HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Jesper 04-03-2023

Service van deze winkel is ronduit geweldig. Ik had eerst een TV gekocht die niet helemaal aan mijn wensen voldeed en ik kon deze de volgende dag gewoon omruilen voor een TV die wel aan mijn wensen voldoet.

Rinus 04-03-2023

Tv bij hun gekocht na twee maanden stuk, beginnen ze over een verzekering die je moet hebben anders doen ze niks voor je. Toen zelf maar contact opgenomen met Samsung.
Ik raad deze winkel niet aan ze stunten met prijzen maar je moet wel een dure verzekering afsluiten bij hun. Anders doen ze niks voor de klant.

Peter D. 04-03-2023

Goed geholpen en geïnformeerd in Amsterdam en een mooie deal kunnen maken. Ze dachten ook met je mee.

Randy 04-03-2023

Zeer goede ervaringen opgedaan met HelloTV. Ten eerste ontving ik een zeer scherpe deal zonder dat daarvoor zeer zwaar onderhandeld hoefde te worden. Dezelfde dag kon de TV afgehaald worden (bezorgen had ook mogelijk geweest, maar dan moet er een dag gewacht worden voor levering). Thuis de TV neergezet bleek er links onder het scherm een aantal luchtbelletjes te zitten. Hier kan HelloTV uiteraard niets aan doen. Melding gemaakt bij HelloTV en binnen een week werd mijn TV aan huis omgeruild voor een nieuw exemplaar. Super!

Maureen 03-03-2023

Super geholpen bij hello tv Breda op vrijdag 24-02- 2023 door adviseur X, klantvriendelijk, goede uitleg, heel erg tevreden.
Vandaag is mijn tv en soundbar bezorgd en aangesloten door x die het netjes en vakkundig heeft geplaatst heel erg vriendelijk was dus wederom weer super service. ben erg blij met mijn tv/ soundbar en beveel het filiaal Hello tv Breda ten zeerste aan, goede service en prijs .....top!

Ena 03-03-2023

Ik ben Heel goed geholpen! Duidelijke uitleg en goede prijs. Snelle verzending

Jim 03-03-2023

Super service! De monteur was goed voorbereid en zeer vriendelijk. De TV hing binnen een uurtje aan de muur zonder kabels in beeld.

Danielke 03-03-2023

Goed geholpen in de shop en nog een leuke korting ook .
Levering was top geholpen door een zeer vriendelijk jongen man die de tijd nam om alles te installeren en alles uit te leggen .
Van ons een dikke 10 .

Robert 03-03-2023

Super service van Hello tv. Vandaag TV super netjes opgehangen door Martijn en nog vele goede tips gegeven. Bedankt!

Konings 03-03-2023

Echt een hele fijne zaak!! Ik heb erg pech gehad met een tv die in 3,5 jaar geleden daar had gekocht en ze hebben me fantastisch geholpen! Hopen dat ik nu meer geluk heb. Heb er alle vertrouwen in!

Frank 03-03-2023

Goed geluid en super goed beeld, overzichtelijke site, en snel geleverd. Zeker een aanrader

Marcel 03-03-2023

Zeer goed en vakkundig geholpen door Jelle. Op alle vragen een gedegen antwoord. Alle grote merken hangen in de winkel dus er is een goed vergelijk mogelijk. Volgende keer terug voor speakers.

Richard Spronk 03-03-2023

Fijn geholpen door medewerker na eerst een in ruil aktie geprobeerd te hebben, hier werden we het niet eens maar wel vriendelijk geholpen. Na zelf mijn speaker combinatie verkocht te hebben. Opnieuw de Sonos combinatie aan gevraagd en kreeg een super goeie prijs, in de avond besteld maar de volgende dag al binnen. Volgende aankoop grote kans dat het via Hellotv.nu gaat gebeuren.👍👍👍

Mandy gordens 03-03-2023

Super goed geholpen in Den bosch door..... Mooie tv gekocht en snelle service voor thuis te brengen.

Nelis Pastijn 03-03-2023

We zijn heel vriendelijk ontvangen door een jonge dame die boot ons een bakje koffie aan zo dat we rustig konden kijken. Daarna kwam .... de expert die ons alles over de juiste tv te kiezen. Na een goede uitleg een keuze gemaakt en een nieuwe samsung tv aangeschaft.

Ruud & Wendy 03-03-2023

Wij zijn zeer prettig en kundig geholpen. Duidelijke uitleg. Niks was te veel.

raimond 03-03-2023

ik was op zoek naar een specifieke tv in Eindhoven en deze was elders niet op voorraad. Winkel ziet er keurig uit en personeel behulpzaam en nemen de tijd om alles tot in de puntjes uit te leggen.
Goede uitleg gehad van het product en hoe te onderhouden.
Net een wat fijnere ervaring dan bij de veelal grotere stunters.
Hier heb je wel de goede prijs maar net een andere winkelbeleving.
De verkoper hielp zelfs met het inladen van de tv in de winkel.
Zijn overigens de enige die 100% pixel werking aanbieden.
Al met al super tevreden.

J. de Jong 03-03-2023

Echt super goed geholpen door een zeer vriendelijke verkoopster .... alle voor en nadelen verteld van diverse televisies, en mij aan de juiste tv geholpen. En dat alles onder het genot van een kopje koffie.

Will.i.am 03-03-2023

Heb voor Hellotv Groningen gekozen omdat ze gespecialiseerd zijn in TV. Een mooie showroom waar de diverse merken geëtaleerd worden waardoor je de verschillen kunt zien, maar het belangrijkste was voor mij de vakbekwaamheid van de verkoper, gewoon goed prima info maar ook een luisterend oor had Chris waarop hij kon inspelen op de wensen die ik had. Ben super geholpen. Een absolute aanrader deze winkel

Eric 03-03-2023

In november van 2022 een mooie nieuwe Samsung OLED QE55S95BATXXN gekocht, inclusief uitgebreide garantie voor het geval dat.

Half februari van dit jaar stopte de tv er spontaan mee, hij wilde niet meer aan, vreemd genoeg hebben we vooraf nooit iets aan de tv gemerkt. Het was altijd een genot om naar de tv te kijken.

Gebeld met HelloTV maar na 3 pogingen en gemiddeld 25 minuten in de wacht heb ik dat opgegeven, via de chat contact gezocht en heel kil werd de storing gemeld, op vragen van mij of dit probleem vaker voor komt werd geen antwoord gegeven, ondanks het feit dat het internet vol staat met dergelijke problemen op precies dit type TV. Gemeld dat ik het wel bijzonder vind dat zo'n dure tv in de top reeks van Samsung TV's al binnen 3 maanden stuk gaat, daar werd lacherig over gedaan. Ik werd op geen enkele wijze serieus genomen.
De tv was aangemeld en er zou binnen enkele dagen contact worden opgenomen door Samsung, toen de chat voorbij was bleef ik met een gek gevoel achter, mijn tv zou wel eens voor weken weg kunnen zijn.

Ineens schoot me te binnen dat ik uitgebreide garantie heb inclusief leentoestel, hellotv had er met geen woord over gesproken in het toch al erg kille gesprek.
Opnieuw proberen te bellen, helaas, weer 20 minuten in de wacht en opgegeven, via de chat is schijnbaar de enige kille manier van contact met deze winkel.
In de chat aangegeven dat ik recht heb op vervangend toestel, dat werd bevestigd met de vraag op welke locatie ik die op wil komen halen, ik woon zelf niet in de buurt van 1 van de fysieke winkels, tv werd opgestuurd maar wel pas nadat ik 50 euro borg had betaald.
Gek dat de klantenservice hier niet zelf over begint als ik de tv aanmeld, je moet overal zelf navraag over doen anders geven ze je niet waar je recht op hebt.

De TV is ondertussen opgehaald, lijst gezien van op te halen tv's door de engineer en het viel me op dat ik niet de enige was met dit type tv, er worden slechte onderdelen gebruikt die snel stuk gaan.
Kwaliteit van de tv's is niet meer wat het was.
TV kan nu weken weg zijn, ik heb geen idee wanneer hij terug komt, en dat voor een tv van bijna 2000 euro.

Ik zou deze winkel niet aanbevelen, ook het merk Samsung tv niet.

Tsioe 03-03-2023

Top bedrijf … super service en enorm
Snel met reacties
XXX van de verkoop…

En XXX van de levering. Sympathieke jongen en heel snel en accuraat.
Zorgvuldig met alles en zeer behulpzaam.

Corrie vogelenzang de jong 03-03-2023

Fijne winkel je wordt er goed geholpen de TV staan op merk uitgestald dan heb je een goed overzicht.

Thijs 02-03-2023

Goed geholpen en vriendelijk personeel. Ze hebben ook een mooie korting gegeven.

Bert 02-03-2023

Via de site van Hello TV eerst gechat met een medewerker die mij voortreffelijk geholpen had en goed advies gaf. Bij hem de Philips 48oled907 besteld die ik ben gaan ophalen in winkel te Eindhoven, Door een medewerker kreeg ik nog verdere advies en uitleg over garantie's enz. Ook werd de aankoop door de medewerker mee in de auto gezet. Voortreffelijke servies top......

Simon 02-03-2023

Alles lekker duidelijk, vriendelijk behandeld en een ruime winkel overzichtelijk en goede uitleg van het product,zo vaak koop je niet geluidsapparatuur.een aanrader hello tv winkel in Groningen.