HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Servaas 02-12-2020

Fijne service. Snel en goed geholpen.
Onderscheidend van andere zaken.
Reden om terug te keren.
En...scherpe prijzen.

Rob 02-12-2020

Eerst gekozen voor een Philips tv, maar door twijfel toch besloten om deze om te ruilen. Uiteindelijk gekozen voor een Sony KD-43XH8599. Zeer tevreden over de tv. Bedankt voor de goede service en de hulp tijdens de keuze, met in het bijzonder het personeel van de vestiging in Doetinchem!

pieter 01-12-2020

Super service, vriendelijk en ruim assortiment
Personeel met kennis
Helpen ook met tv naar auto dragen etc

Marcel 01-12-2020

We kiezen altijd voor PlatteTV Nijmegen voor de aanschaf van tv's en stereo installaties, omdat we al tijd professioneel en vriendelijk geholpen worden door adviseur Daniël, die ons altijd eerlijk en betrouwbaar adviseert! Verder is de winkel netjes en overzichtelijk ingedeeld en wordt er een ruim assortiment aangeboden. Ook deze keer zijn we weer geslaagd en zijn we zeer tevreden met onze nieuwe aankoop!

Giacinto 01-12-2020

Heel vriendelijk, duidelijk en de tijd genomen om alle mogelijkheden uit te putten. Persoon met heel veel kennis en kunde. Een aanrader voor iedere klant met of zonder kennis van tv’s

D 01-12-2020

Bijzonder slechte klantenservice, stuurt je maar heen en weer naar de vervoerder als er iets misgaat en negeert de instructies van de vervoerder.
Officiële reactie van HelloTV 03-12-2020

Beste D,

Helaas heeft PostNL het deze week veel drukker dan verwacht. Veel van onze leveringen zijn al aangemeld bij PostNL op het depot, u ontvangt dan een Track & Trace code via de mail. We adviseren u om die goed in de gaten te houden. Als u deze nog niet heeft ontvangen, ontvangt u deze zodra PostNL uw bestelling heeft opgehaald. Uw pakket zal zo snel mogelijk bezorgd worden, daar hoeft u zich geen zorgen over te maken, we kunnen alleen nog niet exact zeggen wanneer. Ook wij balen hier natuurlijk enorm van, onze excuses voor het ongemak.

Jelske - PlatteTV

Ben Janssen 01-12-2020

Kortom een erg fijne winkel vriendelijk en vooral deskundig geholpen. Mooie lokatie met ruim parkeer gelegenheid. Zeer tevreden

Frits K. 01-12-2020

Op zoek naar een nieuwe TV maar welke. Bij Platte TV ben ik prima geholpen door M. Zonder allerlei technisch gebabbel maar waar nodig een uitleg die ik begreep. Wat ook opviel dat er niet werd gepusht om een bepaald merk of type te kiezen. Ook nog even naar een soundbar geleverd wat wederom een helder verhaal was. De gekozen TV kon gelijk mee, de soundbar komt later wel

Piet Piraat 01-12-2020

Een mail gestuurd via het formulier op de website omtrent een gepersonaliseerde aanbieding voor Black Friday. Op de maandag voor Black Friday heb ik het ingestuurd en tot op de dag van vandaag niets gekregen. Bellen kan niet wat ik zeer vreemd vind, ook de smoes wegens drukte van Black Friday vind ik raar. Dan maar via de chat gevraagd, na ruim een half uur een dame gesproken die antwoordde met tussenpozen van 5 tot 10 minuten. Ze hadden inmiddels de prijzen weer verhoogd wegens het succes van Black Friday, wat dat dan ook mag betekenen, aanbieding is aanbieding toch. Ze kon als gepersonaliseerde aanbieding het voor de oude prijs aanbieden!? Hoezo sigaar uit eigen doos. Maar goed heb gevraagd of ik die dan op kon halen dezelfde dag nog in het filiaal in Doetinchem. Dat kon waarschijnlijk wel maar dat was niet zeker, ik zei dat ik anders wel met deze aanbieding naar het filiaal ging om hem op te halen maar dat kon niet omdat Doetinchem alleen een afhaalpunt was waar niet betaald kon worden, dat moest via een betaallink die Ik via de mail zou krijgen. Kreeg even later een mail met het voorstel en het ordernummer maar geen betaallink. Volgende dag ook nog niets en nu een week later kan ik hem ineens ophalen. Afspraken van niets zonder status updates of mail. Heb hem inmiddels voor dezelfde prijs gekocht bij de plaatselijke Expert winkel met gratis aanvullende service tot aan mijn deur. Ik heb bij plattetv veel moeite moeten doen voor eigenlijk helemaal niets, de plaatselijke elektronica zaak gaat dus gewoon mee met de internet prijzen dus steun dan liever de plaatselijke middenstand ipv. dit soort dozenschuivers.

B. Dekkers 01-12-2020

****van Platte TV Zoeterwoude heeft mij top geholpen. Goede service, en een mooie deal gemaakt. Ook was het geen probleem dat ik de tv wat later geleverd wil hebben gezien wij nog niet in het nieuwe huis wonen. Super!

BAM54 01-12-2020

Zijn ons bewust dat Coronatijd zijn beperkingen geeft. Goed voorgelicht in de winkel. Via offerte gekocht. Helaas bij eerste afspraak ophangen TV niemand gezien. Bij navraag ( die wat lastig verliep vanwege drukte in de week Black Friday) bleek de TV niet geleverd te zijn door LG. Voor ons niet prettig omdat dit vooraf niet gecommuniceerd was naar ons. Hele dag zitten wachten. Wel is er direct een nieuwe afspraak gemaakt op zeer korte termijn na levering van LG. Keurig, klantvriendelijk en professioneel geplaatst. Telefonische bereikbaarheid met Platte TV kan beter. Wel optie via chat en email maar telefonisch zijn zaken beter uit te leggen en af te stemmen vinden wij. Prijs- kwaliteisverhouding is goed.

Eric Thus 01-12-2020

Mijn ervaring is erg goed, een fijn telefoontje gehad omtrent mijn bestelling en in overleg toch een andere keus gemaakt. Vanuit het filiaal in Amsterdam ben ik geholpen door een erg vriendelijke man. Ik zou het zeker aanbevelen bij vrienden!

Bedankt.

Piet 01-12-2020

Vandaag heb ik een LG OLED TV gekocht bij Plattetv in Nijmegen. De medewerker ..... had alle tijd voor mij en gaf me prima advies. Er was geen enkele reden om ergens anders te gaan kijken.

Dingemanse 01-12-2020

Goed advies. Ik bestelde HDMI kabel, maar was niet nodig , zei de verkoper. Zit bij product in!

Sandra 01-12-2020

Goed bedrijf. Onze televisie was door een misverstand niet op tIjd leverbaar en toch heeft platte tv voor een zeer goede oplossing gezorgd. Bravo.

Ton 01-12-2020

Geweldige zaak, denken mee met de klant. Wij hebben hier al meerdere televisies gekocht en ik denk dat we dat ook altijd blijven doen.

Bernd 01-12-2020

Deskundig en vriendelijk personeel. Bovendien heeft de winkel de mogelijkheid om de audio in een realistische proefopstelling te testen.
Officiële reactie van HelloTV 01-12-2020

Beste Bernd,

Bedankt voor het schrijven van uw review. Leuk dat u een bezoek heeft gebracht aan onze winkel om de audio te testen. Hopelijk bent u geslaagd en heeft u (binnenkort) zelf een mooie audio opstelling thuis staan.

Jelske - PlatteTV

K ten Lande 01-12-2020

Een mooie winkel met aardig personeel die de tijd voor je neemt. Ook de site is mooi en overzichtelijk . Je wordt correct behandeld. Kortom een aanrader.

Gerrit korn 01-12-2020

Ik ben vriendelijk en deskundig geholpen. Er werd tijd genomen om alles goed te regelen en naar mijn wensen te luisteren. Kortom een aanrader al u overweegt een tv aan te schaffen.

Robert 01-12-2020

Ik ben prima geholpen en geadviseerd. Daarnaast werd kon er worden onderhandelt naar een mooie en goede prijs!

Kevin Aarts 01-12-2020

Netjes geholpen van begin tot einde, zelfs buiten de winkel werd ik geholpen met de tv naar de auto te tillen.

Top sevice!

Jacob 01-12-2020

bij binnenkomst direct welkom geheten en omdat ik wist wat ik al wilde was ik binnen een kwartier al onderweg met mijn nieuwe tv

Richard 01-12-2020

Kundig, snel en erg meedenkt! Top dat men zo flexibel was om zo aan mijn wensen te kunnen voldoen ondanks dat het zo druk was op black friday. Echt een aanrader!

Sandra 01-12-2020

Snel en deskundig, vriendelijk advies! Heel prettig! Ook advies over extra’s en korting op de bbq die we zojuist hebben aangeschaft! Top!

Gerard 01-12-2020

Met mijn keuze thuis op de website van Plattetv al gemaakt voor deze magnifieke tv, LG65GX6LA, werd ik in de chat voor afhalen in de winkel door verwezen naar Doetinchem. Arnhem of Nijmegen hadden geen voorraad meer, maar in de Achterhoek nog volop. Ze gingen op deze Black Friday als warme broodjes. In de winkel bij het afhalen bleek mijn applimiet bij het pinnen te laag. Met goed meedenken van de uiterst hulpvaardige winkelmedewerker besloot ik toch nog maar even mijn bankpasje te gaan ophalen. Hij zette de verkoop op hold en toen had ik mijn topaankoop met hulp van een vriendelijk magazijn medewerker in mijn achterbak liggen. Thuis nog even langer in de weer geweest dan me nodig lijkt (het aftekenblad heeft niet de exacte grootte van het scherm) kan ik nu gaan genieten van dit veelbelovende scherm van topkwaliteit.