HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Ron 21-12-2022

Online en in de winkel uitstekend geholpen om mijn soundbar voor een mooie prijs te kopen. Had al een tv gekocht bij Hellotv. Ook die aanschaf is uitstekend verlopen, zowel qua prijs als qua keuzehulp.

Jeroen 21-12-2022

Ondanks mijn keuze toch nog een zeer goed advies gekregen van Marc.zeer prettig geholpen en snel bediend en toch nog binnen het budget

Drikus 21-12-2022

een nieuwe tv GEKOCHT bij HELLO TV
Vriendelijk personeel goede uitleg en een zeer goede prijs
Top bedrijf!!!!!!!

Mark 21-12-2022

zeer vriendelijk geholpen door Ralf, en heeft een grote kennis van de mogelijkheden

Loubna 21-12-2022

Ben vriendelijk geholpen door 2 jonge heren in Naarden! Via de website ook netjes geholpen. Bedankt voor de service

Gerard en Linda Brands 21-12-2022

De shop ziet er keurig verzorgd uit. De mensen zijn vriendelijk en staan je kundig te woord.
We hebben 2 artikelen gekocht. Een TV en een soundbar (met keurig inruilbedrag van de oude). Naar tevredenheid in gebruik genomen

Aad 21-12-2022

Zeer goed geholpen mbt het zoeken naar de juiste aansluiting van een subwoofer op mijn geluidsinstallatie.

Willem 21-12-2022

Zowel in Naarden als in Utrecht buitengewone goede service verleend zowel bij verkoop als het afhalen van de Sony Tv.
Dank aan beide filialen van Hellotv! Zeer aan te bevelen dus!

William 21-12-2022

Super fijne communicatie. Snelle reacties van de klantenservice. Goeie website. En uiteraard is de TV snel geleverd. Erg blij mee!

Lowie 21-12-2022

-Goede service, correcte levering.
Een min puntje was dat de Gebruikershandleiding voor de TV wij zelf moesten gaan zoeken op het internet....
-Klantvriendelijk.
PNl wilden zo snel mogelijk terug naar buiten.... en moesten wij -80 jarigen- de doos maar zelf optillen en open krijgen.
Over meenemen van de oude TV konden wij zelfs niets vragen!
Groet

Jan van Hekezen 21-12-2022

Mooie overzichtelijke winkelruimte. ****(vestiging Den Bosch) heeft me heel goed professioneel geadviseerd en me bovendien ontzettend klantvriendelijk en aardig verder geholpen bij de aankoop van een TV. Met kennis van zaken! ****neemt er heel rustig de tijd voor zodat je als klant absoluut niet het gevoel krijgt dat je -met een tv onder je arm- zo snel mogelijk de winkel wordt uitgewerkt. Chapeau voor deze mooie winkel en ZEKER nogmaals chapeau voor ****!

43PUS8007 21-12-2022

Ik heb voor HelloTV gekozen na vriendelijk contact en na het aabieden van een nette prijs de tv gekocht, blij mee!

Tevreden klant 20-12-2022

Dit was de 2e aankoop , en weer vriendelijk geholpen .
Duidelijk informatie over de
LG oled tv .

Ipe 20-12-2022

Persoonlijk contact en prima ondersteuning bij keuze van een nieuwe tv, met passende adviezen. Mooie winkel en goed assortiment. Fijn dat ze ook aan inruil doen.

LELABB 20-12-2022

mooie deal gekregen ivm Black Friday en ook snel geleverd en opgehangen, goede service!

D.F van Tatenhove 20-12-2022

winkel met de beste prijs en met correct personeel die weten waar ze over praten en ze komen de afspraken tot op heden toe helemaal na

Louis 20-12-2022

Echt top zaak!, mooie deal kunnen maken via chat inclusief heel duidelijk advies en ook nog prima levering. Helaas probleem met geluid van tv, perfect opgelost en nieuwe tv thuis omgeruild. Ik zou bijna zeggen "alles voor een glimlach" ;-) Zonder enige twijfel kan ik deze keten aanbevelen!

Fam ugen 20-12-2022

Gekozen omdat hier het goedkoopste aanbod was.
Medewerker online gaf aanbod maar er moesten diverse mail wisselingen overheen of we de pixel garantie wenste, te aanhoudend vonden we.
In winkel prima geholpen.

Henk 20-12-2022

In de winkel een goed advies gehad zodat ik een goede vergelijking kon maken. Thuis definitieve keuze gemaakt en daarna online de tv besteld en via chat contact nog aanvullend advies gehad. Ook een nóg scherpere prijs kunnen krijgen. TV volgende dag al bezorgd. Helemaal content met mijn aankoop!

Chantal 20-12-2022

Super vriendelijk personeel. Weer heel fijn en goed geholpen. Bedankt voor het meedenken en de goede service.

Jacky Hoencamp 20-12-2022

Ik ben heel erg tevreden over HelloTV
Waarom? Ik heb daar 2 keer een tv aangeschaft beide keren ben ik heel goed geinformeerd over alle tv’s die in de winkel stonden of op de webshop.
Deze adviezen en informatie sloten precies aan op mijn wensen.
Kortom het juiste advies op maat.
Ik heb bij mijn 2e aankoop een keer goede pech gehad door een defect.
Dit was dus afgelopen week gebeurd.
Dit is heel netjes opgelost, ik heb mijn aankoopbedrag netjes gecrediteerd gekregen en een andere aankoop kunnen doen op een andere televisie.
Dit was dankzij de grote beer van de afdeling crediteringen van Hellotv Nijmegen.
Wegens privacybeleid kan ik helaas niet zijn naam noemen.
Maar nogmaals ik ben er super blij mee en heb vandaag mijn nieuwe tv mogen ontvangen.
Net nog even geregeld voor de feestdagen super gaaf!
Ik kan zeggen en aanraden om hier een leuke aankoop te doen!

Jack Hoencamp

Hans 20-12-2022

Heel fijn geholpen door medewerker xxxx in Amsterdam goede uitleg en prijs zeker een aanrader voor het kopen van een nieuwe tv

Anita 20-12-2022

Vriendelijk geholpen en erg behulpzaam geweest met de aankoop in het filiaal in Amsterdam.
Erg blij met mijn aankoop voor een hele scherpe prijs

Tamara 20-12-2022

Opzoek naar een TV en spontaan de winkel binnen gewandeld. We wisten niet precies op welke punten we moesten letten, voor een (voor ons) fijne televisie. Heel vriendelijk en kundig geholpen door (*). Hierdoor hebben wij een hele goede keuze kunnen maken en de TV gekocht!

Patrick 20-12-2022

Contact gezocht via email en zeer snel en goed antwoord gekregen van (#) omtrent de actie voor het kunnen inruilen van je huidige TV. Binnen 30 minuten volgde een prima en duidelijke afwikkeling van mijn bestelling met keuze voor het inleveren/ophalen in de vestiging in Naarden. Daar werden wij ontvangen door (*) die ons voorzag van koffie terwijl hij alle tijd nam om ons te informeren over de gekochte TV en de ingeruilde TV uitprobeerde. Een zeer goed gevoel over deze aankoop, zowel over het artikel (Philips TV 43PUS8807) als het bedrijf dat wij al langer kennen en waar we steeds met plezier terugkomen. Een groot voordeel is dat dit een echt gespecialiseerd bedrijf is met professionele medewerkers die alles over hun producten weten en de winkel ook alle ruimte en rust biedt om je goed te laten informeren met parkeren voor de deur..... Je bent klant en niet zomaar een winkelende voorbijganger.