording van mijn vragen, goede deal en het vertrouwen dat ik heb bij deze winkel. Zeker online ben ik heel voorzichtig. De TV is zoals afgesproken afgelopen maandag geleverd. Top service, top kwaliteit, top winkel en ik.. een klant die top tevreden is! Dank jullie wel!! Kritische punten? Die heb ik echt niet! Ga zo door zou ik willen zeggen!

Leny 17-11-2022

Goed geholpen in de winkel maar afhandeling een ramp. Nieuwe systeem werkt nog niet goed???verkoper bestelling niet goed verwerkt, belt wel met excuses maar kan aan het systeem niets doen😭 dag later goed bezorgd. Dan komt de klap op de vuurpijl: bij slechte beoordeling moet je een mail afwachten en daar kiezen voor mail met 'contact'. Tot 2x toe onbestelbaar retour😭😭😭😭😭 en tijdens dit typen steeds irritante popup met hulpaanbod die het typen onmogelijk maakt

Marc 17-11-2022

Fijne en goede keuze gemaakt met hulp van Lian in den bosch.
Vandaag bezorgt en opgehangen/geinstaleerd door Alex, dikke 10, vriendelijk kundig en goede uitleg !! Top.

Pete 17-11-2022

Zeer vriendelijke hulp gekregen in de winkel. Verkoper weet waar hij over praat.

Erg tevreden over mijn aanschaf. 17-11-2022

Maandag een LG Oled televisie gekocht en dinsdagochtend werd deze afgeleverd. Snelle reactie nadat ik akkoord was met de kortingsdeal en verder prima geholpen door Ivo.
De televisie staat inmiddels een dag te pronken in moijn woonkamer.
Kortom, erg tevreden.

J.Boeren 17-11-2022

Gekozen omdat er via familie al positieve ervaringen zijn opgedaan. Ook dmv flinke korting werd gegeven.
Door winkelbediende netjes en geduldig geholpen met advies waardoor een ander inzicht tot mij kwam en een leuke aankoop werd gedaan..

Jos van Kooten 17-11-2022

Naar een slechte voorlichting bij Mediamarkt Sontplein toch eens gaan laten informeren bij Hello tv, gelijk een goed gevoel en tenminste mensen die weten waar over ze praten, meer dan voldoende info en iemand die de tijd voor je neemt, en mooie tv gekocht 8K

Dick Gugelot 17-11-2022

Eerst een kopje koffie dan gaan we praten over een tv aanschaffen dat ging gesmeerd en zeer vriendelijk
ben tevreden over de kennis die ze hadden zelf was ik ook zeer op de hoogte wat van tv ik wilde kopen
en dat is gelukt.

Christian Boeren 17-11-2022

Op en top eerlijke info en zeer meedenkend.op alle fronten een geweldige ervaring

Mustafa Safi 17-11-2022

Super goed geholpen door Collin. Hij heeft duidelijk aangegeven welke tv bij mij past. Daarnaast ben ik ook zeer vriendelijke geholpen! Super bedrijf!

Melissa 17-11-2022

Goed geholpen en duidelijke uitleg over de verschillen tussen de beeld kwaliteit
Personeel neemt echt de tijd voor je en doen hun best om je een goede deal te geven

Kapteyn 17-11-2022

Via via hier terecht gekomen en naar de dichtstbijzijnde winkel gereden. Meteen vriendelijk te woord gestaan en geholpen bij het maken van een keuze. De gekozen tv was op voorraad en na een mooie deal is hij in mijn auto getild. Zeer tevreden!

Martin 17-11-2022

Netjes ontvangen door 'n gastheer die je wat te drinken aanbied. Daarna geholpen door 'n jongeman die mij goed geholpen heeft en mij advies heeft gegeven.
Over de prijs waren we het ook eens geworden.
In de winkel was alles prima.
Ben benieuwd hoe de levering en installatie gaat worden.

Jack 17-11-2022

Ik heb in Den Bosch een Oled TV gekocht, hier ben ik geholpen door Leon. Hij heeft mij en mijn vrouw een uitstekende uitleg gegeven en op een meer dan korrektie manier geholpen. Dit is waarom ik kies voor een winkel e niet voor online