HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Jaco 07-01-2021

De monteur heeft onze nieuwe tv perfect geïnstalleerd.
Hij nam alle tijd om alles goed en duidelijk uit te leggen. Hij was ook goed voorbereid (eigen tafeltje mee). Kortom top service!

Wil K. 07-01-2021

Dat ik deze winkel vond is niet zo vreemd: gewoon Googelen.
De winkel wordt interessant als je naar de prijzen gaat kijken. Vervolgens kun je meteen via een chatsessie je vragen stellen. Er word op een kundige manier informatie verstrekt. Dat dit dan ook nog op een heel prettige manier gebeurt is een pré.
Ik heb gebruik gemaakt van een "buitenkansje" en heb er het volste vertrouwen in dat ik een goede keuze heb gemaakt. Gelijk een verzekering voor 5 jaar aangeschaft...... wat kan me nog gebeuren.
Mijn 📺 gaat vandaag de deur uit. Snelle levering!
Zoals uit mijn betoog blijkt..... deze shop is een aanrader.

Stephan 07-01-2021

Ik heb met de chat contact gehad met Thoren, zeer leuk en aardig persoon en hij heeft mij uitstekend geholpen. En ik heb een goede deal weten te maken dankzij hem.

Paula Emmen 07-01-2021

Wij zijn uitstekend geholpen door een Mijneer die al 15 jaar werkt bij platte tv in Nijmegen. Hij heeft meegekeken en advies gegeven en de aankoop bevestigd. Het voelt heel goed om bij platte tv de bestelling te hebben gedaan.

RS73 07-01-2021

Zeer scherpe prijs, denken met je mee om een goede keuze te maken en geven goed advies. Verder zeer behulpzaam, bij aflevering werd aangeboden om de tv te monteren.

Marloes 06-01-2021

Mooie tv aangeschaft na online advies via de chat bij Platte TV. Ik sprak met X. X had kennis van zaken en kon al mijn vragen beantwoorden. Ik heb de tv gekocht die ik wilde kopen, voor de beste prijs (korting via de chat gekregen en een mooie cashback actie van Philips). Het enige minpuntje is dat de verkoper mij wel een bepaalde richting op wilde helpen (extra garantie kopen), waar ik 3 keer aan moest geven dat ik dit niet wilde. X bleef vriendelijk en correct, maar dat laatste kwam wel wat dwingend over.

I van den Heuvel 06-01-2021

snelle levering, deskundige monteur. Klantvriendelijk , duidelijke uitleg . Service gericht .

Danny de does 06-01-2021

Gevraag om mijn oude tv in te ruilen voor een grotere
Zeer goed advies gehad en een z goede prijs bezorger ook top
Oude weg en nieuwe neer zetten
Top service
Officiële reactie van HelloTV 07-01-2021

Beste Danny,

Goed om te horen dat u heeft gekozen voor een inruil deal, dat is ook in deze tijd nog gewoon mogelijk. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV en hopelijk tot de volgende keer!

Danny 06-01-2021

Goed geholpen om een grotere tv uit te kiezen en mijn oude tv in te ruilen en de berzorger ook goed geholpen top service

Dave G. 06-01-2021

Gisteren was installateur D. langsgekomen om mijn nieuwe televisie op te hangen en te installeren. Hij heeft me zeer goed geïnformeerd over alle mogelijke opties en daarna echt vakwerk geleverd. Ik ben heel blij met de service en met de strakke installatie waarbij alle kabels netjes weggewerkt zijn!

Dorette 06-01-2021

Op internet de tv besteld met een mooie korting, de istallatie was super, mooi opgehangen en alles geinstalleerd, ik zou het iedereen aanbevelen!

5 januari 2021 06-01-2021

Ten eerste, de chat sessie was erg prettig, er werd genoeg ruimte gegeven om na te denken en er werd niet gedramd. Teh tweede; de TV (Smansum Frame 55) kwam sneller dan verwacht en, ten derde, instlateur D deed meer dan ik kon verwachten. Hij kwam met praktische oplossingen om de TV "mooi" op te hangen; uitgebreide uitleg na instalatie etc.

P. Mirka 06-01-2021

Op 5 januari kwam ****. bij mij langs om onze pas aangeschafte tv op te hangen. Hij is een vriendelijke jongeman, doet serieus zijn werk en maakt tijd voor een praatje. Hij geeft adviezen en duidelijke uitleg over wat wel en niet kan/mag met de tv. Kortom, ik ben erg tevreden over dit bezoek!

Brigitte 05-01-2021

Echt zo enorm tevreden! We waren niet tevreden met onze eerste aankoop en hebben de tv gelukkig om mogen ruilen. Dat is echt zo netjes afgewikkeld! Top, echt waar. Daarnaast bij het afleveren van onze tv werkelijk hele fijne uitleg gekregen. Dank jullie wel!
Officiële reactie van HelloTV 06-01-2021

Beste Brigitte,

Bedankt voor uw mooie review! We willen natuurlijk dat u een TV aanschaft waar u nog jaren plezier van heeft, dus mocht de TV toch niet zijn wat u ervan verwacht, dan ruilen we de TV graag voor u om. Heel erg fijn om te lezen dat u onze service zo fijn heeft ervaren. Heel veel kijkplezier gewenst en hopelijk tot de volgende keer.

F.w. Van den Brink 05-01-2021

Wat wij belangrijk vinden is dat de service uitstekend is, we hadden gekozen voor een installatie van de 85Q95T bij ons thuis. De medewerker technicus deed de installatie behoedzaam en met zorg verder had hij veel technische kennis in huis doe hij op een begrijpbare manier aan ons over te brengen. De uitleg was uitstekend “chapo”voor deze medewerker dit was heel belangrijk voor ons. Deze medewerker is een visitekaartje voor het bedrijf en is echt goud waard. 👍👍👍
Medewerker R.S.

Quirina 05-01-2021

Belde omdat ik door de bomen het bos niet meer zag (typisch vrouw 🙈) en kreeg ..... aan de telefoon. ..... hielp mij geduldig en heeft mijn 1000 en 1 vragen beantwoord. Nadat we afspraken dat hij mij ca 1,5 uur later terug zou bellen heeft hij dit ook keurig gedaan.! Ik ben dan nu ook een tv naar wens rijker en de prijs is top.!

C. Gillenwater 05-01-2021

Very pleased with both the ease of the purchase, the TV itself, as well as the installation! Mr. (*) was excellent!

Florian 04-01-2021

Customer service:
Als het om verkoop gaat reageren ze snel. Bij andere dingen is de prio lager zo te zien.
Ruimschoots voor 21:00 een mailtje gestuurd, geen reactie. Terwijl ik voor de verkoop telkens binnen 20 minuten reactie had.

Update: vandaag nog 2 keer contact met ze gehad via chat. Daar wel prima geholpen. Een collega van hun heeft er een zooitje van gemaakt. Kan de klantendienst verder ook weinig aan doen.

Betaalmethodes:
Als je toevallig als nederlander in Belgie woont en iets wilt bestellen, kun je geen iDEAL gebruiken. Enkel creditcard of Bancontact. Geen idee waarom en waarom het zo moeilijk moet. Heb de order moeten plaatsen als Bankoverschrijving, dan customer service moeten contacteren, die hebben dan een iDEAL link gestuurd en vervolgens stond het land van mijn order op Nederland, wat vervolgens (volgens mij) gezeik heeft gegeven met de levering. (zie hier onder)

Delivery:
Verder belofte levering volgende dag, ook dat is niet nagekomen. Donderdag besteld, zou zaterdag geleverd worden, niets op komen dagen. Zondag werkt PostNL niet, dus 4 dagen op pakket wachten terwijl er duidelijk staat "levering op volgende dag". Er is 3 keer per mail bevestigd dat het pakket zaterdag zou komen, maar nee hoor.

xxxxx heeft een puinzooi van mijn bestelling gemaakt en nu zoekt PostNL naar een Belgisch adres in Nederland. Hierdoor is mijn bestelling nu al 2 dagen (morgen 3) later als aangegeven.
Als xxxxx niet had bestaan, was dit waarschijnlijk een 10-sterren-ervaring geweest. Maar door xxxxx is het nu grote ellende. Zonde eigenlijk.
Ben op dit moment in afwachting van een reactie en hoop op een tegemoetkoming. Een "oops sorry foutje" koop ik niet veel mee na loze beloftes.
Mocht dit goed opgelost worden, verhoog ik de score natuurlijk aanzienlijk. Maar dit ziet er tot op heden somber uit.
Officiële reactie van HelloTV 05-01-2021

Beste Florian,

Wat ontzettend vervelend om uw ervaringen terug te moeten lezen, onze welgemeende excuses voor hoe het bij uw bestelling verlopen is. Ik begrijp dat u hierover inmiddels ook contact met ons heeft gehad. Hopelijk wordt uw TV alsnog heel snel bij u bezorgd. Mocht u verder nog vragen hebben aan ons dan horen wij dat graag van u.

Bert 04-01-2021

Super service online via chat, zonder problemen TV omgewisseld naar groter model en daaarbovenop nog meer goed advies gekregen tijdens de smetteloze installatie van een muurbeugel.

Aanrader !

Roelant en Sylvia 04-01-2021

Prachtige LG OLED gekocht via de site en geïnstalleerd door een zeer vriendelijke jongeman van PlatteTV Amsterdam. R. is jong maar zeer vriendelijk en kundig. Heeft met zeer veel zorg de TV opgehangen en alles uitgelegd. Afval weer meegenomen etc. Ook heeft hij de TV al voor een groot deel ingesteld. Super bedankt R. ik denk dat ze in Amsterdam blij met je kunnen zijn; van hot naar her rijden in die bus met die zware toestellen en dan zelfs aan het eind van de dag in het overwerk nog zo positief zijn en vakwerk leveren. Een dikke 10 voor jou en je team in Amsterdam!
Officiële reactie van HelloTV 05-01-2021

Beste Roelant & Sylvia,

Bedankt voor jullie leuke review. Ontzettend leuk om uw ervaring met onze installateur én het team van PlatteTV Amsterdam terug te lezen. Hopelijk heeft u heel erg veel plezier van jullie nieuwe TV. Mochten wij jullie verder nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we het graag. Tot de volgende keer!

Robert 04-01-2021

Goede service, keurig op tijd
Installateur D. heeft alles perfect geïnstalleerd en de TV keurig opgehangen.

Fam.Hermsen 03-01-2021

Probleem met 3 jaar oude LG TV. Super opgelost door Platte TV. Aanbieding gekregen van LG en Platte TV voor nieuwe LG TV. En deze ook weer aangeschaft met ook weer 3 jaar Pixel garantie.

Coen 03-01-2021

Fantastisch goed geholpen! Super blij met mijn nieuwe tv.
De live chat werkt hartstikke goed, je wordt meteen geholpen.
Voor mij een 10+

K&K 03-01-2021

Nadat we online een mooi voorstel van Platte TV hadden ontvangen, hebben we een paar dagen later een bezoek gebracht aan de shop in Breda om de TV in het echt te bekijken en de koop eventueel af te ronden. Daar zijn we snel en op een vakkundige wijze geholpen. Ondanks het feit dat we ter plekke geen bewijs meer hadden van het blijkbaar scherpe online aanbod, zijn de TV en de muurbeugel zonder verdere discussie tegen deze prijs verkocht. Ook werden we in de winkel er al op attent gemaakt dat we vanwege de grote drukte nog een paar weken moesten wachten voordat de TV kon worden opgehangen en geïnstalleerd. Voor ons geen enkel probleem. Eerder dan verwacht toch een afspraak kunnen maken met installateur .. Een correcte, vriendelijke en deskundige vakman die erg nauwkeurig te werk ging. Hij nam ook ruim de tijd om alles goed uit te leggen. We zijn dan ook zeer tevreden over het totaalplaatje.

Jessey Voorn 03-01-2021

Ik vond de service oprecht uitstekend. Danny was erg beleefd en behulpzaam. Hart voor de zaak en wist goede tips te geven over de tv en stond open om elke vraag te beantwoorden.