HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5186 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Hiemstra 29-01-2023

Direct na binnenkomst op een zeer vriendelijke manier geholpen.
Echt top en er wordt goed met je meegedacht!

Maurice 29-01-2023

Deze shop heeft de beste deals
Geven je goed advies.
Monteur werkt secuur en is een zeer vriendelijke man

Ronald van der Meij 29-01-2023

Mooie winkel. Duurde even voor er iemand naar ons toe kwam. Gastvrouw bood koffie aan en was het wachten op een adviseur. Deze dame gaf een goede uitleg en wij besloten nog een rondje te lopen. Toen wij de winkel uitliepen vroeg ze ons waar de twijfel lag. We wisten wat we wilden en uiteindelijk kwam "verkoper" met de juiste antwoorden en liepen wij de zaak uit met onze 2e nieuwe Tv, aangeschaft bij Hello Tv.

Gilles 29-01-2023

Samsung 75inch tv + soundbar gekocht. Medewerkers weten waarover ze spreken, ze hebben veel kennis van de verschillende producten. Ik kom in de toekomst zeker terug en raad dan ook iedereen aan om hier je tv te kopen.

Remco 29-01-2023

Heel goed en snel geholpen. Medewerker heeft zelfs geholpen met tillen van oude en nieuwe televisie.

Bo 29-01-2023

Vanaf begin tot aankoop heel prettig te woord gestaan en geholpen, en de tv staat nu thuis en is een goede aankoop

Ineke van vliet bolleboom 29-01-2023

Ik vind het een super relax winkel in zoeterwoude .Ze hebben alle tijd en uitleg voor je .ik heb mijn dochter aangeraden en is ook geslaagd .Ik ben heel tevreden

J.Franken 29-01-2023

Zeer goede behandeling door medewerker, vriendelijk en deskundig.
Op internet opgevraagde korting prima verwerkt.

Ko 29-01-2023

Correct en vlot geholpen. Men informeerde naar de overige apparatuur die ik gebruik.
Dus, interesse voor de klant. Heel prettig.

Samsung 29-01-2023

Een hele goede service en en nette afwikkeling en netjes teruggebeld dus aandacht voor de klant

Bo 29-01-2023

Op een vriendelijke en met kennis geholpen om een nieuwe tv aan te schaffen

Roel 29-01-2023

gehoord van mensen dat er goede deskundige kennis aanwezig is bij Hellotv en veel keuze tegen mooie prijzen

Wimbr 29-01-2023

Via internet terecht gekomen bij HelloTV. Na het lezen van de reviews gaam chatten/emailen over mijn wensen en wat ik zelf al gevonden had. Goed advies gekregen en na vragen ook een hele mooie totaalprijs gekregen voor een 75 inch tv en bijpassende soundbar. De uiteindelijke bestelling gedaan in de winkel in Breda. Ook daar heel netjes geholpen en nogmaals de bevestiging dat ik een hele nette scherpe prijs had. Tijdens de aflevering kun je heel makkelijk zien waar de bezorger is. Aanrader deze winkel!!

Michael 28-01-2023

Super geholpen, meedenkend en nemen de tijd voor je. Goed in het achterhalen van je behoefte en uiteindelijk met voor mij persoonlijk een geweldige tv en tevreden gevoel naar buiten gelopen!

Emil 28-01-2023

Zeer goed geholpen in Zoeterwoude. Scherpe prijzen en medewerkers die weten waar ze het over hebben. Ik zou iedereen aan kunnen raden om zijn/haar tv hier te halen!

Kaya 28-01-2023

Zoek je die service en kwaliteit van vroeger bij een speciaalzaak, dan ben je bij HelloTV aan het juiste adres. Wat een gave en vriendelijke mensen, alle kennis en vaardigheid bestaat bij deze medewerkers waar je met goed gevoel de winkel uit kan. Exclusief dank aan Jerreau, keurige vent! Bedankt HelloTV

Berry 28-01-2023

Ik heb hele goede uitleg gekregen welke TV het best bij onze behoefte past. Zeer tevreden over de verkoper die echt de tijd nam voor me. Wordt hier zeker een vaste klant.

Ed 28-01-2023

Ik had n sony 55a84k gekocht in Zoeterwoude.
Nu had ik wat problemen met de tv en kwamen binnen een week de tv tomruilen voor n nieuwe.
Kortom geweldige service in Zoeterwoude bedankt nogmaals

Jeffrey 28-01-2023

In de ochtend mailcontact gehad, en in de middag in de winkel Duiven geweest om deze te bezichtigen was al overtuigd maar verkoper maakte t echte verschil met veel klanten in de winkel zette hij het geluid eventjes aan.
Dus voor mij was t meenemen die handel, kortom snelle mail reactie, goeie service en zeker chillen mensen!

Zijn er mensen die twijfelen…. Om daar iets te kopen, dan ben je iig in deze winkel zo verkocht!!

Cilia Willemsen 28-01-2023

ik heb voor deze shop gekozen op aanraden van mijn zoon ,ben erg goed geholpen en geadviseerd door Sandro ,hij heeft er nog extra korting af gedaan .ik zou HelloTV zeker adviseren .

Mike 28-01-2023

Er wordt geluisterd naar je wensen en vervolgens volgt erveen goed advies. De reactietijd op de chat is zeer snel. Winkels zijn netjes en ruim opgezet met voldoende vergelijkingsmogelijkheden

Jan 28-01-2023

ten eerste check ik alles bij trustpilot en dat zei al veel toch? Echt goed geholpen,ook al is het druk(goed teken) duidelijke taal, alleen zou ik de muziek in de winkel uit zetten of wat zachter, (ouwe lul) ,heel tevreden en vooral de garantie dat ik altijd terecht kan als er iets niet goed is. top.

Hidayet Dogan 28-01-2023

Super goed en snel geholpen. Tussen binnen komst en verlaten duurde max. 20 min. De verkoper heeft mij heel uitgebreid alles uitgelegd en ook wat de voordelen en nadelen zijn.

SUPER TEVREDEN ik heb het gelijk aan mijn broer aangeraden die momenteel ook bezig is met verhuizen en verbouwen.

Bart Duin 28-01-2023

Ken er een heel verhaal van maken !!!
Maar dat is niet nodig.
Dat zul je zelf ervaren als je iets koopt of bestel .
Alleen maar positieve beoordeling, kan niet anders zeggen .
zeker aan te raden.
Mvg B.J.Duin

Bert 28-01-2023

We hebben na een prima mailcontact voor de eerste keer de winkel bezocht om onze gereserveerde reciever op te halen en we hebben dat zeer positief ervaren de medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam een echte aanrader voor iedereen